-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goose-T
veterán
válasz Martin97 #3221 üzenetére
Szegény autó, ezt rossz volt olvasni. Mielőtt tuningolnád, inkább javíttasd meg rajta a dolgokat. Bár lehet, hogy több pénzt kellene rászánnod, mint amennyit ér az autó. Kuplungcsere 100k, leömlő+rezonátor 20k (bontott), kasztnizás 30-40k (ha sok a rozsda, nem megy át műszakin), lambdaszonda cseréje 30k. Többi apró hibát meg lehet javítani bontott alkatrészekkel, bár annyi van, hogy még így is pár tízezres bánná. Az olajfogyasztás jó, azt jelzi, hogy még nem kopott a motor, pedig a benzinesek a magasabb fordulatszám miatt nem bírnak annyi futást, mint a dízelesek. Ha majd kékes füst jön hátulról, akkor elkezdhetsz aggódni. A rázkódás ellen tartóbakokat kellene cserélni, de az nem ér meg annyit, amennyibe kerül. Egyébként nagyon jó a bontott alkatrészek választéka ehhez a típushoz, úgyhogy meg akkor is üzemben tudod tartani, amikor már csak jelképes összeget adnának érte használtan.
A tuningról pedig inkább teljesen lebeszélnélek, mert semmi értelme nincs. A motoron sokat nem lehet húzni, és még rövidítené is az élettartamát. Az optikai tuningnak meg aztán tényleg semmi értelme nincs, csak növeli a légellenállást és a tömeget, cserébe röhejesen néz ki tőle az autó, és még sokba is kerül (alkatrész, szerelés, fényezés). Könnyűfém felnit se vegyél rá, mert az is csak növeli a rugózatlan tömeget és a fogyasztást, valamint extra terhelést ró a futóműre.
A helyedben gyűjtenék 2-300 ezer forintot, és elvinném egy Focus specialista műhelybe, hogy javítsanak meg annyi pénzből annyi dolgot rajta, amennyit csak tudnak. Így még sokáig egy jó autód lehet. Én ide szoktam hordani, de még ezt a szervizt is szokták ajánlani.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Atlantis
veterán
válasz Martin97 #3289 üzenetére
Környezetvédelem...ez magyaráz minden motorral kapcsolatos kérdést manapság az autóiparban. Papíron jobban fogyaszt, a fejeseknek meg a szűk látókörű vevőknek ez a fontos, hogy az élet mit mutat, arról hamarosan magam is beszámolhatok, mert a következő gépben nekem is ilyen lesz.
Egyébként nem olyan kávédaráló az, hozza az 1,6-osok erejét, mellé a turbó miatt dinamikában még jobb is. Persze bonyolultabb és nem is fognak elmenni 300k km-t.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen