-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #38968 üzenetére
Akkor Te miert is cserelted a 20D-t egy 30D -re? Meg 2.7 BiTurbo sem egy papas hasznalatra keszitett auto volt. Tok folosleges, 130 -at mindegyik megfutja, mindegyik alkalmas a hetkoznapi kozlekedesre. Na bumm. Most akkor ne jatszuk mar az alszentet. Nehogy atmenjunk mar abba a 200 loero+ autokkal, hogy "En mindig minden szabalyt betartok, soha nem megyek gyorsabban a megengedetnel, bla bla bla"
Ck.: Igen, a zabszem mindig ott van nekem is a seggemben, pont a jeloletlen autok miatt. Itt a kornyeken nincs annyi beloluk, es ora szerint 90 -ig nem bantanak.(elvileg) De ugye a forgalom mindig nagy, ha mazlid van, akkor a belso halad 90-100 -al, persze nem peak time, es akkor nem vesznek ki. Igazabol egyedul nem jo buli ez, jo ha van legalabb egy auto elotted, aki ugy gondolkozik, mint Te. Csalinak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #39037 üzenetére
Pedig nem, merd le a szelesseget, ajto burkolattol ajtoburkolatig. Tenyleg kinyitottam az ajtot a vezetoulesbol, meg megnyitottam a szellozorostelyt. F10 -ben a kb. lehetetlen kategoria., maximum akkor sikerulhet, ha nyurga vagy.
Mar banom, hogy en nem mertem meg, de felesegem elso reakcioja is az volt, hogy ez milyen kicsi. Kivulrol nem, a parkoloban annyi helyet foglalt, mint az F10, de ugye a sarvedok az X5 -nel szelesitve vannak, ami elvesz helyet a belterbol.Don't Tread On Me
-
Xero
nagyúr
válasz Skimaster #39127 üzenetére
Síelésnél sem must have annyira az x-drive bár nyilván megkönnyíti az életet. A következő nekem is lehet, hogy x-drive lesz, de a döglöttebb kormányzást és a magasabb fogyasztást nem biztos hogy be akarom dobni azért, hogy évente 3-4 hétig könnyebb legyen. A legtöbb normális terepre fel lehet jutni lánccal is, ha pedig leszakad az ég, akkor max óvatosabban jövünk le, ott úgysem segít az x-drive.
-
veterán
válasz Skimaster #39127 üzenetére
Köszönöm!
Összkerék nem igazán érdekel. Itt tényleg szín korlátoz, abból viszont nem engedek. Persze nézem más színben is, de nem igen találtam ami tetszik.
Fekete semmiképp nem jöhet szóba.
Automatába nem gondolkodtam, tartok tőle, lehet épp attól nem kéne? Leginkább kézi váltósat néztem.
Bevallom most kicsit elszomorodtam, hogy ilyen hibák vannak.
Amit elsőnek linkeltél tetszik, de abba is közel 300 van.
A benzines azzal fogott meg, hogy első tulaj.
Meg viszonylag kevés km. Tudom ez annyira nem jelentős, de mindent leinformálnék.chess001: Nem jó kilátások, de akkor nem lehet ennyi pénzért jó bömöst venni, ami nem 600 éves, és jó is?
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
veterán
válasz Skimaster #39142 üzenetére
Igen, jól sejted.
Felszereltség, leírás szerint rendben van, lehet teszek vele egy próbát.
Poén, hogy nálam ezt ki sem dobja a kereső.
Megnézem még a fehéreket automatába, de ez elég jól hangzik.
Az se lényeg, hogy ha 25D vagy 30D, nem ragaszkodom a 20D sorozathoz.
Néztem az x3-at is, de abból nem találtam megfelelőt. Igazából csak az 1, és 7 sorozat van kilőve.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
válasz Skimaster #39356 üzenetére
A te helyzeted olyan lehetett, amivel még megbirkózott. Komoly körülmények kellenek azért, hogy kijöjjön a különbség, de erre megannyi videót találni a neten és sehol sem nyer az xdrive. Ettől még telekjárásra jó, meg felmegy a hegyre is. De megkockáztatnám, hogy ezt nem tudná.
Ez meg kifog mindenkin, de így is az Audi jut a legmesszebb, pont van benne egy X3 is ami neked van
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #39356 üzenetére
Nezz akkor meg par osszehasonlitos videot a Quattro vs. X Drive kozott. Ertem en, hogy ki kell allni a mellett, amit az ember hasznal. En raadasban utalom is a fosvagen konszernt, igy az Audit is, de szerintem fobenjaro bun akar az X Drive -ot, akar a 4 Matic -ot egy lapon emliteni a Quattroval. Eg es fold...
A problemakat meg majd megtudod, amikor egy hasznaltauto aranak a fele ramegy a javitasara.(a Quattro karbantartas mentes )
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gsx-rr
veterán
válasz Skimaster #39371 üzenetére
Szerintem,majd ha lesz szemelyes tapasztalatod ugy ,hogy tobb autot kiprobalsz rajossz a kulonbsegre! Ami nem kicsi!
A baratomek Limuzinszolgaltatast nyujtanak Budapest legjobb szallodajanak, van 760i tol kezdve Sq7 R8 G Merci-ig minden. O is rohog mikor a Bmw osszkerekhajtasat valaki jonak nevezi!
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #39371 üzenetére
En kint se keresek olyan jol, hogy megengedhessem az X drive -ot magamnak.
Az eg es foldet meg fenntartom, barmit irsz. Kerdezz ra BMW -forumon, mit irnak az X Drive -rol a Quattro -val szemben. Pedig ott 550D -s is szidta, mint a bokrot, aki veletlenul pont egy Quattrorol valtott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #39553 üzenetére
Nem haat, 400k minimum megvan benne. Igy is meresz a csoka, 200k+ km futassal hirdetni egy autot Mo.-n... A baj az, hogy nem mondod meg, mert nem latod az auto multjat. Az osszes behozott E46 tekert oras.
Es a befecskendezok nem tartanak orokke. Az egyszer nagyon draga mutatvany lesz ezeknel. Automata valto szinten...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #39623 üzenetére
En egyszer vittem az itteni BMW -hez
Aranyosak voltak meg minden, meg taxit is hivtak oda-vissza. Megkertem oket, hogy ne mossak az autot, mert a keramia miatt oda kell figyelni, milyen sampont hasznalsz... Takaritani meg nem kellett, leven soha nem viszem koszosan egy szervizbe. (de elvarom, hogy ugyan olyan tisztan kapjam vissza, es ne uljenek bele olajos ruhaban) Volt egy ingyenes atvizsgalas is, ami kb. sz@rt sem ert. Es persze lemostak... Futomu allitasra vittem, mert ferden allt a kormany. Azt bezzeg nem sikerult megcsinalni. Soha tobbet![ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #39977 üzenetére
Na varjal mar, Te most nem a gyari tarcsarol beszelsz, ugye?
Mert azzal nem hozod ki 120 -bol, de a 120k meg utangyartottba is nagyon karcsu.
Nekem az elso 2db tarcsa, betettel, kopasjelzovel es olajjal kerult kicsit tobb mint 160k -ba... No meg nem is nagyon van utangyartott tarcsa.... Van az ATE, amit ha kicsit jobban megterhelsz, elgorbul a francba, aztan viheted szabalyoztatni. Kovetkezo nagyobb terhelesnel megint ugyan ez, a vegtelensegig... Van Zimmerman, amit meg inkabb nem osztalyoznek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #39981 üzenetére
Jah, Neked nem par eves az X3 -ad? Kivel keverlek?
Az ATE tudod mennyit ert a 11 eves coupe -on? Egy Nemetorszagot.... Aztan szabalyozas utan meg egyet. Mindent mondanek ra, csak azt nem, hogy minosegi. ATE creamic betetekkel a fekerom sem volt az igazi a kopott gyarihoz kepest sem. Alig vartam, hogy leszedethessem az autorol, penzkidobas volt. Es hiaba volt garis, az ATE nem fogadja vissza a hasznalt hullamos tarcsakat, mondvan helytelen hasznalat eredmenye. Mig a BMW azonnal csereli, ha veletlenul bekapsz egy ilyet.
En utani hulye voltam, es a gyari helyett EBC -t raktam ra. Az mondjuk jo volt, nem hajlott, de a marasok miatt gusztustalanul hangos volt. A redstuff betetek meg egy kalap kakit nem ertek, hiaba irtak ra, hogy jok.
Azt tudni kell, hogy az ujabb BMW -kre mar nem beszallitotol veszik a tarcsakat. Legalabbis nem ugy, mint regen tettek, es az ATE volt a fo-fo, meg az E39-E46 idokben, es oda jo is volt. Az ujakhoz nem lesz jo egyik utangyartott tarcsa sem, ne ezen akarj sporolni. Az ajanlat, amit kaptal, az meg tobb mint kedvezo.
Azert ilyen draga, mert az X3 -ra a 30D mellett nem rakhatnak jatektarcsafeket. Azt fizeted meg, hogy nagy, nehez es eros autod van.
Ha sokallod az arat, akkor nem markaszervizbe kell menni, az AFA -t min. megsporolod, de ott is csak gyari tarcsa. A rendes szerelo ugyis ezt fogja ajanlani. Kerdezd meg Ezredest, mennyi lenne a teljes szett csereje.A Lamfoldert nem kellett volna idehozni, az megint mas. INA szinten. Gyari beszallito... En mikor rendeltem Lemforder cuccokat a futomuhoz, akkor BMW -s cikkszammal jott. INA szinten.... Sot, mikor erdeklodtem a gyari alkatresz shopban, akkor volt ket opcio. Lemforder BMW -s dobozban, vagy ugyan ez Lemforderes dobozban. A kulonbseg a 40% volt. Eladni eladhatjak a nem BMW dobozost is, ha viszont a szervizbe viszed, akkor csak BMW dobozossal dolgozhatnak.
Ezredes is megirta....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #40025 üzenetére
Csak a "fos" ATE-t nem használom ( kár,hogy ilyen a minősége mostanság régen tényleg jó volt ) és nem "csak" féket cserélek hanem minden hozzátartozó egyéb alkatrészeket is.... Másrészt még fúrást is kapott amivel jobb a hőelvezetés is. Ha meg szar én bevállalom magamnak de nehogy azt hidd,hogy annyira egyszerű a gariztatás mondjuk ha neked elkezd rázni akkor kell venned egy másik szettet gondolom amíg bevizsgálják és ülnek a fékeden nem felbakolva szeretnéd tartani ugye és vagy kapsz egy másik szettet vagy kitalálnak bármit,hogy miért nem garanciális hiba.... Akkor pedig állsz mint f@sz a lakodalomba.... Vagy jobbik esetben vettél egy másik szettet és visszakaptad esetleg nagy nehezen a pénzed és akkor meg a másik szettel kezded elölről Ha pedig szerencséd van lehet nem jelentkezik semmi hiba mert te vagy a kiválasztott...
(#40027) indivi550
Válaszoltam
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz Skimaster #40030 üzenetére
Én fos ATE-t vettem legutoljára, mert a féknyergekbe is az van belegravírozva...
Sportos célokra van mart BMW is a padláson, csak sport betétekkel nagyon hangos volt, de pl. egy szlalomos kocsinál EBC-re tették le a voksot.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Joker94Hun
tag
válasz Skimaster #40366 üzenetére
Én kicseréltettem az olajat 310 ezernél(gondolom ugyanaz a váltó mint a tied,e92 330xd).
Azóta mentem vele 30 ezret de nem romlott a helyzet.Pont tegnap voltam egy váltós szakinál vele mert volt 1-2 dolog amit én rendellenességnek hittem de ő megnyugtatott hogy teljessen jól működik és már biztós volt ez felújitva 340ezer km-nél..1-2ben mintha csúszna a "kuplung",erre azt mondta hogy a tengelykapcsoló 3.-ba zár össze hogy simább legyen a váltás.Sajnos az autó előéletéről semmit sem tudok -
-
cOxeR
Ármester
válasz Skimaster #40689 üzenetére
Körben 46? Ezt hol láttad? Mikori évjárat, mert én sehol nem látok körben 46-os ET-t.
Ha meg van egy 9J széles felnid, ami ráadásul beljebb is ül, mint a gyári, akkor simán lehet ilyen gondod.Diameter: 17 — 21
Width: 7.5 — 8.5
Offset: 32 — 43
Sehol nincs itt 46, ha ennyire tág tekintetbe nézed se. -
Ck.
addikt
válasz Skimaster #41103 üzenetére
Nem az egész F szériáról beszélek, hanem az F30-ról és az E92-ről, ugyanis csak ezzel a kettővel van összehasonlítási alapom. Az egyik autó 2007-es 160 ezer km-rel, a másik 2014-es 64 ezer km-rel. Az F30 belseje kritikán aluli. Műszerfalon középkonzolt nyomogatva recseg-ropog az egész, az ajtó behúzó fogantyú sorjás, vágja a tenyerem az öntés helyénél és szintén recseg ropog. Kesztyűtartó gagyi és az egész egy műanyag autónak tűnik belülről. Rossz megnyomni a gombokat, azok szintén erősebb nyomásra recsegnek, valamint a nyomás pontjuk sem az igazi... nekem nagy csalódás volt. Emellett a billenthető, nyitható-csukható ajtó zsebek eltűntek, ami számomra óriási fekete pont, helyette csak kivágtak egy fakkot az ajtó aljában. Egyedül az i-Drive miatt eszem a kefét, olyan nekem nincs.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Napelem
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Filmvilág
- Milyen légkondit a lakásba?
- Diablo IV
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xbox Series X|S
- hcl: Heinner Sandstone HSVC-H18.5 porszívó mentés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest