-
GAMEPOD.hu
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Warton
őstag
Város építésben tudna nekem valaki segíteni?!
A lényeg, hogy Sanctuaryban építettem egy épületet, ahová beraktam az összes addig épített generátort és az egyes áramfelvevő pontokra odavezettem lámpákkal meg villanyoszlopokkal, mert már engem zavart, hogy a városban szerteszét vannak szórva a generátorok. A problémám az, hogy nem tudom az áramot az épületből normálisan kivezetni, csak ha kibontom a falat, de biztos van erre valami elegánsabb megoldás.
A másik kérdés, hogy lehet a Railroadot megtalálni, egyszerűen nem tudom, marker sem jelzi őket és teljesen tanácstalan vagyok. Valahol olvastam, hogy valami lámpákat/csatornafedeleket kell keresgélni este, de nem igazán sikerült eddig rájönnöm. Kicsit meguntam Preston meg a BoS hentelős küldijeit, így itt az idő, hogy továbblépjek.
[ Szerkesztve ]
-
gyimger
őstag
Én a festést követtem, de nem szeretnék túl sokat írni. A küldetés, ami majd el akar Téged vezetni hozzájuk, megadja a kiindulópontot, onnantól a vörös festékcsíkot követve egyszerűbben oda tudsz találni.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Warton
őstag
válasz micafighter #5705 üzenetére
Az a baj, hogy a falra belülre rárakom a conduit-ot akkor a falon belül van áram, tehát a lámpák felgyulladnak, de kívül már nem működik. Most úgy oldottam meg, hogy a fal és a plafon illesztése között kihagytam egy apró rést és ott átvezetem a kábelt. Illetve nem tudom, hogy hogyan, de volt egy olyan fal, ahol a kábelt átlehetett vezetni a belső conduitból a külsőre.
Egyébként megépítettem az első brahmin ólamat, brahmin ketreccel, a brahmin alapból békés vagy kell neki emitter?
-
Nissifer
tag
Brahminok alapból békések. Nekem már egy gulyányi van belőlük. Jól körbe kell keríteni a területet, mert kimásznak. Hiába van nekik itató és kerítés, akkor is hajlamos egy-kettő kiteleportálni. Én a tejükért tartom őket. Sajnos mikor fel akartam dolgozni a húsukat (kinyírtam egyet), az összes jött-ment csőcselék egyből rám támadt Codsworth-tel az élükön. Van még mit fejleszteni az ai-n.
-
Nissifer
tag
Végre letölthető a Fallout Shelter pc-re, így nem kell android emulátorral baszakodnia annak aki windows alatt vele játszani!
-
Chabe89
addikt
válasz MrTwister #5711 üzenetére
Bethesda Launcher Sing in melleti kis ikonnal tudod letölteni.
-
gyimger
őstag
Srácok, nagyon köszönöm, hogy megválasztottatok Topikgazdának, láttátok a rajongásomat a sorozatért, de a helyzet az, hogy 200 óra után sem tudtam megbarátkozni ezzel a résszel, hiába nyúzom. Úgy érzem, nem tudnám teljes lelkiismerettel tovább vállalni a téma felügyeletét, mert ez a játék egyszerűen nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet. Őszintén, egy jó szót nem tudnék szólni most erről a játékról. Továbbra is hű rajongója vagyok az univerzumnak, de az RPG-k jobban tetszettek, mint ez a Shoot 'em up. Akartam írni a PC-s Shelterről, a kiegészítőkről, az építkezésről, de semmi lelkesedést nem érzek érte, bármikor megírom a RobCo. történetét A-Z-ig, mint hogy ezzel kelljen tovább foglalkoznom.
Szóval köszönöm, aranyosak vagytok, de ez nem az én játékom.Ui.: Ugyanitt Túlélőkalauz eladó.
És most befejezem a Mortal Kombates blogomat."The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Nissifer
tag
válasz gyimger #5715 üzenetére
Köszönöm az őszinte szavaid. Minden régi motorosnak fájó pont ez. Bizony, nincs mit szépíteni a helyzeten, RPG élmény szempontjából a Fallout 4 a Fallout New Vegas nyomába sem ér. Vicces, de az eredeti Fallout Univerzum hangulatát még a Fallout Shelter is jobban visszaadja. Megjelenés óta folyamatosan játszom mindkettővel, bár utóbbi időben a mod-ok fejlesztésére kattantam rá, tolni kell, elvégre ki tudja, hogy mikor jön ki a Fallout 5 és az milyen lesz?!
Csak egy dolog biztos: War. War never changes. -
Warton
őstag
Én se értem ezt... Én imádom ezt a játékot, de még csak 70 órát tettem bele.
Még egy kérdés az emitter milyen távolságban tudja pacifikálni a vadállatokat? Illetve a settlementre betörő vadállatokat is tudja pacifikálni, vagy csak azokat, akik a cage-ből jönnek ki?
Egy komoly állatkert projectbe kezdtem Sanctuaryban. Deathclawt akarok fogni, de ahhoz Yuo Nugi (vagy mi) kell, úgyhogy próbáltam olyan cage-t gyártani, de ahhoz meg Radstag kell, úgyhogy építettem pár Radstag cage-t. Egyszer csak eljutok a Deathclawhoz...
-
gyimger
őstag
Ne mondja senki, hogy nem próbálkoztam. Az első karakteremmel biztos, hogy ennek felét lejátszottam, viszont azóta csak kóborlok, de csak shoot-shoot-shoot mindenhol. Végigszenvedtem a sztori nagy részét, de annyira nem ragad magával a hangulat, hogy egyáltalán befejezzem. Nem is tudnám, hogy végződik a dolog, ha nem olvastam volna róla itt-ott. Úgy fest, hogy az igazi Fallout-hangulatért ennél a játéknál visszább kell menni az időben, mert nagyon nem adja. Most, hogy nem ütközök ellentmondásba témagazda lévén, szidhatom a játékot.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Ryder62
őstag
válasz micafighter #5720 üzenetére
Rengeteg döntési lehetőség. Egy quest line nem egyenes hanem elágazó. Tehát elég sok alternatíva van. A küldetések nagy részét meg lehet oldani pofázással is.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz micafighter #5720 üzenetére
Sztori, párbeszédek, frakciók, játékmechanika, döntési lehetőségek, helyszínek, hangulat, DLC-k. Azaz kb. mindenben, leszámítva a kinézetet. Szvsz.
(#5715) gyimger: Óriási +1, mintha csak a saját gondolataimat olvastam volna. Ez a játék nem nekünk készült, hanem a Fallout-szűz Minecraft generációnak.
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
davidsone
addikt
válasz bLaCkDoGoNe #5722 üzenetére
Én azt veszem észre sok esetben a múltbéli élmények felértékelődnek, megszínesednek. Ettől függetlenül lehet igazatok van...
[ Szerkesztve ]
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
Warton
őstag
válasz gyimger #5719 üzenetére
Szerintem a legnagyobb baj, hogy nagyon szétfolyik a játék és nem elég kompakt. Pl. továbbra sem értem, hogy Prestonnak miért kell végtelenítetten adogatnia a küldetéseket, amik csak arról szólnak, hogy juss el egy farmra, beszélj az ottani főnökkel, menj el a közelben lévő raider bázisra ölj meg mindenkit, menj vissza a főnökhöz, beszélj vele, aztán beszélj Prestonnal. És ez megy újra meg újra meg újra... Ugyanilyen a BoS két küldiszettje is a Quartermastery meg a Cleansing. Feltételezem a Railroadnál és az Institute-nál is lesz valami hasonló. Ez nagyon monotonná teszi a játékot.
Meg az is baromi idegesítő, hogy állandóan beugrik egy ablak, hogy az istenháta mögötti falut ostromolják a mutánsok vagy mittomén kik. Egy idő után már menedzselhetetlen ez a rengeteg farm és inkább teher. Úgyhogy nem foglalkozom se Prestonnal se a koszos falvaival.
A másik probléma a loading screen. Úgy vélem, hogy ezen 2016-ban már túl kellett volna lépnie a Bethesdának. Borzasztóan idegesítő, hogy állandóan töltöget a játék. Az F3-ban elnézte az ember, az NV-ben egy kicsit morgott miatta, de az F4-ben már kifejezetten kínos.
Tény, hogy a sztori része gyengébb mint az eddigi Fallout részek. A játék fejlesztés során máshová helyezték a hangsúlyt.
Ezektől eltekintve nekem jobban tetszik mint az NV, simán el tudok veszni ebben az univerzumban is.
Az építős rész telitalálat, már most több időt öltem a játékba mint az NV-be. Főleg, ha még beleveszem, hogy mennyi youtube videót megnéztem a kacsalábon forgó építményekről... A fegyver/armor fejlesztős rész is tetszik.
-
nagyúr
teljesen egyetértek veled. Én a Fallout 2-t és a Tactics-et látnám mozivásznon legszívesebben. PC-re mondjuk jöhetne a F1-2 de úgy, hogy ne fps nézetben, hanem mint a Tactics-ben volt, nem körökre osztva hanem valós időben. Na ezeket adnám...
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
micafighter
nagyúr
,,Ez nagyon monotonná teszi a játékot." Ezek ismétlődő küldetések, pénz és XP kereseti lehetőség.. Ezeket egyáltalán nem kötelező csinálni. Ne legyen már probléma hogy beletettek +1 dolgot XP és pénz szerzési lehetőségnek..
,,Tény, hogy a sztori része gyengébb mint az eddigi Fallout részek." Szerintem meg relativ dolog. Nekem tetszett a New Vegas története is, és ez is tetszik. Mind a kettöbe bele tudnék kötni, de mindkettő tetszik.
(#5722) bLaCkDoGoNe
Sztori, párbeszédek, frakciók, játékmechanika, döntési lehetőségek, helyszínek, hangulat, DLC-k. Azaz kb. mindenben, leszámítva a kinézetet. Szvsz.
Ez a játék nem nekünk készült, hanem a Fallout-szűz Minecraft generációnak.Az NW-vel mikor játszottatok utoljára? Az sem volt ám tökéletes, én emlékszem még jópár bosszantó dologra és most nem bugokra gondolok, bár amikor még azt játszottam akkor nem modolgattam
Sztori: mint irtam fentebb, szerintem szubjektiv.
Párbeszédek: egyértelmüen jobb szerintem az NV, de lehet valakinek a leegyszerüsitett Fallaout 4 verzió jobbant bejön
Frakciók: frakciókban jobb lett volna az NV? nem tudom mire gondolsz, én emlékszem hogy az NCR meg a Caesar két fő frakció elég lapos volt.. Főleg a Fallout 4hez képest. És akkor ott van még Robert House ami egy személyben lenne egy új frakció.. Szerintem ebben sokkal jobb a Fallout 4, itt van 4 kidolgozott frakció, és kidolgozás alatt azt értem hogy mindegyik ideológiáját, motivácóját értem és megértem.. Szóval a fő frakciók a 4-ben szerintem sokkal jobbak, viszont NV-ben lehet több mellékfrakcióval találkoztál.
Döntési lehetőségek: kapcsolódik a párbeszédekhez
Helyszínek: mennyi időt tettél a Fallout 4-be? Én 260 órát eddig még a DLC-k előtt, de közel se találtam meg eddig mindent. Emlékszem a jópofa helyekre az NV-ből, de ebben se mondanám egyértelmüen jobbnak egyiket a másiknál.
Hangulat: ebben sem érzem a nagy különbséget. Feltételezem nem erre gondoltál első sorban, de szerintem nagyon megdobta volna mondjuk a hangulatot ha a különböző intelligencia és karizma szinteknél máshogy beszél a hősünk, ugyanakkor megértem hogy nem akartak minden szinkron szöveget felvenni 20 féle képpen, és ebben akkor még nincs benne az intelligencia és a karizma különböző kombinációi.. Régi falloutokban ez egy fokkal egyszerübb volt azért, a text-et kellett csak átdolgozni.
Összességében az a fő probléma szerintem hogy a Fallout 4-et az NV helyére képzeltétek, hogy majd mindenben egy fokkal jobb lesz. Egyes dolgokban tényleg jobb lett , másokban meg gyengébb, de én ezt inkább az NV mellé képzelem el. A Fallout 3-al még nem játszottam (megvan steamen, pár hónapja megpróbáltam, de 30 perc játék után folyton kifagyott a játék Windows 10 alatt :\ ), de sok helyen olvastam hogy a New Vegas sok tekintetben kijavitotta a Fallout 3 hibáit, ha a történetet nem nézzük, ami szubjektiv dolog, akkor szinte minden tekintetben előre lépés a 3-hoz képest a New Vegas.
Az NV egy nagyon jól sikerült játék, nem hiszem hogy ezt sokkal tovább lehetne fokozni, persze mint emlitettem azért ott is voltak hibák, de én a Fallout 4-re nem úgy tekintek mint ami felül akarja múlni a New Vegast, hanem mellé érkezett, egy alternativ verziónak, új történettel, és átdolgozott RPG elemekkel, amin sokat egyszerüsitettek az NV-hez képest.
-
Warton
őstag
válasz micafighter #5727 üzenetére
Én pusztán arra akartam rámutatni, hogy az ismétlődő küldetéseket lehetett volna okosabban, változatosabban csinálni, hogy ne legyen ennyire grind íze a dolognak.
-
gyimger
őstag
válasz davidsone #5723 üzenetére
Ez sem egy kizárt dolog, de ha meg tudom magyarázni, hogy mi volt jobb az előzőben, akkor az nem nosztalgia, hanem érv. Az első dolog, ami miatt nem mozgok otthonosan a játékban, az pont az, hogy nem mozgok otthonosan sehol a játékban. Nincs egy hely, ahová "hazatérek", lepakolok, alszok, stb. Vannak városok, persze, meg építhetek is vagy húszat, de ezek élettelenek, kaptafa karakterekkel, küldetés nélkül.
Úgy nem fog magával ragadni a játék, ha nem építenek ki egy univerzumot, amibe belecsöppenhetek. Régebben nem értettem, mi az a shandification, de ehhez lehet köze.
Minden esetben, amikor település felé közeledek, egy új Oázisban vagy Paradise Fallsban reménykedem, de mindig csak egy újabb lövölde. Ott a robot-versenypálya, de nem, fosztogatók. Combat Zone, fosztogatók. Egy tábor faházakkal, itt biztosan lakik valaki. Igen, ghoulok. Lexington, marha nagy terület, üres épületek, Concord dettó. De a város szélén vannak tanyák, ott laknak. Maximum ketten. A Fallout 3-ban konkrét kommunákat hoztak létre az emberek, a New Vegas már az űrkorszakát élte, itt meg az én mérnöki segítségem nélkül nem tudnak létrehozni egy rohadt farmot se. Diamond City után nincs élet. Goodneighbour két utca. Covenant csak egy udvar. A FO3-ban feltörtem minden zárat, hogy benézzek az emberek lakásaiba finomságokért, az új részben abban sem vagyok biztos, van ilyen lehetőség. 200 óra után sem tudom megmondani.
A New Vegasban lehetett oldalt választani, a legkisebb bandákhoz is csatlakozhattál, és még itt is mekkora örömmel láttam, hogy nem csak a szokásos fosztogatók vannak, hanem ott a Gunner, Triggermen, Atom gyermekei, de mindnek az az érdeke, hogy engem minél előbb kinyírjon. Gondoltam egy RPG-ben én kiépíthetek magamnak valami élettörténetet, de nem túlzottan. A párbeszéddel nem volt bajom sose, de ilyenkor azért átjön a yes-no-ask butítás. Ilyen keretek között nem csoda, hogy nem tudok szót váltani velük. És voltak olyan helyek, ahol azt hittem, én szúrtam el valamit, azért lőnek folyton, de ennyi. Ez a játék, odamész és lősz, semmi interakció. Mintha nem lenne befejezve. NV-ban volt fosztogató banda, amelyik befogadott, voltak Szupermutánsok, akikkel szövetségbe léphettem. Ezt sem az emlékek homályosítják el.
Emiatt olyan emlékezetes társaságokat sem találtam, mint a "vámpírok" és Arefu, a gyerekek Kis Lámpafényben, a tizenévesek Nagyvárosban, a kannibálok Andale-ben, a szekta Oázisban, Dave és az ő köztársasága, a rabszolgatartók Paradise Fallsban, rabszolgák az Unió Templomában, a szellemváros Aknamező és a ghoul rezervátum Underworld. Rémlik? A történetért haladtunk tovább, fedeztünk fel több és több helyet, nem a lootért.
Az utakon nincsenek vadászok, kereskedők, nem futok össze senkivel, néha egy-egy random encounter, a kutyámon kívül nincs kivel szóba állni. Nem akar senki kártyázni az út szélén, mindenkit Settlernek hívnak, nincs miért és nincs mit felfedezni.
Amikor bejelentették a Nuka World DLC-t, és megláttam, hogy fosztogatók foglalták el a vidámparkot, azt hittem, hányni fogok.És most nem azért írom, hogy elvegyem más kedvét is tőle. De ez egy olyan ember véleménye, aki a lelket is kijátszotta az előző részekből.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
davidsone
addikt
válasz gyimger #5729 üzenetére
Teljesen megértelek, mindenkinek másért tetszik ez meg az a rész, viszont ha elvonatkoztatunk az előd(ök)től
a Fallout4 egy kiváló darab, iszonyat tartalommal és rengeteg játékórával, persze nem tökéletes, én így állok hozzá és csupa ööm bodotá van...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz micafighter #5727 üzenetére
A New Vegas közel sem volt tökéletes, nem is ezt mondtam. Megkérdezted, hogy miben jobb a New Vegas, erre megírtam, hogy szerintem miben. Nem akarok én senkivel vitatkozni, akinek bejön a F4 az mulasson vele jól.
"Az NW-vel mikor játszottatok utoljára?"
Én speciel egy-két hete vettem elő újra, amikor végre bekerült az Xbox One visszafele kompatibilitási listájába.Azért (habár korábban is volt emiatt itt visítozás, amikor megemlítésre került) Todd Howard kihúzhatná a fejét a seggéből, játszhatna egy kicsit a Witcher 3-mal, és megnézhetné, hogy 2015/16-ban milyennek kell lennie egy open world RPG-nek. Sajnos tisztán látszik, hogy a Beth is ráment a pénzjegynyomda funkcióra, és a játékok minősége már másodlagos náluk. Korábban ezt sikerült win-win módon megoldani.
(#5730) davidsone: Ha valamit [VALAMI] 4-nek hívnak, akkor elég nehéz "elvonatkoztatni" az elődöktől – és miért is tennénk?
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
davidsone
addikt
válasz bLaCkDoGoNe #5731 üzenetére
Nehéz dolog ez, a fejlesztőknek is: a régi rajongóknak kedvezzenek, vagy nyissanak újak felé szerintem a 4-nél ez játszhatott közre, emészthetőbb "butított" irányba mentek el annak reményében h. többet értékesítsenek, nem ismerem az eladási adatokat, bejött nekik?
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz davidsone #5732 üzenetére
Nekem úgy rémlik, hogy igen.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Nissifer
tag
válasz davidsone #5732 üzenetére
davidsone: nem ismerem az eladási adatokat, bejött nekik?
Gazdasági oldalon úgy néz ki a dolog, hogy kb. 100 millió dollárba volt a fejlesztés és nagyságrendileg kb. ennek a 10-szerese a bevétel. Anyagilag nem volt rossz a történet.
Népszerűségben (steam stat -current player) az a helyzet, hogy
Skyrim: 130%
Fallout 4: 100%
wicher3: 64%
Fallout New Vegas: 11%Reálisan ítélve a játékot a mai elvárások tükrében, mindannyian egyetérthetünk azzal, hogy gyöngécske.
Reálisan ítélve a játékot az előző részek kidolgozottságát figyelembe véve kimondottan a játékmenetre (dramaturgia) és a szerepjátékos elemekre fókuszálva, konstatálhatjuk, hogy botrányos. -
gyimger
őstag
válasz davidsone #5735 üzenetére
Szerintem jó játék, csak nem jó Fallout játék.
De arra kíváncsi lennék, hogy a nagy eladásból mennyi volt az előrendelő, aki az előző rész iránti lelkesedés miatt ruházott be az újra."The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Cheesus
senior tag
válasz Vikthor #5726 üzenetére
Bár nem kapcsolódik ide, de pont a napokban jelent meg egy combosabb Fallout 2 mod, ami teljesen új történetet/területet stb foglal magába, tehát egy külön játéknak is lehet nézni. Fallout 1.5: Resurrection
https://www.twitch.tv/csehla
-
Nissifer
tag
válasz gyimger #5736 üzenetére
gyimger, davidson: De arra kíváncsi lennék, hogy a nagy eladásból mennyi volt az előrendelő.
Nagyságrendileg kb. 10% volt az előrendelés.Konzolon játszanak-e többen a Fallout 4-el? (Érdemes volt-e "lebutítani" a játékot?)
PC : 65%
Konzol: 35%A pénz dologban pontosítok:
Becslésem alapján 7-10 milliárd USD -ért vásároltak eddig Fallout 4-et. (A nagy tűrés az ázsiai adatok bizonytalanságából adódik.) Értelemszerűen ez a nyers forgalom, a fenti összegnek "csak" a tört része a Bethesda nyeresége. -
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz Nissifer #5740 üzenetére
Ezeket az adatokat honnan gyűjtötted össze?
A VGChartz még a maga megbízhatatlanságával együtt is nagyon eltérő számokat közöl:
~6.7M PS4
~4M XONE
~1.1M PCA 7-10 milliárd USD is gyanús nekem, egy helyiérték szerintem elcsúszott (700M – 1mrd hihetőnek tűnik).
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Csapoati
nagyúr
válasz bLaCkDoGoNe #5741 üzenetére
A VGChartz tudtommal nem számolja a digitális eladást, szóval PC-n sokkal többen nyomják, mint ez az 1,1 millió. Meg kell nézni a Steamspy-t, az azért sokkal jobb indikáció.
Szerk.: Megnéztem, kb 3,3 millió steames játékos van. Mondjuk még így is a te pénzügyi tipped hangzik reálisan.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz Csapoati #5742 üzenetére
, a VGChartz-os PC-s dolgot nem tudtam.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
#81556480
törölt tag
-
Csapoati
nagyúr
válasz micafighter #5749 üzenetére
Nem a nyereség, a bevétel 3 milliárd. Esélytelen a 7-10 mrd a FO4-nél.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.