Új hozzászólás Aktív témák
-
Semin
senior tag
Érdekes videó, jó meglátásokkal : BYD ATTO 3
-
Vesa
veterán
-
Vesa
veterán
Ilyen tesztekre lenne szükség! Kevés hasonló van, itthon szinte nem létezik ez a műfaj. Mindenki csak kimegy a bemutatóra, kétszer ránéz a kocsira, általában nem tudnak róla semmit az unalmas teljesítmény/méret és egyéb, bárhol megnézhető adatokon kívül, aztán 15 percben ledarálják az általános pozitívumokat, vagy a sokszor nem releváns negatívumokat. Ezeknek egy konkrét vásárlási szándék esetén, semmi haszna nincs (Speedzone, H.András, Sámán és egyebek). Általános tájékozódásra jók csak, de ezek alapján nem szabad autót venni.
Több mint 4 hónapja keresem az autómat, tesztvezettem rengeteg típust, de még abból sem derült ki sokszor minden. Leginkább az olyan tesztekből lehet tájékozódni mint ez, vagy "amatőr" (értem ezalatt, hogy nem hivatásos tesztelő) magán tulajdonosok gyakorlati tapasztalatairól készült videókból ismerhető meg legjobban egy autó. Abból sem egyet kell megnézni, hanem sokat és átlagolni a látottakat, hallottakat. A Volvo XC60-at majdnem megvettem, és ha nem nézek meg számos ilyen mélyebb tesztvideót közben, akkor csak vásárlás után szembesültem volna a rettenetes inforendszerével, mert még élőben sem tűnt fel nagyon sok negatívuma (nyilván ehhez idő kellene, amire egy tesztvezetéskor nincs is lehetőség).
A tudomány a valóság költészete!
-
biker
nagyúr
Drazsi videóit nem bírom, még mindig nagyon feszengve van a kamera előtt, de be van könyvjelzőzve, mert 1-2 nap és megjön a 3*10-18-on autóm
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mghltm
addikt
a 3 nem szorzo, hanem a platform neve: BYD ATTO 3 is equipped with the all-new BYD e-Platform 3.0 designed exclusively for pure electric vehicles.
nagyon sokat gondolkodtam azon a tipuson: az orszagos szervizek hianya tantoritott csak el, ezert mg lett ( szinten kinai marka lfp akkuval ), de a kovetkezo palyazatnal remelem mar sokkal jobb lesz a helyzet.
en szemely szerint barmilyen tapasztalatod szivesen latom / olvasom!
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
mghltm
addikt
azert az priceless, amikor a q7 + trailer kombo allva hagyja ot 130 tempomatnal. felenk a roman / moldav soforok toljak igy, csak meg autot is visznek kozben a traileren.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
bigdigit
addikt
a kicsi Kona elég jól teljesít. Hagytam végre fullra tölteni. A volt Suzukis láb sokat segít.
-
biker
nagyúr
válasz mghltm #11457 üzenetére
Nem
A platform neve BYD e-Platform 3.0
Az autó neve kínában Yuan plus európában Atto 3
És kapaszkodj meg, van a Yuan Up ami meg Atto 2 (pedig e-platform 3.0)
Vagyis nem azért 3 a neve, mert a platform 3.0Egyébként meg vicc volt, csak nem működött az ironia filtered
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Mauzes #11459 üzenetére
Minden video elején vigyázzban áll illetve mikor a kocsiban beszél, akkor üvölt róla, hogy erőlködik, ne nézzen a kamerába, csak előre. Holott nem ennyire ördögtől való belenézni néha.
Illetve engem marhára idegesít, hogy nem normalizálja a hangerőt, és ebben a videóban 3 különböző hangfelvétel meg, háromféle mikrofonnal és hanegrővel felvéve, és mikor 6db-el hangosabb egyik vágás után, akkor ideges leszek.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mghltm
addikt
felre lettem tajekoztatva, igazad van. a seal atto 4 neven fut es szinten e-Platform 3.0 alapu.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Tiédetis
senior tag
Szerintem semmi gond a videóval. Néztem már máskor is tőle, korrekt. 100x ö, mint 1x hábandika
Töltése tényleg nagyon gáz. Ennyit a szarul töltő Ampere-e is tud szinteA T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
bigdigit
addikt
Olvastam ma egy cikket az európai lakossági áram árakról. Csodálkozom egyáltalán vesznek elektromos autót egyáltalán. Azért ha 150ft lenne az otthoni töltés biztos el sem gondolkodtam volna rajta. Majd 0.4 euró. Politikát nem szeretnék bele vinni.
-
Vesa
veterán
A hang szerintem is rossz, de maga a tartalom jó. Kicsit -nem kicsit- mondjuk hosszú lére van eresztve -nem csak ez, a legtöbb videója-, ezt a mostanit is 15-20 percben kényelmesen össze lehetett volna foglalni. Nem sokan néznek meg egy 50 perces videót.
Fireblade78
Az nem kevés! Mehet mint a villám. Enyém csak 313 lesz, de 2 tonna feletti az autó.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
bigdigit
addikt
válasz FIREBLADE78 #11467 üzenetére
Akinek minden mindegy az a Swiftet is tapossa de nem ez a jellemző a Suzukisoknál.
-
Fr3eWar
őstag
Nissan leaf-es kérdésem lenne, létezik olyan, hogy egy 2-es leaf Tekna felszereltség mellett nem tartalmaz full led lámpát?
Néhány ilyen hidretéssel találkoztam, arra gondoltam, hogy nincs tisztában mit árul, vagy esetleg a magasabb felszereltségi szint "magasabb árát" próbálja eladni a tudatlan vevőknek. -
bigdigit
addikt
válasz Shadowbull #11470 üzenetére
Ennél nálunk olcsóbban van a környezetemben DC töltés is. Bár nem sok helyen. Sőt a SUC sincs sokkal feljebb.
-
bigdigit
addikt
válasz axioma #11468 üzenetére
Csaladból ment ki gyerek 1500 euróért komissiózni németbe..sógorom itthon keres 600 nettót szintén komissiózik...szar melóval ott se sokkal több. Nem mindegy mi a hasonlítási alap. Most kb 200al keres többet kint. Az meg lófing mert csak az autója éves biztosításával el is bukta és ez csak egy fizetendő a sokból.
-
mghltm
addikt
válasz Fr3eWar #11472 üzenetére
az my22 pdf szerint a tekna alapbol led lampas es nconnecta-hoz rendelheto, mas verziohoz nem. itt vannak a marciusi keszletkisopres arai.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Vesa
veterán
válasz mghltm #11481 üzenetére
Nem ismerem a Leaf élettörténetét, de ezek a listák változhatnak menet közben, ezt más márkáknál láttam. Mondjuk ugyanaz a felszereltség egy 2020-as autóban még XY-t jelentett, 2021-től pedig itt-ott változott. Tudni kéne, pontosan mikori gyártás, és megnézni a konkrét évjáratnál érvényben lévő felszereltség listáját. Ettől függetlenül, a hirdetők is sokszor nincsenek képben, tehát az is lehet.
A tudomány a valóság költészete!
-
bigdigit
addikt
Senkinek nem akarok semmit megmagyarázni viszont olvasom minden EV cikk alatt a cicaharcokat. Itt olyan mintha mindenki a saját pénze ellensége lenne. Az egyik a 20 éves kotlákból magyaráz milyen szar. A másik megakarja győzni ez kell mert olcsó. A barom meg elfelejti nem kell győzködni senkit mert ha elér majd egy kritikus szintet a darabszám még többre is fog kijönni vagy adóval vagy az alapára miatt.
A Suzukira reagálva még; ez itt egy vegyes fórum nem márka specifikus. Így nem egyforma életkörülmények a jellemzőek. Ergo van aki elrúgja a 20-30 millás járgányt is állandóan és leszarja mennyi a vége. Van aki meg próbál olcsón kijönni most épp egy EV-vel amíg lehet. Ez máris igazolja azt az elméletet nem azért megy lassabban a Suzukival mert nem tudna gyorsabban vagy mert depis nyugdíjas koca vezető hanem mert olcsóbb.
-
biker
nagyúr
válasz bigdigit #11475 üzenetére
én annyi embernek megmondtam már (és mindig én lettem a hurrogó kötsög) hogy azért felesleges kimenni németbe, hogy dolgozz a mekiben meg másodállásban egy autómosóban, és egy lepukkadt albiban lakj vagy épp 5-en együtt hogy olcsó legyen.
ezt meg lehet tenni bármely nagyvárosban itthon. keresel 6kilót és örülszElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Tiédetis
senior tag
Lehet itt kell keresni, miért drága itthon a nyilvános töltés?
[link]A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
madgie
titán
válasz Tiédetis #11465 üzenetére
Bele lehet állni hábandikába ezer dologért, de az autós videói épp olyan szintet ütnek meg, amit itthon messziről integet bárki, főleg technikai oldalról, legyen az Drazsi, Karotta, Vályi vagy bárki. András vágóképei, vizuális megoldásai, utómunkája nemzetközi szintet képviselnek és alapvetően nem is beszél hülyeségeket ezekben a videókban... a Draskovics meg egy mondatot nem tud egyben felmondani, kétezer darabból van összeszabdalva a beszéde.. Vályit meg a többit meg pláne hagyjuk, beülnek egy szem gopro-val vagy hasonló vizuális borzalommal vágatlanul haknizni, egy szem forgatókönyv nélkül... aztán nem csoda, ha időnként el is gurul a pöttyös Pistának (Ioniq 5 videó pl).
Mondom ezt amúgy úgy, hogy emberileg valószínűleg hamarabb cimborálnék minddel (Karottával pláne), mint HAndrással. -
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
Elektromos robogón gondolkozunk munkábajárásra, ami napi 5km.
(kerékpár, ebike, e-roller kizárva)
Felmerül egyrészt a Z-tech mert elég népszerű az alsó szegmensben, gondolom az alkatrész ellátottság is megoldott, illetve az ára is elfogadható. Ebből a kinézett típus kb 400e lenne.
Aztán szembe jött a Piaggio One, aminek az egyik bemutató darabját jelentős kedvezménnyel (1.1M->600e) meg lehetne venni. Mondanom se kell minőségérzetre más dimenzió a kettő.
Itthon eddig zéró tapasztalatot találtam róla, van pár külföldi teszt, de ennyi. Lithium akksi van benne (gyártó szerinte 800 ciklus után esik 70%-ra), töltése otthon és munkahelyen is könnyen megoldható.
Szerintetek? -
Tiédetis
senior tag
válasz madgie #11487 üzenetére
Mivel hábandikát láttam régen, én viszonylag objektívnek ítéltem meg, de úgy járt mint a régi óra, valami megkettyent benne. Azóta nem tudom hitelesnek tekinteni mennyi időt mutat. Technikai oldal 1 dolog, kb. ugyanaz, mint elvárni egy ma induló, nulla költségvetésú hírstáb ugyanolyan TECHNIKAI szintet üssön meg, mint a kitömött K-i csatornák...
Lehet zavarónak mondani, hogy sokat emlegeti azon részt, hogy "szerintem", de éppen benne a lényeg SZERINTEM. Hiszen nem biztos, hogy nekem fontos pl az, hogy egy 2024-es világelső gyártó autójában a sávtartás úgy működjön, ahogy ez elvárható lenne, mert én ugyan ki nem adom kezemből a kormányt. Tehát nekem ez nem szempont a vásárlásnál.
Néha nem a "profik" adják a legjobbat, leghitelesebbet.
Egyébként itt is igaz amit Vesa írt, hogy többet meg kell nézni, sokat olvasni és főleg felhasználói véleményeket. Ezért jók a FB csoportok. Bár tény, hogy ott is vannak márka fanatikusok, akiknek az sem hiba, ha kiesik a kormány, de ezeket a legtöbb/lekevesebb pontokat kivesszük elv alapján nem veszem figyelembeAz is tény, hogy az Atto3 videót, lehet pörgetni és máris rövidebb, de rám ez úgy általában igaz. Nem szeretek 3-5 percnél több időt elvenni ilyenre az életemből De vannak, akik meg igen.
(még mielőtt bárki megvádolna, hogy ellenszenvezem hábandikával, ez így van, de sokan meg imádják)
[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Shadowbull
addikt
válasz Tiédetis #11489 üzenetére
Handras rettentő elfogult teslafanként indult, de aztán felébredt. Egy lelkes amatőr szintjét hozza az autókkal kapcsolatban, viszont nem is akar többnek látszani.
A videói viszont nagyon szépek. Én más magyar nyelvű autós műsort ritkán nézek. Húsz éve imádtam a TC-t, Winklert a mai napig megnézem. Karotta egy elviselhetetlen és iszonyatosan irritáló teslafan lett, Vályit ugyan bírom, csak a videóit nem. Aztán ennyi.
A laptiminget szoktam még megnézni ha érdekes autó van benne.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
mghltm
addikt
válasz -cobra- #11488 üzenetére
szerintem piaggio: ismert es elismert marka, sokkal szebb a kulseje ( atlagos robogo, semmi meghokkento ), eladasa is konnyebb lehet a 200e-s felar ellenere, tud tolatni
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
biga
senior tag
válasz bigdigit #11466 üzenetére
Azt nem tudom mashol hogy van ez, én pontos francia adatokat tudok neked mondani. En a haznal piaci elöfizetésben vagyok (tudsz elöfizetni allamilag szabalyozott és piaci alapon elöfizetni, az elsö esetében ki van egyensulyozva az évközbeni arvaltozas, a masiknal par havonta le vagy felmehet az ar. Szerintem egész évre vetitve nem nagy a különbség, nagyon hektikus aringadozasnal az allami lehet kicsit jobb. Pl a piaci egy honapja épp emelkedett.).
Szoval jelenleg most egy un. Week-end csomagom van, kifejezetten az EV miatt kértem ezt. Ez annyit jelent, hogy minden hétvége + allami szünnap, illetve még egy valasztott hétköznap olcsobb (nekem a szerda). Igy az arak:
havi elöfizetés: 16€ (9kVA)
hétköznapi ar: 0.2816€/kwh
hétvége+szerda: 0.2046€/kwhVan egy kis nyaralonk is, ott az elektromos fütés miatt mas tarifat hasznalunk, allamilag szabalyozottat:
havi elöfizu: 22.07€ (15kVA)
ar (itt nincs csak egy): 0.2516€/kwhNem tudom a többi orszagot, de nalunk nagyon is megéri az EV, terjed is rendesen. Bar a franciak azért nem most kezdik a villanyozast. Emlékszem, mikor 14 éve kiköltöztünk, akkor ahol laktunk a varos tulajdonaban lévö jarmüvek (Peugeot/Citroen kis puttonyosok) mind villany-ok voltak. A posta is mar régota villannyal tolja sok helyen. Na meg itt van az un. "jogsi nélküli" auto is (kb a mopedautok), pl a Twizzy meg a tarsai is tizenéves technikak. Manapsag Citroen Ami-kat latni sokat.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Mauzes
őstag
válasz Tiédetis #11486 üzenetére
Nagyon off-ban vagyunk, de a teljesség kedvéért leírom, hogy a 2024 januári medián nettó jövedelem 341 ezer Ft volt per hó. Azaz az emberek fele ennél kevesebbet keres. Csak ha valaki szívesen általánosítana, hogy milyen könnyű itthon megélni...
