-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #35520 üzenetére
Egyet ertek. Mikor megvettem az E92 -ot anno, az elso 2 evben csak olajat csereltem, egy turbocsovet, egy stabrud part, szoval ket ev alatt ha rakoltottem 200k -t, akkor sokat mondok.
A mostanira is az alap olajcseren kivul az elso fekeket biztonsagbol csereltettem le(215k), megelozve, hogy valahol Europaban kezdjen el razni, de meg a regiben is volt 20k km biztosan a comp szerint. Szoval en is ertetlenul allok a dolog elott.Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Skimaster #35613 üzenetére
Szerintem nagyon jo hangja van. Hallani, hogy V8 nem kerdojel mi van benne ezert is jo.
Reszleteiben ha megnezni az ember meg eszement mennyire letisztult forma ez. A orra ? volt nekem de tiszta capa es ez az a forma ami csak eloben ut igazan. Ha belegondolsz anno az E31 mennyire nem kovette a sablon BMW format. Kis vese fele, csik lampa, dupla kor sehol, na meg a buko persze.
Na majd jovore talan ujra lathatok 8-ast az utakon. Persze olyan ritkan mint az E31-et
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #35623 üzenetére
Pedig az a valto zsenialis, es ez az M5 egy buta automataval semmit nem erne. Ez igy zsenialis, sportautorol beszelunk.
Mod: Sajnos a hazauton kigyulladt egy olyan lampa, aminek nem kellett volna. Ausztriaban, sima 140-nel csak siman felvillant, es ott is maradt. Semmi valtozas az autoval, minden okes volt. Nem tudom, mi a gond, mert tengernyi helyen lejet vele problema.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
lali81
tag
válasz Skimaster #35664 üzenetére
Hali! A 4F széria volt nekem, 190 LE,2.7TDI V6-os. 2010-es a késői széria LED menetfényes. [link]Ami nagy előnye volt a rendkívüli nyugalom, szinte el lehetett aludni vezetés közben. Fele erővel vezettem komolyan, mint egy kis autót. Pedig kézi váltós volt, kormány és váltó, ujjal kezelhető. Viszont ezzel szemben sportos vezetési élménye semmi nem volt, tolta az orrát, befordulni nem akart, a gázfröccs fogalmát nem ismerte, teljesen el volt szigetelve attól ami az úton történik, a kormány teljesen szintetikus volt..a kidolgozás minősége viszont rávert az E60-ra sajnos elég rendesen...
[ Szerkesztve ]
-
audi100td
nagyúr
válasz Skimaster #36516 üzenetére
Rendben, köszi az infót, ahogy elnézem az automata váltósokban többnyire van tempomat. Kombikat nézek, van esetleg valami speciális dolog amikre ezeknél még figyelni kell vagy semmi extra? Természetesen szakszervizben mindenképp átnézetem a vásárlás előtt.
[ Szerkesztve ]
-
steven84
tag
válasz Skimaster #36716 üzenetére
Sajnos ez a helyzet, két hónapja kezdtem keresni e90-et, sok járgánynak utánna néztem, és mint minden autóvásárláskor, most is rá kellett jönnöm hogy siralmas a helyzet a használt piacon.
Persze lehet hogy rendbe hozzák normálisan a totálkáros autót, de elég hihetetlen hogy 8-12k euro értékű törések után a kereskedő rendbehozva 2-3 milláért
árulja mo-n. Aztán mikor baleset van, miért nem nyìlt ki a légzsák? Ja, mert gazdaságosan volt javítva...
Biztos vannak jól rendbe hozott darabok, de az nem ebben az ársávba található. -
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #36720 üzenetére
Nem abbol indulok ki, mivel nem E60 -am van. De 4 eve en is E60 -at kajtattam, es megneztem parat. Lehangolo az olyan, amiben meg olyan alap extrak sincsenek, ami egy Astraban vagy Golfban igen.
Szerintem nehezen talalnal olyan E60 -at, amiben nem borules van. Az altalaban meg a business es flottas autoknal is alap volt.
De az teny, hogy legalabb nem az alap, egyebkent nem tul kenyelmes ulesek vannak benne, hanem a sport. Ebbol nincs is teljesen manualis valtozat, csak full automata, memorias.Rhino666: Szuper. Melyik teljesitmeny szinttel? Futas?
negro: Az lehet, de az E39 8 evvel oregebb, mint az E60. Akkoriban meg nem igen volt navi, vagy infotainment autokban, se semmi egyeb modern extra, maximum egy kartyas telefon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KAMELOT
titán
válasz Skimaster #37175 üzenetére
Miből szeretnél alkudni? 1,5M-ből amiból a LPG rendszer 750k? 2004 735i E65 298 000km vettem jelenleg 318 000km van benne. Megy úgyis komplett motorfelújításra, addig is heti 1 liter olajat kap. 10W-30 RIMULA SHELL.
Megvettem elvittem azt mondták egyik modul nem komunikál, de hogy miért nem mondták. Most már komunikál. Voltam 2 BMW-nél is minden oké volt csak ezt a modult dobta hibának.
Idáig amit ráköltöttem a kocsira.
1x MEYLE lengéscsillapító + toronycsapágy + szerelés 150eu
1x motoron a fő venti 120eu[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chess001
aktív tag
válasz Skimaster #37433 üzenetére
A vicces, hogy a műsorvezető is ezt mondja, csak finomabb formában. Ázsia egy más világ. Szerintem is ocsmányul néz ki, egy pillanatig sem mondtam, hogy ilyet választanék, csak azt, hogy most mi a mérce.
Szerintem nagyon durva, hogy elsőkerékkel is ilyet tudnak, meg többek között impreza van mellé rakva.
A lexusokon is lehet csodálkozni pár sort a kinézetüket látva. Egy normálisabb van talán, az új LC, de annak is van pár furcsa vonása.
Ahol szintén rosszul tudják a széria kocsi idejét:
Vezess.hu[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #37442 üzenetére
Tessek, ugyan az a felni szelesseg, csak ez 19". Ugyan ugy feszitett az oldalfala. Gyari meretu gumik voltak rajta. Es nem olcsojanos, mert a garnitura majd 270k volt. (igen, nem Laufenn, meg Achilles...)
mod: Valszeg Neked nem az M Sport felnikkel ment az auto, amik talan fel zoll -al keskenyebbek. Bar elotte nekem a sima 230 -as felnivel is ugyan igy nezett ki, mivel dettora ugyan ilyen szelesek voltak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FIREBLADE78
addikt
-
thEndeR
tag
válasz Skimaster #38139 üzenetére
Igen, nezegettem mar az arakat, ha megveszem az autot akkor valoszinuleg minden folyadekot, szurot cserelek, ezek mellett ranezek a fotengely ekszijtarcsara es a vezerlesre, biztos ami biztos es cserelem oket ha szukseges. Egyebkent ennel a motornal erdemes ledugozni a pillangoszelepet? Ha ezeket megcsinalom rendben lesz a kocsi egy darabig.
-
szőröscica
addikt
válasz Skimaster #38425 üzenetére
Szerintem E60-ba mar a 25d is boven jo. Megy ugy, mint az E39 530d, sot az LCI-s a 3 literes valtozatban meg jobban is. En eljatszottam a gondolataval egy olyannak, de felek, ugyanazon vegig kellene mennem vele, amin a mostanival: tomitesek, csovek, stb. Egy vagon penz lenne megint.
-
Xero
nagyúr
válasz Skimaster #38433 üzenetére
A 330xd valóban nem néz ki rosszul. Ha valós az előéletre utaló szöveg akkor piszok jó vétel. Engem a multkormány hiánya, az iDrive, az xdrive valamint a sedan forma tántorítana el.
Mondjuk az xDrive síeléseknél biztos piszok jól jönne néha, de feleslegesnek érzem a plusz hajtásból fakadó plusz súlyt az év fennmaradó 340 napján, valamint a döglöttebb kormányzás sem az igazi.
Mindenből ki lehet fogni. Én is úgymond kifogtam. De nyugodt szívvel én nem ebben az ársávban nézelődnék. Ha pedig többet kell rá költeni, akkor ugyan ott vagyunk ahol a part szakad nem?
F31 30d-t is lehet lőni már 5-6M-ért mégis 10M körül szánok rá min. Nem véletlenül. Ott is tuti ki lehet fogni valami kezdeti modellből egy jót, de ugyan úgy be lehet szaladni nyitott szájjal a f*szerdőbe.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Skimaster #38435 üzenetére
Ezt én is néztem amikor szóba került a téma, de ez pont 25d. Igaz 6 henger, de akkor sem 30d. Ettől eltekintve rendben van.
Én is szívtam már meg (első és hátsó hajtással egyaránt) pl Kitzbühel-ben, vagy Alpe d'Huezben, de egy jó gumi és hólánc páros mindenre megoldás. Én inkább szívok plusz fél órát a lánccal, meg a tili-tolival, mint egész évben az egyéb baromsággal.
Bár a pre-lci hátsó lámpák számomra még mindig emészthetetlenek.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Skimaster #38746 üzenetére
Nekem 6.8 az átlagom BC szerint E46 20d automatával. Ebben van 20% BP dugózás, 60% pálya 150 és 20% 90 főút. Kb ez a realitás. Az 5L közeli érték akkor reális ha 90%-ban 80-110 között megyek hosszú utakat.
Ha egy e61 25d-vel ami automata benéz néhány dugóba pesten heti egyszer, és pályán sem 110-120-al halad, akkor inkább a 8-9 lesz a reális.
Persze minden sofőr függő, 0.5-1l-t tuti le lehet faragni, de na...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen