Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz
joghurt #4625 üzenetére
legtöbbször azért kell, mert a normál autókban a generátoron 14,4V a fesz szabályzó, addig sok EV esetén (kia hyundai bizonyítottan) 14,7-14,8V-ig töltené az akkut, ami korai elhalálozáshoz vezet
Továbbá pontosan hogy nincs nagy kisütő áram, ezért máshogy terhelődik, mint egy indító akku, és a gyárban mégis indító akkut tesznek beleSzinte az összes hyundai/kia autóban az első gyári akku fél-egy évig bírja, mielőtt elkezdi a random semmi sem indul vagy minden hibaüzenet világít mert 10V van az akkuban cirkuszt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó