-
GAMEPOD.hu
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
válasz J.Hetfield #62 üzenetére
Én az alapjáték mellett az összes DLC-vel nyomtam annak idején, sosem volt problémám.
Amúgy meg remélem a gépigény korrekt lesz, ha már ennyire nem lesz szép a játék.
-
Fitzgerald
veterán
Ennek a Creation Engine-nek keresztelt motornak valójában még mindig ugyanaz a toldozott-foldozott GameBryo az alapja, ami az Obliviont (sőt, az első verziója még a Morrowindet) hajtotta.
Ez látszik is. Nem azt mondom hogy kifejezetten csúnya, hanem hogy nem szép, nem kiemelkedő.
Low karaktermodellek, alacsony felbontású textúrák. Az összhatás elfogadható, de voltak már ennél szebb játékok 5-6 éve is.
Én mondjuk laptopon fogok vele játszani, úgyhogy ahogy írtam abszolút nem bánom a dolgot. Csak a gépigény is smakkoljon ehhez a látványhoz. -
Fitzgerald
veterán
Semennyire, a 3-hoz se kellett az első kettőt ismerni. Aki játszott velük annak nyilván lesz egy kis előnye az interfészt és a játékmenetet illetően, de szerintem ennyi. Új sztori, új helyszín. Viszont a Fallout 3 és a 4 egy időben játszódnak, mindkettő a keleti parton, nem is túlságosan messze egymástól. Szóval elképzelhető hogy lesznek ismerős karakterek a játékban.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Ezzel sokan vagyunk így szerintem
Én pár hete vettem meg a GTA V-öt, és egy hete a Dragon Age: Inquisition-t.
Az MGSV: The Phantom Pain holnapután jön, a Fallout 4 meg 2 hónap múlva, és még ott a Witcher 3 is...
Ez 5 nyílt világú játék, egyenként akár több száz órányi játékidővel.
Én úgy gondolom, hogy évente 2-3 ilyen játéknál nem is lehet többet szívvel-lélekkel játszani.
Sőt, magamból kiindulva a legjobb az, ha az embernek nincs is egynél több ilyen játéka egyszerre, mert akkor nem veszti el az érdeklődését a bőség zavarában.
A GTA V-ben eddig majdnem 65 órám van, még 20-at látok benne single-ben (egyenlőre, aztán a jövőben még újra előveszem, + megyek online).
Az Inquisition-t meg az MGS-el párhuzamosan fogom játszani, és szerintem a Fallout 4-ig egyiket sem fogom még teljesen végigjátszani...
Szóval el lehet veszni rendesen a sok nyílt világú játék között, főleg ha ilyen erős címekről van szó.@Ryder62
Igen, a Fallout 3-nál eléggé kilógott a lóláb. Én a mai napig azon a véleményen vagyok, hogy valahogy az Oblivion még jobban is nézett ki, mint a Fallout 3.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Gondoltam Fallout Shelterezés mellett nekiállok az elaggott Fallout 3-nak már sokadszorra az elmúlt 7 évben, de ennyi év után már nem igazán köt le. Kijöttem a vaultból, oszt ennyi.
Rájöttem mi hiányzik: mai szemmel nézve nem él igazán a világ.
Remélem hogy a 4-ben sem csak a vándorló karavánok, meg a raider assaultok jelentik majd az életet, hanem tényleg lesznek végre élő, mozgó npc-k rendes napi rutinnal, az eddiginél komplexebb szociális interakció, meg irtózatos mennyiségű lore.
Ugye annak idején az Oblivion fejlesztése során kísérleteztek a végül a játékban látottnál jóval komolyabb, komplexebb AI-val a fejlesztők, csak hát nem igazán működött a dolog (lemészárolták egymást az NPC-k, halmokban álltak a hullák a városokban, stb.)
10 év alatt csak fejlődött annyit ez a terület, hogy talán lehet végre komolyabban vehető AI-t tenni a játékokba.
Nyilván nem azt várom azért hogy annyi meló legyen benne mint a GTA V-ben (ami egyébként egyedülálló ilyen szempontból, egyetlen játékban sincs olyan irtózatos mennyiségű meló, mint abban), de azért szeretnék elveszni a világban.... -
Fitzgerald
veterán
válasz GypsFulvus2 #232 üzenetére
Az mondjuk sokat segítene, ha nem lenne ekkora a titkolózás, hanem közvetlenül a modder community közreműködésével készülne a játék, ahogy sok más project manapság....a Skyrimet is csak pár hónappal a megjelenés előtt jelentették be. Tudom hogy meglepetésnek szánják, de hát igazából nincs meglepetés, mindenki tudja hogy lesz TES VI, meg Fallout 5 is majd valamikor...
Mondjuk legalább annyival beljebb vagyunk, hogy mindkét sorozat híres a kiváló modolhatóságáról.
Mindenféle, esetlegesen a sztorira is kiható random eventek is elférnének a játékban, olyanok amelyekben ha akar akkor tevékenyen részt vehet a player. Ha nem, nem.
Ez a Fallout 3-ban olyan dolgokban merült ki, hogy néha bele lehetett szaladni egy csapat Brotherhood of Steel tagba, vagy slaverbe, stb.
De ezeknek a történéseknek nem volt igazi jelentőségük.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Remélem vágjátok hogy hatalmas lol ez a gépigény, és valószínűleg jóval a minimum konfig alatt is jól fog futni a játék...ha ez mégsem így lenne, abból meg óriási botrány lesz, mert ezen a minimum konfigon a GTA V is vígan elszalad full HD-ben is, majdnem mindent maximumra húzva. A Fallout 4 meg azzal ellentétben még szép sem lesz.
Ekkora öngólt nem hiszem hogy rúgnának Bethesdáék.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz nonsen5e #295 üzenetére
Én azért nem egészen így látom a helyzetet ahogy leírtad. Szerintem a Bethesda csak biztonsági játékot játszik, inkább mondanak komolyabb gépigényt, hogy elkerüljék a mindenféle ős-hardverrel a játéknak nekiugrók rinyáját a fórumokon.
Aki emlékszik az Oblivion ajánlott gépigényére (X800, 1GB ram, 3GHz+ proci), és kb. ilyen konfiggal rendelkezett annak idején (pl. én) az tudja, hogy az ajánlott konfig a folyamatos 20 fps-hez sem volt elég maximális beállításokkal 1024x768-ban....
Nekem akkoriban lényegében pont ilyen konfigom volt (Athlon 64 3000+, giga ram, 256MB-os X800).
Örült is a fejem, Can U Run It azt dobta megjelenés előtt, hogy ezen a konfigon majd száguldani fog a játék.
Előrendeltem, be is szoptam mint Gyevi bíró az álruhát.
Na, aki minderre emlékszik, annak az is megvan, hogy egy ilyen proci akkoriban közel 50 rongyba került, a VGA meg a 60-at közelítette. És ez csak egy példa azokból az időkből. Pár hónappal később jött a GRAW, meg még egy rakás egyéb játék, amelyekhez már kevés volt a fél évvel azelőtt 150-170 rongyért összerakott vas. Aztán még abban az évben jöttek már a shaderes szopatások, amikor kötelező volt shader model 3.0-ás kártyát venned, hogy az új játékokkal tudj játszani, stb....
Ehhez képest ma a 3 éves Ivy Bridge laptopomon (GT740M 2GB, 8GB DDR3) még mindig mai játékokkal játszom (MGSV, GTAV, Dragon Age: Inquisition), medium-high beállításokkal, igaz csak HD-ben.Azért keményebb idők voltak azok....
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Dilikutya #308 üzenetére
Akkor másképpen fogalmazok: abból lesz botrány, ha ilyen látvány mellett valóban ez lesz a minimum gépigény...
Nem egy játéknak van egyébként hasonló minimum/ajánlott gépigénye, mégis jól futnak a minimumként megjelöltnél jóval gyengébb vason is.
Ez biztonsági játék, hogy legyen mivel magyarázni a bizonyítványt, ha majd nem sikerül optimalizálni. -
Fitzgerald
veterán
Én annak idején a Brotherhood of Steel dlc magyarításában segédkeztem egy darabig, aztán idő hiányában ki kellett szállnom a projectből, de befejezték nélkülem is mint láttuk.
Tegyük fel, hogy valaki elhatározza, hogy nekiesik a magyarításnak.
Az egy dolog hogy rengeteg a szöveg, de egy pontos, igényes fordítás komoly angol nyelvtudást is igényel, az meg nem sokaknak van itthon.
Azon meg nem érdemes csodálkozni, hogy out of the box nincs magyar felirat.
Pici ország vagyunk kicsi piaccal, jó ha elmegy itt néhány tízezer darab a játékból.
Fallout 3-al megpróbálták a dolgot, biztos nem fogyott elég itthon, ergo nem lesz felirat.
Tudom, CD Projekt Red. Az teljesen más tészta, ők egy kelet-európai cég.
Jobban ismerik ezt a piacot, és nyilván jóval többet számít nekik az a pár tízezer példány, mint az amerikai ZeniMaxnak.
Nem mellesleg sok magyar is dolgozik a cégnél...tudom hogy nem ők magyarítanak, de biztos ők lobbizzák ki nekünk
Na jó, biztos nem.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Nissifer #403 üzenetére
"annyira teljesen egyedülálló a napjaink játékai között a művészi szinten és elképesztő alapossággal kidolgozott, hangulatos környezet"
Ehm khm khm...Witcher 3....
Ha azon túl is lépünk, hogy a játék fele olyan szép vagy elképesztően alaposan kidolgozott nem lesz mint pl. a Witcher 3, akkor még mindig ott van az, hogy az atomháború utáni szürkés-barnás-dzsuvás wastelandről beszélsz, bár...a hangulatos környezet az nyilván mindenki számára mást jelent
Barkácsolást én is várom, de amit a legjobban várok az egy jó AI, és egy élő világ.
Jöjjenek a házamba lootolni a raiderek, ne szaladjanak bele csoportosan a turretekbe ha látják hogy valahol erős a védelem és hullanak a társaik (figyeljék ki hol gyengébb a védelem, ott támadjanak), törjenek be hozzám amikor alszom vagy nem vagyok otthon, vigyenek el cuccokat, költözzenek be a házamba amit utána vissza kell foglalnom stb...ez csak néhány példa.
NPC-k maguktól is akarjanak tradelni velem (ne mindig én menjek oda), jöjjenek oda és kezdeményezzenek dinamikus beszélgetést (ne csak ilyen scriptelt lolságok legyenek már mint a questek alkalmával az eddigi Bethesda játékokban)....valami ilyesmire gondolok[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
-
-
Fitzgerald
veterán
válasz Nissifer #449 üzenetére
Nem fogalmaztam túl jól és kellően részletekbe menően, amikor arról írtam, hogy valójában mit is várnék egy ilyen AI-tól. Megpróbálom kicsit másképpen:
Egy olyan, dinamikus világot képzelek el, ahol a karakterünk nincs úgymond "kiemelve" a játékból, a fő történeti szál kivételével. Magyarul ha éppen nem a fő sztorit nyomod, nem körülötted forog a világ. Ebből következően az NPC-k egymással is folyamatos interakcióban vannak. Kereskednek (játékbeli mikro-makro gazdaság, piac), változik az egymáshoz való viszonyuk (jóban vannak, nincsenek jóban, megházasodnak, családot alapítanak, öszeverik/lelövik egymást, etc.). Vándorolnak, költözködnek, raidekre mennek...
Szóval nem rajtad csüng minden NPC.
Igen, valóban komoly algoritmusra lenne szükség mindehhez, elképzelhető hogy még sokáig nem fogunk játékban ilyesmit látni.
Ma már karnyújtásnyira vagyunk a valóban fotorealisztikus vizuális megjelenítéstől a videojátékokban (na, nem a Fallout 4 ).
Lassan elkezdhetnék kicsit komolyabban venni ezt a területet is.
20+ éve kezdtem klasszikus pen/paper RPG-vel játszani, szóval magam is öreg róka vagyok már. De a Baldur's Gate engem sosem érdekelt igazán, mondjon bárki bármit. Ebből következik, hogy nem sok minden maradt meg a fejemben a BG játékokból, de értem mire akartál kilyukadni
Sajnos a mod fejlesztéshez annyira értek mint tyúk az ABC-hez, fordításba viszont be tudok majd segíteni, ha lesz elég vállalkozó. -
Fitzgerald
veterán
Nem rosszból, de szerinted ki a tarka ph*szt érdekel hogy mivel játszol?
Arról nem is beszélve, hogy ezekre a platformokra olyan névvel regisztrálsz amilyennel csak akarsz, és annak a bankkártyáját (kutya, cica, tesó, haver) használod, akiét akarod...
Amúgy meg hogy csinálnak pénzt az ilyen statokból?
Szokásos Illuminati-Rotschild-tinfoil hat paranoia-baromság... -
Fitzgerald
veterán
Sejtettem. Mindegy, egyszer csak rájönnek majd, hogy az ilyen húzásokkal leginkább azokat szopatják, akik amúgy megvennék a játékot. Amíg onnan indulunk, hogy a warezolók úgyis meg fogják venni a játékot ha rá vannak kényszerítve, addig egyhelyben toporog mindenki...ez sosem volt így, sosem lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Nem, nem a Te hibád. Amit én kérdeztem az az, hogy szerinted ki kíváncsi minderre? Ki az, aki majd le fogja csekkolni az adataidat?
Ezek szerint te akkor nem kommentelsz a Youtube-on, minden Google-keresés előtt kilépsz a Google-profilodból (amennyiben mégis van Google accountod), nem töltesz le semmit a Play Storeból (amennyiben Androidot használsz), stb... -
Fitzgerald
veterán
válasz bLaCkDoGoNe #556 üzenetére
Annyira undorító ez az üzérkedés dolog, kajak megverném aki ilyet csinál.
Pfúúú, amikor vesz a gyerek 20 collector's edition-t valamiből, csak azért, hogy utána dupla-tripla áron adja tovább....
Valamiért kötelességemnek érzem beleszarni az ilyenek bizniszébe, még ha engem nem is érint a dolog.....tudod, csak hogy helyreálljon a dolgok egyensúlya.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz bLaCkDoGoNe #558 üzenetére
Nagyon lecsupaszítva valóban hasonló elven működik a dolog, csak amikor ennyire pofátlanul nyíltan kapod ezt az arcodba, akkor azért ez már határokat feszeget szerintem...
-
Fitzgerald
veterán
válasz bLaCkDoGoNe #561 üzenetére
Ugyanarról beszélünk lényegében.
Az ember inkább azon háborodik fel jobban, amit maga is lát, tapasztal.
A világ igazsságtalanságait meg valóban nem ebben a topikban kell megbeszélni, igazad van. -
Fitzgerald
veterán
Hol adnak pólót?
-
Fitzgerald
veterán
válasz #81999360 #570 üzenetére
Köszi. Velük nincs jó tapasztalatom, a Bioshock: Infinite előrendelésemhez lejárt Bioshock 1 kódot adtak (nem csak nekem, bár küldtek másikat végül). De máshol póló nélkül is hasonló ára van, szóval sokat nem veszthetek végülis a dolgon...+ ingyen kihozzák. Ha nem küldenek pólót, legfeljebb majd elveszem a futárét...
-
Fitzgerald
veterán
Amúgy mekkora ez a póló? Mert azért közelítek a 100 kiló felé én is, meg alacsony sem vagyok...L-XL kéne, de nem láttam hogy lehetne méretet választani....meg azt sem írták hogy hova kell írni hogy kulcstartót, vagy soundtrack CD-t kérsz...
Na mindegy, majd meglátjuk hogyan vizsgázik idén kommunikációból a Konzolok Szervize. -
Fitzgerald
veterán
válasz nonsen5e #588 üzenetére
Opcionális lesz, és pont arról írnak a cikk végén, hogy a Bethesda úgy nyilatkozott az ügyben, hogy a játék a GTA V-höz hasonlóan lesz optimalizálva (vagyis igen jól).
De majd meglátjuk. Én már megrendeltem, akármi is lesz.
Ha kevés is lenne neki a laptop (nem hiszem), 2 hónapon belül úgyis összedobok egy komolyabb pc-t csak játékra. -
Fitzgerald
veterán
válasz nonsen5e #591 üzenetére
A gépigényhez:
Minimum System Requirements
OS: Windows 7x64, Window 8x64 (64-bit OS Required)
Processor: Core i5-4460 (3.40GHz) or better; Quad-core or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 (2GB) or better (DirectX 11 card required)
Direct X: Version 11
Hard Drive: 28 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound cardRecommended System Requirements
OS: Windows 7x64, Windows 8x64 (64-bit OS Required)
Processor: Core i7-4790 (3.60GHz) or better; Quad-core or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 (DirectX 11 card required)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 28 GB available space
Sound Card: Direct 9.0c compatible sound card (Surround Sound 5.1)Ez az MGSV: The Phantom Pain gépigénye. A ramon kívül a minimum még a Fallout 4 minimumánál is húzósabb.
Ehhez képest az én i3-3217u, GT740m 2GB, 8GB DDR3 laptopomon high-on stabil 40+ fps-el megy 1366x768-ban.
Ez nincs azért televágva nvidiás szarokkal, az tény. De nem is annak kapcsán írtam le.
Láttunk már jó példát a kiváló optimalizálásra a közelmúltban, nem is egyet.
Reméljük a legjobbakat.[ Szerkesztve ]
-
-
Fitzgerald
veterán
Nem tudom, de remélem fele annyiért sem megy el. Ennek kapcsán visszatérve a kapitalizmushoz: a legnagyobb különbség itt az, hogy amikor kicsengeted ezért a 40 ropit, akkor már fizettél adót, vámot, áfát, a kisker sápját, meg a minden egyéb féle-fajta sápot.
Na, ezek meg még mindennek a tetejére teszik rá a saját, pofátlan sápjukat, úgyhogy mégsem egészen ugyanaz a két történet. -
Fitzgerald
veterán
válasz Nissifer #698 üzenetére
Én még nem, de add már meg a számát, bedobnék vele egy-két sört, dumálnánk egyet...
Szerintem ha szintetikus lenne a főhős, az gyorsan kiderülne az első komolyabb fegyveres összecsapás során, amikor cafatokra robbantja a karaktert valami npc.
Sztázisra szavazok én is.@Ryder62
Nekem is az lett volna a második tippem, de nem örülnék ha így lenne. Túl sokszor láttuk már ezt a dolgot játékokban, filmekben.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Sokunk részéről ez nem feltétlenül "hipsterkedés", hanem egyszerűen arról van szó, hogy ha már egyszer nem néz ki jól a játék, akkor elvárnánk, hogy legalább jól legyen optimalizálva.
Amennyiben ezt célként szem előtt tartva készül a játék, úgy szerintem bocsánatos bűn, lásd Diablo 3, Starcraft 2.
Már ezen játékok előtt jó néhány évvel is jelentek meg sokkal-sokkal szebb játékok műfajon belül.
Viszont ezek a játékok még a turmixgépen is elfutnak, és tudták, hogy nagyon sok fog elmenni belőlük, ergo jól kell optimalizálni. Ez igaz a GTA-ra is azzal a különbséggel, hogy a GTA V még mellé szép is.
A Mass Effect 1-2 között valóban volt látványbeli fejlődés, a 2-3 között viszont már sajnos nem. -
Fitzgerald
veterán
Textúrákhoz vram kell elsősorban, ha ebből van elég, tök mindegy hogy low-ra vagy ultrára állítod a textúrák felbontását, nem lesz hatással a frameratere (pl. Withcher 3, GTA V). Egy 3GB-os kártya elég bármelyik mai játékhoz. De még egy 2GB-os is elég ennél sokkal részletesebb textúrákhoz.
Ezt csak zárójelben, engem nem izgat ez az egész, csak mediumon jól fusson a laptopon. -
-
Fitzgerald
veterán
Azért azt nem mondanám hogy bazári, de szerintem kicsit talán már túlságosan is tarka a világ. Egy Rage-féle látvány jobban illett volna a settinghez, az nagyjából az arany középút. Mégiscsak 200 évvel vagyunk a nukleáris holohoax után. Ez mondjuk gyorsan orvosolva lesz valószínűleg.
-
Fitzgerald
veterán
válasz Plazmacucci #777 üzenetére
Látszik nem ismered a magyar építőipart. Itt már átadás után 2 héttel kajak megfakul minden, mert a kivitelező ellopatja az anyagot a saját szakembergárdája elől. De legalább számlázgatnak oda-vissza, megoldják okosba.
Abban igazad van, hogy egy ilyen katasztrófa után a nukleáris tél miatt valószínűleg nem sok napfény jutna át a sztratoszférán. De azért valamennyi átjutna, és 200 év alatt nincs az az épület, ami ne fakulna meg. A festék is lepattog kb. mindenről, a fémeket megeszi a rozsda.
Az hogy az épületek belseje, a kólaautomata meg a különféle plasztik használati tárgyak jobban tarják a színüket, az is ok.
Éppen ezért hoztam fel a Rage-et mint példát, ott szerintem pont el lett találva ez a dolog.
De egy ENB series-el, vagy valamilyen hasonló moddal erre is lesz megoldás.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Plazmacucci #780 üzenetére
Az meg pont a másik véglet, a Fallout 3 képi világa nekem sem jött be.
-
Fitzgerald
veterán
Annyira nem vészes azért az összhatás, nem sokkal csúnyább, mint a Rage.
A fegyverek hangja is jó lett végre. -
Fitzgerald
veterán
NV-t az Obsidian fejlesztette, az eredeti Black Isle csapat (Fallout 2, Planescape: Torment) utódja.
Egyébként ha pl. egy Battlefield játékról lenne szó, talán én is várnék pár hetet-hónapot a vásárlással.
A multi orientált játékok startja nem szokott sajnos jól sikerülni. Azok közé tartozom, akik a Diablo 3-at, Battlefield 3-at első nap kezdték anno, és hát nagyjából a Diablo után dőlt el, hogy multis játékot nem veszek többé megjelenéskor. Pedig a Diablo miatt pár napra jegeltem a szociális életemet, kivettem 3 napot, bekészítettem a kaját-piát, hányós zacskót, stb.
Na mindegy, a lényeg hogy itt ugye nem erről van szó. Azt már láttuk 2 kiszivárgott videón is, hogy pl. a DogmeatAI nincs a helyzet magaslatán (beszalad a tűzvonalba, leesik a tetőről az összecsapás elején (lol), stb.)
De nagyjából ennyi, az eddig látottak + kiszivárgott hands-on alapján nem látok semmi olyasmit, ami miatt úgy érezhetném, hogy vissza kéne mondani az előrendelést. A gépigényen vérezhetne el a dolog, de én ettől sem félek. Az elmúlt hónapokban ezeket a játékokat vettem meg: GTAV, MGSV: The Phantom Pain, Dragon Age: Inquisition, The Witcher 3. A Witcher 3 kivételével mindegyik medium-high beállításokkal, 30 vagy több fps-el fut a laptopomon, ennél több nekem nem is kell, év elején úgyis lesz egy combos pc-m. Witcher csak totál low-ra állítva + Hunter's Config-al még 1-2 dolgot lejjebb húzva hajlandó 30 fps körül futni, de az a játék még így is jobban néz ki, mint sok más játék magasabb beállításokon.
Ha valamivel nagyon mellé nyúltak volna, az is kiszivárgott volna már...
Abban meg igaza van itt felettem a kollégának, hogy nyílt világú RPG-t egyszerre csak egyet lehet szívvel-lélekkel játszani. Én mondjuk most kénytelen leszek megosztani az időmet a Witcher és a Fallout 4 között (DA: Inquisition akkor még sehol sincs), de ez legyen a legnagyobb problémám az életben.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Aha. Pl. Well Fed perk +1 Strength, +1 Endurance 12 óráig, ha naponta háromszor eszel, legalább 3 órát kihagyva 1-1 kajálás között. Ha négyszer, akkor +1 Perception is. A legalább 3 óra azért kell, hogy ne lehessen exploitolni úgy hogy bármikor bedobsz 3 kaját egymás után, és már kapod is a bónuszt. [ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán