-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sztyepadzso
őstag
Kicsit gyakoroltam a Legacyban hogy mi hogy van(hétfőn jön a Hotas, ne legyek teljesen hülye), mert már elfelejtettem a dolgokat. Beállítottam a megfelelő scoopolható csillagokat, és ment is a dolog, de most, amint először beléptem a live-ba, látom,h nincs ott, ami eddig volt(de jobb oldali dolgoknak örülök).
Szóval, meg tudnátok mondani, hol találom a csillagszűrőt? Köszi! -
Sztyepadzso
őstag
válasz Sztyepadzso #47603 üzenetére
Bocsánat, a Fuel Rats oldalán leírták
Hail to FR! -
Sztyepadzso
őstag
Bocs a floodért, nem volt szándékos.
De kettő dolog lenne, amit nem értek.
Az egyik, hogy hogy van az, hogy az esetek 80%-ban egy ugrás a kétcsillagrendszerközött 5-10 másodperc, a maradék 20% meg kb 1 perc. 45-55 ly ugrások lennének egytől egyig....A másik: scoopolva haladtam el a csillag körül amikor sikerült belenavigálnom a hajót a sávba, ahol megpirul. Hőmérséklet nőtt, írta, hogy emergency stop, rendben is van. Heatsinket akartam használni, de nem ugrott be a billentyű. Meg akartam nézni, mi lenne az, esc nem működött. Más működött, az nem. Közben a hőmérséklet elérte a 170%-ot, akkor dobott ki. Azaz ennyi ideig a kidobäs történt... Ndm tudtam vele mit kezdeni. Ilyen veletek is van?
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #47605 üzenetére
Minden a hálózati kapcsolat miatt van. Még ha nálad teljesen rendben is van, a szerverek eléggé köhögnek.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
cabala1
tag
válasz [HUN]NIMROD #47606 üzenetére
Nem csak a hálózat, de bugos az egész Most éppen elfogytak a thargoidok... itt vagyunk 18-an, várjuk a hydrákat és nem jönnek csak scoutok... egyszerűen elfogytak a szíves ellenfelek... aztán volt olyan, hogy egy cyclops teljesen átlátszó volt - ki lehetett jelölni, de simán átrepültél rajta
-
Snoke
tag
válasz cabala1 #47607 üzenetére
Nem újdonság. Halálsugár előtti CG-ket így játszottuk végig. Ugráltunk CZ-ből CZ-be, hogy egyikben legyen már valami ellenfél is scoutokon kívül. Szerverek vagy a net kód nem bír elviselni ennyi játékost egy kupacban. Olyan bugok jöttek elő a szerverek terheltsége miatt, hogy fél órán keresztül tudnám sorolni.
-
5150head
senior tag
3.8 ás 4.0 között nerf/buff változtatások is vannak?
Lehet h hülye kérdés, de azzal az engizett Krait2-vel amivel eddig lődöztem néha bugokra 3.8-ban, most 4.0-ban kétszer is úgy szétkapták az interceptorok a canopyt h csak pislogtam (fél perc alatt kb). Ráadásul az elsőnél annyira megszopatott a game, h a 7 perc (légzőpalack) alatt, 3x is kiszedett sc-ből meg ugrásból is a rohadék. Másodperceken múlt h odaérek-e a bázisra... természetesen nem értem oda...
Ahogy észrevettem, a thargoid Interdictiont meg kb lehetetlen kivédeni...Azt beismerem, h a Krait2 nem overengizett (pl nincs guardian modul reinforce rajta), de azért a fontos dolgok lvl5 vannak, + barbipajzs, gauss canon, reinforce modulok, stb
Ha van jó buildetek ne tartások magatokbanAz nem tudom, hogy bug lehet-e, de a mapen írta az egyik rendszernél, hogy a port támadás alatt, de odarepülve a rendszerben még állomás se volt...
Gondoltam ránézek kicsit erre, de el is vette a kedvem az egésztől
Az embermentést kipróbáltam 2 este is, de ugyan annyit pénzt hoz mint egy sima szállítós küldi, szóval kb semmi értelme csinálni... ráadásul itt még szarabb is, mert amíg régen a sérült állomás mellé rakta be a mentő shipet és sc-ben simán átrepültél, addig most itt 100-120ly-re kell vinni a menekülteket... idő/pénz arányban jobban kijövök ha sima árut hordok A-B között...
Úgy gondolom, ha már új tartalmat hoznak a játékba, legalább tennék vonzóvá h legyen is értelme csinálni... -
scyllafren
senior tag
válasz Sztyepadzso #47611 üzenetére
Zard be teljesen Steamet, inditsd ujra, altalaban megoldja. Steam cache bekavar.
-
Munkas
aktív tag
válasz Sztyepadzso #47611 üzenetére
Nekem is van egy Epic acc-om (de az most nincs feltelepítve, így nem tudom megnézni), ott az elején volt ilyen szerencsétlenkedés. Akkor valami Epic-Frontier közti szinkronizálós problémáról halandzsált a supportos. Aztán eltelt egy-két nap és magától megoldódott.
Lehet, hogy most is valami ilyen van, mert akciós volt (van?) az ED minden kombinációban, és sokan vették meg egyszerre. -
5150head
senior tag
Skacok! Ezt a buildet már csak a guardian modulokkal tudom tankosabbá tenni igaz?
[link]
Azon agyalok, hogy vagy mégegy thermalventes beamlasert kap az egyik cannon helyett (gyorsan melegszik a gép), vagy egy Flakot a swarm miatt, bár ez utóbbit annyira nem érzem fontosnak, mert az állomás körüli thargoid harcok eléggé katyvaszosak.
Ezzel a builddel sikerült 30-35m-et összekalapozni, de azért le-le kellett szállnom javítani.
Az nyilvánvaló, hogy itt már a játék konkrétan rákényszerít hogy wingben legyél legalábbis ami a felvehető küldetéseket illeti.#47610 Munkas én ezt mind értem, csak aki már ott tart h a pénz nem számít, annak valszeg a hajói is maxosak, ergo 1-2 napig eljátszik az új tartalommal, amik gyakorlatilag semmivel se különböznek az eddigiektől, és még normális rewardot se adnak.
Minek fektetnek egy csomó energiát abba, amit nagy valószínűséggel rövid ideig fognak játszani a playerek. (most természetesen nem rólam van szó, mert nekem a thargoid harc aránylag újdonság - nem nagyon foglalkoztam vele - de ahogy néztem sokmindenről nem maradtam le )
Egyébként megsúghatnád hogy mi az titkos mód amivel 1mrd-ot összeszedsz carrier nélkül egy nap alatt, mert nekem az afk build se működött úgy ahogy elvárnám: elég lassú ütemben jöttek a kalózok, szóval ezen is már nerfeltek egy nagyot.#47611Sztyepadzso Szintén epicben és csak Horival nyomom. Nálam semmi gond sincs. Epic restart, pc restart, esetleg router/modem restart hátha vmi bekavar.
-
Munkas
aktív tag
válasz 5150head #47614 üzenetére
A túl könnyű fejlődésen már én is sokat keseregtem. Régen még hogy örültünk egy-egy jobb modulnak is, most meg minden van, csak körbe kell járni a mérnököket és tesztelni, hogy min kell változtatni. Emiatt a küldetések is kiüresedtek.
Volt maikor avval szórakoztam, hogy vettem új acc-ot, és próbálgattam, hogy mennyi idő alatt lehet felhozni. (valamikor itt a fórumban is írogattam róla). A lényeg:Kicsit furcsán fejlesztik ezt a játékot. Amikor elkezdtem, több hónap kellett mire felfejlődtem, és a játék nagyobb részét kijátszottam.
Most mikor újrakezdtem, 4 óra után vettem egy Asp Exp.-et, és még 4 óra és már a Pythont fejlesztettem. Ez egy nap alatt megvolt. Másnap megint 8 óra játék után, már az engineereket unlockoltam és tettem fel az első-második szintű fejlesztéseket.
Itt töröltem is az állást, mert a pénz és a nyersanyag már csak farmolás kérdése. Nem speedrun stílusban, csak kicsit előre is gondolkozva, de kényelmesen játszva, hogy érdekes legyen. Jó, csak kevés küldit vettem fel, nem lett számottevő rangom, nem lőttem thargoidokat, és a Guardian cuccokra is kellett volna még egy nap. De mégis olyan furcsa, hogy ennyire egyszerű lett a játék.
Tehetnének bele valami választahó nehézségi szintet, olyan fékekkel, hogy legyen értelme a pénznek.Az afk bulid a legegyszerűbb, mert nem kell monoton küldikkel farmolni. Én még közepes afk buildet is csináltam. Igaz, csak low res-ben életképes, de az farm szempontjából lényegtelen (szintén volt itt valmikor), kb. ez tartozik ide:
Arra jutottam, hogy három közepes hajó tud hangárt vinni és ezek közül a Federal Gunship a legjobb fegyver elrendezésű. De pl. mindkét Krait is jó lehet, csak rá kell ülni egy aszteroidára. Mondjuk tapasztalok alapján akár egy Python vagy Mamba is életképesnek tűnik. Előbbi nagy pp és sok modulhely miatt, utóbbi meg a 6 unit slot miatt.
A Gunship-nél a 6-os pp-t muszáj overcharge-olni, csak az meg melegszik. Most 3. szinten van, de lehet, hogy 2. szint is elég lesz. Az energia igény miatt a sokat fogyasztó cuccok D kategóriások, a PD kivételével mert az ugye max charge-os. Persze minden mérnökölve van 4 szint körülire (annyira nekem sem megy jól, hogy 5 grade cucokkal teszteljek).
Low res-re optimalizálva a thermal resitance elsődleges: 6 C-biware shied gen. thermal res + fast charge. Ehhez 2 thermal booster. A harmadik full resitance booster-hogy azért a többi resitance is elérje a 40%-ot, mert mostanában azért néha belénk jön az ellen. A 4. slot meg kell a PD-nek.
A fegyverek beam lézerek, mert kell a tűzerő (itt kevés a hardpoint). az alsó 3-as efficient, thetmal vent, a többi overcharge, thermal vent, ill. a fent az egyik kicsi long range, hogy a messzebb bohóckodó kalózokat is behúzza.
Az optional internal-ok: shield, hangár, a többi meg shield booster és egy sotrage. Ill. egy fuel tank javíthatja még a kényelmet, mert az 4C kb. 10-12 órára elég. Meg a kis helyeken meghagytam a cruse assist-ot és a dock. computert, mert lusta vagyok.Érdekes módon az első éjszakát is túlélte véletlenül (persze előtte volt néhány rövidebb teszt, de még nem volt ennyire szofisztikált a build), de csak azért, mert egy PD jutott rá, így a néha áttörnek a limpetek és fogyott a cucc a raktérből, aztán egy idő után elfogyott a lőszer, amitől oda lett a maradék a csali is, és utána nem támadták.
Az a verzió még olyan volt, mint a hőskorban a versenyautók, mindene lógott mire célba ért:
Az energia igény miatt nem tudtam letolni a heat efficiency-t, amitől melegedett: fegyverek és pajzsok is 50-60%-ra amortizálódnak.
Az energia mellett az üzemanyag is kevés volt, éjszakára le kell kapcsolni a nem használt eszközöket, de mondjuk AFK esetén nem hátrány, hogy pl. thruster nélkül mozdulni sem tudott.
A pajzsot többször is lelőtték róla, de nem light weight armorja volt, így bírta, de az is 40% körül volt reggelre.
A fighter pilótát is csak erre vettem fel, ő az első éjszaka alatt feljött competent szintre.Ngalinn-Mainani pároson csinálom. Ha rászán az ember egy-két órát, hogy teremjenek újabb küldetések (10 mCr alattiakat nem szoktam felvenni), akkor 300-400 mCr körül.
Ez alapból nem nehéz, mert közben mentem egy kört a mérnökök között, cserélgetni az exp. effecteket, meg néha dowgrade-elni is kell, ami újra mérnökölést jelent. Ezeket egy Phantom-al szoktam csinálni (átszerelem rá a cuccokat), mert annak van ugrótávja és tudja hordozni a Gunship felszereléseit és fegyvereit.
Valójában nem is pénz a cél, hanem Combat rank-ot fogok húzni vele, mert új acc.-ot vettem az Odyssey-hez, és annyira nem szeretek harcolni, de az építgetéshez jól jön Lori Jameson, neki kell :). A T10-ben meg nincs kihívás.10-40 MCr között van egy kill-es küldi, abból lehet 20-at felvenni. Csak sokáig tart 20-at felvenni, mert lassan termelődnek újra. Ezért nem szoktam kimaxolni.
Éjszakára mehetnek a wing-es küldik is, amik nappalra nem ideálisak, mert azokban kb. kétszer annyi kalózt kell lelőni ugyanannyi pénzért, de hosszú az éjszaka, így ott nem számít. Úgy 500 millió fölé is lehet menni.
Ez épp most fog kiderülni (eddig max küldetéses teljes éjszakás teszt még csak egy volt), csak ma meg pont csütörtök van és valamikor éjszaka volt a szerver reboot, így nem végzett a hajó, mert közben kiléptették. Reggel visszaléptem, hogy folytassa, most még kb. 200 kalózt kell lőnie, avval pár óra alatt végez.A carriereket én nagyon nem szeretem. Se a sajátomat se a többiekét. Annál értelmetlenebb dolog nincs a játékban. Egy-két napot el lehet szórakozni vele, de minden mérhető jellemzőben jobbak az adott célra épített klasszikus hajók.
Ráadásul teljesen életszerűtlen, hogy a jobb rendszerekben és környékükön minden holdon lóg belőlük 10 db. A szolgáltatásik miatt, meg kiölik az izgalmat is, mert a világ végén is lesz egy-kettő, ahol lehet dokkolni.[ Szerkesztve ]
-
gabranek
aktív tag
válasz 5150head #47614 üzenetére
"Egyébként megsúghatnád hogy mi az titkos mód amivel 1mrd-ot összeszedsz carrier nélkül egy nap alatt, mert nekem az afk build se működött úgy ahogy elvárnám: elég lassú ütemben jöttek a kalózok, szóval ezen is már nerfeltek egy nagyot."
Amikor legutoljára próbáltam kalózirtással simán össze lehetett lövöldözni 7-8k ezret pár óra alatt. Ezt nem res. siteokban csináltam, jobban szerettem a küldetés helyszínén harcolni...ott nem durrantok bele véletlenül egy civil seggébe Ennél inkább a küldetések összeguberálása volt a macerás, az időm többszöröse ment el rá, mint magára a harcra.田中れいな
-
gabranek
aktív tag
Egy rendszer scannelésénél néha találok úgynevezett Rouge signalokat. Ezek micsodák? És mit lehet kezdeni velük?
田中れいな
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz gabranek #47617 üzenetére
Semmit (egyelőre?). Ezek még az invázió előtt jelentek meg, és ilyen hangulatépítő szerepük volt, hogy a bogarak készülnek valamire. Valószínűleg ezek a T anyahajók utazás közben.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
gabranek
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #47618 üzenetére
Kár. Reméltem begyűjthetem és eladhatom őket
Egy ideig most exoztam, de azt hiszem visszamegyek a bubiba és bepróbálkozok a thargoidok ellen...A guardian modulokat kell felszerelni ellenük?
田中れいな
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz gabranek #47619 üzenetére
Csak AX fegyverek sebzik őket, ez a lényeg. Scoutokat valamennyire lézerrel is lehet, de 4 db tornyos AX MC pillanat alatt ledarál egyet. Interceptoroknál meg van ez a szívkilövős móka, amit Gaussal a legjobb csinálni hull- ÉS shieldtank hajóval.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Sztyepadzso
őstag
Figyu, egy kérdés. A system mapban három bolygólégkör-ábrázolás van:
Vagy semmilyen kék cucc nincs körülötte,
Vagy egy kék ív
Vagy egy teljes kék kör
Nekem csak Horizons van de úgy rémlk, hogy amin ív volt arra annak idején nem engedett leszállni. Most ez hogy van? Mert odamentem egy ilywn semmilyen rocky bolygóhozy elvileg légkör nélkül, erre ahogy közeledek, kidob, hogy too close, de leszállni nem tudtam. Mire tudok?!Szerk:
Nem hülye vagyok, laposan minimális SC sebességggel mentem, kétszer is próbältam[ Szerkesztve ]
-
5150head
senior tag
válasz Sztyepadzso #47621 üzenetére
Az Odys bolygó volt. Oda nem tudsz leszállni.
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #47621 üzenetére
Ezek a dolgok nem változtak, csak bővültek. A teljes kör ami közelebb van, annyit jelent hogy van légköre. A fél körív kijjebb pont azt jelenti, hogy le lehet rá szállni. Ha Horival szállsz le akkor csak SRV, ha Odyval, akkor gyalog is kiléphetsz. Plusz Odyban megjelennek a kék színű települések is, nem csak a narancs városok. Valószínűleg a légkörös plusz félkörívesre nem enged Horival, de próbáld ki, akár működhet is, pláne hogy most már a H motorja is az Odyé lett. Ami bolygó körül nincs félkör, arra korábban se meg most se lehet leglideolni, ezért dobott ki normál térbe mindig is egy bizonyos közelségnél. Ez összesen 4 variáció: semmi, csak az egyik, csak a másik, mindkettő.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Sztyepadzso
őstag
válasz [HUN]NIMROD #47624 üzenetére
Köszönöm neked és @5150Heasnak is!
-
4580693
senior tag
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Jó pár hónapos kihagyás után beléptem a gaméba. Olyan randa felülete lett, hogy ihaj. Mentem az optionsba, ott megpróbáltam egy nekem tetsző beállítást taláni. Sajnos hozzá nyúltam a field of view csúszkához. Na, erre teljesen elrontottam ezt a beállítást, viszont vissza az Istennek sem engedi.
Van erre értelmes megoldás vagy megint bughalmaz az egész játék?
Ja, csak a Horizonssal játszom, az Odyssei nem érintett meg különösebben. -
Snoke
tag
-
Sztyepadzso
őstag
válasz 5150head #47614 üzenetére
Most látom itt a nevem: Kiderült hogy az epic-nél volt a beléptetési rendszernél világszerte hiba. Egyszerűen beszart. Emiatt nem tudott senki a saját játékával játszani(ráadásul volt valami nagy Fortnite event, amire ment mindenki, aztán csak töltögették login adatokat, mindhiába.De legalább most már jól meg tudom különböztetni a banánt az ananásztól, ha tányéron van.
-
Munkas
aktív tag
Valahogy így menteni is lehet a beállításokat?
Pl. irányítást néha tönkrevágja a játék (visszaállítja alapra).
Legutóbb épp kihagytam pár hónapot, és az alap beállítás fogadott, már nem is emlékeztem potnosan mindenre, hogy mi mi volt. Játék közben már a többsége beugrott, de nem volt jó egy hétig minden addig még nem használt dolognál az optionst állítgatni. -
VikMorroHun
senior tag
-
Leslie33
csendes tag
válasz [HUN]NIMROD #47620 üzenetére
Na ja. Már csak meg kellene tanulnom egy ilyen shieldtank hajót összerakni. A mérnököléssel is még csak gyerekcipőben járok, nem is beszélve a Guardian cuccokról... De majd eljön ennek is ideje, remélem marad még levadászni való Thargoid és nem irtják őket ki a rutinos játékosok.
Az igazság odaát van...
-
gabranek
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #47634 üzenetére
1 órája túrom az állomást, meg a googlet de esküszöm nem találom. A technology brokernél sincs, meg az outfittingnél sem. Gondolom nem az advenced multi cannon az, ugye?
田中れいな
-
Snoke
tag
válasz gabranek #47635 üzenetére
https://elite-dangerous.fandom.com/wiki/AX_Multi-cannon
Itt a lista, ahol tudsz venni. Úgy emlékszem a moduloknál lesz az experimental-ok között.
[ Szerkesztve ]
-
Munkas
aktív tag
válasz gabranek #47638 üzenetére
Snoke, Kösz!
AX Scout hunter:
Azt nem kell agyon mérnökölni. Felrakod a 4 AX multicannon-t, a többi meg amennyire sikerül: core compontetk csak pénzbe kerülnek, ha nincs elég, elég 1-2 szintet mérnökölni rajtuk, azok nem drágák. Nyilván először azt ami lényeges: PP-t addig, hogy legyen elég energia, ha nincs meg, akkor thermal spread helyett monstred legyen (aztán később majd visszarakod), bár ez a build amúgy is nagyon melegedős lesz, lehet, hogy jobban jársz ha az FSD-t 3. a Shield boostereket 2. helyre rakod az energiasorrendben. A többi kb. lényegtelen. Annyi amennyi jut rájuk. Thruster számít még, ha nem tudsz jól repülni, de a Krait alapból is jó fordul.
Ha van rá nyersi, akkor Alap 5A FSD helyett, közben már feletelálták az Engineered FSD V1-et (az is 5A-csak jobb), de a harcmezőn nem számít.
Az optional-t én máshogy csinálnám:
Decontamination limpet nem kell. Lősz pár sorozatot a levegőbe (űrbe), attól felmegy a hőmérséklet 150% fölé és eltűnik a caustic effect. A limpet lassabb, használata közben nem lehet nagyon száguldozni sem, mert lemarad és lelövik, főként meg elvonja a figyelmed a harcról. Ha akarsz matikat szedni, akkor inkább collectort tegyél helyette. Ha nem, akkor a raktér és a limpet kontorller helyére is hull reinforcmentet.
1A AFMU helyett, inkább 3A-t egyél fel, mert ha javítani kell az 1A semmire se elég, olyankor elég figyelni közben a modulok kapcsolgatására, nem minden második javítás után még „lőszert” szintetizágatni az AFMU-ba. De scout-ok ellnen nem nagyon fog kelleni.
Module reinfocmentből egy is elég. A scoutok úgysem fogják átlőni a hullt. Abból csak akkor kell a Guardian fajta, ha interceptor ellen mész, amúgy csak a hud zavarást csökkenti (ami kb. lényegtelen). A hull megerősítések mérnölöését sem kell kimaxolni, csak HP-t ad, amivel nem lesz baj elég, ha kerülöd a felrobbanó scoutok korrozív felhőjét.
Shield boosterekre ugyanaz vonatkozik, a nagyobbak csak puffert adnak (mert a nagyobb pajzs arányosan lassabban is töltődik), amúgy meg viszik az energiát, bár 7A PP bírni fogja.[ Szerkesztve ]
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Nálatok mi lett az exobio rang csíkjával? Nekem eltűnt az a kb 45%-nyi XP, amit még nagyon régen gyűjtöttem az Elit fokozat fölé, teljesen lesötétedett a vonal.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
duvi
nagyúr
válasz [HUN]NIMROD #47643 üzenetére
Az utolsó javításban durván nerfelték.
"Balancing:
Exobiology rank requirements have been adjusted to correctly account for their adjusted balance.
Developer note: Your Exobiologist rank progress may appear to be greatly slowed until your next rank is achieved in order to adjust to the new tiers." -
addikt
válasz [HUN]NIMROD #47643 üzenetére
Nekem is, lenullázódott az Elite I csíkom.
Ha jól értem a rang megmaradt, a csík meg majd utoléri később.
Gondoltuk, hogy ez lesz.nofene
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
+ csigi: Ezt értem, de nem arról szól hogy aki most pár nap alatt adott le valamit az U14 és a 14.(0?)1 között, az legyen korrekt mértékű XP? Nekem ami lenullázódott, azt már hónapokkal ezelőtt csináltam, köze nem volt a frissítések okozta káoszhoz.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
duvi
nagyúr
válasz [HUN]NIMROD #47646 üzenetére
Elvileg most úgy módosították, hogy amíg nem éred utol az aktuálisan kijelzett szintedet, addig nem mozdul a csík. Nem saját tapasztalat, mert én már csak olvasom a híreket.
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Nem kötözködés, csak a tapasztalat: ez a mondás sem indokolja azt hogy miért tűnt el az eddig kijelzett érték? Érteni vélem a szándékukat azzal kapcsolatban, hogy aki most ez elmúlt pár napban irdatlanul megtolta a leadásaival az exobio fejlődését, annak a kijelzett értéke marad ott ahol van és egészen addig nem mozdul előre, amíg a visszacsökkentett számai újra el nem érik ugyanazt a pontot. De nekünk éppen hogy eltűnt a kijelzés, én még csak nem is adtam le mostanában semmit. Mondjuk ha az Elit 1.000.000 pontnál volt, az Elit I meg 2.000.000, akkor én réges-régen 1.450.000-en álltam, most meg újra 1.000.000-t mutat. Én mit érjek utol? Mert úgy néz ki, hogy kezdhetem elölről mászni az E I felé vezető létrát nulláról. Vagy aki E I-ről E II felé haladt, mondjuk volt neki 2.999.999 pontja és már csak 1 hiányzott a szintlépéshez, most visszaesett 2.000.000-ra a kijelzés szerint stb.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
duvi
nagyúr
válasz [HUN]NIMROD #47648 üzenetére
Csak tippelni tudom, hogy vagy bug, vagy megint átestek a ló túloldalára a nerffel
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Remélem én is hogy bug, meg hogy vissza is adják. Most 5 napos a válaszadási idejük... Csak akkor ezek szerint amit kiírtak a frissítési naplóban, az nem ad magyarázatot a jelenségre akárhonnan is nézzük
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hálózatokról alaposan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen okostelefont vegyek?
- Formula-1
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...