Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
Az egész Netflix téma egy vakvágány. Létezik telefon, tablet, ha nem tudnék élni Netflix nélkül egy autóban, akkor nézném azokon. Úgy van itt beállítva ez az egész, mintha Tesla nélkül nem lehetne hozzáférni a Flixhez és ez egy ultimate érv lenne mellette. Ez nyilván tévedés, függetlenül attól, hogy AA-n, vagy Carplay-en mennyi mókolással oldható meg, mert az a kettő csak annyit csinál, hogy a központi kijelzőn teszi nézhetővé. Vezetés közben eleve a világ f*szsága filmezni, hiszen balesetveszélyes. Ha viszont arról van szó, hogy töltés közben legyen Netlix, ahhoz meg nem kell Tesla, ott vannak a fent említett eszközök, és ennyi.
A tudomány a valóság költészete!
-
cOxeR
Ármester
válasz Balázzs #5398 üzenetére
Nekem nehezebb a lábam ennél.
21363 km január 1 óta
3725kwh teljes betöltött
312kwh töltés fizetős töltőn (Mol) 49e Ft
Többi itthoni töltés napelemről (ami csak 9. hóban indult, de már megtermeltem ezt a mennyiséget 3,74Mwh-nál tartok) Időarányosan a termelés fedezi a teljes fogyasztásomat ház/autó -
Vesa
veterán
"Ettől még 10-20-30 percig se akarnám a prémium műanyagot nyomkodni egyéb időtöltés helyett."
Beakadt nálad ez a lemez, de nem teljesen értem miért...Az én sz*rom 30perc alatt töltődik fel egy 50-es töltőn. Bár alapvetően otthon töltök mert az a legjobb, elég sokszor lógtam már utcai töltőn ahhoz, hogy a tézisedet tényszerűen cáfoljam. Eleve, az esetek többségében töltéskor nem is kell az autóban tartózkodni, mert a töltő közelében van valami egység (kávézó, benzinkút, hiper, kocsma, akármi), tehát ott töltöm az időt és nem az autóban gubbasztva. Ha pedig úgy adódik nagyon ritkán, hogy beszorulok az autóba mert nincs más a közelben, akkor fogom a tabletet vagy a telefont és játszok vagy nézem pont azokat sz*rokat, amiket Te a Tesla-ban. Ehhez nem kell Tesla. Tehát teljesen értelmetlen érv egy Tesla mellett a filmezés, mert az bárkinek, bárhol elérhető a zsebében lévő eszközzel.
Azt pedig korábban is kiemeltem, hogy mindenkinél mások a prioritások. Tökéletesen megértem, ha valakinek a Tesla kell, mert azt érzi magáénak. Egy terepjáró sem jobb vagy rosszabb egy sportkocsinál, viszont egészen másra valók. Mindenki megveszi ami számára fontosabb (kényelem, sebesség, méret, akármi).
Többször említed azt is, hogy úgy mondunk véleményt, hogy nincs Teslánk. Felmerül a kérdés, hogy neked volt már BMW-d? Nem valami szutyokra gondolok, hanem normálisra...Nekem valóban nincs Teslám, de ültem Model S-ben párszor (kollégámnak van), és nagyon nem győzött meg. Vagy fogalmazzunk inkább úgy, hogy az árához képest nem győzött meg. Ellenben volt 3db BMW-m, nem a sz*rkupac fajtából és bátran állítom, hogy minden eddigi autóm közül azok voltak a legjobbak. Hozzátéve persze, hogy _számomra_! Ebből nem következik, hogy másnak is így kell éreznie, de a BMW minőségét vitatni általában azok szokták, akiknek az életben nem volt egy se.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Balázzs
senior tag
Shadowbull: napelem régi terv volt, 2019 óta húzódótt a kivitelezés, szóval nem a megtérülés miatt lett, inkáb a napelem miatt lett e-autó! A diesel helyett kellett már valami így 330.000 km-nél, volvo xc60 még drágább is lett volna, mint a model 3. Nekem jó így, így akartam, összejött, ennyi.
Bandit21: mi is kb 15.000 km-et mentünk, de amióta van e-autó, mindenhova is azzal megyünk, mert új, szép, jó, kényelmes és cool a verda Napelemes telepítés nem leányálom most, nagy a torlódás minden területen és rengeteget drágult is, de ami a legborzasztóbb, az a kiszámíthatatlanság.
c0xeR: én nagyrészt egyedül autózom, város, előváros M0, és egyre ritkábban rakom át chill-ből, de néha jó amikor érzem, hogy van még gyomrom
Vesa: a Tesla összerakott egy nagyon jó multimédia-vezérlő rendszert, hatalmas kijelzőn, ami mindig ott van és elérhető. Szépen fut rajta minden (még intel atom-on is, csak lassabb), nem kell semmi más (na jó, mondjuk egy kontroller nem árt) és elvagy bármeddig, gyerekeim ha kiszállok valamiért versenyeznek az első helyekért, hogy játszhassanak
-
-
gorbep
senior tag
Hát, lehet hogy az i3 kilóg a BMW-n belül a prémiumok közül, de a 20 éves full fapad Skoda Oktávia után engem nem csapott meg a"Prémium" érzés... Viszont a bosszantóan gagyi konstrukciós hibák garmada az igen... ez teljes újdonság az Oktávia után.... szívesen kihagytam volna... És persze, aki dolgozik, az hibázik.... de hogy meg se próbálják javítani, az a gáz... a cserélt alkatrészek pont ugyan olyan gagyik.... pedig lehetett volna változtatni, miután látják, hogy 99%-nál előjönnek ezek a hibák...
De mindezek ellenére is imádom, és nagyon sajnálom, hogy leálltak a gyártásával...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Vesa
veterán
i3 nincs párban a Teslával, teljesen más kategória. Minimum a 3er, de inkább az 5er ami passzol. Árban is ez áll közelebb. Ott meg bőven van difi már, ha tisztán az autót nézzük. Ha kifejezetten EV szintű az összevetés, akkor talán az i4 lehet a Tesla párja, amivel hasonlítani lehetne. MIndegyiknek van előnye és hátránya, prioritás kérdése, kinek mi a fontosabb.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
titán
Mindig a legjobb barátom 320d-jét szoktam felhozni szuper prémium BMW példaként. Néhány hónappal korábban kapta a cégtől az autót, mint ahogy én az első Model 3at. Kerete 14,5 millió volt, a Model 3 volt akkor 16,5, amit fél év múlva 15-re csökkentek. A BMWje tele van kopogós műanyaggal (sokkal több mint a Teslában), ülésfűtés nem fért bele, nincs tolatókamera, a kijelző nevetséges feketére vált, amikor tolatásba kapcsol, és felrajzolja a fekete kijelzőre az autó haladási vonalát, hogy szopassa minden tolatás alkalmával, hogy bmeg, csóró voltál, a külső tükröket kézzel kell behajtani, amikor beáll a garázsba, a hifi botrányosan szól, sávtartó nincs, gyári navi használhatatlanul vacak, Android autó/carplay nincs, tavalyi távvezérlési lehetőségek nulla (nyit-zár, mint a 90es években), az ülések igen kényelmetlenek, műbőrözött deszka, hangos, mint a szar a kerregő dízel motor. Ez lett 14,5M vállalati, csoportos 10% kedvezménnyel, készleten lévő autóra. Ennyit a prémium BMWről. Persze, tudna prémiumot is gyártani.
Kiharcolta magának, hogy jövő héten kapjon egy új A6-ot, pedig a BMW csak 2 éves, és 3 évente cserélhetne csak. Jövő héten el is megyünk vele Svájcba. Kíváncsi leszek rá, mert félek attól, hogy megint egy készletes minimál extrás szart sóztak rá, de Audinál már csak több minden fér bele az alapba is.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
madgie
titán
válasz Shadowbull #5418 üzenetére
Mondjuk ahol eldugott helyen, extraként lehet 2023-ra fordulva megtalálni az adaptív tempomatot, az a gyártó... hogy is mondjam... sz@rjon sünt.
Mármint oké, egy olcsó Springben még talán elfogadnám, de én már a 2020-as Zoénál is bőszen q-anyázok, hogy kamikaze módra csak rohan a sima tempomattal... de szerencsére sávtartó az van, hogy biztosan a sávon belül taroljon le mindent, mindenkit, ha rosszul leszek.
Egy 25-30-40 milliós i4/iX esetében viszont nettó szivatás, hogy külön extrás opció. -
titán
válasz Shadowbull #5418 üzenetére
Amiket leírtam, azok közül melyiket tartod fölösleges hülyeségnek, amik nem szükségesek az abszolút prémiumsághoz? Vagy ezek nélkül is tökéletes prémium a BMW önmagában.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Sza_Sa
senior tag
2023 nyarán 4-en leszünk, nagyon gondolkodom egy autócserén, a keret kb 15-16m lenne. Vagy elengedem az elektromos vonalat (Rav4, Camry) vagy max. feljebb egy új Niro Ev. De ez már nagyon fájna, nem prio1 az autó, inkább egy családi házba tenném a nem létező vagyonunkat
Másnak valami ötlete? Nem holnap mennék vásárolni, csak játszom a gondolattal...
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
titán
válasz Shadowbull #5418 üzenetére
Meg hát ugye közismert, hogy a Teslában csak fingópárna van. Ülések, de még konyhaszékek se fértek bele, mindenki fingópárnán utazik.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
wassermann
addikt
Bocs, de ha javasolhatnám: írogassatok egymásnak p.ü.-t, ne a topikot gyalázzátok szanaszét. Köszi, boldog Karácsonyt!
-
Bandit21
addikt
Most 39 es ioniq van ugye?
E autó tapasztalatok megvannak már eszerint. Miben szeretnél mást mint eddig? Csomagtartó vagy hatótáv vagy egyéb? A keret amit írtál az a korábbi autó árával együtt, értendő? Használt érdekel vagy újak?regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Bandit21 #5424 üzenetére
Igen, nagyobbik Ioniq. A hatótáv nekem általában elég, ritkán korlátoz.
A csomagtartótól inkább félek, egy babakocsi meg a mostani kellékek kissé meghaladják ezt az űrméretet.
Összesen ennyi az összeg, használt-új mindegy, csak az állapot nem. Pár év múlva nagyobb ház kell, a mostaniban egy gyerekszoba van."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
-
Sza_Sa
senior tag
Nem tudom, mennyivel lehet a valós életben nagyobb...
stickrs: mármint az új? Azért az jobban tetszik a réginél.
Ha hedonista lennék, vennék egy a6 v6tdi-t, aztán állnék sorba a jövőre horror áron kapható gázolajért
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
cOxeR
Ármester
Teslas kérdés, felkerült egy SR+ M3 eladásra, ami szerintem alig pár hónapot volt a tulajnál import után, ismertebb importőrtől. Másnál is jön ennyi hiba mint ennél? Lengőkar szilent (elvileg), klimakompresszor, kisakku ez utóbbi persze nem releváns…
130e, 15,5M nekem ezek állandóan óva intő példányok, amitől szabadulni akarnak inkább, Ti nem így látjátok?
Persze komplett futómű, egyéb “javítás” is beleférhet és orvosolja van pár Tesla gyengeség. -
Sza_Sa
senior tag
válasz Füleske #5437 üzenetére
A méret sajnos még nem publikus, várom az első hivatalos specifikációkat
Pár dolog lenne fontos: tengelytáv, nyomtáv, első-hátsó fejtér, csomagtartó.
Az akku 13 kWh, bárhová elférhetett, nem félek a csomagtartó csökkenésétől, de ha igen, van miből.A feleségem nem engedne az elektromosból, csak ugye mindenre is nincs tőke, valahol kell egy határt húzni. Nekem egy kellemesen nagy családi ház fontosabb, neki a mostani is jó, mivel a maga nemében ez is páratlan, csak szerintem később kicsi lesz.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
-
Balázzs
senior tag
Gondolom még nem hőszivattyús, ólom akkus. Kérdezz tulajokat facebook csoportban, vagy teslavarázsló hátha segít a tapasztalataival.
Én mentem pár napot egy régebbi sr+-al ősszel, nem télen, de nem volt vele gond, bár a zongoralakk az zavart de a fehér belső két évesen is makulátlan volt.
-
Sza_Sa
senior tag
Ezt megkaptam én is. Magas az ár, de ha nincs semmi más, egyszer-egyszer ki lehet bírni. Egyébként is errefelé halad az e-töltés, nem akar senki az otthoni töltés alternatívája lenni, egy köztes megállás meg olyan lesz, mint egy tankolás a pálya mellett: drága, de ha muszáj....
Szerk: egyébként szerintem - kisebb csúszással - szinkronban haladunk az üzemanyagok árával.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest