-
GAMEPOD.hu
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomy_cz
senior tag
A kijelzőmön és az árult kijelzőn szereplő azonosító számok megegyeztek, ebből gondolom, hogy rossz amit küldött. Persze küldtem képeket, videót a sajátomról így ő is láthatta, hogy nem kompatibilitási probléma.
Készséges volt az üzenetekben, privátban kértem, hogy fizesse vissza mert nem működik, de ő jobb ötletnek találta, hogy küld egy másikat, a régit pedig nem kell visszaküldenem. A másodikat nyomkövetési szám nélkül küldte... Nyilván jobban jártam volna ha visszafizeti (vagyis akkor jártam volna jól ha működik ...), max visszaküldöm és max. a postát bukom.
Persze ezek privátban benne vannak.Megpróbálom a paypal dispute-ot, összeszedem az Ebay-es beszélgetéseket, aztán majd meglátom mi sül belőle ki, mert jelenleg már nem is válaszol a privátokra.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz
-
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #69049 üzenetére
Nem sokára látod azt a lehetőséget.
ha ez egyáltalán még létezik Szerinted én szerkesztettem rá az Összefoglaló 3.c) leírásba?
Ha a 3.a szerint csináltad meg kell jelenni a továbblépésnek, nézd át a kapott e-maileket esetleg dátum miatt, hogy mikor nyilik meg ez a lehetőség.
A Resolution Centerben próbálkozz keresni.[ Szerkesztve ]
-
Crockett75
csendes tag
Az én esetemben most az az érdekes szituáció alakult ki, hogy az eladó is az Ebayhez fordult, mivel ő feladta a csomagot és gondolom nem akarja megtéríteni a káromat. A csomag azóta sem jött meg...Nem tudom mit írhatott az Ebaynek, mert engem csak arról értesítettek, hogy ő is felvette velük a kapcsolatot. Az Ebay írta, hogy 24-48 órán belül jelentkeznek vagy ha bármi kérdésük van, akkor keresnek. Megvizsgálják az eladó és a köztem váltott üzeneteket, emaileket és döntenek.
Ilyenkor mire számítsak? Ilyen esettel még nem volt dolgom, szerencsére. -
Topikgazda
válasz Crockett75 #69054 üzenetére
Ha te indítasz requestet azt az eBay természetesen jelzi az eladónak, mivel neki kötelessége rá válaszolni. Nem ő fordult, te "kényszerítetted". Pontos a fordításod az e-mailre?
De az Összefoglaló 2. pontban leírtam a folyamatot.
Mire számíts? Lesz majd döntés, ha kéred.[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
A "Ha egyáltalán még létezik"-et azért raktam bele, mert az eBay leírása sem feltétlenül tűnik nekem naprakésznek.
De lehet, hogy csak simán jobban el vannak dugva a megfelelő linkek, mint én szeretnémAmúgy az első levél alapján már 10-e óta meg kéne legyen a lehetőség, hogy az eBay közbelépjen. Szóval ha ugyanannyi idő telik el a kérés megnyitása, illetve az eladó utolsó válasza után, hogy ez megtörténjen, akkor holnap látnom kéne a lehetőséget rá Majd meglátjuk... (mondta a vak is)
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #69056 üzenetére
-
Topikgazda
válasz radi8tor #69058 üzenetére
Van.
Célszerű figyelni mikor érkezik meg oda a küldemény, akkor egy üzenetet szoktam küldeni erről és azt, hogy pár nap múlva megpróbálják kézbesíteni neki.
Ha megkapja, 6 munkanapon belül pénz vissza.
Ha ez nem történik meg, vagy 20 nap és nem érkezett meg vagy nem igazolja vissza ennyi idő alatt, akkor ott lesz a gomb a return request oldalon az eBay segítségének kérésére. (Ask eBay to step in)[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
-
Topikgazda
válasz radi8tor #69060 üzenetére
A postára adástól.
Annyi idő alatt általában mgérkezik az adott országba, azért is célszerű az elsőbbségi, mert azzal még az Amundsen–Scott kutatóállomásra is odaér a küldemény ennyi idő alatt.
Tokió 9 nap, Los Angeles 12 nap, Auckland 10 nap, Mar del Plata 11 nap, amin igen csak meglepődtem, hogy jellemzően nagyobb távolságokat említsek. (Átlag +-2 nap) -
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #69061 üzenetére
Lényegtelen a válaszától, mert megegyezés a lényeg. Ha megegyeztek akkor a 2. ponttal zárod.
Volt már aki válaszolt és annál is 3. pont és volt aki nem válaszolt, mert eltünt annál is 3. pont.
És ez az érvényes:
If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by Jun 21, 2017, please let us know. On that date, you can escalate your request to eBay Customer Support.
ha nem vagyok elégedett a válasszal akkor attól a dátumtól kérhetem a segítséget, itt 22-én lesz továbblépési gomb.[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
-
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #69064 üzenetére
Mi a gond? Amit az ügyben irtatok egymásnak azt látják, illetve ha kell nekik még valami akkor azt megkérik és döntenek.
A gomb bejelölésén és az elküldésen kivül mást nem igazán kell csinálni. -
-=RelakS=-
veterán
Ez a gondom, hogy csak ennyi lehetőségem van, illetve még az, hogy Júli 4 óta csak üzengetünk az eladóval egymásnak, de se cucc, se pénz.
Az eladónak egyetlen jó pontot tudok adni, miszerint legkésőbb másnap mindig válaszolt.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #69066 üzenetére
Az világos, de neked ez a szöveg hogy szól dátumilag: If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by Jun 21, 2017, please let us know. On that date, you can escalate your request to eBay Customer Support.
Úgy kellene abbahagyni, hogy ővé legyen az utolsó hsz és az lesz az amit nem fogsz elfogadni.
Írtad hogy nem érkezett meg, ő válaszolt, hogy várjál. Erre nem kell válaszolni és elindul egy számláló, ha nem lenne dátum.[ Szerkesztve ]
-
kovimester
aktív tag
Sziasztok!
A fenti linken lévő terméket szeretném megvenni ( megrendelni ). A kérdésem az lenne, hogy Olaszországból kb. mennyi idő alatt ér a címzetthez? Az tudom higy nincs vám és barátai. Azért fontos nekem a kérdés mert kintről rendelve ( Hongkong ) 5k val olcsóbb de sokkal hosszabb idő meg barátai.
Meg éri e azt a 5e ft.- fel árat és hogy Olaszból hamarabb ér e a címzetthez.Előre is köszönöm a segítséget! Kovim
-
Topikgazda
válasz kovimester #69068 üzenetére
Nekem egy múlt havi ugyanilyen szállítású Spedizione internazionale economica sajnos 20 napőos lett a vásárlás napjától, én úgy 10-12 napot saccolnék.
Más kérdés, hogy vámosok mit szólnak hozzá, mert az hogy Dummy Silencer az nem biztos hogy kiderül csak úgy ránézésre, a fegyveres dolgokat azért ellenőrizni szokták még EU-n belüli beszerzésnél is. -
-=RelakS=-
veterán
Na, most megyek a falnak
Éjfél után jön az e-mail, hogy " you are now eligible to escalate this case"
Ezt írja a levél:
Details on how to escalate your case:Follow the Case Details link below
Click "Respond to Case"
Select "Escalate this case" to eBay Customer Support
Click "Submit" after providing additional details you'd like to share about your caseRákattintok a linkre, éés ... a környéken nincs "Respond to Case", csak az, amit tegnap mutattam... Értem én ezt?
(nem )
Kicsit olyan, mintha a leírás a régi maradt volna, miközben az oldalon változások történtek.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #69070 üzenetére
Várd már meg a napfordulót, a vásárlás időpontja az "éjfél". De holnap sem késő.
[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
Az égiek meghallottàk a panaszomat, ma hozta a postàs a 30. napon a csomagomat, nem kellett àfàt fizetnem a 7200 Forint utàn.
-
vasi89
addikt
Hello!
Régen volt ebayes refundom, de már csak ez a "request a return" dolog működik csak? Van egy 2e ft-os tétel amiből valószínűleg rosszat kaptam de ha vissza kell postázni, inkább hagyom az egészet, annyit nem ér
-
MODERÁTOR
-
vasi89
addikt
válasz Viktor0610 #69076 üzenetére
nekem azt mondta, hogy indítsak request-et, és visszaküldi a pénzt. Rákérdeztem, hogy az árut küldjem vissza? mert annyit nem ír. Elküldte ugyan azt a választ értem én hogy a csalásokat akarják kizárni de, ha az eladó kéri hogy mondjuk az 500ftos vackot küldjem vissza 4ezerért?
-
MODERÁTOR
-
vasi89
addikt
válasz Viktor0610 #69078 üzenetére
akkor jól látom, hogy most már csak így van refund? illetve akkor ha nem érkezik meg időre.
-
tboj
tag
Sziasztok!
Egyik rokonomnak rendeltem egy cipőt eBay-ről június 9-én, aminél az érkezés várható ideje július 7-ig volt megadva, és elkezdte rágni a fülem, hogy mi van már vele. Mondtam neki, hogy még simán lehet a posta miatt is, de most néztem, hogy kaptam hozzá TN-t is (RG906507055CN). Valósnak tűnik a TN, viszont semelyik nyomkövető oldal nem talál ilyet. Ezek szerint még az eladó fel sem adta a csomagot? (Az oldalon az szerepel, hogy 06.10-én feladta...)
Ezután gondoltam írok az eladónak az eBay-en, erre: "This user is no longer registered on eBay."
A rendelésnél pedig ez szerepel: "We had to remove this listing from the site and you're not required to complete the transaction. If you've already sent payment, the sale should process as normal and you don't have anything to worry about. If you have any questions about delivery, please check tracking or contact your seller. If you run into any trouble along the way eBay is here to help. Please visit the Resolution Center to help resolve any problems you may encounter."Járt már így valaki esetleg? Szerintetek van még esély rá, hogy megérkezik, vagy nyissak case-t?
Micimackó, kérsz mézes teát?Kérek Malacka, csak tea nélkül, ha lehet...
-
Vale_46
csendes tag
Sziasztok!
Volt egy rendelésem, ami nem érkezett meg, felvettem a kapcsolatot az eladóval, aminek az lett a vége hogy visszautalta a vételárat. Viszont a termék most Unpaid itemként szerepel nálam. Ezzel van valami teendőm?
Egyszer már volt case nélküli visszatérítésem, de akkor nem maradt így meg a termék. -
Topikgazda
válasz vasi89 #69075 üzenetére
Az utóbbi időben már többször írtam, hogy az a megnevezése az adott menünek, mivel alapesetben mindig visszaküldendő a dolog.
Viszont az eladó dönteht úgy hogy nem kell visszaküldeni, az eBay is dönthet szintén így, ha hozzákerül az ügy.
Feleslegesnak tartották, hogy 80 %-ban azonos eljárásra külön pont legyen.
Ha még nem írtam be ezt az Összefoglaló vonatkozó részéhez, akkor megteszem.[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
Annyi külföldi vásárlós topic van, hogy az ebay-est ritkábban olvasom, így elkerülte a figyelmem. Köszi a tájékoztatást.
Ma meg is jött a refund illetve egy üzenet :"You don't need to return this item to the seller - you can keep the item. You can view details of this return on eBay".
De vagy túl jó a bolt vagy sok a selejt mert kb 1 levélváltás után jött a refund, semmiféle bizonyítékot nem kért róla hogy nem működik.
[ Szerkesztve ]
-
ferke72
aktív tag
Sziasztok!
belefutottam egy problémás vásárlásba, szeretném töröltetni megrendelésem.
hogy tehetem meg? még nem póstázták el elvileg németországból jön dhl nemzetközi csomagként.
kösziNem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
-
Topikgazda
válasz ferke72 #69090 üzenetére
A jobb felső sarokban a keresés segített volna a cancel kereső szóra és a legutobbiakra való rendezéssel.
Kérheted törlést, bár ha már úton van annak az lesz a vége, ha megérkezik vissza kell küldened. Mert ez sahjnpos nem mindig írják be.
Itt ebben a 07.06-i a hsz-ben benne hogy mit keressél és hol.[ Szerkesztve ]
-
ferke72
aktív tag
Sajnos semmit nem tudok róla tegnap késő délután rendeltem. Csak ezzel a telefonnal voltak problémái másoknak, újnak hirdetik és használtat küldenek. Akkor inkább töröltetem, későn láttam meg visszajelzésekben negatív értékelést.
Nem egy kommunikatív eladó, ma délig egy betűt nem írt vissza..Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
-
tboj
tag
válasz radi8tor #69081 üzenetére
Nyitottam, még tegnap le is zárták annyival, hogy full refund-ot kapok. Megnéztem a PayPal azóta azt írja a summary-nél, hogy payment received +18.99 USD, viszont az egyenlegem továbbra is nullán van. Nem azonnal kéne frissülnie, ha pénzt küldenek rá?
Micimackó, kérsz mézes teát?Kérek Malacka, csak tea nélkül, ha lehet...
-
Topikgazda
Segít az Összefoglaló és az aláhúzott rész vonatkozhat rád.:
4. Mi az a Refund?
Az eladó által visszautalt vételár, vagy kártérítés.
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.
Nem lehet a kártyás fizetés pénzét a PayPal egyenlegre irányítani, ott parkoltatni.
Általában 3-5 banki munkanap, amíg könyveli a bank.[ Szerkesztve ]
-
-
-
ferke72
aktív tag
Végül hatott a kérés, azonnal visszautalta a vételárat paypal számlára..
Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
-
trialboj
őstag
Segítséget kellene.
Vásároltam valakitől ezt azt, és egész hamar 25 nap alatt megjött romániába, gondoltam megnézem van-e más érdekes cucca is, de nem tudok rámenni az általa árult termékekre... pedig vásárlás előtt már voltam ott tehát működött.
Van valami ötlet mit ronthattam el? Hiába írtam neki, nem nagyon értette meg hogy mit szeretnék annyi esett le hogy örültem a gyors postának, és megkért h hagyjak értékelést.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Topikgazda
válasz trialboj #69099 üzenetére
Nem rontottál el semmit, csak nem az eladót kerested.
Belépés után a jobb felső sarok Search után az Advanced, majd ott Items-nél By seller, beírod a nevét, Enter seller's user ID: beeb.shop, Search és azután ime:Egyébként a Feedback adásnál szoktuk az elégedettségünket kifejezni, annak van haszna az eladónak is, nem a sima üzenetben a megköszönésnek. 80 katakterben írhatod, a többit meg csillagozod. A vásárlási sor Leave feedback gomb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Futás, futópályák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Politika
- Hobby rádiós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- További aktív témák...