Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
-
gorbep
senior tag
válasz Shadowbull #12001 üzenetére
Az autentikáció védelme... pl herpeszes ödönke megtöri egy a netröl letöltött tool-al... aztán tölt egy BMW Plug&Charge azonosítójával... Te meg kapod róla számlát
Sőt, szerintem azzal, hogy nem tud alapból V2G-t, máris elavult...
De nagyon nem vagyok benne jártas, ha fals az információm, szívesen tanulok... Chademós invertert láttam már az akkuról tudta tolni a hálózatot... ez úgy látom nagyon gyorsan kulcs kérdés lesz... állandósulnak a negatív árak, nagy pufferek nélkül minden befektető ki fog hátrálni a sztochasztikus megújulókból...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Shadowbull
addikt
válasz gorbep #12002 üzenetére
"megtöri egy a netröl letöltött tool-al... aztán tölt egy BMW Plug&Charge azonosítójával..."
Gyanítom hogy ez ettől sokkal bonyultabb. Mellesleg mit segit ha a jármű és az oszlop az autentikációs adatokat nem dróton hanem vezeték nélkül egyezteti le?
A CCS egy ideje már tud V2G-t is, de én ennek a jelentőségét őszintén szólva nem látom.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
gorbep
senior tag
válasz Shadowbull #12003 üzenetére
az, hogy az autentikáció változtatás FW frissítéssel jár... úgy látom ezt a szintet kevés gyártó ugrotta meg... agy app frissítése 10 éve is sima liba volt...
Gondoljunk csak a 3G 2G mizériára... gyártók letojják, mi van a régebbi modellekkel...
A CCS egy ideje már tud V2G-t is, de én ennek a jelentőségét őszintén szólva nem látom.
Ez jó hír...én látom... ott a garázsodban egy lassan 100 kWh méretű akku, miközben a hálózat kiegyenlítetlensége ( és ezzel szinkronban a kiegyenlítő energia ára) egyre durvábban nő...- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Shadowbull
addikt
válasz gorbep #12004 üzenetére
Plug and Charge képesség esetén az autó is meg az oszlop is folyamatosan online, a frissítésekkel nincs gond. Mellesleg azért ez egy szabvány, nem fog minden héten változni.
Ha lenne EVm, akkor sem lenne folyamatosan töltőre téve, hanem kint parkolna az utcán ahogy a mostani autóm is. Másrészt nem látom annak az előnyét számomra, hogy a szolgáltató az én autóm akkuját használja kiegyenlítésre. Nem hiszem hogy érdekelt lennék ebben.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
4D4M
aktív tag
válasz Shadowbull #12005 üzenetére
Dinamikus áramárak mellett egyből megmutatná magát a hozzáfűződő érdeked (:
...mit teszel ma, ami holnap is számít ?
-
4D4M
aktív tag
válasz Shadowbull #12007 üzenetére
OK.
/inkább egynem lesz gázáremelés
parafrázisnak vettem/...mit teszel ma, ami holnap is számít ?
-
Kroni1
veterán
Napelemeseknek, akik kikerülnek a 10év után a kedvező éves szaldó elszámolásból és jön a havi vagy mittomén, azok tudnák hasznát venni V2G rendszernek megfelelő inverter esetén vajon?
Olyat már olvastam, hogy kukázott EV akkut még így felhasználtak tárolónak..
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #11999 üzenetére
Nálam ilyen opció nincsen az appban.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
4D4M
aktív tag
válasz Shadowbull #12010 üzenetére
Amennyiben egy normális ösztönző rendszer lenne lelopva valamelyik országból, akkor simán el tudom képzelni, hogy az agilisabbik társadalmi rétegekból beugranának, akár pusztán üzleti megfontolásból vagy akár már a jelenlegi bruttósok közül is.
A realitással már 5 évvel ezelőtt is hadilábon állt a rezsicsökkentés, és lám: töretlen a lelkesedés!
...mit teszel ma, ami holnap is számít ?
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #12011 üzenetére
Akkor a te autód nem tudja. Majd lehet hogy megkapja OTA.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
válasz gorbep #11989 üzenetére
"a kisebb akku miatti óriási ciklusszám miatt"
Ez így általánosítás. Hiszen az autó előélete számít! Egy BEV-et is lehet napi szinten villámtölteni, és lehet hetente egyszer otthon, lassan. Az egyiknek rengeteg lesz a ciklusa, a másiknak alig. Önmagában tehét az, hogy az autó BEV, nem jelent nagyobb garanciát egy használtautónál arra, hogy kevesebb gond lesz vele.
Egtyébként a c300e-ben közel akkora pakk van mint a 28-as Ioniq-ban. Nem hinném, hogy lényegesen hamarabb dőlne ki, mint egy hasonló BEV Ioniq, azonos használat mellett sem lesz sokkal több ciklus. Egy kis Mild hibridnél más a helyzet, de azokban egy max. 1,5-2kWh-s akku van, melyek csereára nem okoz GT-t és nem jelent nagyobb költség-kockázatot, mint egy ICE használtautónál egy kicsit komolyan egység cseréje.A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz WiZARD #11997 üzenetére
Otthoni töltésnél nem gond a Chademo, viszont itt most a továbbértékesítés kontextusában merült ez fel. Arra volt példa, hogy egy BEV is lehet bukó pár éven belül XY ok miatt, nem csak egy PHEV. Sajnos manapság autót venni eléggé rizikós, minden teljesen kiszámíthatatlan.
Például, már megindult a V8-as, V10-es, V12-es motorral szerelt autók üzleti/befektetési célú felvásárlása, ezáltal az áruk is emelkedésbe ment át. Pedig 1-2 éve még temették őket, ami jogos is maradt az eredeti ok miatt, ugyanakkor nem sokan gondoltak arra, hogy a befektetési célú vásárlások miatt annak ellenére növekedni fog az értékük, hogy maga a technika kivezetésre és lesajnálásra kerül.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
WiZARD
addikt
Továbbértékesítésnél is lehet otthon tölteni.
Aki a Leafet hosszabb útra, villámtöltéssel tervezve venné az eleve nagyon rossz nyomon van, és nem a csatlakozó típusa miatt.
Persze biztos lesz akit ez riasz el, vagy erre hivatkozva szeretne alkudni...Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Vesa
veterán
válasz WiZARD #12016 üzenetére
Persze, tökéletesen használható, de az általános piaci értékét így is jobban erodálja, mint egy olyan modellnek, amelyiknek nincsenek hasonló korlátai. Az Ioniq-nál is, hiába mondogatjuk a vevők többségének, hogy a kis akkupakk ellenére akár 250km hatótáv elérhető a 28-assal is, mára már 40kWh pakk alatti autót eladni sokkal nehezebb még akkor is, ha a sokkal roszabb fogyasztása miatt a nagyobb akkus se megy el sokkal többet. És ez már látszik az árakban is.
A tudomány a valóság költészete!
-
Tiédetis
senior tag
Ez ám a ritmus, 2027 és jön az olcsó id olcsó, alig 3 év
[link]A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #12019 üzenetére
el kene dontened, h ekezed a teslat h csak mindig arat csokkent vagy hogy nem lesz sose olcso
sejtem, h a me'g kisebb modellre gondoltal, de nem azt mondtad -
Vesa
veterán
válasz Tiédetis #12018 üzenetére
Valahol ez az egész számomra inkább szomorú, mert a kínai "olcsóságról" azért tudjuk, hogy nekik is csak cinkelt lapokkal sikerül, tehát nem teljesen a németek hibája a kialakult helyzet. Azt kell mondjam, szurkolok a németeknek, mert kína térnyerése a kontinensen minden, csak nem kívánatos és nem pozitív. Aki a gazdasági kérdéseknél tovább lát, az pontosan tudja, hogy mit jelentene egy masszív kínai kommunista befolyás, mert kína célja végső soron ez. Nem csak a termékeik eladása, ennél sajnos sokkal többet akarnak.
A tudomány a valóság költészete!
-
Tiédetis
senior tag
Nem most kezdtem el szajkózni, hogy erről legalább annyira tehetnek a német gyártók, mint a csingpingcsaucsau főtitkár elvtárs testvér.
Nemes egyszerűséggel nem hitték el, hogy nekik is vannak hajóik, amelyek az ott legyártott autóikat, áthozzák ide. Ide, ahol gyakorlatilag nem készültek fel/el a váltásra. Amolyan úri huncutságként tekintettek az EV-re, azoknak meg bedobták az i3-t, e-golfot és a zoe-t. Aztán ezzel hátra is dőltek. PEDIG! Kint elsőkézből tapasztalhatták, hogy forradalom zajlik. Aztán elkezdtek kapkodni és jöttek a hibás id-k. Nem sokkal később pedig láthatjuk mi történik. Láthatóan az EU nem tud elég erős lenni, hogy védje saját magát. Láthatóan nem készült még mindig fel orbánból. Már megvetették a lábukat a belső piacon. Innentől már a büntetővámok elég naív védvonalat jelentenének, de jelenleg még ezt sem sikerült megoldani, gyanítom, hogy nem is sikerül. A védekezésük, hogy nem is túltermelés nevetségesnek tűnhet, de valószínűbb, hogy náluk is működött az "ingyenes" napelem pályázatból látható mentalistás: kapunk pénzt rá és igaz, hogy nincs szükség ekkora rendszerre, de hát ingyen van, miért ne legyen az igényünknél sokkal nagyobb? Ha lóvét kaptak, miért ne építene 3x akkora kapacitású gyárat? Elfér az.
Visszakanyarodva: azt hittem a cikk címét olvasva, hogy ez már készen van és jövőre forgalmazni is fogják, mondjuk Q1-ben.
3 év alatt 5 gyár épül a trójai faló országában, ahol 15 típust gyártanak majd, szép haszonnal, az eu belső piacra. vámmentesen.. Igen, kicsit tovább kellene látni, mint ahogy a többséget engedik látni.
Mondanám, hogy ez már engem nem izgat annyira, ami van az remélhetőleg kiszolgál.
Csak a családom fele már kint él, másik fele menni fog.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz axioma #12020 üzenetére
hogy került most ide a tesla? nem is értem.. vw-ről szóló cikket tettem be, eu gyártó, akinek el kellene árasztani megfizethető ev-vel a belső piacot, esélyt sem adva a kínaiknak. ha az emberek elkezdik vásárolni és rájönnek, hogy nem is rosszak, felfuthat az értékeítésük és akkor 3 év kb. olyan táv, mint 30 évesnek a nyugdíj fogalma.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Shadowbull
addikt
válasz Tiédetis #12022 üzenetére
Ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor a Tesla sem küzdene a növekedéssel, nem lennének a csőd szélén egyensúlyozó kínai cégek sem.
Pedig pár éve még nagyon magabiztosan tolták a teslafanok hogy hogyan fogja a Tesla a földbe döngölni az európai gyártókat, hogyan fog majd pár év múlva évi húszmillió autót eladni. Aztán most ott tartunk hogy nemhogy az évi 50%-os növekedés nem lesz meg, de egyáltalán a növekedés is gond.
Namost pont ugyanezt toljátok a kínaiakkal kapcsolatban. 5 gyár meg 15 modell... Ja, csak azokat el is kéne tudni adni.
Ez a mese az elaludt majd kapkodni kezdő európaikról is marhára unalmas már.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
biga
senior tag
válasz Shadowbull #12026 üzenetére
A "megfizethetö"-t kellene elöször definialni. Az elmult mondjuk 50 évben valoszinüleg tul olcso volt a személyauto kb mindenhol a vilagon (legalabb is pénzben szamolva). Ezért kb mindenkinek elérhetö termékké valt, ami meg is latszik a mindennapi életünkön: dugok, leaszfaltozott és parkolova tett laköterületek, tömegturizmus és minden ami azzal jar, szmog stb. A valodi arat joval a kasszak elhagyasa utan fizettük (fizetjük) ki.
Valojaban valoszinüleg az emberiség jol felfogott érdeke egy kifejezetten draga autovalaszték lenne, de fajunk korlatoltsagai miatt ezt a nagy tömegek soha nem fogjak felismerni, és amig van ra politikai érdek, aki pusztan hatalomszerzési okbol pont az ellenkezöjére hergelje a tömegeket, addig esély nem is lesz ezt megértetni...
Ezek utan az, hogy igazabol ki arasztja el "megfizethetö" termékkel a piacot mar valoban részletkérdés.Egyébként az EV - szerintem -, plane a jelenlegi magaz aron, kifejezetten jo megoldasnak tünik. Még el kellene mondjuk duplazni/triplazni a fosszilis üa. arakat és lenne némi valtozas... (igen, varom az ekézést... )
(Ja, ez sok masra is értelmezhetö, de ez egy autos topik[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Tiédetis
senior tag
Akkor görgessük tovább: szerintem túl olcsó az élelmiszerek ára, hiszen olyan mértékben kerül a szemétbe, ami már nevetséges lenne, ha máshol meg nem lenne hiány,
Sajnos ugyanez a helyzet az energiahordozókkal is. Nem elég drága ahhoz, hogy ne fogyasszunk ennyit, sok helyen 23 fokra is képesek fűteni a lakásokat, amelyek többsége rosszul szigetelt, (vagy sehogy), ott a rengeteg telefon, ami zabálja az áramot, nem beszélve a IT és egyéb szórakozási célú eszközökről.
De van ennél sokkal nagyobb probléma: a vízfelhasználás, aminek készletei végesek, és alapvetően szükséges az élethez, a jelenlegi formájához biztosan. De ha mondjuk lenne 1000USD m3-e, azzal elérhető lenne a spórolás.
Sajnos lehetne itt folytatni a sort.
Megfizethető: ha valaminek az ára mondjuk 20 millió Ft és ehhez társul kettő átlagbér, ami legyen 800e Ft/hó, az azt jelenti, hogy 25 havi keresetből tudná megvenni, HA az egyéb kiadása 0Ft/hó lenne, de mivel nem ennyi.. Szóval abban az országban, ahol ennyi az átlag nettó, ez nem a megfizethető kategória, még akkor sem, ha van réteg, akiknek igen. Tehát az én meglátosom szerint ez a határ inkább 10millió vagy alatta. Ez már az átlagnak jobban megfizethető kategória.
Tudom, hogy vannak országok, ahol már rogyadozik a gazdaság, így a 20 milla is megfizethető kategória, de ha átlagról beszélünk, szerintem a másik szám továbbra is igaz marad.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
axioma
veterán
Kezdjuk ott hogy meretet kene csokkenteni a szemelyautoknal amelyek 1.1 atlag utassal kozlekednek csomag nelkul, masreszt meg az EV topikban a szmog pont nem jo szoveg.
[Multkor lattam valami motor/auto hataran levo koncepciot, ha lassan megy akkor a keskeny kasztni mellett van a 4 kerek, amikor repeszt, akkor kiengedi, szeles (=stabil) lesz, auto erzes, de biztonsaghoz kotott minimalis helyfoglalas. Persze ezekbol nem lesz semmi, de ilyesmi szellemben kene a szemelyauto (nem csaladauto) fogalmat megvalositani. Termeszetesen elektromos, nem fustos.] -
Shadowbull
addikt
Alapvetően egyetértek, és ez az EV átállás miatt be is fog következni, mert az EV még sokáig nem lesz olyan olcsó, mint amilyenek pár éve az ICE autók voltak. Még csak néhány éve volt hogy pl. egy Opel Corsa 12e euró volt, egy Astra 17e, egy Toyota Yaris 10e...
Most meg annak örülnénk, ha egy Yaris méretű és képességű autó 20e-be kerülne....
De nekem alapvetően azzal volt bajom, hogy valaki teljesen hibás feladatokat tulajdonít a VWnek.
A VWnek (és egy autógyárnak sem) nem feladata olcsó autókkal elárasztani Európát. A VWnek, nyereségorientált gazdasági társaságként a feladata a profittermelés. Ha ez nem megy egy termékkel akkor azt nem fogják gyártani.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #12031 üzenetére
Nalad elhiszem, aki a premium autozast tekinted etalonnak. Nekunk sokaig az ezres swift volt a 'nagy' auto [kispolszki az ingazos].
-
Shadowbull
addikt
válasz axioma #12032 üzenetére
Abszolút nem azt tekintem etalonnak, a saját autóm sem prémium, de egy családot nem tudsz egy kisautóval kiszolgálni a XXI. században. Az ezres Suzuki Swift meg a kispolszki a hiánygazdaság terméke.
Manapság senkit sem lehet már ilyenekbe kényszeríteni, ha van választási lehetősége.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
madgie
titán
válasz Shadowbull #12033 üzenetére
Demagóg leszek, de nem kell mindenhová kisbiciklit meg hatvan bőröndöt vinni, egyébként az autó is olyan, mint minden más az ember életében, bármekkora van, belakja. Ha egy Passat kombi csomagtartója van előtted nyaralás előtt, azt is púposra rakod, ha egy 350 literes kisautós csomagtartó, abban is elférhetsz. Tudom, az utóbbit nem szívesen választják már az emberek, nekem nem okozna gondot két kisgyerekkel sem, ha belföldre el kéne indulni valahová a kis gyösz Zoeval. Három kisebb bőrönd elfér benne, kisbicikli, lovacska, dömperke meg maradjon itthon, nem költözünk, nyaralunk.
Nyilván elfogadom, ha másnak más a fontos, a sógorék is vettek anno egy nagy egyterűt, hogy mennyi mindent visznek majd mindenfelé, most meg egy bunker CH-R-ben is ugyanúgy elférnek.
-
Shadowbull
addikt
válasz madgie #12034 üzenetére
Ez nemcsak a csomagtartó méretéről szól, hanem a komfortról is. Mekkora helyed van, mekkora benn a zaj, a vibráció, milyen a szellőzés, akkor állsz meg amikor te akarsz, vagy akkor amikor az autó miatt muszáj... És lehet sorolni. Nyugaton teljesen hétköznapi dolog hogy hétvégén mennek a családhoz akár 6-700 kilométeres távolságokra is, és akkor ki sem mentek még az országból.... Nem mindegy hogy ezt hogyan teszik meg.
A nagyanyáink hetedmagukkal laktak egy szoba-konyhában, ahol nem volt folyóvíz, meg az udvaron volt a budi, és nem haltak bele. De azért oda mégsem akarunk visszamenni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
madgie
titán
válasz Shadowbull #12035 üzenetére
Nyugaton lehet, de Magyarországon nem jellemző az ilyesmi, az emberek nagy része nem megy a szülőkhöz hetente akkor sem, ha 200 km-t kell vezetni érte.
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #12033 üzenetére
A suzuki-kispolszki minosegben adom, hogy egy anyagilag kenyszer volt [foleg utobbival 2008-12 tajekan megneztek mar azert], de a meretben nem. Lasd ion nekem feleslegesen nagy [2 uleses eleg lenne de smart fortwo elektromos mas arkategoria], az ampera meg nagyjabol a legkisebb valasztas volt a funkciohoz [outlander inkabb merete mint a hatotavja miatt esett ki].
Tudom, szerinted en vagyok a devians, a tomeg nem ezt akarja. Ezt mondtak telefonra is, aztan most is zf10 van a kezemben, koszoni jol fogy a kompakt termektipus]. -
Mauzes
őstag
válasz Shadowbull #12031 üzenetére
"harmadik autónak jók" - ez annyira kis része a vásárlói rétegnek, ahol harmadik autó egyáltalán reális, hogy nem is érdemes számon tartani.
-
FIREBLADE78
addikt
Már megint faszságokról szól ez a topik.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
biga
senior tag
válasz Tiédetis #12028 üzenetére
Semmilyen szinten nem beszélünk ugyan arrol. Az utazas, plane a nagy tavolsagu utazas nem alapvetö termék, mint pl az élelmiszer vagy a viz! Valojaban mindig is luxus volt, kivéve kb az elmult 70-80 évet, de igy visszatekintve az is inkabb csak artott...
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biga
senior tag
válasz FIREBLADE78 #12039 üzenetére
Annyira nem. Az EV bizony mentalitasbeli valtast igényel, mint az emlitett téma. Annak az ararol és a tarsadalmi hatasa sztem siman belefér egy EV topicba.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Vesa
veterán
válasz Tiédetis #12028 üzenetére
Ezek a megoldások azért nem jók, mert a probléma rendszerszintű. Ha megemeled az üzemanyagárat annyira, hogy az említett célt elérd, akkor megoldottál egyetlen problémát, de generáltál a rendszerben hatezer másikat (megélhetési problémák, szállítmányozás és gyártás drasztikus drágulása, emiatt keresletcsökkenés, emiatt pedig gyárak/szolgáltatók csődje, amiatt pedig tömeges munkahelyvesztés és munkanélküliség). Sajnos annyira komplex a rendszer, hogy egyetlen cél érdekében drasztikusan belenyúlni, csak számos egyéb társadalmi szintű súlyos probléma generálásával lehet. Nem véletlenül szanvednek ezzel már egy ideje a döntéshozók is. Az átlagember a legritkább esetben látja át az egészet. Mondjuk ráfókuszál a környezetvédelemre, miközben az általa is jónak tartott megoldás talán a teljes családja munkanélkülivé válását és az életszínvonalának, megélhetésének drasztikus romlását okozná. Egyszerűen azért, mert nincs elég ismerete a jelenlegi világunk pontos működéséről. Gyakorlatilag, erre alapoznak a populista politikusok.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Shadowbull #12030 üzenetére
EV átállással kapcsolatban egyre több a bizonytalanság. Hirtelen két cikk, csak innen, az IT Caféról.
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
Elsősorban a töltőhálózat elégtelenségét okolják, gyanítom, nem ok nélkül. Amikor arról beszélnek, hogy jó a lefedettség már sok helyen, akkor csak azt nézik, hogy fizikailag mennyi töltőoszlop van. Azt nem, hogy az mekkora teljesítményű -sok országban még mindig a 11-22kW-os AC-k dominálnak-, és azt sem nézik, hogy az adott állomáson mennyi autó tud tölteni. Az is egynek számít, ahol 2db CCS van, meg az is, ahol 4-8db. Ráadásul, sok esetben a bővítés nehézségekbe ütközik, nem csak annyi, hogy ha nem elég már 2db kiállás, akkor feltesznek még négyet, mert nem biztos, hogy van rá hálózati kapacitás. Vagy ráteszik, de akkor full ház esetén oszlik a töltési teljesítmény, ami megint korlátozást jelent annak, akinek az autója vinné maxon is.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #12039 üzenetére
Lapozd át, ahogy én teszem azzal, aki nem érdekel
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
biga
senior tag
A probléma eleve a rendszerben van, bizony. Viszont nemigen lehet rantottat sütni a nélkül, hogy feltörnéd a tojast.
Ha megemeled az üa. arat, akkor az rövid tavon magaval fog rantani mindent, valoszinüleg nagyon erösen sokkolja majd a gazdasagokat/tarsadalmakat. Viszont mar középtavon is megjelennek az alternativak (mittomén, pl felértékelödik a helyi vasarlas, vagy a szallitasban megjelenik a villany alapu szallitas - nem feltétlenül villanyautora gondolok, bar arra is, de pl a vasut, vizi stb).
Ha a kérdésed az, hogy ez okozna-e oriasi gazdasagi valsagot-e, akkor a valasz az, hogy igen, biztosan. Ha azt kérdezed, hogy meg kell-e lépni, hogy valami valtozzon is, akkor a valasz megint csak az lesz,, hogy igen, akkor is, ha az fajni fog.
Mondjuk ezek a racionalis valszok. Kar, hogy az atlagemberek (és az öket sokszor rossz értelemben kiszolgalo politikusok) még véletlenül sem hoznak racionalis döntest...''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Tiédetis
senior tag
Amikor vállalkozó voltam, napi szinten utaztam 4-500km-t úgy, hogy napi szinten 10-15 ügyféllel tárgyaltam, ajánlatokat adtam. Tehát alapvető termék. Az élelmiszereknél a helyzet az, hogy a szuperélelmiszerekből napi szinten pár dkg elég, tehát minden ami eltér ettől, már nem alapvető. A mennyiséget meg igenis lehet csökkenteni. Bocs.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
WiZARD
addikt
válasz Tiédetis #12047 üzenetére
Szóval ha nekem kell az óraszíjgyártáshoz a 10k EUR varrógép, akkor az már alapvető lesz?
Nem hiszem. Munkaeszköz ami x munkához kell, ahogy egy utazó ügynök számára az autó.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
biga
senior tag
válasz Tiédetis #12047 üzenetére
Hat akkor bizony az utazo ügynök majd belekalkulalja a költségeibe ezt is. Vagy elgondolkozik azon, hogy vajon szükséges-e ez a fajta munka...
Maga az utazo ügynök is az olcso utazasnak köszönheti a létét. Nélküle siman megszünik, vagy atalakul massa.
Mashogy mondva: az utazo ügynök is az élelmiszert/vizet fogyasztok halmazaba tartozik, de nem minden élelmiszer/viz fogyaszto utazoügynok Söt, nincs olyan utazoügynök, ami az élelmiszert vagy vizet fogyasztok halmazan kivül létezne. Vagyis az utobbi kivehetö a halmazbol, az elöbbi eltavolitasa megszünteti az utobbit is[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!