Új hozzászólás Aktív témák

  • grHawk

    aktív tag

    válasz nubreed #27622 üzenetére

    Az alap vezérléshez már csak azért sem szabad hozzányúlniuk, mert azzal megpiszkálnák az alapjáték tulajdonosok játékát is, szerintem nem fogják.

    Amit inkább valószínűnek tartok, az a + feladatokkal való kibővítés. Pl. beül melléd a wingtársad (gondolom a "legyetek azonos állomáson" és "fogadja el a multicrew invitelt" dologgal lesz megoldva), és hozzá fér a navigációhoz. Neked nem kell azzal foglalkoznod, mert mondjuk Ő letervezi az útvonalakat (mondjuk a saját beállított bookmarkjai és mentett beállításaival) és te csak követed a kijelölt rendszereket, meg akármit, amit kijelöl és megtervez. Vagy ugyanez az ember hozzáfér egy hackeléses funkcióhoz, amin nehéz minigamen keresztül képes lenne betörni az ellenséges hajó rendszereibe, adatokat lopjatna, limitáltan és megnehezítve kikapcsolhatna egy-egy modult pár másodpercre (nem shieldre gondolok), amiket az ellenfél hackere meg esetleg kitudna védeni. Vagy pl. hozzáférne egy kibővített scan rendszerhez, ami lehetővé tenné, hogy ne csak front irányba lehessen scennelni, vagy elrobbanthatna egy scennhullámot, ami instant scennelne minden kornyező hajót, limitált recharge opciókkal. Vagy mondjuk jelölhetne ki neked modulokat az ellenfél hajóján, amiért ugye eddig neked kellett oldalra pillantanod. Én úgy képzelem, hogy a jelenlegi interface opciókat kifogják bővíteni, valamint levehetik a válladról azokat a terheket, amikkel eddig neked megszakították a repülésre, lövésre való koncentrálást. Ilyet tudok elképzelni fighter irányításban is (mondjuk ez adja magát), vagy egy sokkal részletesebb Power Distributor kezelést, amiben a crew időnként kitudna használni valami boostot egy szintén számítástechnikai minigameben, szintén limitációkkal. Nekem ilyen elképzeléseim vannak.

Új hozzászólás Aktív témák