Szívesen megnéznék részletesebb bontást, mondjuk decilis értékeket, de nincs friss sajnos. Lefogadom, hogy az emberek 85-90%-a kevesebbet keres, mint nettó 600 ezer.
-
madgie
titán
válasz Tiédetis #11489 üzenetére
Ezt a technikai szintet tartósan hozni baromi nehéz dolog, hidd el, jópár éve pont ebből élek én is, bár nem autós videókból (néha azért becsúszik egy-egy Renault/Alpine anyag), de pontosan látom, mekkora meló szépen felvenni, ügyesen összevágni (ez a legnehezebb része talán!) és szépen fényelni egy anyagot. Én imádni nem imádom a srácot, sőt, kicsit karót nyelt komának tartom, de szakmailag abszolút elismerem, mert ebben a stílusban olyan videós minőséget hoz hétről hétre, amit nem ekkora "stáb" szokott összehozni, külföldön sem.
És általában a mondandójával is egyetértek, de nyilván nem mindig.
Aki engem inkább zavar és itt nagyon ontopik, az a Varsányi Péter. Számomra ő olyan, mint sokaknak a HAndrás, egyszerűen azt érzem az egész lényén, hogy kiskorában szerintem minden nap ütötték és azt a dühét a mai napig folyamatosan vetíti ki a világra, minden egyes cikkében, hozzászólásában, személyiségében. Esküszöm, inkább odaadom a gyári szerviznek alkalomadtán a háromszoros pénzt, mint hogy hozzá vigyem bármilyen hibával a villanyautómat.
-
mghltm
addikt
válasz Mauzes #11494 üzenetére
nalad a pont, meg a realkereset ami emlitesre melto a median netto mellett, azzal lesz teljes a kep
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
biker
nagyúr
válasz Shadowbull #11497 üzenetére
Nem, nem baromi sokat képzel magáról, hanem tudatában van annak milyen sokat tud
nem megalapozatlan amit mutat kifele, csak sokan nem tudják értelmezni a sokszor túl tárgyilagos és csak macrokörnyezetében értelmezhető dolgokatElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Shadowbull
addikt
Dehogy tud. Iszonyatosan sok hülyeséget beszél. Gyakorlatilag fogalma sincs sem a tervezéséről -tesztelésről, sem a tömeggyártásról, sem az autóiparról. Pont ugyanaz a jelenség amikor az autószerelő hülyézi le az autógyári tervezőket, hogy azok milyen ostobák, hogy nem jöttek rá egy általa teljesen nyilvánvalónak és jónak tartott megoldásra. Közben meg egy általános fejlesztési feladat során fellépő kérdéseket sem értené, nemhogy válaszokat tudna rá adni.
Varsányinál erre jön még egy rendkívül visszataszító nárcisztikus személyiség, amelyik semmilyen kritikát, ellenvéleményt nem tűr. A csávó arra alkalmas, hogy fillérekért megjavítson tönkrement cuccokat, kiméregesse hogy melyik komponens hibás, aztán kiforassza a rosszat, az újat meg beforrassza. Minden egyéb fejtegetése ami ezen túlmutat, nem vehető komolyan.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
bigdigit
addikt
válasz Mauzes #11494 üzenetére
Azon gondolkodom itt magamban vajon egy kormány az úgynevezett közalkalmazotti béreken túl mégis hogyan képes befolyásolni a többi bért? Egyetlen dolog jut erre az eszembe az adó csökkentése. Na de jellemzően nálunk hiába csökkenne az adó mert attól még semmi nem lenne olcsóbb és a bérek sem lennének magasabbak mert ugyanúgy lenyúlná a munkáltató vagy épp a gyártó vagy kereskedő. Szóval nem is értem a fent említett csoporton felül hogyan lehet mindig a bérekkel jönni mert ez piaci önszabályozó legalábbis szerintem. De nem vagyok közgazdász.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Videós, mozgóképes topik
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Villanyszerelés
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bestbuy játékok
- Politika
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen