Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz Tiédetis #5297 üzenetére
Természetesen a szigetelésnek van súlya. Nem csak a hőszigetelésnek, de a hang- és rezgéscsillapításnak is. Nem véletlenül olyan nehezek a prémium autók, gyakran százkilós nagyságrendben van szigetelés bennük.
És persze ez némileg emeli a fogyasztást, de valamit valamiért.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
WiZARD
addikt
válasz Tiédetis #5297 üzenetére
persze hogy van súlya és emiatt többletfogyasztás is
Szerinted érdekel ez bárkit, a kockával vetekedő légellenállású 2+ tonnás SUV-ok közt?
Na meg a füstös gyártóknak a kvóta számításoknál kifejezetten jól jönnek a minél nehezebb elektromosok, szóval hülyék lesznek faragni a súlyból.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-
kiserik
senior tag
Most komolyan meg akarja valaki magyarázni, hogy pár napja, mikor a -10-ben kint aludt az Y, és reggel bekapcsoltam a fűtést, felöltöztem, kibattyogtam a kocsihoz, akkor fáztam? Engem nagyon nem érdekel, hogy mennyi fok volt az utastér egyes pontjain, hogy prémium vagy nem, hogy német vagy nem, de pár perc alatt leolvasztotta a befagyott ablakokat és kellemes melegbe ültem be az autóba , tettem be hátra a 2 éves fiamat és ült be mellé a feleségem. Egyikünk sem panaszkodott, hogy hideg van.
-
Vesa
veterán
válasz kiserik #5304 üzenetére
És ez mit bizonyít? Az érzés szubjektív, a mérés pontos. Van, aki 19C fokban érzi jól magát, mások 25C-ben is fáznak. Objektív választ adni egy kérdésre csak mérésekkel lehet. Abból, hogy a mérés mást mutat, nem következik, hogy neked nem felel meg a gyakorlatban egy gyengébb mért eredmény. De attól még a szenzor pontos adatokat fog mutatni és tény lesz, hogy XY autó jobban hőszigetelt/hatékonyabban fűt, mint Z autó.
A tudomány a valóság költészete!
-
joghurt
addikt
válasz Shadowbull #5303 üzenetére
De. Olvass utána a német autógyárak által kilobbizott EU-s szabályoknak! Sokkal jobban megéri nekik SUV-okat gyártani, mint takarékos kisautókat. Nem simán darabra vonatkoznak az emissziós átlagkorlátok, hanem vannak súlykategóriák.
A tej élet, erő, egészség.
-
Shadowbull
addikt
válasz joghurt #5306 üzenetére
Nem kell utána olvasnom, mert ismerem őket.
Szimplán konteó az állítás, semmi alapja nincs. Mint ahogy annak sincs semmi alapja az égvilágon, hogy a szabályozást a német autógyártók lobbizták volna ki.
Aki ezeket terjeszti az teljesen fogalmatlan + ellenséges a német gyártókkal szemben.
A gyakorlatban SENKI sem épít be feleslegesen plusz súlyt, mert rengeteg helyen okoz problémát, első körben a gyártási költségekben. A valóságban pont ellenkező törekvés van, a cél a lehető legkisebb súly az megszabott célok elérése MELLETT.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
Tiédetis
senior tag
Nyilván nem sokakat érdekel. De a másik fele is igaz lehez, kit érdekel, hogy amikor leállok mondjuk 3-4-5 órára, 10 perc vagy 30 után hűl ki a kabin teljesen? Azt is tudom, hogy vannak akik pont nem releváns, hogy 20 vagy 22kWh a fogyasztása emiatt mondjuk.
Mondjuk érdekes volt hétvégén mentünk egy X1 25e-vel. Kerestem a hátsó ülésnél a fűtést, de nem találtam, bár tény, hogy nem sokat kutattam. Így viszont a bőr hideg volt. Volt az ajtókban egy kék led csík, nekem nem jött be, de ízlések és pofonok.
Nem éreztem tágasabbnak a kis Soulnál.
Igaz, hogy kölcsön kocsi volt, és ájfonos csatlakozás volt rajta, de az S22-t felismerte, de AA-t nem tudtuk hirtelen megtalálni, hogyan lehetne csatlakoztatni, biztos lehet. Kia-ban elég egyszerű és gyorsan megtalálható volt.
Vezetési élményt nem tudom, nem én vezettem.
Prémium? Ha annak mondják magukat, akkor biztos...
Bevallom, a 1x éves Laguna III nekem kényelmesebb, és legalább olyan prémium érzetet ad
Kellene? Egyértelműen nem. Sőt, nejemnek sem.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
joghurt
addikt
válasz Shadowbull #5307 üzenetére
Nehéz érvelni, amikor egy bekezdésen belül tűnsz ellentmondani önmagadnak.
A G7-et nem gondolom bulvárlapnak. https://g7.hu/adat/20210218/minel-nehezebb-autot-gyart-egy-ceg-annal-tobbet-szennyezhet/
vagy a kibocsájtási büntetésrendszerről. De a villanyautosok.hu is biztosan konteó-terjesztő szennylap.Nyilván semmi alapja sincs annak, hogy a német autógyárak lobbiztak volna a szabályok felvizezéséért, ha ők kapj/nák most a legnagyobb büntit. Biztosan az amerikai, japán, és egyéb távol-keleti autógyáraknak áll érdekükben az EU-s szabályok puhítása, hiszen ők adják el itt a legtöbb autót. Ja, nem. Akkor a gyíkemberek és a háttérhatalom miatt lettek ilyenek a szabályok.
A tej élet, erő, egészség.
-
titán
válasz Shadowbull #5294 üzenetére
Nemrég (#5265) írtam egy hosszabb szösszenetet egy folyamatos 11 órás városi használatról rengeteg hegymenettel, amit most vasárnap követtem el. A külső hőmérséklet kezdetekben hivatalosan +0,5°C volt, a végén -2,°C lett (meteorológiai adatok lokálisan interpolált értéke), az autó szerint +2°C-ról -4°C-ra csökkent.
60-70 db ki/beszállás ajtónyitása, 11 óra folyamatos fűtés (22°C) és 170 km megtétele során fogyasztott az autó mindösszesen 100%-ról 32%-ra 0,68*57 = 38,6 kWh-t. A teljes út minden részletében logolva a Teslafiban, ha kétségek merülnek fel, minden bemutatható.
Ha levonom belőle a haladáshoz szükséges nyári fogyasztást beleszámítva a folyamatos hegyre fel, hegyről le közlekedést (170*0,15 = 25 kWh), akkor a fűtésre elment legfeljebb 13,6 kWh energia (valamivel kevesebb, mert a haladáshoz hidegben több energia kell a megnövekedett légellenállás miatt). Mindez rengeteg ki-beszállással, és 11 óra folyamatos 23°C delta T kifűtéssel. Azaz óránként 1,24 kWh ment el fűtésre, tehát a szükséges fűtés 1,24 kW volt. Nem csukott ajtónál, hanem nyitogatott ajtónál. Az autó fűtőképessége 3,5 kW a villanymotorból, 3 kW PTC és 3,5 kW levegős hőszivattyú, ami ilyen hőmérsékletnél jó, ha tud 2-t. Tehát összesen 8,5 kW hőtermelési képesség áll rendelkezésre. A fűtéshez rendelkezésre álló teljesítmény 14,5%-a kellett.
Te még ezek után is komolyan el tudod képzelni, be tudod fogadni az eszeddel, hogy (most idézzek az ADAC tesztből) a Tesla Model Y LR (aminek ráadásul 3kW-tal nagyobb a fűtési képessége), nem képes felfűteni 30°C deltát?
ADAC (német autóklub) "teszteket", kérlek, hagyjuk.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Shadowbull
addikt
válasz joghurt #5310 üzenetére
"De a villanyautosok.hu is biztosan konteó-terjesztő szennylap."
Szennylapnak nem mondanám, de lelkes amatőrök írják, akik ezerrel terjesztenek teljesen megalapozatlan konteókat, igen.
"Nyilván semmi alapja sincs annak, hogy a német autógyárak lobbiztak volna a szabályok felvizezéséért"
Semmiféle felvizezésrōl nincs szó.
"ha ők kapj/nák most a legnagyobb büntit
Te most pontosan miről is beszélsz?
Nézd, szerintem maradj a tényeknél, mert tényleg elmentél a laposföld meg gyíkember irányba.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Tiédetis
senior tag
Derültek már ki furcsaságok erről a "független és objetív" szervezetről. Ez kb. olyan, mint egy kormányzati irányítás alatt műküdő statisztikai hivatal.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Shadowbull
addikt
"Te még ezek után is komolyan el tudod képzelni, be tudod fogadni az eszeddel, hogy (most idézzek az ADAC tesztből) a Tesla Model Y LR (aminek ráadásul 3kW-tal nagyobb a fűtési képessége), nem képes felfűteni 30°C deltát?"
Persze, simán elhiszem hogy nem fűtött fel adott idő alatt úgy, ahogy azt az ADAC mérte. Persze erre lehet mondani hogy téged nem érdekel mert nem hátul ülsz, meg különben is vegyen fel az ember csizmát télen hogy ne fázzon a lába.
"ADAC (német autóklub) "teszteket", kérlek, hagyjuk."
Az egyik legjobb és legmegbízhatóbb társaság ebben a műfajban.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Tiédetis #5314 üzenetére
Valóban voltak megkérdőjelezhető dolgaik, de ez nem befolyásolja alapvetően a méréseik megbízhatóságát.
Persze bárki a szőnyeg alá söpörheti hogy ez őt nem érdekli, mert neki nem releváns, teljesen legitim dolog. Mindenkinek más fontos.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
titán
válasz Shadowbull #5315 üzenetére
Egyszer beültetlek 40 percre egy Teslába -10 fokban. 5 perc után menekülni fogsz, hogy megfulladsz a forróságtól. Komolyan nem hiszem el, hogy nem lehet az előző adatokból kiolvasni, hogy mekkora mértékű marhaság, amit írtak. El tudod képzelni, hogy mekkora teljesítmény 10kW fűtés 2 légköbméterre? Nem tudom, hogyan tudtak ilyen bénán mérni, vagy hogyan állították be az autót (van pár elképzelésem, amikor bizonyos beállítások kihozhatnak ilyen oltári marhaságot), de azt még a legprimitívebb logika is képes lehet felmérni, ha hajlandó rajta picit elgondolkodni, hogy mennyire nem igaz a sugallni kívánt állítás.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Tiédetis
senior tag
válasz Shadowbull #5317 üzenetére
"Valóban voltak megkérdőjelezhető dolgaik, de ez nem befolyásolja alapvetően a méréseik megbízhatóságát."
Nem befolyásolja alapvetően? Hát szerintem meg legalábbis megkérdőjelezi a hitelességét minden mérésének. De legalább elismerted, hogy az ADAC-t hiteles forrásnak tekinteni, olyan, mint elhinni, hogy a hóember +10 fokban sem olvad.
Hinni pedig tudjuk hol lehet, kell.
Ettől még lehet prémium a sör is.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
madgie
titán
Nem is értem az egész "tesztet", az itt rosszul szereplő Zoe-nál gyakran indulok hajnalban hosszú útra, a házból előfűtést indítok, mire kimegyek, kiállok a kapun, már egy szem pulcsiba ülök bele a tíz perccel azelőtt még lefagyott autóba.
Ami miatt utálatos ilyen hidegben vezetni, ami időben sokáig zavaró és amiről talán nem írnak itt sem, az az, hogy a BMW iX-nél inkább azt tartom rohadt nagy előnynek, hogy a jó hőszigetelése mellé az ajtók felől (!) is tud fűteni. Az baromi jó lehet, mert engem nagyon zavar, hogy sokáig nyomja a hideget az ajtó az ember bal oldalára (ezért is ülök pulóverben és nem pólóban)
[ Szerkesztve ]
-
kiserik
senior tag
válasz Shadowbull #5316 üzenetére
""Érdekes módon pár autónak nem sikerült negyven perc alatt sem elérni a 20 fokot....""
Ez nekem nagyon úgy tűnik...
-
titán
válasz Shadowbull #5322 üzenetére
nem emlékszem, mikor láttam olyat, hogy ne volna hátsó láb befújás egy mai autóban. Y-ban is van mindkét oldalon az ülés alatt. És középen pedig irányítható. De a többiben is van.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Gabesz87
addikt
Sziasztok. Egy elméleti kérdésem volna. Perpill 3x16A-ünk van, és májusban lett 10kWp napelem rendszer telepítve. Jövőre való tekintettel lehet, érdemes lett volna teljesítményt bővíteni előtte. Nincs tervben most konkrétan e-autó vétel, de ha a (közel)jövőben vennénk, és 3x16A fali töltőt kiépítenénk hozzá (tekintve hogy Fronius az inverterem, adja magát a Wattpilot töltő). Csak azt nem tudom, hogy autó töltés mellett mekkora szabad "kapacitás" maradna? Nem volna kevés így a 3x16A? Nem "zabálja fel" a töltő az egészet? Elég sok elektromos cucc van a házban: hővisszanyerős szellőztető, szauna (egyfázisú; jó mondjuk ez nagyon ritkán van használva, és nyilván nem autó töltéssel párhuzamosan használnánk), házimozi, klímák (most fűtünk is velük), nagy hűtő, fagyasztó láda, sütő, főzőlap.
SZóval az egyik kérdés, hogy elég, vagy kevés lenne így a 3x16A, ill. ha bővíteni akarnék, most így napelem rendszerrel együtt mi ennek a rendje módja? Szaldó még maradna, új szerződés stb? -
Vesa
veterán
válasz kiserik #5312 üzenetére
A mérés adott szabály- és keretrendszeren belül pontos. Ezen nincs mit vitázni, ez tény. Valamilyen keretrendszert fel kell állítani a teszteknél, különben nem lesz értelme. Ilyen alapon semmilyen mérésnek nincs értelme. Vegyük pl. a gumi teszteket. Lemérik, hogy adott körülmények között melyik gyártó, melyik terméke mit produkál mondjuk vizes úton. Ez kiad egy sorrendet, de természetesen ebbe is bele lehetne kötni, hogy mondjuk miért nem vízátfolyásos útfelületen mérték le, vagy miért nem 5cm tócsában, stb. stb. (egyébként lemérik, de ez most irreleváns) Lehet, hogy egy masszívan víztócsás úton rosszabbul fog teljesíteni ugyanaz a gumi, ami a sima nedves felületen az élen végzett. Ettől még a mérés pontos volt, és kaptak egy tényszerű eredményt. Ebből viszont nem következik, hogy más körülmények között, pl. ha tócsába hajtasz azzal a gumival, akkor ott is kiválóan fog teljesíteni. Azt egy másik tesztben kell lemérni.
A EV fűtéses teszten is mértek valamit, valahogyan, valamilyen szabályok szerint és ott ez az eredmény jött ki.
Ebből még nem következik, hogy "csak a BMW fasza, a többi meg sz*r". Ebből csak az következik, hogy a mért körülmények között a BMW teljesített legjobban.Nekem Ioniq van, korábban volt 3-5- és 7-es BMW-m is, persze utóbbi kettő már alapvetően sem egy kategória lenne, de az Ioniq a közelében sincs sem élményben, sem összeszerelési, sem anyagminőségben a korábbi BMW-imhez. Ettől még ezt is szeretem, de a következő már nem koreai lesz.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #5294 üzenetére
Tevedes. A felfutes sebessege (tokeletes termodinamikat feltetelezve, mashogy szolva nem a fujasi trukkoket hanem a beallt vegeredmenyt nezve) attol fugg leginkabb, hogy mennyi a hokapacitasa a szigetelesen beluli tomegnek. A hoszigetelestol a szamolasi hibahatarnal jobban csak az fugg, hogy mennyibe kerul (azonos kulso lehulo felulet eseten) szinten tartani a ket oldal kozti kulonbseget.
Az erzekelek felhelyezese meg kizarolag attol fugg, kit akarnak kihozni gyoztesen. Barmelyik autot ki lehet, ha az altala referencianak szamitott pontokat hasznaljak, hiszen az adott auto mernokei arra fejlesztette'k a futesrendszer parametereit... -
Bandit21
addikt
válasz Shadowbull #5333 üzenetére
Könyörgöm - nem csak Te - hagyjátok már abba, mi a tököm köze van ennek az e-autókhoz?
Józan ésszel gondolkodva amúgy, szerinted egy adott szigetelés mellett másmilyen eltéréssel fűtenek be és hülnek le az autók? Nyilván ami jobban szigetelt, az nemcsak később hül ki, de hamarabb is fűt be. Napok óta ezen a baromságon megy itt a vita.Valaki kérdezte, hogy alakul a téli fogyi, írtam rá, részletesen azóta járt itt még 5 állandó forumtárs de nem az érdekes fogyi adatokon megyünk tovább hanem az állandó tesla vs bmw és németek vs japán dél-korea stb.
Nem csak Neked címzem, nem lehetne, hogy ha egy teslás beír valamit ráhagyod és fordítva?
Rohadt hasznos volt ez az adac teszt, egyetlen prémium autó 1 low mid egy mid meg 2 small-al, hót tök eltérő mind nemcsak méretben de kategóriában is remélem van Lanos-Octavia-C Merci- Rolls Royce összehasonlító is, kb ilyen hasznos lebbe mint ez. Mondom ezt id.3 tulajként, ami német és 2. lett a bmw mögött ha jól láttam, mégse érdekel egyáltalán a dolog.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Tiédetis
senior tag
válasz Bandit21 #5334 üzenetére
Itt mindenkinek is van köze az eautóhoz
Még a napelemeknek is, hogy milyen szögben áll a nullához képest15kwh a nyári fogyasztásom, most nem tudok csak ritkán 19 alá menni. Igaz és fűtök is és megy az ülésfűtés is ha nem helyben megyek vele.
Lehet ha levenném a fűtést ezen a 3-500m-s távon, sokkal kevesebbet enne, majd megnézemA T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
WiZARD
addikt
Björn legújabb videójában az i4 töltési sebesség korlátozásáról beszél.
Azt mondja ne menj gyorsan/messze mert akkor fogja lekorlatozni töltési sebességet. (Kb 200-250 kWh villám töltés után)Utána tippre 24 óra kell hogy resetelődjön és újra lehessen rendesen villámtölteni.
Azt mondja kb olyan nagyobb távra mint egy LeafLol, prémium német. De legalább a hátsó lábtér 20 perccel tovább meleg marad
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
wassermann
addikt
Ezek szerintem olyan szokatlan kezdeti dolgok, mint pl. amikor 50 évvel ezelőtt nagyapám a Kékestetőre menet, Gyöngyös határában mindig megállt, ellenőrizte a tetőn a síléceket és a motorházban lejjebb engedte a hűtő előtti zsalut, hogy fel ne forrjon a hegyre menet a hűtővíz. Ma már nem kell ilyesmi a benzines kocsikon, mert megoldották...
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
Azt is mondja hogy a használók 99,99%ánál nem fog fellépni ez a korlátozás.
Egyébként meg az adott időn belül történő gyorstöltések mennyiségét korlátozza, úgy tűnik. Valószínűleg az akku degradáció csökkentése miatt.
Majd meglátjuk hogy fognak állni ezek az autók 8-10 évesen, meg azok amik ezt nem korlátozzák.
"nagyobb távra mint egy Leaf"
Aham, ezért lett olyan jó eredménye az ezer kilométeres teszten, mert olyan mint a Leaf.
"prémium német"
Valóban.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
Ezek az autók még mindig masszív fejlesztés alatt vannak, bár egyre több a tapasztalat, így is bőven az elején járunk. Minden egyes gyártó termékeinek vannak problémái, a Zoe-t képes kinyírni egy töltő, a Kona hajtóműve a kelleténél többször esik szét, -már adnak hozzá javítókészletet mert annyi a garis probléma vele, ezt márkaszervizben mondták nekem-, a Tesla igénytelen anyagokból, gyatra minőségben összeszerelt minimal design, a németek pedig fáziskésésben vannak EV fronton, ezért bár az autók kidolgozása továbbra is magas színvonalú, az elektromos rendszer még messze nem tökéletes. Innentől az egyszeri user számára az a feladat, hogy a számára prioritást élvező feature alapján válasszon egy nem tökéletes autót.
Akinek a minél nagyobb hatótáv és a gyors tölthetőség a fontos, de nem érzékeny a belső tér/összeszerelés minőségére, az vesz egy Tesla-t, akinek a minőség és kényelem a fontos, de együtt tud élni a hosszabb távoknál előnytelenebb működéssel, az vesz egy BMW-t, akinek pedig az számít, hogy az autó minél kevesebb öko lábnyomot hagyjon, az vesz valami kiskocsi EV-t. Nem létezik olyan EV, ami tökéletes. A BMW sem attól prémium, mert egy töltéssel el tudsz vele menni 1000km-t és utána 20perc alatt 500kW-al fel tudod tölteni az újabb 1000km-re. A kidolgozástól, futóműtől, ergonómiától, anyagminőségtől stb. stb. lesz prémium.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Tiédetis
senior tag
válasz Bandit21 #5334 üzenetére
Nekem egyébként volt egy Lanosom. Még az első szériákból, 1.6 16válvés Erős volt, mint a bivaly, prémium cucc volt
Anno sokakat meglephettem vele lámpás gyorsulásnál, pláne ha prémium autóba, prémium benyát csorgattam
Kényelmes is volt, nem is evett sokat annyira, bár rakattam bele LPG-t.
Amikor vettem a szalonban a toyota prémium corollara akartak rábeszélni, éppen a prémiumos ajtócsukódást hozták fel a toyota mellett. De hát erre jutott
Soha nem bántam meg. Igazi PREMIUM volt. Még egy lájtos premiuos kék-fehéret is vontattam vele. Mondjuk a kötél, az nem volt premium.[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Vesa
veterán
válasz Balázzs #5341 üzenetére
Sokak szerint a lakodalmas rock is minőségibb, mint a Mozart. Van ilyen. Ez is szubjektív, az viszont objektív, hogy a gyártó milyen anyagokkal dolgozik (pl. kopogós óccsó műanyag, vagy minőségi puha, nem beszélve a kárpitokról és egyebekről). Objektív módon a kopogós kemény műanyag az gagyi, a puha meg nem az, de ebből persze nem következik, hogy valakinek ne tetszhetne jobban a kopogós.
A tudomány a valóság költészete!
-
Bandit21
addikt
válasz Tiédetis #5340 üzenetére
Mindenkinek az a prémium amit már épp nem tud megfizetni. Amúgy nem bántani akartam a Lanos-t ez jutott eszembe mint legkisebb Sedan. (A forma alapján akart szólni a példa).
Az 1.6 16v jól ment nagyon, anno volt egy 1.3 16v Swiftunk 860 kg 85 ló ment mint a bolond ráadásul valami okból hosszú volt benne az 1-2 fokozat és óra szerint 105 nél szabályozott le 2 Ben..
Emiatt viszont 100 ig egy váltás ideje kimaradt így jól lépett az is az amugy sokkal masszívabb biztonságosabb minden más szempontból jobb autók ellen.
De hat péntek éjjel a városba huszon évesen csak a 0-100 számított. Ennek már jó 20 éve.
A lényeg hogy egyszer jött egy ilyen Lanos, és 3 lámpa kellett hogy rá jojjunk hogy itt nem lesz egyértelmű győztes. Gondolom O is megszokta hogy le lép mindenkit mire az 3 ba vált és én is.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
WiZARD
addikt
válasz Balázzs #5341 üzenetére
Nyilván más átülni, és más a hallottak alapján tudni a tutit
Amúgy se értem az állandó hasonlítgatást. Amit drágábban adnak legyen már legalább prémiumságban jobb, ha már hatékonyságban, önvezetésben, biztonságban, gyorsulásban, töltőhálózatban, netflixben, töltésben, szállítási határidőben és még ki tudja mi minden másban nem tud jobb lenni.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
A kopogós műanyagnak, az olcsó mûbőrnek, a nagyon egyszerű, olcsónak kinéző dizájnnak is megvan a helye a piacon. Sőt, ezt lehet jó minőségben is gyártani, azaz tartósnak, méretpontosnak, 10 év múlva is működőnek készíteni.
A gond ott van, ha valaki azt képzeli hogy ez pont ugyanolyan és pont ugyanazt nyújtja mint egy jobb anyagokat használó, szebb dizájnú, nagy választékot kínáló, komfortos termék.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #5347 üzenetére
Mondjuk nekem nem épp komfortos a szaggatós, laggoló "prémium" UI...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen