Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kcsa

    veterán

    válasz zolikaDB #10508 üzenetére

    1) törött volt, lehet hogy apróság, de a rozsdás toronnyal együtt nem megnyugtató
    2) ez speciel jó hír (is lehet). Enyémnek van nyelestengelycsapágy-hangja, de a klubos vélemény szerint a hátralévő élettartama valahol 0 és 300ezer kilométer között van, úgyhogy egyelőre nem foglalkozom vele. Ez egyébként típusjellemző.
    3) ez pontosan mit jelent? három-négyet tekert mielőtt beindult? Nálam ezt gyengélkedő akku okozta.
    4) lehet hogy csak a cimke maradt bent véletlenül, de inkább abból indulnék ki hogy szartak rá hogy olajat cseréljenek.
    5) ez ilyen, eszi (eheti) az olajat ennyi idősen. És nem csak az 1.8, a 2.0 is. Nekem 1.8 van, két csere között elment két deci. Lesz.rom.
    6) a középállás nem sokat jelent, valahol 50 és 100 fok között volt a víz, simán visszahűlhet 10 perc alatt, ez talán a legkisebb gond. Műszerfalva épített diagnosztikával megnézhető a hengerfej hőmérséklete, pár perc alatt 90 fok környékére be kell állnia, és menet közben pl. motorféküzemben nem hűlhet vissza.
    7) vagy nem is volt benne gyári ülésfűtés, és belekókányoltak valami kínait, a bekötés a gyári gombra meg nem sikerült. Speciel ez a legvalószínűbb.
    8) előfordul, de ez akkor egy rommá használt autó.
    9) -
    10) műbőr, repedezik, ilyen. Cserélhető.
    11) ez viszont gáz, enyém is 2006 benzin, de távolról sem néz ki ilyen ocsmányul.
    12) a kültéri hőmérséklet mennyi volt? Ha 19 alatt, akkor normális hogy meleget fúj.
    13) ez is gáz, savban tartották ezt az autót?
    14) nem új autó na. :)

    Összességében kicsit lefosott érzésem van, ahhoz képest meg drága.

    Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.

Új hozzászólás Aktív témák