Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz Real_Necro #10488 üzenetére
Szerintem az aldis meg a lidl-s töltő kb ugyanaz
Valami fb csoportban fikázta egy észlény, h hááá nem jauu, mer lassan tőőőt, ne vedd meg!!! Az ilyennek savas akksi kell, meg egy 16 kilós ruszki cucc[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
mert egy 10-12 éves autóban legalább ennyi van
ez is egy közkeletű tévhit, dehogy legalább dehogy ennyi. sok autóval mennek ennyit, főleg ha munkaeszköz de ennyire ne tartsuk evidenciának szerintem mert bőven vannak olyan példányok amik lényegesen kevesebbet futottak.
én 9 évesen vettem az enyémet, az is éppen hogy csak átlépte a 100-at 10 éves korában pedig nem is én hajtottam előtte. családi körben sincs meg közel sem ez az éves 20+k futás, de még tágabb családi körben is csak annak, aki a munkája miatt megy mint a veszett egér faluból faluba faluból pestre faluból a városba.
persze látom többsége (?) dízel, ott ez reálisabb.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Pedig kisautókból előfordul azért, amiben nincs rengeteg km. Az "egy 10-12 éves autóban" általánosításban most benne van a dízel német autobahn romboló kombi is, amit ingázni használtak 100km-ről (vagy céges autónak évi 70k km-re), és tényleg benne van a csillió kilométer, meg az 1.2-es csettegők is, amit második autónak használtak ... egy ilyen kis fossal ritkábban ingáznak vagy raknak bele sok kilométert, van persze olyan is, de ebből azért előfordulnak a kevés km-esek is.
(#10499) DeFranco:
Nem mindenkinek van akkora családja, meg ismerősi köre, vagy ha igen, nem biztos, hogy épp kell ... aki gyerekezik, annak ez kicsi, második autót kevesen engedhetnek meg maguknak, simán vannak ilyenek.
-
zolikaDB
veterán
válasz bajnokpityu #10462 üzenetére
Megnéztük ma a 2006-os Mondeo kombit.
Németből hozott, 2.0 benzin. Úgy kb nagyjából egyben volt a kocsi, 4-5 méterről szép is kifejezetten. Hátsó ablakok barkácsfóliázva, tehát jöttek lefele, de ez úgyis felejtős.
1, jobb első sárvédő "csálén állt", nem ordenáré módon, de a másikhoz képest a hézagok nem stimmeltek
2, kettőstömegű hibára utaló jel nem volt, nem zörgött semmi, járó motor, kinyomott kupplungnál sem volt semmi zaj
3, elsőre pöccre indult, 3.-4.-re tekert - ki tudja miért?
4, valami matrica volt ráaggatva a motorban vmi kábelre, hogy 174e-nél volt olajcsere, most volt 202e km benne
5, olajnívó minimumon
6, klímát nézegettük, járó motorral, fel is ment a vízhőfok középállásba, utána 10 perc beszélgetés, újabb indítás, hőfok nullán - gondolom, a termosztát oké azért
7, ülésfűtés gombjai valaha nem reagáltak (?), ezért a váltó mellé a konzolra kapott két aftermarket ülésfűtés gombot, igaz azok működtek - made by german szagember
8, első ajtóbehúzók mállottak + bal első ajtó egyik zsanérja rozsdállott
9, ülések szépek, sehol egy szakadás
10, kormány bőrös, jobb hüvelykujjnál kicsi cérnafoszlás, amúgy fényes, de nem lyukas - váltószoknya gondolom műbőr, az ki volt repedezve
11, motortérben a tornyoknál rozsda, és érdekes módon a bilincsek, csavarfejek egy része is rozsdás, ez minden Mondeo Mk3-nál így van??? ->
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
12, barátom említette, h a klíma automatában 19 fokon meleget fúj, hidegre állítva viszont jegeset - ez jó így?
13, csomagtartó teleszkóp rögzítőcsavarja full rozsdás
14, pár karc, lökös legalján kis húzás, fényszórók meglepően tiszták - épek, de a Ford és Ghia emblémák kissé fakók, lemattultak1.2m alá nem tudunk menni, alszik mindenki mindenre egyet. Max 1.1-be hoztam volna el.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #10510 üzenetére
az első meg a hátsó lökös színe is eltér. de ez olyan borzasztó sokat nem jelent önmagában, nekem is fényezve van mind a kettő, a hátsót simán megnyomták, belém jöttek de csak a műanyag héj sérült, más elemet nem is érintett, elöl meg én húztam meg egy oszlopon a lököst.
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #10514 üzenetére
Egyébként ha tovább elemezgetem a rendszámot, az is feltűnő, hogy a középső karakterek ("K-1") vonalai elég hullámosak a többihez képest. Vagy a lemez gyűrődött hullámosra, vagy ami még rosszabb, utólag javítgatták ecsettel, mert akkora ütést kapott, hogy lepergett róla a festék.
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #10515 üzenetére
mondok jobbat. nekem be volt horpadva az első rendszám, a jelek alapján valaki beletolatott vonóhoroggal. van ilyen. minden más elem ép.
szerelő egyszer nem bírta nézni, levette és kiegyengette gumikalapáccsal. ennyi. ettől is lehet cakkos. ezt meg lehet nézni élőben, ott látszik.
[ Szerkesztve ]
-
lajafix
addikt
válasz zolikaDB #10508 üzenetére
ebben elég sok a házibarkács. Aki így csinálja meg az ülésfűtést az miket barkácsolhatott még?
De legyünk pozitívak. Mit cseréltek az elmúlt 5 évben benne?
Ha kikeresed a htopikban a hozzászólásaimat, akkor kb láthatod mi várható 16 éves koráig a következő években.Rock'n Roll
-
gxyb
aktív tag
Sziasztok!
2007-től gyártott Transitokról hol kaphatok infót? Mik a tipushibái? Mire kell figyelni vásárláskor? Melyik motor hogy bírja? -
zolikaDB
veterán
válasz lajafix #10518 üzenetére
Ezt sajnos nem tudom. Amit mondott és a hirdetésben is fent volt: új első féktárcsák, betétek, új hátsó fékcsövek, de igazából nem volt vállas a hátsó tárcsa sem.
A srác, aki jött velem, szintén mondeo tulaj, ő mondta, h az övénél (2003) jobb állapotban van, de az olaj nem jó, ha minimumon van.
Természetesen hideg volt az autó, úgy néztük a nívót - indításkor is 0-ról indult a vízhőfok mutatója, tehát előtte nem indítgatták.
Németben használta a gazdája, ezzel is jött haza lábon.
Az ülésfűtést nem tudom, ki barkácsolta, lehet a német tulaj...
Kollegám mondta, hogyha szar/kevés olajjal jártak, az több gond okozója is lehet ennél a motornál....A fentebb írt dolog, h nézzem meg, nem-e olajos a gyertya, az mit jelent? Mert írtam, h a 3.-4. indítás gyengébbre sikerült.
Miért rozsdásak a tornyok?
-
őstag
Sziasztok!
Bár Volvo C30-ról van szó, de mivel Ford Focus II / C-Max futómű, ezért itt érdeklődök.
Tavaly nyáron vásároltam a kocsit és már akkor feltűnt, hogy lassan haladva rosszabb úton vagy kanyarban kicsit nyöszörög valami elöl. Idén év elején kicseréltük a képen látható 10-es nagy lengőkar szilenteket, mert egyik oldalon el volt benne szakadva a gumi, illetve az általam bekarikázott 13-as stabilizátor rúd szilenteket is, mivel a szerelőm szerint ez okozta a nyöszörgést. Febi-Bilstein szilenteket kapott.
A csere alkalmával bekente valamilyen víztaszító zsírral is és tényleg megszűnt a jelenség egészen mostanáig, a múltkori nagy esőzések után tűnt fel, hogy ismét nyöszörög. Persze száraz időben is csinálja, nem csak esőben.
Tegnap voltam olajcserén a kocsival, átvizsgálták alulról, minden tökéletes állapotban van (53.000 km van benne, 8 éves).Valaki más tapasztalt hasonlót? Mit lehet ezzel tenni? Mivel ezen kívül az ég világon semmi nem zörög a kocsiban, ezért elég illúzióromboló ez a darabonként kb. 2000 forintos gumidarab okozta jelenség..
Most azt nem kérdezem meg, hogy milyen más alkatrész lehet még hibás, mivel ugye a tavaszi csere után nem volt vele gond, szóval feltételezem, hogy tényleg ez okozza a nyöszörgést és nem más.[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
zolikaDB
veterán
válasz DeFranco #10525 üzenetére
Az összkép oké, tkp még a koppant jobb eleje ellenére is, de az olajos gond(így járt több ezer kilométereket??) és a rozsdás torony kicsit aggaszt, illetve az eladó ezeket a dolgokat nem tudta...? (mint ahogy azt sem, h kettőstömegű van benne) Sima melós 50 pár körüli fickónak tűnt, nem dörzsölt nepper kölyök volt. De tkp 1.2m erős összeg ezért a bizonytalanságért - nekem.
Van eaegy 13 éves G Astrám, abban nem rozsdás a torony, és az olaj sincs minimumon, mert nem eszi... Persze ez egy más kategória.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz zolikaDB #10530 üzenetére
ha neked ez vállalható, akkor megtaláltátok egymást, mindenkinek más a habitusa, ez tök reális.
nekem egy lefingott elhanyagolt autó benyomását kelti ezekkel a dolgokkal, főleg az elmaradt olajcserére és a kendács gombokra gondolok.
a tulaj megint csak antipatikus, nálam ott leírta magát (és mutatta az autóhoz való hozzáállását) hogy még arra se volt képes, hogy a mutatásra feltöltse az olajat nívóig, aki ennyire sem képes, arról megvan a véleményem, hogy hogyan, milyen lelkivilággal áll hozzá az autóválasztáshoz meg a fenntartáshoz.
nem áll össze. nem stimmel az indítás, nem stimmel a hőfok, kruciál és szokatlan helyeken rohad nem kicsit, olaj hiányzik, jóvanazúgy alapon van kendácsolva valami gomb, klíma se 100. és akkor még el se indultál vele, kérdés mi van a futóművel?
ha haluzni kellene valamit, hogy ez az autó hogy jutott el hozzád, akkor valószínűleg egy német addig tekerte amíg be nem töltötte az 5 éves kort vagy amíg nem jött elő egy nagyobb javítás/revízió, azt már nem érte meg neki megcsináltatni, eladta abdulnak a török vendégmunkásnak/neppernek. az rúgta ameddig rúgta lehanyagolva, aztán eladta egy tapasztalatlan magyar madárnak (amatőr versenyző nem nagyon vesz echte némettől autót mert a rezidens nepperek azokat lefölözik) aki megvette, rájött hogy vett egy szart, kibírta a kocsi lábon haza most meg megpróbálja elmelegíteni itthon valakire.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz zolikaDB #10508 üzenetére
1) törött volt, lehet hogy apróság, de a rozsdás toronnyal együtt nem megnyugtató
2) ez speciel jó hír (is lehet). Enyémnek van nyelestengelycsapágy-hangja, de a klubos vélemény szerint a hátralévő élettartama valahol 0 és 300ezer kilométer között van, úgyhogy egyelőre nem foglalkozom vele. Ez egyébként típusjellemző.
3) ez pontosan mit jelent? három-négyet tekert mielőtt beindult? Nálam ezt gyengélkedő akku okozta.
4) lehet hogy csak a cimke maradt bent véletlenül, de inkább abból indulnék ki hogy szartak rá hogy olajat cseréljenek.
5) ez ilyen, eszi (eheti) az olajat ennyi idősen. És nem csak az 1.8, a 2.0 is. Nekem 1.8 van, két csere között elment két deci. Lesz.rom.
6) a középállás nem sokat jelent, valahol 50 és 100 fok között volt a víz, simán visszahűlhet 10 perc alatt, ez talán a legkisebb gond. Műszerfalva épített diagnosztikával megnézhető a hengerfej hőmérséklete, pár perc alatt 90 fok környékére be kell állnia, és menet közben pl. motorféküzemben nem hűlhet vissza.
7) vagy nem is volt benne gyári ülésfűtés, és belekókányoltak valami kínait, a bekötés a gyári gombra meg nem sikerült. Speciel ez a legvalószínűbb.
8) előfordul, de ez akkor egy rommá használt autó.
9) -
10) műbőr, repedezik, ilyen. Cserélhető.
11) ez viszont gáz, enyém is 2006 benzin, de távolról sem néz ki ilyen ocsmányul.
12) a kültéri hőmérséklet mennyi volt? Ha 19 alatt, akkor normális hogy meleget fúj.
13) ez is gáz, savban tartották ezt az autót?
14) nem új autó na.Összességében kicsit lefosott érzésem van, ahhoz képest meg drága.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
-
DeFranco
nagyúr
az akku hogy szokott meghalni?
van valami előjele, nem indít első kulcsfordításra, vagy ilyesmi, vagy pöccre röffent aztán meg egyszer csak váratlanul semmi?
egy ideje nézegetem az akkut a kocsiban, hogy vajon meddig fogja bírni, de eddig minden telet végigcsinált különösebb gond nélkül, olyan nem volt még hogy ne indított volna, feleslegesen meg nem vennék most akkut blikkre amíg hibátlan.
azt viszont nyilván nem szeretném, hogy egyszer állva hagyjon, kérdés, hogy vannak-e figyelmeztető jelek ami alapján tudom, hogy pl. pár napon belül akkor most már csere mert a vég elkerülhetetlen.
töltőm van, bikakábelem van, de jellemzően hétvégi utakhoz használjuk a kocsit, akkor meg cink, ha felpakolva nagyszülőkkel egyeztetve állva maradunk.
(tudom hogy kibicnek semmi se drága de az ilyen vegyél most akkut mer' sose lehessen tudni tanácsokat most hanyagoljuk)
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #10541 üzenetére
Nekem úgy halt meg 10 évesen az akku, hogy egyszer csak nem indult. Állt pár napig a kocsi, egy keresztelőre indultunk volna, de meg sem moccant az indítómotor. Taxit kellett hívnunk. Szóval nem volt semmi előjel az autó viselkedésében. Annyit vettem észre, hogy amikor kicseréltem az akkut, fél óráig ütöttem kalapáccsal és csavarhúzóval a salétromot a saruról, mire le tudtam szedni.
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #10543 üzenetére
Nem volt sajnos segítség, meg idő sem lett volna rá. Amikor pedig megláttam a 10 éves akkumulátoron a salétromhegyet, akkor úgy gondoltam, hogy fölösleges abba már életet lehelni, inkább átmentem a két sarokra lévő Bárdi központba egy Boschért, és hazavittem kézben (kemény vótam ).
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
őstag
válasz DeFranco #10541 üzenetére
Nekem most nyáron nyaraláson játszotta el 1-2x, hogy csak tekert, de nem indította be a kocsit, csak miután letekertem a világítást illetve kihúztam a szivargyújtóból a fogyasztókat, de még így is karcos volt (8 éves gyári akku). Igaz csak belföldön voltunk, de így sem kellemes ez a jelenség a világ végén egy erdő mellett. Azt hozzá kell tennem, hogy nálam ezek a fogyasztók elvileg csak akkor kapnak áramot, amikor már beindult a kocsi, de úgy látszik mégis van jelentősége.
Amint hazaértünk, azonnal cseréltettem Exide Premiumra, nem kell senkinek az állandó idegeskedés a kulcs elfordítása előtt.
"Less but better" - Dieter Rams
-
bajnokpityu
félisten
válasz DeFranco #10541 üzenetére
Mikor hogy.. volt, ami jó előre (2évvel korábban, 8 évesen) jelezte, hogy már annyira fickós, mint újkorában, de olyan is, hogy este még pöccröff, reggel meg hutyutyuhutyukattratatata. és csókolom.
Mindkettőbe lehetett még okostöltővel újra életet lehelni, 1 évet kibirtak még innen, de havonta fel volt kötve 1-2 napot.De azt mondják, h a modern akksik hirtelen, és hamar halnak, nekem eddig békebeli újraéleszthetőim voltak.
Azért mondják a srácok általában, hogy elsőre jelre vegyél újat, mert csomó kocsi elektronikája érzékeny, nem szeretik a döglődő akkukat, és pl a focus ezt egy új generátorral hálálta meg.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
nagyúr
Urak!
Abban kérnék segítséget: Kulcsnélküli motorindítós autónál, ha járó motornál kiszállok a kulccsal együtt, elmegyek az autótól, leáll egy idő után az autó vagy pöfög amíg pöfög?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- ASUS ROG Ally
- Autós topik
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest