-
GAMEPOD.hu
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz freezer922 #69196 üzenetére
Angliából nem standard postával már kaptam 50 napra csomagot. Várj még egy hetet.
mennyire igaz, hogy Angliából economy delivery tényleg 3-5hétig eltarthat? Nagyon.
Ne vedd meg, az utólagos lemondás amikor már úton van a csomag az eladó szívatás és magadat is.
Vissza kapod a vételárat, ha még is megjön akkor ki kellene fizetned. Az utóbbi időben mindig kevesebb a refund összeg, mint amit kifizettem a deviza árfolyam ingadozás miatt és az újbóli kifizetésnél ez a különbözet veszteség lesz. -
freezer922
aktív tag
Köszi a választ.
Ráírtam az eladóra, nem tudom olyasmiben benne szoktak-e lenni, hogy ugyan azt is akár megvenném tőle, csak küldje úgy, hogy tuti meglegyen jó esetben jövő héten de max. 1 hét alatt, vagyis a standard. Nem mondom persze le az előzőt, azt majd én itthon tovább passzolom vagy valami. Nem egy nagy összeg, csak enélkül félig használhatatlan az ami meg már megjött hétfőn így bosszantó
Ebben mennyire szoktak benne lenni? Mármint, hogy én megvenném tőlük ugyan azt még egyszer csak más delivery-t szeretnék. Az a gond, hogy ami nekem kéne nincs...100felől lehet venni de mindenki csak a szarabb féle postával küldi, itthon meg 5-6szoros áron árulják ugyan ezt.
-
#31600896
törölt tag
Üdv. 1 hét telt el az utalás óta, a hölgy nem küldte el a terméket. Hogyan tudok jelezni az ebay felé, hogy meghiúsult az adásvétel és küldjék vissza a pénzem? Nem kis összeg, 70e.
-
Topikgazda
válasz freezer922 #69203 üzenetére
Lehet kérni, hogy te kifizeted a drágább postát is és küldje úgy el, lehet modosítani a szállítási lehetőséget, vagy a különbözetet PayPal-l kifizeted. Ha ilyen jön szóba akkor megkeresem, hogy az eladónak milyen lehetőségei vannak a szállításra és konkrét javaslatot küldöm el neki, milyen és mennyibe kerül.
Angol viszonylatból Magyarhonba itt keresek -
Topikgazda
válasz #31600896 #69204 üzenetére
Nézd meg tudsz-e meg nem érkezett requestet kezdeményezni, ha nem akkor szállítás alatt van és a várható érkezési idő letelte után lehetséges. Egyébként meg a vásárlás törlésének kezdeményezése. Lásd feljebb a #69192 hsz-t.
De azt is megbeszéltük, ha 5 munkanapot írt a hirdetésben feladásra, akkor a 6. napon reklamálunk.
De azt is hogy lényegtelen hogy azt állítja, hogy más címet kapott meg, te elküdheted a képernyőképet a címedről az eBay a vásárlási értesítőt és neki a te áltlad megadott címre kell postázni, egyébként is kamu amit írt, ilyen nem létezik.[ Szerkesztve ]
-
#31600896
törölt tag
válasz somnia #69205 üzenetére
Onnan, hogy 2 napja írt, hogy el fogja küldeni (vasárnap utaltam neki), azóta meg vissza se ír, meg az ebay szerint se adta fel postára. Mindig csak a valódi címemet kéri, amit persze megadtam neki, mert neki valami angliai címet adott be ez a hülye ebay. Nekem csak 1 címem van az is magyar... amit ő lát postázási címnél sose hallottam róla...kár, hogy nem tudok angolul.
[ Szerkesztve ]
-
-
pisti124
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem hogy Ebayen hogy ha eladok valamit és a vevő a hirdetést rosszul olvassa el és kéri vissza a pénzt mert nem azt kapta ami kellett neki.
Viszont nem akarja visszaküldeni amit elküldtem neki csak akkor hogy ha visszautalom a pénzt.
Sőt még többet követel és már Case-t is nyitott.Mi ilyenkor a teendő? Mert az ebay a vevőket védi inkább nem az eladókat. Én írtam is neki ha visszaküldi azt amit én küldtem visszautalom a pénzt de baszik visszaküldeni csak azt magyarázza hogy küldjem neki vissza a pénzt. -
#31600896
törölt tag
Nem küldött semmit. Egyedül egy telefon-képernyőképet kaptam. Én akárhol megnézem a rendelést mindenhol a reális egyetlen magyar címem szerepel.
Vagy 2x megkért, hogy adjam meg akkor az igazi címemet, én leírtam neki vagy 3x. Nem lenne jó, ha nem kapnék semmit, az a sok pénz meg elúszna. PAID státusza van a terméknek, egy másik két rendelt termék pedig (mástól vettem) SHIPPED. -
#31600896
törölt tag
Egy ilyen hivatalos levelet az ebay részére hogyan kezdjek meg? Soha nem írtam még, meg angolul sem tudok. Valaki tudna tanácsod adni?
-
tbalint3
tag
Üdv.
Szerintetek ezt még érdemes várnom vagy ellophatták útközben a postán? Hétfőn még kihozhatják?
Elvileg Július 20-án adták fel, de sajnos csak sima elsőbbségi levélként.Egyébként ezt nem is értem miért nem ajánlott levélként adta fel a német, mert az 5 euróból amit a felszámolt a postára, simán kijöhetett volna az einschreiben (ajánlott levél) felára. Én bezzeg amikor eladok soha nem számolok fel többet a postaköltségért, pedig nekem is levon 10% jutalékot az ebay a postából is.....
-
nagy@gmx.com
tag
Hogy tudom eltüntetni a kosárból?
Mert nem jövök rá.Meg jött egy ilyen e-mail:
"Hello,
We're writing to let you know that you haven't paid for several items you've purchased on eBay.
To help make these transactions a positive experience for both you and your seller, we've temporarily limited your bidding privileges. You can still buy items on the site by adding them to your shopping cart or buying fixed-priced items through Buy It Now*, but you won't be able to place bids for the next 7 days. Look for Buy It Now items by clicking the Buy It Now tab on search results or browse pages.
Please contact your seller(s) to make payment arrangements for your unpaid items. You can find these items in the "Purchase History" section in My eBay. If you placed a bid on a listing that hasn't ended, and you win the item, you'll be able to pay for that item.
If you believe you've already paid for the items, please contact us through this link:
*Note: You may purchase Buy It Now items that require immediate payment, but you're unable to purchase Buy It Now items with a "Commit to buy" button prior to confirmation of payment.
We appreciate your understanding and cooperation.
Thanks,
eBay
Please don't reply to this message. It was sent from an address that doesn't accept incoming email."
-
Topikgazda
válasz pisti124 #69210 üzenetére
Ha visszaküldi és te leigazolod a visszaérkezést a megfelelő állapotban, akkor kell 5 napon belül a pénzt visszautalni.
Még nem case, az acsak akkor lesz ha az eBay közbelép, de ők is a visszaküldést fogják előírni.
A requestre írd meg, hogy elfogadod és az eBay szabályai szerint, ha visszaérkezett megkapja a pénzt. -
Topikgazda
válasz nagy@gmx.com #69214 üzenetére
Mi a fenét csináltál? Minek gyűjtögetted kosárba? A watch listára tettem volna, ha nem akarom megvenni, csak hasonlítgatni.
De Save later és az után törölhető, aki meg küldte a számla annak írj cancel ordert, hogy bocsi de nem kell. -
sz4zs
csendes újonc
Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy pontosan 1 éve (2016.07.30-án) rendeltem a német Ebayen keresztül Angliából egy JBL Xtreme hangfalat. Ugye volt pár nap érkezési idő. A garancia 1 évig érvényes rá. 1 hete, azaz 2017.07.23-án az Ebayen üzenetben megpróbáltam felvenni a kapcsolatot az eladóval, hogy az akkuja tönkrement, és szeretném érvényesíteni a garanciámat. Természetesen azóta sem kaptam semmi választ. Ha úgy nézzük, még bőven a garanciális időszakban próbáltam elindítani a garanciális ügyintézést.
Valamit tehetek a garancia érvényesítésének érdekében?Előre is köszönöm a segítő válaszokat!
Üdv.
-
Topikgazda
Az eBay üzeneten kivül azokon az elérhetőségeken vedd fel a kapcsolatot amit a számláján vagy a termék lapon megadott. A garanciális ügyintézés már nem az eBay keretében történik.
De honnan gondolod az 1 évet? Cégtől vetted? Konkrétan hogy szól ez az 1 év?
Ilyenkor a link megosztása is hasznos lenne. Ránéztem néhány ilyen hirdetésre sehol nem volt 12 hónap garancia, 30 nap volt a legtöbb amit az eBay-n vállaltak.[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
Valaki tud segíteni hogy tudnám frissíteni a neutral értékelést?
Dear Friend,
We have refunded you ,please check your account Would you please revise the feedback to 5 star positive as promised, thanks
we have sent a link for you to revise the feedback. Could you please find the ebay message? There should be a message from ebay, telling you that we sent you the revision request, and you need to accept the request in that message, then revise it to positive within 5 days and do the rating 5 star.
Thanks for your help, much appreciated.Nem érkezett semmilyen link, szóval nem értem miről beszél. Csak erről a levélről érkezett értesítés ebaytől.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Topikgazda
válasz trialboj #69222 üzenetére
Nem jó helyen nézed és kapnod kellene egy e-mailt is és abban link vagy leírás, hogy mit csinálj.
Lépj be, a bal felső sarokban a nevedre állva, Account settings, My Account-ban a Feedback és ott látnod kellene az adott tétel felülvizsgálatát, ha még nem telt el 60 nap a vásárlástól[ Szerkesztve ]
-
fornettisuti
veterán
Megérkezett a rendelt termék, aminek a minősége kb használhatatlan. Negativ értékelésre most refundot ajánl az eladó ha előbb pozitívra módosítom az értékelést. Amivel nincs is baj, mindenféleképpen nekem kell először módosítani vagy mondjam neki, hogy ha megkaptam a refundot, akkor módosítok értékelést?
iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
trialboj
őstag
válasz fornettisuti #69224 üzenetére
Nekem megjött a visszatérítés, de nem tudom hogy módosítsak, mert nem jött róla konkrét mail, itt meg nem is szerepel már a listában:
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Topikgazda
válasz fornettisuti #69224 üzenetére
Ne haragudj, de előbb kérni szoktuk a hibás termék dolgának rendezését és ha az nem vezet eredményre akkor adunk negatívot. De ha nem minősítünk, akkor is lehet kérni a vételár visszaadását.
A minősítés itt is a vásárlás folyamatra, az eladó hozzáállására vonatkozik. Hibás terméket bármely kereskedőtől kaphatsz, de nem ő gyártja.
Ha kicseréli vagy visszadja a pénzed miért adsz neki negatív értékelést?
Ha a probléma megoldása előtt adtál negatívot az nem egészen volt korrekt.
Az eladónak kell kérni az átminősítést, te azután módosítod, hogy mikor az már tök mindegy, a refundhoz kötöd amit úgyis meg kapsz, vagy előtte teszed meg, az nem számít.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz fornettisuti #69226 üzenetére
Én is ezt válaszoltam itt #69223. És az eredeti hsz-ben (#69222) már írta hogy az eladó küldött neki: we have sent a link for you to revise the feedback.
Akkor hogyan kérjen?[ Szerkesztve ]
-
Crockett75
csendes tag
Az én ügyem két hete függőben van, a termék azóta sem érkezett meg és az Ebay sem hozott még döntést.
Ellenben az eladó azt írja, hogy zárjam be a Case-t most már, illetve elkezdett fenyegetőzni. Átküldte a feladási bizonylatot, amiben nem is kételkedtem, hogy feladta terméket.
Szerintem nem komplett a pali...
Ő nem írhatja elő gondolom, hogy zárjam be az eljárást, illetve a fenyegetés meg kimondottan primitív emberre vall.
Megértem, hogy ideges, mivel ő elküldte a terméket, de én meg nem kaptam meg a terméket, illetve a pénzem is elvesztem?Ő meg ebbe nem gondol bele. -
Topikgazda
válasz Crockett75 #69230 üzenetére
Neked nem kell bezárni semmit. A feladási bizonylaton egyértelmű, hogy a neked küldött csomagról van szó?
Amíg át nem veszed, addig a pénzed visszajár és addig az ő rizikója
Ha van feladási bizonylata az alapján az a szolgáltató akitől azt kapta az elveszett küldemémnyért ad neki kárpótlást. Az sem a te problémád.
Az eBay-re rákérdezhetsz hogy mi tart ennyi ideig, de az Ask to,,,,,,, az már megvolt?[ Szerkesztve ]
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Van valamilyen mód arra, hogy értesítést állítsak be a megfigyelt aukciókkal kapcsolatban? Pl. ha változik a mennyiség vagy módosít az áron az eladó, akkor kapjak róla e-mail-t?
Köszi előre is![ Szerkesztve ]
-
Crockett75
csendes tag
Szia!
Köszönöm ismét a segítséged!
Sajnos sima levélként lett föladva, amit én kértem, mert a 18 Eurós regisztrált díjat kicsit soknak találtam, amit írt. Állandóan arra hivatkozik, hogy én kértem így, ami igaz, de ettől még nem kaptam meg a terméket, amiért fizettem. Mivel sima levél, így gondolom nem jár neki kárpótlás, azért fenyegetőzik.
Még nem kérdeztem rá az Ebaynél, hogy hol tart az ügy. Ezt hol tudom pontosan megtenni? -
McNamara
Ármester
Sziasztok!
Ma vásároltam először ebayen 75,134Ft + szállítás 3,402Ft értékben, de 82000Ft vontak le a kártyámról. Van valami rejtett tranzakciós díj is esetleg?
-
Topikgazda
válasz McNamara #69236 üzenetére
Nincs, amit az eBay látsz összeget kiírva az egy általános deviza árfolyam átszámítás, nincs köze a bankod által levont pénzöszeghez.
XE.com Universal Currency Converter és ez az alap oldal.
Esetleg mennyi deviza volt, mert az számít, milyen kártya, melyik bank és a PayPal váltotta a devizát vagy ott át van állítva a bankod általi váltásra és akkor meg tudom erősíteni. Ezenkivül ez még csak zárolt összeg, ténylegesen 1-3 nap múlva lesz meg a vége.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Crockett75 #69235 üzenetére
Ezt már átbeszéltük, mindig elfelejtem, így járt.
Itt Home, Customer Service, Contact us,
Didn't receive an item
középen ez Get status of an existing case, azután kiválasztani az aktuális case-t
és majd adja a Contact options lehetőséget, ennél elméletileg e-mail, majd célszerű a case azonosítóját is beírni. -
Topikgazda
válasz Crockett75 #69239 üzenetére
Igen lehet azt is, de ide is beírhattad volna.
-
Crockett75
csendes tag
Már válaszolt is a support, nem lettem okosabb. Annyit írtak, "hogy ha az eladónak van nyomkövetési száma, akkor az ügy hamarosan lezárul."
Mivel ez nem biztosított levélként lett feladva, ( Shipping and handling via DHL Päckchen International), így nem jutottunk előrébb. -
tbalint3
tag
Közben bonyolódik az ügy: Még pénteken írtam az eladónak, hogy mutasson már valami cetlit legalább arról hogy feladta, vagy valami.
Erre ma írt és rögtön adott is egy TN-t, amit nem nagyon értek több okból sem, mert először azt írta TN nélkül sima levélként adja fel, a másik pedig, hogy ez egy holland postás szám, de mindegy.
A lényeg, hogy itt tart jelenleg:Tehát 27-e óta "továbbítva feldolgozásra".
Hihetetlen ez a királyi sz@r posta. Ezek mikor mennek már tönkre? Az még oké, hogy karácsonykor panaszkodnak a sok csomagra meg levélre, de ilyenkor a nyár közepén, mégis mi a jó ***** életért nem képesek kihozni egy ajánlott levelet az EU-ból ennyi idő alatt? Merthogy persze ma sem jött meg.
Lehet nem kéne annyi stadiont építeni akkor esetleg működne ez a sz@r amit posta néven emlegetnek. Levelet meg nem lehet feladni úgy hogy legalább 3 biztosítást meg 2 újságot ne próbálnának eladni közben...... Tragikus........ -
sz4zs
csendes újonc
Magában a termék dobozában van benne a garanciajegy. Azon fel vannak sorolva a gyártó különböző kategóriájú termékeire vonatkozó garanciális idők. A JBL Xtreme hangfalra konkrétan 1 év van írva. Csak mivel Angliából lett rendelve, most min keresztül hol tudnám érvényesíteni, hisz az eladó nem reagál. (A termék link már nem él azóta). Ilyenkor tudok valamit tenni?
-
Topikgazda
Akkor a garanciajegyen megadott feltételek szerint lehetne érvényesíteni, de szerintem nem kaptál attól akitől vetted 12 hónap garanciát.
Ott is úgy működik mint nálunk, számla és pecsétes garancia papír, de az eBay egy virtuális piactér, a bolti szabályok nem egészen érvényesek. Amelyik eladó igazi garanciát vállal az annak megfelelően küldi a papírokat. -
fireman123
őstag
Sziasztok,
A történet a következő: még tavasszal rendeltem 1 dolláros árút, ami nem érkezett meg, kértem visszatérítést, amit meg is kaptam még áprilisban.
Jóval később mégiscsak megjött az árú, és a napokban rákérdezett az eladó, hogy megkaptam-e, és hagyjak visszajelzést, .....én meg megírtam neki, hogy megérkezett és nem tudok értékelést adni mert már le van zárva. (ekkor még nem tudtam, hogy refundos volt )
Most azt kérdezi, hogy nem akarnám-e a refundot visszafizetni.
Mi a teendő ilyenkor, .....akár vissza is fizetném, mert tényleg megjött utólag és minimális összeg (1 dollár), de nem tudom a módjá (nem régi felhasználó vagyok és nem volt még ilyen esetem)......, vagy ne foglalkozzak vele?
Vissza kell ilyenkor fizetni? .......vagy mivel nem jött meg határidőre, akkor nem vagyok köteles? (nem ismerem az ebay ide vonatkozó részét)[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz fireman123 #69246 üzenetére
Én ezeket újból kiszoktam fizetni, így mikor eladóként vagyok hasonló helyzetben, hogy tartoznak a refundos vételárral nyugodtan elvárhatom, hogy a vevőm hasonlóan álljon hozzá.
Két módszer jöhet szóba,
1. kérek tőle az összegnek megfelelő PayPal pénzbekérőt, számlát, ez akkor hasznos ha még lenne valami gond a termékkel, akkor van egy érvényes PayPal vásárlásom a PP védelem keretén belül,
2. arra a PayPal azonosítójára amelyre eredetileg ment a pénz küldök neki bruttó annyi pénzt, amiből megkapja nettóként a vételárat, ilyenkor neki nem kell jutalékot fizetnie, de mivel sima pénzküldés nincs PP vásárlói védelemem.Ha később teljesíti az eladó az adás-vételi szerződés ráeső részét -terméket eljuttatja- akkor én, a másik szerződő fél is köteles vagyok teljesíteni az én részemet.
A harmadik fél - a szállító cég - hibája, késedelme nem teszi semmissé a szerződést.
Vételár kifizetése nélkül birtokolni egy terméket, erre van egy megfelelő fogalom.[ Szerkesztve ]
-
whYz
addikt
Sziasztok
Visszakultem egy xiaomi telot kinaba gariztatni es most, hogy jott vissza, 28 ezer forint vamot szamoltak fel ra.
Ez normalis? Igy ketszer lett vamolva/afazva a telo. Nem lehet visszaigenyelni ezt valahogy?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Itt is írtuk már.
Ha úgy ment ki a telefon, hogy CN23 vámárúnyilatkozat készült 2 példányban (1. pld ki, 2. pld az enyém) rajta hogy garanciális javítás, a 2. példányon ott a posta leigazolása, valamint meg van az eredeti vámolási papírja, akkor nem kell vámot, áfát fizetni újból.
Ezt amikor bekérik a vétel árigazolásokat akkor kell beküldeni egy rövid indoklási kérelemmel a vámmentes kezelésre.
Utólag a területileg iletékes vámhivatalhoz kell az okmányokkal besétálni és kérni a dolgot.(régi vámolási, új vámolási és CN23)
Hamarabb is jöhetett volna a kérdés.[ Szerkesztve ]
-
whYz
addikt
Koszi szepen.
Bonyolitja a dolgot, hogy eloszor nem kozvetlenul kinabol jott a telo, hanem olaszorszagon keresztul (eu raktar) igy nincs meg az elso vamolasos papir. Megprobalom elkerni a webshoptol, de nem hiszem, hogy ilyennel foglalkoznak vagy ezeket megorzik.
A gond, hogy kinaba se en kultem ki, hanem magyar szerviz, ahol ezt gondolom tudniuk kellett volna. Termeszetesen ok felelosseget nem vallalnak...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby rádiós topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- OLED TV topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Külpolitika
- HTPC (házimozi PC) topik
- Már elérhető a Resident Evil 4 Remake magyar szinkronja (PC)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...