Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
Sziasztok!
Most találtam erre a topicra
40es Tekna Leafem van, 1.5 éve vettem, 44k km-t toltam eddig bele.
Sokan szídják akku hűtés, hatótáv stb miatt, erre azt mondom hogy ezeket figyelembe véve kell választani.
Sose volt rapidgate gondom, amire vettem arra hatótáv is pont elég. Győrben élünk, kb hetente járunk Budapestre, akkor többnyire ott alszunk, van töltő. De ha aznap jövünk vissza akkor is 1 villámmal megvagyunk. Ezen a távon lehet normális sebességgel (tempomat 130) jönni autópályán.
Balaton, Bécs szintén elérhető és gond nélkül (1 villám) teljesíthető oda-vissza.Anyagilag is úgy tűnik, hogy megérte a váltás és az biztos, hogy én többet füstöst nem akarok.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Én azt kihagytam. Más autóban próbáltam hasonlót, azok alapján úgy voltam vele, hogy felesleges annak aki tud vezetni.
Egy dolgot bántam meg, hogy nem a világos belsővel kértem.Tekna:
-led fényszórót szeretem, szerintem kötelezővé kellene tenni, mint sok más biztonsági felszerelést.
-Bose hangrendszer elég gyenge :(
-ProPilotot imádom.(Ha minden a tervek szerint megy akkor asszonynak kellene Leafet örökölni, nekem meg vmi Tesla, mondjuk egy M3P, szép álom... :D )
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Pedig van világos belső, én hülye féltem attól, hogy farmer megfogja, gyerek mit fog művelni benne, így a biztonsági feketét választottam.
Ez nem "az" a Bose, még rá is van írva hogy energiatakarékos.
Ennek ellenére még kikapcsolt fejegység mellett is van egy hallható alapzaj a hangszórókból
Sajnos gagyi, nem szól jól, a "mélyláda" ennél idiótább helyen nem is lehetne, ráadásul fixen rögzítve.A fedélzeti rendszer gagyiságát valamennyire feledteti a carplay/android auto.
Álom Tesla az egy Cybertruck+Roadster páros lenne
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
.
(sorry, nem ide akartam írni)[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Azért az e-nv200-ba sikerült temperálást alkotni.
Nekem laikusként kicsit hihetetlen hogy ennyire nehéz/költséges lett volna Leaf-be megoldani.(Amúgy most van garis cellacserén a 40es Leafem. Ennek talán nincs köze a temperálás hiányához, szimplán egy hibás cella lehet. Nem nagyon főztem az akkut, keveset villámoztam, egymás után többször kb soha, vagy max 1x
48k km van benne)Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
~50% körül/alatt nagyobb terhelésre (gyorsítás/emelkedő/autópálya) nagyon be tudott esni a műszerfalon kijelzett töltöttség. - videó
Leafspy-ban tisztán látszott hogy 1 cella feszültsége esik be nagyon a többihez képest.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Én se bántam volna új pakkot, de csak cellát cserélnek.
Elég nehézkesen (vagy inkább lassan) ment az egész. Tavaly október körül jeleztem a szervizben, megnézték, visszaadták hogy szólnak ha jóváhagyták a javítást. Aztán nem nagyon szóltak, végül kiderült hogy ők a gyári diagnosztikából nem igazán jó adatot mentettek le és jött Bp-ről vmi mérnök aki majd lement megfelelő adatot, amivel már menni fog a csere. Megint fél napig náluk volt az autó, 1 hét múlva hívtak, hogy akkor mehet a csere.
Akkut csak a budaörsi Gablini-nél javítanak, így odavitték trélerrel (assistance). Ők mondták, hogy csak akkor tudják új cellát megrendelni ha kivették a régit, szóval legalább 9 nap.
Most 16 napnál tartunk, Gablinivel tegnap beszéltem, az alkatrész már megjött, majd csütörtökön nekiállnak beszerelni és péntekre talán kész. Gondolom tréler vissza leghamarabb hétfőn...
Nekik rohadtul ráér.
Csereautó persze nincs. Nem vágyok csereautóra, megoldjuk. De bosszantó, mert amikor vettem az autót akkor voltak szép ígéretek... Na meg akkor talán ők is motiváltabbak lennének, hogy siessenek és a beérkezett alkatrészt ne csak pár nappal később kezdjék el beszerelni.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Tegnap este kaptam vissza az autót.
Hát nem vitték túlzásba a balanszolást/tesztelést. (ugyebár távolról látom hogy mikor mennyire van töltve - 3%-ról gondolom összerakás után 19%-ig töltötték, lehúzták, lemosták, feltették a trailerre és megkaptam 19%-on)
Feltöltöttem 100%ra, így fest most. Nem vagyok meggyőződve róla hogy így oké, bár talán pár ciklus alatt rendeződik...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
-
WiZARD
addikt
19%-on volt amikor visszakaptam (50%-al adtam le, lenyúlták 30% áramomat ), reggelre 100%-ra töltöttem, így 100%on csináltam ezt a képet az akkuról.
Ami még érdekes a papír alja, hogy 6 hónap gari van. Hova lett a 8 év/160k km akku garim?
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Múlthét hétfőn vitte el a trailer ismét a Gablinihez.
Eddig vártak garis alkatrész csere jóváhagyásra.
Most hívtak, hogy "hajtóakku vezérlőt" kell cserélni, mert így hogy mentem vele a cellacsere óta kiderült, hogy "rosszul számol".
Amszterdamból rendelik, elvileg 13-15 munkanap, de a tapasztalatok szerint 6-8 alatt meg szokott jönni, de megpróbálják megsürgetni hátha megjön jövőhétre.Eddig idén 30 napot volt szervizben az autó, most jön ehhez még a jelek szerint legalább 1 hét, ha szerencsém van...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Az a legbosszantóbb az egészben, hogy volt az eredeti hiba (ami már vagy a BMS miatt lett, vagy nem). Amikor megtörtént a cella/modul csere, akkor visszaadták az autót 30%-ra töltve.
Már ekkor fura volt, hogy miért így adják vissza, mennyire tesztelték le, ha annyit se próbálnak ki, hogy feltöltsék.
Hát látszik, hogy semennyire nem tesztelték, hisz az első töltés után is látszott hogy valami nem stimmel.
Pedig ha akkor kiderül, akkor talán gyorsabban haladhatott volna a téma, nem kellett volna ismét oda-vissza trailer, stb.Nissan meg minden oldalról szarik az egészre/ügyfélre.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
A szakértő Gablini kicserélte a BMS-t, persze a balansz továbbra se jó.
Megkérdezték központot hogy ilyenkor mi a teendő, jó-e így. Azt a választ kapták, hogy merítsék le, töltsék fel újra és akkor diagnosztika újra. Ha még mindig szar akkor ismét cellacsere, mert akkor hibás amit beraktak.Mondtam, hogy ha már 6+ hete ezzel küzdenek csereautó nélkül és továbbra is vakon szerencsétlenkednek, akkor legalább az aktuálisan esedékes 2 éves kötelező szervizt csinálják meg ingyen. Ok, megkérdezi a szerviz vezetőt.
(nekik ez kb annyi költség ami egy pollenszűrő + 1 liter fékolaj beszerzési ára, szóval kiváncsi leszek mit mondanak)Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Én megfogadtam hogy soha többé Nissan.
Minden lehet hibás, nem ez a baj, hanem a töketlenkedés, hogy egyetlen szerviz van aki "ért hozzá" (de a jelek szerint ők se) és javíthatja, mint vevő totál le vagyok szarva és meg se próbálnak bármi gesztust tenni maguktól azért mert 6+ hete nincs autóm, csereautóról szó sincs (hiába ígérték vásárláskor).Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Pontosan.
Csereautóval is úgy vagyok, hogy nem igazán hiányzik, van mivel járni, valószinűleg jobb mint amit adnának. De akkor legalább lenne valami okuk, hogy siessenek.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Ma arra jutottak, hogy még mindig nem jó és biztos rossz a cella amit csereként beraktak. Rendelnek újat, addig is visszakaptam az autót.
Most már csak 52mV az eltérés és ezt még meg is tudnak magyarázni, hogy jó így. Hisz úgy gondolnám, hogy azonos töltés mellett a régi, degradálódott cellák már elérik a max feszültséget, amíg az újak még nem. De most már ők mondják, hogy nem jó ez így...
Szerintetek?SOH "nullázódott", kíváncsi leszek hogy alakul.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz wassermann #1102 üzenetére
Nissanokban is csak 6.6kW-os töltő van.
Én értelmet nem látok amögött, hogy miért csak 30A legyen 32A helyett. Max az hogy a gyártó spórolhat.
Ahol van kiépített Type2 ott feltételezhető szerintem hogy vagy 16A vagy 32A elérhető.
Ahol nincs, ott meg úgyis a sima 230V konnektor van, amiről meg töltő függően max 10-13A körül töltenek.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz stickermajom #1129 üzenetére
casco 160k
2x ennyibe kerülő Leaf-re fizetek 170-180 körül. (szintén budapesti cím, cég, c2 vagy c3 talán)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz LilProphet90 #1144 üzenetére
Az már 40kWh-s?
Azoknál van talán 3 havonta hogy nagyobbat esik. Valós adatot mutat, legalábbis amit a BMS mond neki.Aztán, hogy a BMS mit és hogy számol, az jó kérdés. Nekem most a cellacsere kapcsán volt BMS reset, és ismét 99.65%-ról indult az akku állapota, nem is esik gyorsabban mint amikor valóban új volt és mintha tapasztalható is lenne az a ~9% kapacitás amit visszakaptam. Szóval elég érdekes, én továbbra is várom, hogy utoléri-e magát (és mikor), "rájön-e" hogy ez már egy elvileg rosszabb állapotú akku.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Füleske #1175 üzenetére
Kérdés, hogy miben tud fejlődni a hidrogén téma (mi is a korlát most?).
Mert az akkuknál talán látszik az irány. (legalábbis akár akkucsere akár szilárdtest akku esetén sejteni lehet hogy mire számíthatunk, de ezek nélkül is volt fejlődés az elmúlt években)várkonyigábornál elvakultabb (vagy csak füstöslobbi által jobban megfizetett) "szakértőt" nehezen találni itthon, én elolvasni se vagyok hajlandó amit ír
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Füleske #1180 üzenetére
Nem a 100 év múlva a kérdés, hanem a 10 év múlva.
Ha pedig most még 5let sincs hogy milyem technológiától lesz jobb, akkor 10 év múlva az nem lesz az utcákon.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Füleske #1188 üzenetére
Ok, de mégis mire várunk?
-Óriási nyomáson kell tárolni, ezáltal adott a mérete, max amit magunkkal vihetünk. Itt nagy áttörésre kár várni, igazából baj sincs ezzel.
-Nagy nyomás miatt körülményes/veszélyes. Ez se fog változni.
-Drága - Lehet olcsóbb, de most se ez a fő gond.
-Kevés a kút - eddig se nőtt a számuk túl nagy iramban, ezek után mitől indulna be a piac?
-Hidrogén előállítása - itt lehet várni a csodát, amire vagy holnap találnak ki valamit, vagy 150 év múlva, de az előbbi gondokat továbbra se igazán oldja meg.Egyáltalán miben jobb mint az akku?
Egyedül töltési sebességben, amit a várt szilárd test akku hamarabb megoldhat, mint mire az összes hidrogénhez kapcsolódó hátrány elhárul. Bár szerintem már most se valós gond a töltési sebesség középkategóriától felfelé.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz wassermann #1192 üzenetére
Azért egy Mirai az 1850 kg, egy SR model3 meg 1650, LR pedig 1850.
Szóval ott is van mit cipelni.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Leaf-et végre megcsinálták.
Még variáltak valamit, most másik celláknál van eltérés, szerintem akkun belül cserélgettek, de most jónak tűnik.
Fullra töltve tökéletes a balance, lemerítve a 4 új cella magasabb feszültséget mutat, ezt elfogadom normálisnak.
Ingyen megcsinálták az éves szervizt.Ezzel együtt Nissanból elegem lett, felhúztam magam és rendeltem egy Model3 SR+-t.
Támogatásból céges vevőként kimaradok, de így legalább bele tudtam rakni a fehér belsőt és nem kellett a 15m határt szigorúan venni.
Leaf lízingből lenne még 2 év. Most lezárom, amit kapok érte az kb elég a Tesla indulónak, utána meg 5 évre kb ugyanannyi a lízing díj mint ami a Leafre volt.
Szeptemberi szállítást ígért a weblap.Ma volt egy fura telefonhívásom a Tesla Magyarországtól, amit azóta se tudok hova tenni.
kb ezek voltak a lényegi pontok:
-ugye nem akartam állami támogatást? -nem, mert cégként veszem
-Mi a cég címe? - ugyanaz amire rendeléskor is kiállították a számlát, de nem baj, diktáljam be megint
-Ez lesz a forgalmiban is? - nem, mert lízingelném.
-Kinél lesz a lízing? - honnan tudjam, ráér még
-Háát azért siessek vele. - Minek, mikor jön meg az autó?
-Nem tudja mikor jön meg, valószínűleg akkor amit a weblap kiírt. - mondom az szeptember, most június van.
-Nem baj, legyen meg időben a lízing, hívjam majd őket ha megvan.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Én ma nyújtottam be a céges pályázatom, egyelőre a hiánypótlást várom (tudom mit szúrtam el a kitöltésben, de legalább gyors volt )
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
M3 SR+
Bár úgy indultam neki májusban, hogy a Nissanból elegem van és azért cserélem Teslára. Mostanra lenyugodtam és oda jutottam, hogy asszonynak megmarad a Leaf és inkább az ő füstösét adjuk el.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Még így 2 év / 55k km elektromos autózás után is meglep néha, hogy mennyire sokat számít a külső hőmérséklet.
40kWh Leaffel ma Bp-Győr távon közel végig tartható tempomat 140 (gps 137) mellett 11%-al (Leafspy 21%) értem haza (95%-ról indulva), légkondizva.
Télen (hidegben, esőben) ugyanezen a távon 100%ról indulva örülök ha tempomat 110-el úgy érek haza hogy nem 0%-ot mutat a műszerfal (Leafspy 10%)[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Igen
Azt én is szeretném tudni. Amikor rendeltem (júli1) akkor még szeptembert írt a tesla.com, remélem tényleg meg lesz akkor.
(a májusban rendelt támogatás nélkülit ma mondtam le)[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
a legújabb hírek szerint még várhatok rá...
Augusztus végére ígértek alvázszámokat, de még nem kapott senki.
Előbb felhívtam őket, erre közölték hogy a céges támogatásos autókat ők eleve novemberre tervezték. Mert még mindenféle szerződést kell kötni. Az szép, de még augusztus van, nem hogy szeptember vége...
Mondom, hogy júniusban még hívogattak hogy sürgősen legyen meg a finanszírozás. Erre: Hát de a banknak nem mind1, hogy mikor van meg az autó?
Végül kibökte hogy a többieké (akiket tényleg szeptemberre terveztek) se biztos még, és igazából fogalmuk sincs.Szerencsétlen lúzer banda
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-
WiZARD
addikt
válasz stickrs #1455 üzenetére
eGolf anyagminőségben, minőség érzetben más kategória.
Ioniq-ba páran nagyon szerelmesek és facebook csoportokban ennek hangot is adnak.
Jönnek mindig a "nem degradálódó akkuval", ami engem különösen felbosszant, a tudatlanság és hozzánemértés csúcsa. Ha létezne olyan akku, ami nem degradálódik, azért sorban állna minden gyártó a Hyundai-nál. Nincs ilyen. Persze trükközni lehet tartalékkal, nettó-bruttó kapacitással, és szoftveresen 100%-osnak mutatni. De aki ezt elhiszi...
Tény, hogy DC-n gyorsan tölthető és keveset fogyaszt.
Nekem nem jön be kinézetre, így hiába jó (és van olyan extrája amire nagyon vágynék - ülés szellőztetés), nálam elég hamar kiesett, amikor választani kellett.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz -NOKIA- #1556 üzenetére
Ez a 230V-s 20-30-40 órás töltéssel ijjesztgetés is csak azt mutatja mennyire fogalmatlan aki ír róla.
Igen, 0-ról 100%-ra tényleg ennyi idő. De ha otthon lehet tölteni, mindennap, akkor elég ritka helyzet, hogy erre legyen szükség. Napi 50-100km-nyi hatótáv meg simán minden éjjel belemegy 3-6 óra alatt.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
#tesla_hungary
~6 hónapja működik a cég, linkedin profil alapján többnyire magyar, releváns tapasztalattal rendelkező csapattal.
A 6 hónap alatt végig ígérgették mindenkinek aki rendelt autót (állítólag 200+ user), hogy szeptemberben átadják.
Szeptember utolsó napjaiban végül kb 5-10 autót átadtak. Majd kitették linkedinre, hogy mekkora királyak, teljesítették a Q3 célokat. (tehát 1 percig se tervezték hogy a rendelések pár százalékánál többet valóban átadjanak)
A maradék párszáz usernek megígérték, hogy november körül várható az átadás, sajnos csúszás volt. Holland logisztikai központból az szivárgott ki, hogy Q4-re se terveznek 10-20 autónál többet küldeni Magyarországra, a helyi problémák miatt, ezt azért nyilván tudják az itt dolgozók is...(autó lenne bőven, a környező országokban azért belátható idő alatt megkapják a userek amit rendelnek)
A linkedines önünneplő postok alatt próbáltam rákérdezni, hogy most akkor mi van. Az egyik, amerikai alkalmazott már láthatóan profin elsajátította a balkáni magyar ügyfélkezelés alapjait - törölte a kommentem, és letiltott.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz stickermajom #1583 üzenetére
Nem fogják semmire, csak hogy sajnos nem jött autó. Mintha nem ők tehetnének róla, hogy nem allokálnak ide autókat
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz joghurt #1588 üzenetére
Megtehetem, hogy nem veszem át az autót, bukom a 36ezer ft megrendeléskor fizetett díjat és ennyi.
De attól se autóm nem lesz, sőt lényegében az IFKA támogatást is bukom...Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
De itt nem a gyártóval van a gond, mert a körülöttünk lévő országokba szállítanak. A helyi kirendeltséggel van a gond és kifejezetten miattuk nem szállítanak ide többet.
joghurt: Papíron nem vállaltak semmit. Weblap kiírt egy várható szállítási időt, de ez már a megrendelő lapon se szerepel. Telefonban meg hazudoznak össze-vissza, eddig szeptember, most novembert, aztán majd gondolom jön február-március.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #1599 üzenetére
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz stickermajom #1598 üzenetére
Én is főleg ezt hiányolom.
Van autóm, "ráér", csak ne nézzenek hülyének.Persze örülnék ha meglenne mihamarabb, meg azért volt olyan is aki elhitte nekik és eladta a másik autót, lejárt a lízing a másikon, stb.
Szerviz pár hete megnyílt (még ha csak a dunaautón belül is), na meg így közel 2 év után még mindig covidra fogni dolgokat elég nevetséges, mintha valami váratlan akadály lenne, amire nem számítottak
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz tuzpenge #1617 üzenetére
Ioniq5-ön néha elgondolkodtam. Utoljára ma, a mostani helyzet miatt. Ifka támogatásom megvan, még át tudnám másik kereskedőhöz/autóra cserélni. De nincs mire.
Ami Ioniq5-öt kapnék azonos áron (M3 SR+) az nekem kevés.
-akku kb ugyanakkora, fogyasztása viszont jóval nagyobb
-teljesítményben fele annyi
-vezetéstámogató rendszerekben elmarad (és nem lehet pluszban megvenni mint Teslánál), nem hogy FSD, egy holttér figyelő sincs a fapadosban.
-nincs üvegtető, első parkoló radar, bőrkárpit, elektromos ülésállítás, vezetéknélküli telefontöltő, hőszivattyú, akku fűtés, elektromos csomagtér ajtó, ülés fűtés, kormány fűtés
-nincs SUC hálózat
-gyengébb fedélzeti softwarePersze ezekből nem mind létkérdés és van amit el lehet engedni, de "annyi pénzért"...
Felextrázva meg annyiba kerül mint M3 LR, ahol az így megint előnybe kerül.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz martonz #1624 üzenetére
B opció az lenne, hogy IFKA támogatást kukázom és veszek egy SR+-t valamelyik németáfatrükköző nepper cégtől, ami itt van pár hét alatt.
De itt a Leaf, nem sürget semmi (csak a birtoklási vágyam), kivárom egyelőre.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****