-
GAMEPOD.hu
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Most jött valami patch? Percekig tölt be a játék.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Csapoati
nagyúr
válasz Plazmacucci #4801 üzenetére
Az előző oldalon még a patch notest is belinkeltem.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Gyula84
veterán
válasz Plazmacucci #4801 üzenetére
nekem is lassabb lett a betöltés
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
DEV_NULL
őstag
-
-
DEV_NULL
őstag
-
Devas
őstag
Üdv!
PC-men elkezdtem játszani ezzel a játékkal.
A kezdő VAULT 111-től keletre elmentem egy roncstelephez. Ott volt egy épület, de amikor kinyitottam az ajtó textúrája ott maradt, de "szellemként" át tudtam menni rajta, be az épületbe. Megbuheráltam a katonai robotot. Megjelentek Molerat-ok mellette, de nem támadtak csak néztek. A robot elkezdett beszélni, de nem csinált semmit, hiába adtam neki utasításokat. Gondolom bebuggolt mint állat.Az volna a kérdésem, kéne patchelni a játékot? Melyik patchet keressem, vagy van bármi megoldás ezekre a bugokra? Köszönöm!
Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
Devas
őstag
válasz Fitzgerald #4809 üzenetére
Ha Steamen keresztül játszanék, akkor feltételezem nem lennének ilyen bug-ok.Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
frizso
senior tag
Heeelp!
Hazküldtem a kutyust egy komolyabb ütközet előtt és most nincs sehol!
Mi lehet vele?Szerk.: tuti elhagyott, olyan szomorú volt a képe mikor hazaküldtem!
[ Szerkesztve ]
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
-
Fitzgerald
veterán
-
félisten
Baszki az egész kb játszhatatlan. 5mp-ről 50-re nőtt a betöltési idő, akkor is ha pl csak egy szaros kis házba megyek. SSD-ről. Keresek valami megoldást mert ez így nem pálya.
Baaaaszki kikapcsolt fps lock mellett 5mp megint a betöltést. Ezt a szart.
[ Szerkesztve ]
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Rossi
addikt
Miután a BoS segítségét kértem az Institute-hoz való bejutáshoz, lehet még oldalt váltani? Inkább valahogy az Institute-hoz húzok,
. Ezt lehet?persze jó lenne szabad akaratot adni a synth-eknek "Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
ferensz
senior tag
Itt van egy lista, hogy hogyan tudsz végigmenni az összes befejezésen gyakorlatilag egy végigjátszással opcionális mentésekkel, hátha ez segít valamennyit "jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"
-
SaGa59
őstag
Sanctuaryban 3 kutyaház van. Egy annak a háznak a hátsókertjében, amelyiknél eredetileg a bogrács volt, meg egy-két radroach. A másik az utca túloldalán (a hídtól befelé menve balra, a saját régi házunkkal azonos oldalon) a második vagy harmadik ház hátsókertjében, egy meg ugyanazon az oldalon, a legutolsó, összeomlott ház hátsókertjében, Kettőt le kell bontani vagy eltenni, míg nem lesz másik blöki is, a harmadikat meg letenni a saját házad kocsibeállójára, vagy az ajtó mellé és oda fog mindig visszamenni. Nálam éjszakára rendszeresen beköltözik a régi házba, a tv előtt alszik a szőnyegen meg cincálja a plüssmaciját...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Még mindig uszkve 12 rongy a legolcsóbb?
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Fitzgerald
veterán
1-2 kulcsos oldalon van már 30 ojró körül.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Fitzgerald #4826 üzenetére
Kizárólag fizikai disc.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Csapoati
nagyúr
válasz Synthwave #4827 üzenetére
Ott is ugyanúgy le kell töltened valami 20 gigát, gyakorlatilag jobban jársz, ha beütöd a kódot Steambe, mert hamarabb lerántja egy közepes net mellett is, mint hogy letöltsön ÉS installáljon.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
micafighter
nagyúr
Én is igy játszottam sokáig (100+ óra), de mivel minden lehetséges dolgot össze szoktam szedni igy nagyon sokat kellett pakolásznom a cuccokat. Aztán egyszer csak meguntam ezt a sok cuccpakolgatást, és mod segitségével megnöveltem a hösöm cipelő kapacitását kb annyival amennyit Dogmeat elbir. Kicsit már kezdett zavarni hogy sokszor csak tehercipelőnek viszem magammal a társakat Amióta módositottam a karakterem cipelő kapacitását azóta a társakat nem használom egyáltalán teherhordásra. Igy végeredményben ugyanott vagyok, csak megspóroltam magamnak egy csomó pakolást a karakteremtől a kisérőhöz.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz micafighter #4831 üzenetére
Igazság szerint, ha rajtam múlna, LÉNYEGESEN kevesebb dolgot tudna a player folyamatosan magánál tartani. Mert milyen hülyén néz már ki, hogy egy komplett raktárépület van a farzsebünkben.
Vanillában van súlya az ammonak, medkiteknek, ételeknek?
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
micafighter
nagyúr
válasz Synthwave #4832 üzenetére
Igazad van, igy is lehet egyébként modolni a cipelőkédet. Sőt olyan mod is van ami alapból nagyon lecsökkenti a cipelőkédet, aztán azon táskák kraftolásával tudsz növelni. Alapból nincsenek táskák a játékban, de a moddal hordható táskákat tudsz csinálni és ráadni a karakteredre, rengeteg fajta rengeteg méretben, amik a cipelőkédet növelik.
A medkitnek és a legtöbb ammonak nincs súlya, az ételeknek viszont van. Viszont ezt is lehet modolni szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Synthwave #4832 üzenetére
Hát ja, csak a másik oldalon meg ott van az, hogy very hardon - survivalön pl. a 100 körül sebző fegyverrel is van, hogy 44-szer kell közelről fejbe lőni a legendary enemyt a szintkülönbség miatt.
Ha már realizmus, akkor valahogy az egész játéknak ehhez a logikához kéne idomulnia, ne csak az legyen már a fontos, hogy mennyi szotyi fér a tatyóba. Bár ugye erre is voltak/vannak mindenféle modok.
Na, mégiscsak játszol konzolos fps-t? -
Rossi
addikt
válasz micafighter #4831 üzenetére
Nekem most PA-val 470 a kapacitásom, de az tényleg életszerűtlen, hogy - a 100 féle fegyvertől eltekintve - rengeteg craft alapanyagot cipelhetünk magunkkal, pl. súlyzótárcsákat, vastömböket, poroltópalackokat, stb.
Egyébként alapvető ellentmondás a túl sokféle cipelhető fegyver, egy fajtára kellene specializáldóni, és abból egy rommá moddoltat hordani.
De már pl. egy komolyabb távcsöves puska is irreális, hogy az ember azzal a hátán futkoz/bújkál/kúszik-mászik.
Mindegy, lassan egyébként is kezdem megunni (50 óra körül járok), bár nagyon tetszik, de egyszerűen nincs ennyi időm, így belemerülni egy játékba.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
micafighter
nagyúr
válasz Fitzgerald #4834 üzenetére
Van erre is mod. Nehezitő moddal jobb a felszerelése az ellenségnek, minden fegyver többet sebez. Te is meg az ellenségek is.
(#4835) Rossi a sulyzotárcsák speciel elég nehezek. Egyrészről nem reális, másrészről szerintem nem lenne jó érzés hogy egy darab fém alapanyagot tudsz mondjuk magaddal cipelni, egy falhoz meg kell belőle 5, egy kisebb épülethez meg kell pár tucat fal. Egyesével vinnéd haza a pár tucat szorozva 5 fém alapanyagot? Reális lenne, de én 5 perc alatt megunnám ezt a szenvedést. És arrol ne is beszéljünk hogy egy bázishoz kell több száz fal.
[ Szerkesztve ]
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Fitzgerald #4834 üzenetére
Kell majd ehhez is egy FWE mod.
Ez RPG.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz micafighter #4836 üzenetére
Nem. Brahmin-karavánokat szerveznél roncsteleptúrásra. Őrség, miegymás.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Rossi
addikt
Most a Railroad oldalon vagyok, a vége felé. Az Institute-ben Z1 azt kérte, hogy folytassam az együttműködést Father-rel, de nincs több küldetés, csak a Bunker Hill-i. Ilyenkor vajon mi van? #4838 f4te: Az mondjuk nagyon jó lenne, az elején meg kellene védeni őket, aztán felfegyverezve kvázi automatikusan csinálhatnák egy idő után...
[ Szerkesztve ]
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Fitzgerald #4840 üzenetére
"Erpégé? Csak annyira, amennyire efpées."
Akkor lehet, hogy meg sem kéne vennem.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
SaGa59
őstag
válasz Synthwave #4838 üzenetére
Mod!!!
Abban a két New Vegas modban, ahonnan ezt az építgetősdit vették, az alapanyagot kétféleképp lehet kitermelni. A faluépítősben külön kisebb falvakat kell építeni pl fémbánya vagy erdő mellé, biztosítani a helyi szállásokat és kajaellátást, majd a fő településről karavánt indítani a bányákhoz, favágó telepekhez. Az erődépítgetősben (ezeket rendszeresen lerohanják mindenféle rosszarcúak, de a játékos maga is kiválthat támadást egy kapcsolóval) a scavangerek ténylegesen járják a környéket és hordják haza az alapanyagot. Ez itt is működhetne, főleg így, hogy eleve jóval több települést lehet/kell üzemeltetni, ezek összedolgozhatnának alapanyag szempontjából. Az egyik lenne a favágótelep, egy másik (városi területen) a fém, kerámia, üveg és hasonlók gyüjtögetője, egy harmadik a farm, stb... Ráadásul a NV-ban bizonyos dolgokat, pl generátor, csak a megfelelő műhely felhúzása és egy szakember hozzárendelése után lehet megépíteni, nem elég hozzá egy perk. Páncélokat és fegyvereket is tudnak készíteni, a megfelelő műhelyben, ezekkel lehet a kijelölt őröket felszerelni. Ezeknek meg ki lehet jelölni az őrjárat útvonalát az erőd körül...
Megjegyzem, ha a lebontást a Fo4 alapjátékban is úgy csinálják meg, ahogy pl a Creazy Earl's Scrapyard modban, kevesebb alapanyaghiány lenne, mert az elég vicces, hogy egy komplett összeomlott ház eltakarítása néhány adag fát meg acélt eredményez, pedig emellett üveg, alu, réz, elektronika, esetleg vászon is kell hogy legyen a romok között. Az autók se csak acélból vannak. Ez a mod viszonylag értelmesen és a lore-t nem zavaró módon bővítette az egyes lebontandó cuccokból kinyerhető alapanyagok mennyiségét és változatosságát. Ha kiegészíted a Scrap Everything vagy a Spring Cleaning moddal, a régi, romos de még álló házak is bonthatóak, meg a rengeteg hulladék a házakból és körülöttük, így simán fel tudsz húzni egy 20-30 lakosnak megfelelő települést a helyben található anyagokból. Ettől még persze kell még alapanyagot gyüjteni, mert aluból, kerámiából, vászonból és ragasztóból továbbra is kevés van, de nem kell minden fadarabot, vagy fémet hazacigölni. Az első adótornyot még így is csak a concordi kirándulás után lehet felhúzni, mert a két kristályra leghamarabb ott lehet ráakadni (bár egyszer az egyik bőröndben találtam egy kristály palackot, de soha többé).
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Fitzgerald
veterán
Remek, az új peccsel megint visszatért az az okosság, hogy a godrays-t nem lehet kikapcsolni. Egy lépés előre, kettő hátra.
-
micafighter
nagyúr
válasz Fitzgerald #4843 üzenetére
Felesleges kikapcsolni, állitsd low-ra és ugyanott vagy teljesitményben.
-
félisten
válasz Fitzgerald #4843 üzenetére
Nálam a köd eltüntető modok nem működnek.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Fitzgerald
veterán
válasz micafighter #4844 üzenetére
Ez azért VGA függő is, de nem csak ezért akarom kikapcsolni. Bántja a szemem.
@Plazmacucci
Akkor a modderek is kaptak plusz melót.
[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
válasz Plazmacucci #4820 üzenetére
Itt a megoldás a problémádra, a mai beta patch:
Beta Update 1.3.47 - January 19, 2016
Fixed texture threading issue causing unusually long load timestehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Gyula84
veterán
merre van csavar? egy csomó mindenhez az kéne
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.