Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz mokus1 #70410 üzenetére

    Azt tudod, hogy a kiírt idő csak egy statisztikai mutató, nem pedig fix vállalás és nem is az eladó adja meg.
    A vége számít, hogy onnan 30 napig veheted igénybe a vásárlói védelmet, nem a garantált szállítás ideje.
    A Posta 10 napig tartja a nem kézbesített küldeményeket a kézbesítési kísérlet után.
    Ebben az esetben a te hibád miatt, mivel nem vetted át, hiúsult meg a vásárlás. Az eladó így nem támadható, nem kényszeríthető.
    Normál esetben, ha te küldöd vissza a terméket mert nem kell, vagy más okból, miután azt kézhez kapja van 6 munkanapja a pénz visszaadásra. Véleményem szerint ebben az esetben is ez alkalmazandó.
    A logika benne az, hogy a vásárlás nem történt meg, a termék az eladónál, a pénz meg a vevőnél. A sorrend is így logikus.

    Természetesen arra vár, hogy visszakapja a terméket, te is csak azután adnád vissza a pénzt és ez még a Fogyasztóvédelmi jogszabályok szerint is szabályos.

    Ha a Posta mondta, hogy visszaküldték, azért azt fenntartással kell fogadni, még a regisztrált, ajánlott küldemény visszaküldése sem szokott mindig "sikerülni" nekik.

    A vásárlói védelem él még akkor is, ha a vevő hibázott, kérheted a refundot és majd dönt az eBay.

    De itt tényleg vedd figyelembe, hogy csak úgy pénzt visszaadni annak ellenére, hogy a vásárlási szerződés ráeső részét ő teljesítette és még nem kapta vissza a terméket, nem igazán kedvező számára.

    Az alatt a két hét alatt senki sem ürítette a postaládádat?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák