Hirdetés
- Life is Strange: Double Exposure teszt
- Xbox Series X|S
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- Assetto Corsa Competizione
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 6
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_ATi_1
senior tag
válasz SzlobiG #3241 üzenetére
Üdv!
Ma reggel voltam klímafeltöltésen az autóval, közben megkértem a szervizest, hogy csináljunk már egy diagnosztikát, miközben tölti.
Ki is dobta a szervó hibát, de szerencsére semmi komoly, alacsony feszültség volt a hiba oka. A szervizes szerint kezd gyengélkedni az akku. (A hibaüzenet Power Steering Malfunction volt) -
Martin97
aktív tag
válasz Atlantis #3290 üzenetére
Szia!
Elsősorban nem a papírformára értettem a kérdést, hanem mindennapi használatra.
Személy szerint én az egyszerű dolgok híve vagyok. Minél bonyolultabb valami annál drágább előállítani és annál hamarabb romlik el. Azért érdekel majd a tapasztalatod, hogy mégis milyenek a való életben.Egyébként az okossággal nincs semmi gond. Kicsit még alá is számol, mint amennyit még menne, legalábbis szerintem. Mondjuk lehet hogy csak azért, mert 20km alatt már bennem van a félelem, hogy kifogy a nafta. Azt tudom, hogy az elektronika szerint 3 km-el még el tudtam menni a legközelebbi kútig.
-
ACAB95
tag
Üdv
Van egy Ford Focus 2 1.6 TDCi autóm. Sajnos megbukott a műszakin káros anyag kibocsájtás végett. Hideg indításnál komoly mennyiségű kékes szürkés füstöt lövel ki, utána ok egészen 3500 fordulatig. Turbó és a vezérlés most voltak cserélve. Előre is köszönöm!"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
forintuser
őstag
Sziasztok.Kerékcsere alkalmával a csavarokat leszedve az acélfelnik nem mozdulnak.Ti hogy szednétek le? Kerék lazítás és autózás megvolt. WD 40 is volt..
Holnapkészítést vállalok.
-
sutykuru
aktív tag
válasz forintuser #3315 üzenetére
2m-es gerendával fejfölé emelve
-
sutykuru
aktív tag
válasz forintuser #3317 üzenetére
Értelmes gumis aki nem vassal veri a felnit, vagy szerviz.
-
Rico33
aktív tag
válasz forintuser #3315 üzenetére
Pótkerékkel meg kell kínálni.Szerszám híján hirtelen ötletből nekem ez vált be.
-
_ATi_1
senior tag
válasz forintuser #3317 üzenetére
Nekem is az vált be, hogy egy másik kereket nekilendítek...
Más: Valaki esetleg rendelt már OBD-s műszert? Alapvető hibakódok kiolvasására kellene egy 2008-as Focus-hoz. Típus, vagy link jól jönne egy olyan típusról, ami működik.
-
sutykuru
aktív tag
Blútyúkosat használok, simán jó alap dolgokra.
Itt van pár hasznos infó. -
DeFranco
nagyúr
válasz forintuser #3315 üzenetére
nekem leverték gumikalapáccsal. más gumis is megerősítette, hogy kb. ez van, típusprobléma, ha sokáig fent van a felni (pl. négyévszakos gumi)
szvsz nem lesz tőle baja, ha nem fémmel üti, sokkal nagyobbakat kap az úton.
-
DeFranco
nagyúr
válasz sutykuru #3326 üzenetére
én nem zsíroznám, inkább ragadjon fel, mint letekeredjen az anya.
amúgy egyszer ragadt fel, miután megvettem, de szerintem az előző tulaj télen-nyáron azzal a debicával használta (azt mondta rá négy évszakos, persze nyári volt) akkor gumicserénél le kellett ütni, azóta én szezononként cserélem a gumit. nem is ragadt fel még soha, kézzel leszedhető.
-
sandró60
addikt
Üdv!
Kérdezem a Ford tulajdonosokat,hol tudok beszerezni 2-darab köd lámpánál lévő takaró alkatrészt?
Sajnos valaki aki ért is hozzá precizen kipattintotta min a két oldalon lévő ködfényszoró mellet lévő lemezt.Hogy törne el a keze Itt a kép amiről szó van
Ez egy Ford C-max 1.6 Trend 2007-évjáratú[ Szerkesztve ]
-
sandró60
addikt
válasz radi8tor #3335 üzenetére
Én is arra gondoltam,hogy a leszerelt keretek helyére valami figyelmeztetést tennék,hogy ne fojtasa tovább a"szerelést"Ezután már csak a ködlámpa kiszerelése jöhet.
Sajnos nincs garázs.Helyette lakótelepi parkoló.
Nekem erről az autoról loptak le 3darab eredeti disztárcsát mostani ára 8-10ezer forint/darab. A tárcsák 2-évig birták,hogy nem nyúltak hozzá.Helyette nevesincs márkájú üzletközpontosak vannak most fent.Érdekes ezek már 6-éve birják.[ Szerkesztve ]
-
mayo#51
tag
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, h vettem egy 2002-es Ford Mondeo kombit 2.0-es motorral. Hazajöttünk vele semmi probléma nem volt. Aztán másnap indexelésnél hátulról valami nagyon hülye hangot adott a gép, de csak akkor, h ha indexeltem. Mikor leraktam estem a kocsit, sajnos rá egy 10 perc múlva újra el kellett volna indulnom, h ha engedte volna a Mondeocskám, de az akksi megadta magát. Na töltőre fel és minden ok volt. Elmentem másnap venni egy zsír új akksit, mert amúgy sem volt benne egy bizalomgerjesztő, amit szépen bele is tettem. Beindítás minden oké. Nem mentem vele aznap sehova, csak annyira indítottam be, h megmutattam sógoromnak, h milyen a gép és megmutattam neki, h milyen hülye hangot ad indexelésnél, aztán leállít és egy métert se mentem vele. Ma indultam volna el, de ismét nem forgat az akksi, pedig 0 km 5 percre tettem töltőre az akksit, aztán pöccre indul... Történt már valakivel ilyen innen a fórumról és mi volt a megoldása? Mi húzhatja le az akksimat egy éjszaka alatt? Valami a hátsó lámpánál lesz probléma, vagy lehet valami komolyabb is?
Megtisztelő válaszaitok előre is köszönöm!
-
mayo#51
tag
Rámértünk... Pár percig 4,6 A áramfelvétel, de beindítva nem volt, csak kinyitottam az ajtókat... Utána beállt 265 mA-re... Biztositékok egyesével kiszedés mérés után, a GYÚJTÁS 50A-es biztosítékát kivéve egyből leesett 10 mA-re a nyugalmi fogyasztás... Erre jutottunk eddig...
-
senior tag
Sziasztok!
Tegnap vásároltam meg első autómat, 0 km-s, Ford Focus, ferdehátú 1-6os, 125 lovas. Mivel évente 10-15 ezer km-t megyek és általában csak a városban, vagy közeli városokban, azért választottam a benzinest. Nálam a hosszú táv max 100-150 km.
Az egri Barta Ford Szalonban vásároltam meg, ahol nagyon rendesek volt az értékesítő, valamint a szervizes kollégákkal is megismerkedtem. 5 év garancia van a kocsira. 20 ezer km-enként vagy évente kell vinni kötelező szervizbe, valamin 1500 km-nél van egy ajánlott, de nem kötelező olajcsere, valamint átnézik a kocsit, hogy minden okés-e. Természetesen elfogom vinni.
Az autóba a következő extrákat kértem:
- Automata klíma
- Első-hátsó parkoló radar
- Könnyűfém felni
- Metálfényezés
- Első-hátsó ködlámpaTempomat, középső kartámasz alaptartozék volt.
Az autóról:
Külső:
Hatalmas kocsi, gyönyörű megjelenésű, sokan utána fordulnak az utcán! Elektromosan behajló külső tükrök vannak, melyek lezárásnál becsukódnak, nyitásnál kinyílnak. Csomagtartó is óriási!
Belső:
Jó minőségűek a műanyagok, masszív, stabil minden, se nem mozog, kotyog, zörög.
Sötét szövetkárpit. Az ülések nagyon kényelmesek, jól belehet állítani, tökéletes. A kormányt puha, varrott bőr borítja, mely jó fogású, kellemesen puha és kényelmes.
Kormányon találhatóak a következő vezérlő gombok: Tempomat, hangvezérlés, nyilak és OK gomb a menüben való lépkedéshez. Telefon gombok, valamint multimédia gombok.
Az autó belső tere hatalmas. Mivel nem vagyok egy magas ember, így jóval előrébb kell húzni az ülést, így hátul még több hely van. A 120 kilós édesapám is kényelmesen ült hátul!A műszerfal és a gombok a kedvenc színemmel, a kékkel vannak megvilágítva, mely gyönyörűen mutat sötétben.
A klíma jéghideg,a fűtés forró, nagyon jól be lehet lőni a kellő meleget, hideget.
A 2 kijelző is nagyon jó. A kormány mögötti kijelző a benzinfogyasztást, megtett utat, benzinmennyiséget és az ez által megtehető km-t, stb-t mutatja, valamint a sebességet is kiírja digitálisan.
A tempomatot még nem nagyon próbáltam, de nincs is nagy szükségem rá
A középső konzolon a multimédia található. Tegnap még CD-ről, ma Pendrive-ról hallgattam zenét. A basszus nagyon jó, főleg, ha ráadjuk a kakaót
A telefonkihangosító rendszer is szuperül működik, melyet bluetooth-on keresztül lehet összekapcsolni a telefonnal. Tisztán és jól hallani minden beszélgetést!
A hangvezérlést sem próbáltam, szerintem arra sem lesz szükségem.
A belsőről hirtelen ennyi jutott eszembe!
Menettulajdonságok:
Hát, mivel kb 1500 km-ig bejáratós a kocsi, finoman kell bánni vele, mint a szűz lánnyal, így nem húzattam, nem huligánkodtam vele, de így is érezni, hogy piszkosul húz, nem lomha a motor, fürge, teszi a dolgát. A motornak belülről hangja nincs, tökéletes szigetelés, kívülről pedig kellemes hangja van a kocsinak.
Az 5 fokozatú sebváltó szintén nagyon jó, jó fogása van és nagyon jól, könnyen kapcsol!
Fékek is kiválóak, elül-hátul tárcsafék van!
Tolatóradarok szintén jók, ki-be lehet őket kapcsolni! Ennek működését szerintem mindenki tudja!
Hát így elsőre ennyit sikerült leírnom 150 km után. Ha bárkinek van bármi kérdése, nyugodtan kérdezzen, írjon itt, vagy akár privátban, szívesen válaszolok a kérdésekre, szívesen mondok véleményt.
Lőttem pár fotós is természetesen, melyek az autó WS Platinummal van átkenve. A WS Platinumot szintén ajánlom, előző kocsinkon is az van és nagyon jó! 2-3 havonta átkenem vele a kocsit, nagyszerű védelmet nyújt és gyönyörű fényt ad a verdának! Pofon egyszerű felkenni a kocsira, nekem az új fajta van, amit csak rá kell spriccelni a kocsira, majd a mikroszálas kendővel szárazra törölni. 1 óra alatt átkentem az autót, nem hagy nyomot
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
DZs
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs