Hirdetés
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Máris elérhetőek a WarCraft sorozat első két részének remaster kiadásai
- Látványos előzetesen a Secret Level sorozat
- PlayStation 5
- Warhammer 40.000
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- EAFC 25
- Xbox Series X|S
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
troll81
addikt
válasz oliwire #25399 üzenetére
Ha autohaus ban veszed ott 1 évet ad rá
Az lényegtelen hogy, magyar rendszam lesz rajta neki ott rizikót vallani nem eri meg. De általában friss vizsga meg miden létező papírjaval kapod meg.
Direkt csak 4500 ig kerestem. De látod a difi így is arban meg mindenben nezz szet a linken jobban -
oliwire
őstag
válasz DeFranco #25400 üzenetére
Akkor arra a forgatókönyv az lenne, hogy megyek tömegközlekedni 1-2 hónap, fizetésből félrerakok, gyűjtök a javításra. És mondanám, hogy igazatok volt de amúgy valószínű egy kis anyagi segítséget tudnék kapni, és a 1-2-3 hónap fizetésből visszaadnám annak, akitől kaptam a tőkeinjekciót.
Még nincsen megkötve semmilyen adásvételi.. szerencsére.A Focust rendbetettem, mielőtt eladásra szántam, esztétikai hibák vannak már csak rajta, én is úgy állok a dolgokhoz, mint te, ha már a hangja nem olyan, nem bírom, megjavíttatom..
Rendben, köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
gergobaby
aktív tag
válasz oliwire #25396 üzenetére
Minden hirdetésbe lassan beleírják, hogy leinformálható km, de azért érdemes tényleg tüzetesen átvizsgáltatni, mennyire tükrözi az állapot. Nem tudom, mi a felhasználási terület, de azt szerintem a többiek is meg tudják erősíteni, hogy ez a motor+váltó kombináció autópályán 120 felett nem ideális. (nem túl hosszú váltó, nincs 6.)
+1: érdemes az elején már kideríteni, eszik-e olajat (van rá esély, hogy fog), és ha igen, mennyitÉn jártam pár évet Ti-VCT C-Max -szal, nem volt rossz, még mindig családban van, lassan 400k km benne van, de azt nem állítanám, hogy "sosemkellszervízelni"
Egyébként a gumi DOT számát meg tudod nézni, abból kalkulálhatsz, hogy mennyire új
-
DeFranco
nagyúr
válasz oliwire #25402 üzenetére
ja, amikor meg betétet vagy gumit kell cserélni, vagy éppen kicsit lóg a kormánymű akkor meg ráérazmég.
és így lesz egy csomó közveszélyes kotvány az utakon amit aztán rá lehet sózni a következő madárra amikor már végképp nem tűri a halasztást, de legalább körbe króm meg adja a könyöklő.
nem kifejezetten rád értem de pont ez az egyik oka annak hogy hárommillió guruló budi országa vagyunk.
reszerk: ok, de ha így állsz hozzá akkor meg szerintem erre az autóra nincs pénzed, érted. tényleg nem akarok most észt osztani a látszat ellenére, de szerintem a másfeles szabályt azért érdemes betartani. max. berakod gépkocsinyeremény betétkönyvbe amíg nem kell 'szt max lesz két autód
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz gergobaby #25403 üzenetére
A DOT számot meg fogom még nézni, az eszembe sem jutott.
Miket kellett költeni arra a kocsira?Anno te a Focust mennyért vetted? Te sokat költöttél rá?
Most látom a nyereménybetétkönyves szerkesztést abban is van pár százezer, azokhoz is tudok nyúlni, ha kell De te mindig betartod a másfeles szabályt?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz oliwire #25405 üzenetére
"Anno te a Focust mennyért vetted?"
"Te sokat költöttél rá?"
Ez relatív. Forintban sokat, de semmilyen extra gondja nem volt a szokásosan tudható/várható dolgokon kívül, elment ez-az, de ami betérdelt kb. akkor amikor el szokott menni kor vagy futás alapján. váltóhoz, futóműhoz nem kellett nyúlni, vízpumpa, kuplung, szervópumpa stb. cserés volt, kasztnit nem kellett javíttatni soha, kormányművel szintén nem volt baj, motor patika, klíma hibátlan, semmi szívroham.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz bajnokpityu #25409 üzenetére
Hát, eddig látott autónál nem volt ekkora hézag.
Ez közel 3cm távolság van.
Nem is beszélve a púpos motorháztetőről.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
addikt
Sziasztok! 2006-os Ford Focushoz hol érdemes mankókereket venni?
-
gergobaby
aktív tag
válasz oliwire #25405 üzenetére
TLDR: Nem az a gond, ha olyan autót veszel amire költeni kell, hanem az, ha nem számítasz rá
A teljesség igénye nélkül:
lambda szonda (még 200k km környékén okozott némi kiadást, ha jól emlékszem kétszer is), üzemanyag pumpa (már a 3.-at járja), olajpumpa, generátor csere (2x eddig), volt már váltó csere, 2x elrepedt már a kiegyenlítőtartály, "kutyacsont" szereti megadni magát...
Ezen kívül ha jól tudom előfordulhatnak meghibásodások az okoskerékkel (kopp-kopp mi még megúsztuk)
De egyébként elég ha csak a "kopó-fogyó" alkatrészek cseréje rövid időn belül következik be, itt egy szimering 2 ezer forintért meg 2 óra munkadíjért, ott egy féktárcsa+betét csere, aztán generátor, vezérlés bármi. Oké, hogy nincs kettőstömegű, de egyszer majd csere érett lesz a kuplung is, nem tudhatod az eddigi tulajok hogy bántak vele. Lehet 2 hónap múlva, lehet 100k km múlva, lutriHa a 10+ év alatt ráköltött összeget, futásteljesítményt nézzük akkor azt mondom nem drága autó. De volt olyan év amikor 30k km futás mellett 700-at rá kellett borítani, és ebben voltak utángyártott alkatrészek is.
Ritkán írok a topikba, inkább olvasni szoktam napi szinten, de azt nem titkolom, hogy nem vagyok gépész zseni De azt szokták mondani a nagyok, hogy attól, hogy az autó öreg és beárazta a piac az eredeti értékének 20-25%-ra, az alkatrész árak nem esnek 75%-ot, ezt érdemes fejben tartani
-
kcsa
veterán
válasz DeFranco #25400 üzenetére
"én amikor a focust vettem, ennél fiatalabb korban (épp nem volt még 9 éves) akkor úgy kalkuláltam, hogy a vételáron felül még legalább a fele legyen ott tartalékban amit különösebb gond nélkül rá tudok borítani ha kell."
Én mondjuk ehhez képest kockáztattam: az árak felső szegmenséből válogattam, drágán is vásároltam, de: előtte biztosítóknál lekérdeztettem hogy volt-e káresemény (volt, egy ajtó javítás, tükör csere), megvásárlástól végig egy márkaszervizben szervizeltették - ott is rákérdeztem, ők is rögtön az ajtó+tükröt mondták, más extrém sérülés, javított hiba nem volt szóbeli tájékoztatás alapján, vásárlás után megkaptam papíron is a szerviztörténetet.
Mindezek a - zömmel belsős - információk megfejelve igazolhatóan elég alacsony futással, így mertem megvenni.
Na ez volt az a vásárlás, ahol nem készültem a vételár felével javításra, de helyette kifizettem vételárban
szerk.: de ez nem német import volt ár alsó harmadából 199.999-es futással.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DeFranco
nagyúr
én sem "költöttem rá" csak tartalékoltam, és ez is az árszegmens tetejéről lett véve. olyan is volt.
(persze én sem mint kötelező szabályt hoztam fel, csak leírtam hogy én hogy gondolkodtam - ami persze implikálja, hogy ezt tartom helyesnek, de ettől még elő nem írom. ami érzékletes, az a két elképzelés közötti gap mértéke)
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DeFranco #25414 üzenetére
Én akkor tudtam hogy megvehető az autó, amikor emlékeztek már a rendszám alapján arra, hogy melyik autóról beszélek (tehát járt ott, és megfelelő mennyiségben), majd miután rákérdeztem hogy "ugye nem azért emlékeztek rá, mert a javításának az árából ment a karácsonyi díszvacsora az egész cégnek?", akkor volt mosolygás, és mondták hogy nem, csak rendben tartott autó, és ritka az ilyen felszereltségű, ezért emlékeznek rá.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
oliwire
őstag
Az ész kezd beérni, amit itt leírtok nekem, kezdem lelkileg is feldolgozni. Nem hiszem, hogy bele fogok ugrani ebbe, igazából megalkuvásnak érezném az egész kocsit. Pl szerettem volna tempomatot bele, de nincsen, hiába van Oda írva. A Bluetooth egység a telefonálást átviszi, de zenét már nem. Az 1.6 motort a Focus mellett is lomhábbnak éreztem, a tesztkör alatt nem zavart annyira, de egyre jobban azt érzem, hogy zavarni fog. Ebben nincs még menetfény, csak a FL verzióban. Úgy érzem, hogy mivel a Focust most tettem rendbe, nem kellene beszámíttatni ennyire alacsony áron. (800.000-at akar érte adni a kereskedő). 950-ért szerintem el lehetne adni, igaz, nem mostani vírusos időkben. Inkább gyűjtök még és 2.500.000 körül gondolkozok majd ebben.
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #25420 üzenetére
nem drága rá csak jó helyen kell venni
-
patomi
őstag
válasz oliwire #25416 üzenetére
Szerintem is jó döntés. Én sem adnám el az enyém. (nem is fogom egy jóóóóóó pár évig) Főkép, hogy rendben van. Ismered a kocsit és nyűgjeit.
DeFranco Sok-sok balesetmentes kilométert az új verdához. Ne feledd, A Ford nem múlik el nyomtalanul.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
oliwire
őstag
válasz molnarpeter #25420 üzenetére
És ennél is problémák lehetnek?
[link] -
darvinya
titán
válasz gabor9991 #25421 üzenetére
Tehát karburátor van rajta nem befecskendező.
Ja Ti VCT befecskendező rendszer, akkor ez mióta szívó?
CFI, EFI is befecskendező rendszer.
Az, hogy félre írják sok helyen, azaz a turbó nélküli befecskendezésre írják a szivót, az nem szivó.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
oliwire
őstag
válasz Zoli-bácsi #25427 üzenetére
Gyorsan tudok spórolni természetesen ez nem 2 hónapi spórolás lenne, eltolnám jövőre a dolgot. A face-lift verzióban van benne minden, ami nem lenne megalkuvás
-
oliwire
őstag
Új kérdés: szeretnék egy 2005-ös Ford Fiestába (CD-s) aux kimenetet varázsolni. Valaki végezte már el ezt a műveletet? A 2006-os Focusba gond nélkül lehetett.
-
troll81
addikt
válasz Zoli-bácsi #25430 üzenetére
Miert eszik sokat, vízzel nem mehet gondolom 10 körül kijon az meg reális nekem.
Manuális váltóval mindenképp egyet értek. -
troll81
addikt
válasz Zoli-bácsi #25433 üzenetére
Forszirozom az enyém 11 liter 160 folyamatos haladás mellett... az meg csak 2.5 ugye én ha nem csapom elvan 10 literel siman
-
Zoli-bácsi
senior tag
-
oliwire
őstag
válasz Zoli-bácsi #25430 üzenetére
Valószínű, hogy a 105 lóerő után a 200 le fog nyűgözni de legalább nem lesznek kettős érzéseim, ha ilyenbe belevágok Manuális váltóval szeretem a kocsikat, ahhoz vagyok szokva
Igen, arra gondoltam, hogy a 3.5mm-es jack csatlakozót be tudjam dugni a fejegységbe.
Vasárnap terveztem szétszedni a nagynéném kocsijában, hogy megnézzem a fejegységet. Csak nincs most előttem a kocsi nem tudom megmondni. Azt meg tudod mondani, hogy a Ford CD6000-hez való villákat kell használni, vagy speciálisan más kell hozzá?
Így néz ki neki: -
Dißnäëß
nagyúr
válasz molnarpeter #25439 üzenetére
A legjobb a Ka 2.2 tdci, csak olyan nincs. Ha lenne, ajjj de veretném neki.. Hátul kaparós formában persze, ülések ki, moci be..
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
oliwire
őstag
válasz molnarpeter #25439 üzenetére
-
tailor
őstag
-
DeFranco
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sweet.tv - internetes TV
- Horgász topik
- Tudományos Pandémia Klub
- Windows 11
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Lexus, Toyota topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest