Új hozzászólás Aktív témák

  • Csabex

    őstag

    Hát halljátok, tegnap nagyon beparáztam... Indítom az autót és a műszerfalon az összes ikon világított és csak a relék kattanásai hallatszottak, meg a mutatók remegtek... Na mondom f*sza, lehet nálam is előjött a Ford betegség? :D Ugye folyamatban van egy androidos fejegység beszerelése amelyet egész héten teszt üzemmódban használtam és nem nyírta ki az akkut egyszer sem, de mint kiderült, lehet azért nem, mert napi szinten használtam az autót és nem volt ideje az akkunak lemerülni. Tegnap késő délután próbáltam indítani, szóval volt ideje merülni 1,5 napon keresztül. Ezek után feltöltöttem az akkut és most egy pöcre indult, de a fejegységet vissza nem tettem még amíg nem jövök rá, hogy beállítás, vagy a CAN vezérlő csontozta le 9,7V-ra az akkut... Ha a vezérlő, akkor be kell iktatnom valahova egy kétpólusú kapcsolót amellyel a tápellátását megszakíthatom. Lehet merült ez egész héten az éjszaka folyamán szerencsétlen és eddig bírta... Igaz, hogy egy Varta 45 Ah akku, de lehet veszek nagyobbat majd bele. Kérdésem, hogy használ, vagy használt-e valaki ilyen, vagy ehhez hasonló kütyüt, mert ez jól jött volna a tegnap.

    "The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass

Új hozzászólás Aktív témák