Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz Shadowbull #1778 üzenetére

    Nem láttam még HA mostani videóját, de saját tapasztalat az Ioniq 5-ről (mindenki látott már egy csomó videót, meg mindent, ezért most igyekszek azokra a pontokra koncentrálni, amivel én még nem igazán találkoztam, mint infó):

    Pozitívumok (minden reviewból ismertek):
    - viszonylag olcsó
    - nagyon jó a design
    - elég jól tölthető, ha gyors a töltő (nálunk 125kw-tal tudott tölteni)
    - a szoftver kezelőfelülete sokat javult a korábbi sorozatokhoz képest (Ioniq, Kona, Niro)
    - van frunk

    Negatívumok:
    - A frunk igen béna: motorháznyitó karral nyitható, és benyúlós motorház zár zárja, egy behányt doboz, elég gány megoldás. Az egész pont olyan, mint az én Nirom aftermarket megoldása, amit én magam szereltem be. Nem értem, hogy jöhetett így ki gyárból.
    - Mindenfelé kopogós műanyagok, mintha csak a Konát fújták volna fel. A Niro jobb anyaghasználatú még most is.
    - A szoftvere tartalmilag pont ugyanazt tudja, ugyanazokat a hülyeségeket örökölte, mint a korábbi Hyundai és KIA modellek. Ugyanúgy nem jegyzi meg a beállításokat, ugyanolyan korlátozottak a beállítási lehetőségei. Ugyanazok a menük máshogy (sokkal jobban) elrendezve. A változás a kinézetét és a kezelhetőségét javította, nem a tartalmát.
    - Nem olyan nagy belülről az autó, mint amire számítottam. Állítható a hátsó üléssor helyzete, de hátra tolva kicsi a csomagtere. Van benne egy vízszintes elválasztó, de nem sikerült értelmeznem, hogy az mire jó. Alig fér el be alá valami, de a használható magasságot fölöslegesen korlátozza.
    - Kissé billegős, de azért jobb a felfüggesztése, mint a Niroé, ami ugrálós, pattogós, és billegős. Nem vezethetetlenül, csak kissé zavaróan.

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák