-
GAMEPOD.hu
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rossi
addikt
válasz Plazmacucci #4699 üzenetére
Mivel csak ezeken a kártyákon jelentkezett a flickering.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
félisten
-
DEV_NULL
őstag
-
-
brumi1024
veterán
válasz Synthwave #4706 üzenetére
Az semmit nem von le az építkezés időigényéből és macerásságából, hogy a nyersanyagot nem hosszú-hosszú órák alatt teljesen manuálisan szedte össze, hanem konzolparanccsal hozta össze. Nem sok kihívás van a fast-travel-(töltőképernyő)-épületbe bemegy-(töltőképernyő)-cuccokat összeszed, kimegy-(töltőképernyő)-fast travel-(töltőképernyő)-workbench, T kombinációban, de cserébe végtelen idő és baromi monoton. Már csak ahhoz is kellett egy mod/script, hogy ennyi elemet fel tudjon pakolni, ugyanis a koros motor nem igazán bírja.
[ Szerkesztve ]
-
-
Én spec folyamat konzolozok. Igaz hogy csak piszlicsáré dolog miatt - a tiszta időt szeretem NEm az igazi a szemem mánna és nem akarok jobban megvakulni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
SaGa59
őstag
válasz DEV_NULL #4711 üzenetére
Az egy tcl-en kívül (ha sikerül valami olyan helyre bepottyanni, ahonnan nem lehet kimászni sehogy sem. Nem a csapdákra gondolok, hanem a rosszul elhelyezett tereptárgyakra, amik közé be lehet szorulni) mást nem szoktam, csak új játék indításakor a set timescale to 6-ot...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
twi452
senior tag
Én szegény kutyót teleportáltattam vissza mert elhagytam valahol és nagyon nem volt kedvem megkeresni a küldetés után
-
Fitzgerald
veterán
válasz DEV_NULL #4711 üzenetére
A Morrowindben vagy 12-13 éve nagyon nem találtam valami növényt ami kellett volna, úgyhogy a TES Construction Set-el beraktam magamnak a mapra egy olyan helyre ahol könnyen megtalálom, kb. ennyi.
Amúgy én meg most végeztem a játékkal, elvesztettem az érdeklődésem kb. 10 nap után tavaly.
Brotherhood vonalat csináltam meg, de kb. a harmadától nem is érdekelt már a játék.
Majd ha túl leszünk a huszonötödik peccsen, meg lesz hozzá 5 dollárért season pass, akkor talán adok neki még egy esélyt. -
pomk
őstag
Elvesztettem MacCready-t és sajnos sehol sem találom.
Goodneighbour-ban már kerestem, ott nincs. Sanctuary-ba szoktam minden parkolópályára tett kísérőt küldeni, de sajnos ott sincs. Hol keressem szerintetek? Van egy adott hely, ahova visszamegy? Vagy elképzelhető, hogy mellékattintottam és nem Sanctuaryba küldtem? -
pomk
őstag
válasz micafighter #4720 üzenetére
PS4-en játszom, ez kimaradt.
-
DEV_NULL
őstag
válasz Fitzgerald #4718 üzenetére
Hm. Van benne valami. Nálam is egész hamar kifulladt a játék. Skyrimmel valahogy tovább elvoltam...
-
Chabe89
addikt
válasz Fitzgerald #4718 üzenetére
Te legalább végigtoltad. Én kb. a
nem mentem még tovább. Egy hónapja lassan el sem indítottam a játékot.Battle of Bunker Hill-nél -
micafighter
nagyúr
-
pomk
őstag
válasz micafighter #4724 üzenetére
Köszi a tippet, Sanctuary-ban ezt már végigcsináltam.
Irány a többi település! -
ati888
senior tag
Hello!
Az Institute megtámadta a Castle városomat, és annyian jönnek, hogy nem tudom kiírtani őket, a védelem amit kiépítettem nem ér sokat, pedig ide halmoztam fel a fegyvereimet (elég sokat). Ez ilyen? Vagy jobb lett volna az Institute mellé állni
Ati
-
T0rnad0
addikt
Sziasztok!
Castle-ban nem tudok generátort és ágyat építeni, ez mitől lehet? Pedig minden nyersanyag meg van hozzá.
Z Fold 4
-
pomk
őstag
Energia fegyverek - pisztoly és puska egyaránt - célzási pontosságát mi befolyásolja? Gondolok itt laser, gamma és gauss tipusú fegyverekre. Fizikai sebzésű fegyverekkel elég jó a találati arányom, de energia fegyverekkel min. -30-40%.
-
Csapoati
nagyúr
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Csapoati #4731 üzenetére
Na ez biztos felrakós történet, főleg majd ha a dátummal együtt dinamikusan változik és lesz hozzá rendes LOD file, hogy a távolban lévő dolgok is hasonuljanak az adott évszakhoz.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
OFF:
Underrail? Izometrikus poszt apokaliptikus röpögö/hekkendszless? Nem látok topikját.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
pomk
őstag
Átnéztem perkeket, azok nem a fegyver sebzéstípusa alapján kategorizálják a fegyvereket, hanem az alapján hogy pisztoly, puska, stb. Így a fizikai és az energiasebzésű fegyvereim találati értékét tuti nem perk befolyásolja. Ezek alapján már csak a fegyvereken lévő fejlesztések változtathatják. Jól gondolom?
Más:
MacCready továbbra sincs meg. Az összes településen és a Third Rail bárban is megnéztem.
Egyéb ötlet hol lehet?[ Szerkesztve ]
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Nincs külön Small Guns, Big Guns, Energy Weapons, Meelee Weapons, Explosives meg Unarmed??
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
micafighter
nagyúr
válasz Synthwave #4738 üzenetére
Nem pont így van, itt kicsit máshogy kategorizálnak. Amúgy én offenzív perk nélkül játszottam survivalon nehezitö moddal, nem volt vészes. Nyilván jóval könnyebb offenzív perkekkel amik egekbe viszik a sebzésed de nem létszükséglet. Csak ha oneshotolni akarod a deathclawokat.
Mindjárt hazaérek és küldök egy képet a kategóriákról .
[ Szerkesztve ]
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz micafighter #4739 üzenetére
Traps kimaradt.
Kezdek félni.. A párbeszédet már tönkretették..
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
twi452
senior tag
-
pomk
őstag
Valóban, a perkek csak a sebzést növelik. Én a VATS-ban a találati esélyt keveslem energia fegvyerek vs. fizikai fegyverek terén.
Viszont így globálisan átgondolva ez betudható annak, hogy a fizikai fegyvereim már szinte maxra vannak fejlesztve, míg energia fegyverekhez 1-2 modot raktam fel. -
micafighter
nagyúr
Ez sem egészen pontos de tényleg nincs mitől félni. Nem itt nem elég egy perket kihúzni mondjuk energy és akkor minden energy fegyvered erősebb lesz, mert itt más kategóriák vannak. De nincs szint limit és ha akarod kimaxolhatod mindet, de mondom én offenzív perk nélkül játszottam eddig 250 órát és nem volt gondom legnehezebb nehézségi szintnél nehezebben sem. Nem mondom hogy könnyű de lehet boldogulni.
[ Szerkesztve ]
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
A szanaszét butított párbeszéd-rendszer már némi szkepticizmusra ad okot.. Mert ez, a rávonatkozó képzettségek, főjellemzők és perkek egyenesági folyományaként egy NAGYON fontos, szerves és feeling része volt a játéknak (és minden wRPG-nek).
Ennek a hiánya baromi hervasztó, szóval megvan az egészséges kétkedés.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
pomk
őstag
válasz micafighter #4744 üzenetére
Tudnál kicsit súgni melyik perkek növelik?
-
micafighter
nagyúr
válasz Synthwave #4746 üzenetére
A perk rendszer eléggé átalakult az F3-hoz képest, kicsivel egyszerübb lett, de szerintem átláthatóbb, igy összességében tetszik mert továbbra is rengeteg féle képpen tudod fejleszteni a hőst. Eddig például a SPECIAL értéked fix volt, amin csak bábukkal meg 1-2 spec esetben tudtál növelni, de ezért nem volt érdemes az elején 10-el kezdened semmiből. Ez már egészen más az F4-ben, itt érdemes egyet kinézni és 10-el kezdeni, itt ugyanis szintlépéskor egy perk pontot kapsz amiből tetszöleges perket növelhetsz, vagy a SPECIAL értékeidet is növelheted a kapott pontból ha úgy látod jónak. A perkek táblázatba vannak rendezve, legfelül a SPECIAL értékek, mindegyik SPECIAL érték alatt pedig 10 perk, tehát 10 sor van a SPECIAL értékek alatt. Például az Agility alatt található legalsó perk a 10. sorban van, igy ahhoz 10 agility kell. A 8. sorban lévőhőz 8. Az Endurance ág alatti perkeknél ugyanigy megy csak azoknak a perkeknek a feloldásához adott értékü Endurance kell. Az első szintjét a perknek a hősöd szintjétől függetlenül bármikor fel tudod oldani ha elegendő SPECIAL értéked van hozzá, de a 2. és a további perk szintek megtanulása már a hősöd szintjéhez is kötve van. Szerintem egy átgondolt, átlátható rendszer az új, nekem speciel tetszik, bár az F3 is tetszett. Ugyanakkor biztos vannak sokak akniek a régi jobban tetszik, meg gondolom azok is sokan vannak akiknek az új tetszik jobban.
A fegyverekhez kapcsolódó perkekre visszatérve ezek a kategóriák vannak, és az öket érintő perkek:
Non-Automatic Pistols: Includes all weapons that benefit from the Gunslinger perk.
Non-Automatic Rifles: Includes all weapons that benefit from the Rifleman perk.
Automatic Weapons: Includes all weapons that benefit from the Commando perk.
Heavy Guns: Includes all weapons that benefit from the Heavy Gunner perk.
Melee Weapons: Includes all weapons that benefit from the Big Leagues perk.
Punching Weapons: Includes all weapons that benefit from the Iron Fist perk.
Explosives: Includes all weapons that benefit from the Demolition Expert perk.
[ Szerkesztve ]
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Igazság szerint nekem a Fallout 1 és 2 rendszere tetszik.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
félisten
válasz micafighter #4748 üzenetére
Szerintem a perkek szintjei nincsnek jól belőve. Egy átlag kazuár level 30-on befejezi a fő szálat. És mivel egy csomó perk special-hoz van kötve, kb ötvenszer végig kell játszani, hogy mindent kipróbálj. Ennyire meg nem jó a játék. Mi a szarért kell science.t hatos int-hez kötni? Ha én csinálok egy alacsony int-es karaktert, nem tudok fegyvereket moddolni. Kalap szar az egész. Ha meg magas az int-em, tuti valami más szenved ez miatt csorbát, közben semmi máshoz nem kell, csak a fegyverekhez.
Vissza kell vinnem pár kazettát.