-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #28973 üzenetére
Szia!
Írd le a kocsi pontos típusát !!! Egyébként ha valóban "csak" lemerült a motortérből bikázzátok de jó lenne h előtte kicsit töltenétek is !!!! A modernebb kocsiban az elektronikák meg is adhatják magukat. Attól függ,hogy milyen a kocsi típusa. Még 1 órát vagyok gép előtt addig tudok tanácsot adni...
(#28979) Ivan15
Jaja a gerjesztésnek az alapjáraton is kell lennie.... Az erős lenne ha megfagyna.... Az tré nagyon :/
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #28981 üzenetére
Kattog csak ??? Vagy abszolút semmit ? Vagy indítózik valamit csak lassan ?!?!?! ( neki lemerült ) Haindítózik csak nagyon lassan akkor
1 izzítás
2 önindító
3 akkumulátor
4 szívja valami még az akksit is ?!?!?!
V több baj összessége(#28982) Ivan15
Persze de ha fagyva van akkor ott baj van érted.... :/ Mert egy normális akku nem fagy -15C-ban......
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #28985 üzenetére
Nagyon izzítás problémára utal :/ :/ :/ Így hirtelen szívócső le hidegindító / féktisztító és be kell,hogy induljon "ha csak" izzítás baja van. !! Nincs úgy lemerülve,hogy megfagyjon nincs is szvsz az akksi megfagyva. Én szerintem az izzítással van a baj..... :/ Mondanám ,hogy megnézem de messze vagy
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
huuuba2
csendes tag
válasz Skimaster #29087 üzenetére
Gyári katalógus alapján lehet AUX kábelt rendelni, ha a gép fel van rá készítve. Hátul kell csatlakoztatni (fésüs), tehát rádió kiszerelős a dolog.
Kb 10-12 éves Business egység fel volt erre készítve. Az AUX kábel másik végén van 3,5 jack dugó, azt bedugod a telóba v mp3ba és hadd szóljon.[ Szerkesztve ]
xxx
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #29326 üzenetére
LCI a modellfrissítés. Kívül/belül/motorok Egy E60 LCI főleg egy jól felszerelt még most is elég modern és versenyképes véleményem szerint. 30D v 35D
De ha már E90 akkor egy ilyet kb
E60 meg pl
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
Spancer RE
aktív tag
válasz Skimaster #30302 üzenetére
Tőled és brickm-től is kérdezem, néztétek a Google drive képet a jobb hátuljáról?
Annyira vészes lenne? -
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #30927 üzenetére
A lenyeg azon van, hogy egy BMW fenntartasa magasan a legdragabb. Es nem az alkatresz a fo tenyezo, hanem maga a munkadij. Egy BMW szerelo dupla annyit elker, mint aki pl. Fordokat szervizel... Vagy akar mondhatnam a VW konszernes autokat is. Egy mezei Audi szervize sem kerul tobbe, mint a VW-e. A Mercedeses szerelok pedig meglepoen olcson dolgoznak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #31994 üzenetére
Teljesen baromság amit mondasz....El se tudod képzelni mennyi leszakadt vízpumpával szíjtárcsával lerobbant kiegyenlítő tartályokkal vízcsövekkel visco turbo és egyéb dologgal találkoztam már... És rengetegen a te hozzáállásoddal oldották meg.... Egy vízpumpának nézed pl a tengelyét érzed,hogy mozog rendellenesen persze lehet,hogy még nem mozog annyira. Van amikor iszonyatosan. Nem lehet behatárolni sokszor,hogy még elmegy 60 ezrest vagy 5-ezer és lehullik.Viszont ha kéred,hogy nézze át az autót és nem szól mert tudja,hogy ilyen az ember hozzáállása és mégis lehullik a köcsög szerelő a hibás hát,hogy nézte meg a kocsit..... Vannak megelőző karbantartások ezeket így hívják egyébként Saycz-is ahogy írja pontosan ezért van sok autó olyan állapotban és pont ezért fikázzák,hogy a BMW megbízhatatlan lerobban stb... Pénzt költeni nem akarnak rá de ha széthullik akkor jaj a köcsög autó v szerelő... És rengetege embert mentettem meg azzal,hogy időben kicseréltük az alkatrészeket és nem nyaraláskor a családdal vagy üzleti úton vagy bármikor amikor szükség volt az autóra akkor hullott le pl egy főtengely ékszíjtárcsa.... Mert Balatonra is kellett helyszínen cserélni.... Egyik fórumtársunknak is most hullott le szerencsére közel az otthonától így a helyszínen kicserélünk de pont nyaralni akartak menni vele de így másik autóval mentek el örült volna ha odaúton vagy a helyszínen széthullik.... Sőt olyan ember is volt idén nyáron aki fullra pakolt kocsival épp elindult nyaralni és úgy hullott szét.... Szerintem ezekért a dolgokért igen is ki kell cserélni bizonyos alkatrészeket. Én amikor elmondom,hogy pl régi ékszíjtárcsa van rajta lehullhat cseréljük ki az azért van mert meg akarom előzni a bajt.... Van az a kategória is amit te mondasz jaj a köcsög szerelő le akar húzni.... Volt olyan is jött egy E38 750iL-el,hogy hangos valami mondjuk az AC pumpa egyértelműen a végét járja ki kell cserélni de ő megy nyaralni mondjuk a sarokra ne menjen így vele de ő nem meg így úgy később Olaszországból hívott,hogy baj van nem indul a kocsi.... Megéri ??????? Hála istennek vannak azért olyan gondolkozásmódú emberek is akik azt szeretnék,hogy bármikor beülnek a kocsiba akkor nyugodt szívvel elmehessenek vele bárhova a családdal... Tudod mikor bejön az ügyfél és azt mondja,hogy mindent cseréljünk ki ami olyan lehet mert az asszony megy a gyerekkel és nem állhat meg az út közepén akkor főleg nem fogok megkockáztatni egy ilyet ,hogy lehulljanak róla azok a dolgok amit írtam. Nyilván az ésszerűség keretén belül értem ezeket a cserélt alkatréseket én is... Megfigyeltem az is,hogy azok akik költenek is kocsijukra megelőző karbantartást is azokat valahogy ritkábban látni ritkábban robbannak le.Mit érsz el azzal,hogy később cseréled ki a vízpumpát pl ???? Megvárod hátha lehullik ? Vagy jobb érzés ha később fizeted ki ? Vagy eladod így a kocsit,hogy jól van az úgy majd másnál lehullik vagy nem mert nálad se.... Egyébként tök jól jársz ha beáll a tengely pl és megfőzöd a motort.... És igen vannak olyan szerelők biztosan akik lehúznak de könyörgöm ne általánosítsunk már... Én kikérem magamnak és a normális szerelők nevében is.
(#31996) yanna
Kocsit venni szerelővel együtt érdemes. Szerencséje volt akkor. De jobban belegondolva kb 10 Db-ot megnézni úgy,hogy szerelő és alapból a ránézésre kotványokat nyilván meg se nézi és elautókázni ~ 2500Km-et ezért valóban mutatja a Magyar realitást....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Skimaster #32501 üzenetére
én szerintem 5-öshöz és 7-eshez, ill. luxusautókhoz passzol az autómata.
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
#81556480
törölt tag
válasz Skimaster #32501 üzenetére
Te, én nem vagyok gyerek. ( vagy nemtudom mire ertetted az elet szon szakaszat. mondjuk gyerek meg csalad nincs )Céges autó C220 merci automata volt, München - Mezőkövesd utvonalat jártam vele, ismerem az automata kényelmét. Ne közöld tényként a velmenyed, nem egyenlo a BMW az automata váltóval, nem usa-ba vagyunk. Mondjuk ott minden automata szinte. Elozo kocsim is sedan volt. Es dobos is vagyok zenekarban, szóval évek ota hallgatom a kombi szöveget.De én nalam csak a sedan dizájn johet szóba. Nem veszek a funkcionalitása miatt kocsit. 90%ban egyedul hasznalom és Mindenre elég volt eddig.
Szerk: Ettol fuggeltenul koszi a tanácsokat, csak ezeken a kérdéseken regen tul vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #32693 üzenetére
Attol fugg, melyik szerianak. E39 nem volt szep szurken, es az E92-nek sem allt jo a metal szurke. Az E46 speciel nekem pirosban jon be, az E92 meg pirosban es feherben. Van a varosban mindegyikbol, nagyon mutatnak.
A felniket lehet en is lefujatom, shadow blackre, a feherrel jol mutatna, es akkor a fekpor sem latszodna.
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
válasz Skimaster #33319 üzenetére
Nem véletlenül volt ott, a kamera sem véletlenül néz oda
szerintem is... De sokkal modernebb a 61, no meg a rossz emlékek a 39-et befeketítik. Amikor megláttam annó először, egyből beleszerettem. Mostmár inkább a hideg ráz ki a sok bonyodalom és rendőrségi ügy miatt.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #33511 üzenetére
Nem feltetlen. Ha egy 7er jott volna szembe, abbol van esely kiszallni. Van egy pont, ami alatt meg van esely a tulelesre, ha az auto fulkeje megved.
Vannak az USA labor altal keszitett minimalis atfedesi tesztek, ahol az autok jelentos resze megbukik, meg az ujak kozul is. A regiek persze ezen megbuknak, volt olyan, hogy a B oszlopig tartott a gyalulas, pedig 5 csillagos auto volt.Mod: persze, a belso szervek egy bizonyos G folott mar nem birjak. A suly, a gyurodo zona, a kabin merevsege szamit.
majnkopf Igen, reszben ez is befolyasolo tenyezo. Es sajnos az F10 -es sem szerepelt kivaloan, mert minimalis atfedesnel elofordulhat labtores, mert deformalodik az also merevito.
Nekem mind1, en ugyis ebben doglok majd meg, de azt szeretnem, hogy a felesegem es a gyerekeim(majd) biztonsagban legyenek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Declare
őstag
válasz Skimaster #33517 üzenetére
Szenszalas anyagok, gyürödesi zonak, ezen mulik a dolog....az mar ezer eve elmult, ami a Blöffben van, hogy " a suly a megbizhatosag jele"
1950 Malibu vs 2009 Chevrolet nem hiszem, hogy a "regi jo massziv vasban" szeretnel ülni
-
#81556480
törölt tag
válasz Skimaster #33838 üzenetére
Értem én, de szakmai topicban miért nem lehet a kérdés re válaszolni?
Nem csak itt! Sehol.
kérdezek az FX processzormoról, erre jön a válasz hogy i5-öt vegyél. Ez ugyan ez a téma
Ne vedd magadra, az egész PHn ez folyik.
Voltak kérdéseim a 318-ról is, akkor se arra kaptam választ, hanem hogy mi mást vegyek helyette.
Ha a 320D-ről kérdeznék ( olyan is volt) akkor jön hogy NE , mert a 330d az jobb.
-
KAMELOT
titán
válasz Skimaster #33914 üzenetére
Köszönöm mindenkinek!
Mielőtt vásároltam előtte jó pár dolgot elolvastam a modellről.
Olajat sehol nem nyomja és a váltó is már volt benne cserélve. Természetesen ha normális keretek között van használva ( nem versenyautó ) akkor nem lesz semmi baja. Ezeket a kocsikat kényelmes utazásra tervezték nem szétrípolásra. Aki rallizni akar vegyen Honda Civic vagy társait. Sajnos ilyen típusú autókban nem férek el és kényelmetlenek.
Néztem S 500 mercit is csak ott meg légrugók vannak. Ami szóba jöhetett volna az a S55 amg, aminek rendes rugói vannak, csak olyat vagy nem árultak vagy ha árultak akkor 4xx 000 km-el.
Sajnos elég sok helyen korlátokba ütköztem vagy drága volt vagy sok km volt benne. Legoptimálisab döntés számomra ez volt.
Mindegyik kocsiról lehetne írni ilyen szép sztorikat, de a legjobban terjedő hír a rémhír.
Most itt a haverom kocsija példának Octavia II combi automata váltó 2.0TDI. Először a váltó ment el benne azt megcisnálta (1500 euro), majd utána a Turbó (1600 euro lett volna). Aztán ahogy volt eladta nem volt kedve bajlódni vele! És akkor csak egy egyszerű Skodáról beszélünk, amiben volt 140 000km.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
válasz Skimaster #34063 üzenetére
A 16i olajzabálós hírében áll, volt akinek injektor is szart be nem túl nagy futásnál, meg szerintem az elég ványadt motor bele. A dízeleknél szakad a lánc, 18-20d-nél biztosan, ezeknél rá kell kérdezni, hogy cserélték e már a vastagabb láncra, mert amúgy nem rossz motorok. A belseje szvsz egy hulladék, kormányról málik a kamufesték, váltógomb tejfölöspohár műanyag színűre kopik, hátsó lábtér mint olyan nem létezik, de a vezetési pozició kényelmes és a váltó is jó kapcsolási érzetű.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Horgász topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Politika
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Microsoft Excel topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen