-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
troll81
addikt
Nem baj ha elveszik az én autóm se kirívó semmiben,és igy van jól.
egyedit szeretnél értem én de ez soha meg nem térül sehol sajnos.
nekem elég az ha egy gyári szép felnin gurulok.
és elég az ha full rendben vagy műszakilag.legyen belül tiszta szép.
én inkább a belteret igyekszem renoválni az igényeim szerint -
-
-
darvinya
titán
-
troll81
addikt
fel dobtam ide hardverapróra hátha érdekel valakit...bár kétlem [link] nem tudom igy lehet e közölni a topiklakokal?
[ Szerkesztve ]
-
NextError
tag
Sziasztok!
Kaptam egy céges Ford Transit Connectet és nem sikerül a dupla usbs hubbol életet kinyerni, pendrive 3 próbálva + teló nem tölt nincs android auto. A port világít.
Csekkoltam a csatlakozásokat kijelzőnél is elvileg minden be van dugva + néztem a biztiket bár nem sikerült rájönnöm egyértelműen melyik lehet érte a felelős. ( Ha esetleg tudja valaki azt még megpróbálnám megnézni mégegyszer.)
Kérdésem az lenne új portot vegyek vagy van még valami amit meg lehet próbálni? És ha újat akkor milyet honnan?( hc3t-14f014-bc ez a port száma) -
zoger
tag
válasz gabor9991 #31229 üzenetére
A fiestámon csak megnyitottam a kuplungon a légtelenítőt és szépen gravitációsan kicserélődött a folyadék.
Egyébkénk én is 12 év után vettem rá magam a cserére. A féken nem vettem észre semmi változást, a kuplung viszont jobb lett sokkal simábban veszi a hátramenetet. -
erdey_a
őstag
Kuplung sztori part 2.
Ma reggel mínusz 9 fokban mondom kocsikázok egyet. Gyenge forgalom, azt csinálok az úton amit akarok, hideg is van, minden ideális egy teszthez.
Induláskor semmi gond. Pár kilométer városi futam után egyszer csak nem bírok 4-ből 3-ba váltani, csak reccsenve. Megyünk tovább, semmi gond. Általános váltóérzet kissé akadósnak tűnik, de mondom biztos a hideg miatt.
Aztán egyszer ötödikből nem bírok semmi sebességet találni, csak dupla kuplunggal. Mehetünk tovább.Irány az autópálya. Eseménytelen ötödikben autózás pár kilométeren át, autópálya lehajtó előtt visszaváltanék, kuplung be, kiveszem ötödikből, de akárhogy tiprom a kuplungot újra meg újra, nem bírok semmilyen fokozatot kapcsolni. Aztán a huszadik kuplungozásra vajsíma a hármas. Mondjuk itt beszartam, hogy tréler szed le a sztrádáról.
Kicsivel később megállva az utcánkban az indulást próbálgatom, és megállapítom, hogy egyest kapcsolva, a kuplungpedált éppen hogy felengedve, gyakorlatilag a nagylábujjam első rezdülésétől is moccan a kocsi. Párat pumpálva a pedálon a pedál kissé keményebb lesz, és csak 3 centi magasan kezd fogni.
Megállapítom, hogy levegős a kuplung. De eddig nem volt az. Most mitől lett az? És ha egyszer felkeményedik, akkor utána miért puhul újra? Létezik, hogy fals levegőt szív valahonnan? A tartály fullon van.
[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
gabor9991
őstag
válasz erdey_a #31376 üzenetére
" Megállapítom, hogy levegős a kuplung. De eddig nem volt az. Most mitől lett az?"
Elromlott?
Lehet, hogy a kinyomócsapágynál a tömítés már nem százas és ott vissza tudja szívni a levegőt, mondjuk akkor kinyomáskor szivárogna a folyadék és fogyna a tartályból, de lehet a felső munkahenger enged át.
Le kellene légteleníteni és figyelni.Nem mindegy hogy felső munkahengert kell kicserélni vagy a komplett kuplungot(ha a kinyomócsapágy a hibás én cserélném az egészet kuplunggal együtt)[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz erdey_a #31376 üzenetére
2017-es Focusra elég sok panasz olvasható váltót illetően. Kuplungcsere általában a vége.
Volt egy visszahívás is, igaz az a literes ecoboost motoros példányokat érintette, 6seb. manuállal, nem tudom a tiéd épp ez a váltó vagy nem?
Négy éves autónak nem kellene ezt játszania. -
troll81
addikt
Az első csomag a focus hoz, lassan meg veszek mindent, illetve elég sok idő most a szállítás.. [kép]
-
válasz troll81 #31379 üzenetére
Mommámeg majd légyszi, h milyen benyomásaid és tapasztalataid vannak/lesznek azzal a tárcsa/betét kombóval, mocskosul érdekelne!
Powerdiscről olvastam hideget-meleget is, de a Ceramic fékbetét biztos fájintos lehet akár más tárcsával is.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
troll81
addikt
Eddig minden autóra ate került.
Ate betéttel azokkal sokat és gond nélkül mentem mentünk el.
Ez volt elérhető, olcsó áron.
Múlt héten rendeltem az első tengelyre.most a hátsó lesz olcsóbb akkor azt rendeltem meg a többi alkatrészszel együtt.Engem az érdekelne hol olvastad a hideget meleget a powerdisk ről.
-
-
sandró60
addikt
Üdv!
Nagyon rég írtam ebbe a topikba.
Egy olyan téma ami mostanában a gyenge akkumulátor miatt nem indul az autó.
Egy C-Max Trend 1.6 tulajdonosa vagyok.
Tegnap amikor indítani akartam csak nyekkent és semmi jelét nem mutatta,az indulásnak-Megjegyzem éjjel -16 celsius fok volt
A szomszédaimat nem tudtam megkérni,mert nem voltak itthon-Bikázásra
Az internetet túrva ezt találtam. [link]
Hirtelen felindulásból telefonon egyeztetve felkerestem a boltot
A márka név jól cseng és van belőle pár dolgom-igaz telefonokhoz.
Tegnap nem tudtam foglalkozni vele.
Ma reggel úgy mentem a kocsihoz,hogy vittem magammal a jogsit-forgalmit,ha netán beindul akkor megyek vele pár kört-64 km lett belőle.
Konkluzió ajánlom mindenkinek aki úgy járt,mint én
Nem akartam elhinni,hogy ez kis doboz ilyenre képes. -
sandró60
addikt
válasz #21346560 #31386 üzenetére
Nekem is kb 3-éves Ford akkumulátorom van.Miért vegyek még 1 aksit?
A 3-év alatt most merült le ennyire.
Nagyobbat nem tudok be rakni.Amúgy nagyon sz..r-helyen van az akkumulátor-A szélvédő alá tették,ezáltal aksi csere véget szét kell szedni az alatta lévő dolgokat.
Ritkán járok vele.Tudom ez okozta a merülést[ Szerkesztve ]
-
válasz troll81 #31387 üzenetére
Én se értem, csak ezt olvastam róla.
Első körben csak első tengelyre vennék tárcsa-betét kombót, de már írtam korábban csak még nem vettem eddig semmit. Ate Ceramic bejövős, a tárcsán agyalok még./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
válasz erdey_a #31376 üzenetére
Ha levegős lenne, akkor azt összenyomható.
Pont mint a puhább labda, s az ameddig ki nincs eresztve addig olyan.
Nincs, olyan, hogy eleinte kemény, aztán ruganyos lesz.
Jégkristályok is először összetömöríthető, után, mint egy dugó.
Szerintem dugattyú szimmering gond van, mind2 hengerben.
Mert munkára fogva a szimmering fellágyul és átereszt.Bovdenesnél pedig vezető csőbe olajat kell rakni, ha nincs olajozva a bovden, különben jól befagy, aztán szakad, stb.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
erdey_a
őstag
-
TommyX_
őstag
2020 november végén eladtam a Fiesta ST-m narancssárga színben.
2.5 hónap automentes időszak következett.
Néztem többféle autót, de amik fent voltak ebben az időszakban eladóak nem vettem volna meg.
Igazából én coupe formát szerettem volna, de ez az alkalmi vétel befejezte az autó keresési időszakomat, és nem lett coupe forma autóm.
Így lett újra Fiesta ST-m, csak most 2014-es lassan 49 000 km-rel kék színben.
A lényeg maradtam Fordos
Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
darvinya
titán
válasz erdey_a #31398 üzenetére
A tartósági szerkezeti szavatosság más, mert ott években kell.számolni a romlást.
Míg hibás kuplung rendszer pedig napi használathoz kötött.
Sajnos minnél újabb az autó, annál gyatrább az egész, s annál több a jogi kibuvó.
Tehát, ha veszed legújabb autót, az lesz a legbiztonságosabb, de nem biztos, hogy 1 év múlva nem esik szét darabokra.
Amire nem vonatkozik semmilyen szavatosság.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke