Új hozzászólás Aktív témák

  • Martin97

    aktív tag

    válasz Milo629 #3268 üzenetére

    Szia!

    Teljesen jó az 1,6-os változat is. Nem egy erőgép, de azért megy, előzni is lehet vele (telepakolva pörgetni kell, ugye szívó benzin). A klíma sem fogja vissza számottevően.

    A fogyasztása nálam valahol 7,5L/100km. Ez vegyes (főként város 50-60 km/h, és pálya 130-150km/h, néha dugó) Egy teletankkal (~55L) kb. 700-720 km-t megy.

    A motor miatt szerintem ne aggódj, az enyém is megy még 370k km után is, szóval nem hiszem hogy megállna az első kereszteződésnél. Yamaha féle van benne, ha ez számít.

    A sajátommal kapcsolatban döntöttem: Először is vizsga. Remélem átmegy az emisszión kiherélt katalizátorral. Aztán 380-390K km-ig megpróbálom rendbe rakatni.

    Két gyors kérdésem még lenne:

    Az E85 rásegítene az emisszióra vagy maradjon a 95-ös benzin, mint eddig?

    Illetve a 3 hengeres, 1L-es turbós kávédarálókban mi az a nagy extra, hogy annyira népszerűek? Egyáltalán egészséges az, hogy egy ilyen motorból nagyobb teljesítményt hoznak ki, mint 100 ló?
    Miben jobbak, mint egy normál méretű szívós változat? (Ez csak úgy szóba jött fentebb, és szeretném picit tisztábban látni a dolgokat.) :)

    Hálásan köszönöm az eddigi segítségeteket. :R

    ÜDV
    Martin

Új hozzászólás Aktív témák