Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pali1119

    tag

    "David Fincher dobta a Steve Jobs életrajzi filmet, és nem mellékesen jól összeveszett a Sonyval, akik cserébe kiteregették a szennyest. Elmondták, hogy a rendező tízmillió dolláros gázsit kért, és teljes kreatív kontrollt nem csak a film, hanem annak marketingje fölött is. Ezt már csak azért sem akarták megengedni neki, mert A tetovált lány kampánya anno túl sok pénzbe került, és sok olyan marketinganyagot kellett legyártani, amit végül nem is használhattak. "Ez nem egy Transformers film, vagy az új Amerika Kapitány" - reagáltak a Sonynál, ahol állítólag a tavalyi pocsék év (After Earth, White House Down) után kénytelenek meghúzni a nadrágszíjat." via Vox

    Kénytelenek meghúzni a nadrágszíjat...és a Pókember 2 laza x 100 miliós büdzséje a marketinggel együtt? Ja bocs, az blockbuster.

    "Akinek a legnagyobb a farka, az a bréking."

Új hozzászólás Aktív témák