-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibi666
senior tag
válasz dragonfx #7699 üzenetére
e39 530d, de szinte fullos.
tv, navi, gyári riasztó, elektromos minden szar benne.mi egyébként a rádióra gyanakszunk.
valahol már olvastam, hogy az okozhat ilyesmit, ha nem kapcsolod ki a rádiót, mikor leállítod a motort, mert valami készenléti állapotba kerül, és fogyaszt valamennyit. -
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #7701 üzenetére
Tudom a hibát. Pont ugyan ez volt nálam is, majd a guta megütött. 4. alkalomkor jöttem rá, hogy akkor csinálja ezt, ha az autóról úgy veszem le a gyújtást, hogy a rádiót bekapcsolva hagyom. Azóta erre mindig odafigyelek, szóval felejtsétek el a beméretést, kapcsoljátok ki a rádiót leállítás előtt.
Don't Tread On Me
-
Calogero
addikt
válasz tibi666 #7701 üzenetére
Milyen típusú rádióról van szó?
A Blaupunkt beszállítója a BMWnek is, és az Opelnek is...
Az Astránkban is az volt, a jelenség ugyanaz mint nálad.
Egy éjszakát a garázsban töltöttem, hátha rá jövök mi lopkodja a szuflát az aksiból.
És egyszer csak a rádió fogta magát és önállósította magát és bekapcsolt. Irány a szerviz, ahol közölték velem hogy tudnak a jelenségről 10 Blaupunkt rádióval szerelt autók (Opel) közül 6-7 darabnál elő jön ez a probléma. Azóta az Opel beszállítót váltott.A megoldásra 3 variáció volt nálunk:
- Blaupunkt szevízbe 2x xxx Ft-ért kicserélik a hibás érzékelőt
- Veszel egy új fejegységet
- Egy cd-t beteszel a lejátszóba és úgy állítottad le az autót ( ilyen esetben nem kapcsolt be a rádió)[ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
válasz Calogero #7703 üzenetére
Nálunk olyan volt hogy utólag beszerelt riasztó rosszul volt bekötve és ezért szívta le az aksit vagy hogyha kp zár be van kapcsolva de az egyik ajtónál valamiért nem kapcsol be (rosszul van becsukva) az is leszívhatja állítólag. De gondolom BMW-nél ilyen jellegű probléma nem lehet, csak tipp hátha
PH! addikt since 2004
-
tibi666
senior tag
válasz Calogero #7703 üzenetére
nem tudom, ez a business hifi, gyári mélynyomóval, cd váltóval, mk2 navi egységgel.
lemezek vannak a váltóban. ezentúl kikapcsoljuk, aztán meg lesz oldva. csak még lelket kell lehelni az aksiba.köszi a tippet azért. úgyis megy fel az e39 szakértő ismerőshöz, teljes átvizsgálásra, a hátsó üzemanyagpumpát nekik kell majd cserélniük.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
na ezért nem kell ujabb tulelektronikázott tulbonyolított bmw.
csak a kellemetlenség van vele.
És nagy átlagbana csúcstól eltekintve az utolag beépített hifirendszerek fejegységek olcsóbbak és jobbat is nyujtanak mint a gyári."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz tibi666 #7707 üzenetére
hát ja tény van bmw.nek meg mindne autogyárnak szinte faxa beszállítója premium hifit raka kocsiba pláne nagy drágákba 10-12 hangszóróval...pl:harman kardona bmw.be..de egy ilyne professzionális cumo kb 1-1.5 gurigát dob rá ha kéred bele mikor kugurulsz vele a szalonból....
míg pesten elég sok ügyes hifis van kb 300ból összedob neked olyat hogy 2x körbeveri a gyárit mind minőségben mind kinézetben, ez sme utolsó."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Hú srácok, ma úgy begurultam. Elmentünk kirándulni egyet a Mecsekbe 4 -en... Nem mentünk gyorsan, csak temposan. E60 525D, füstfelhővel körítve... Megelőztem, mondom nem füstölögjön már az orrom alá. Fiatal csávó, barátnővel... Asszem ez a manőverem mélyen érintette, mert elkezdett tologatni lefelé az útról. 120 -al mentem... Az ujjamat nem mertem volna berakni a két autó közé, olyan közel jött. Pöckölgethettem én a féket, szart rá... Ekkora bunkó faszt... Persze, tilosban megelőzött, és rá kellett fékeznem, mert már jöttek szembe... Ekkorra gurult el a gyógyszerem. Nem tudott elmenni, kapott egy kispolákot, ami 80 -al bandukolt kapaszkodó előtt , ami jó meredek volt. Kapaszkodón 90 -nél húztam egy 2. -at, mint egy darab szart úgy otthagytam. Kapaszkodó tetején 200 -nál vettem el, sehol nem volt. Utána csak nézett mint jani, nem tudta most mi van...Nem tom mit akart azzal a traktorral, igaz nekem nincs hátul felirat...Még lehet a 2.0 -ás Mondeonkal is megcsaptam volna. Hiába, attól, hogy régi egy autó, nem biztos, hogy motor sincs benne normális.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7709 üzenetére
alaptétel, a turbós akkor kezd jó lenni ha a turbó meghozza a nyomatékot.de emelkedőn nem a nyomaték számít hanem a lóerő. ...
Pedig nézve a műszaki adatokat méltó ellenfél volt. 197 ló 400NM pláne ha még chippelt kicsit erősebb is mint a tiéd.nyomatékban meg bőven jobb.
Tiéd hány kg is papíron?? ....baxxus most néztem e60 525d 1655kg ...te jó isten milyne dög nehéz. ha tiéd 1500 és 4 emberrel voltál ő meg csak ketten barátnőjével akkor is mind2 kocsi barátok közt is 1800 kg környékét üti.
az az azért nagyon sok. 2esbe 90???..meddig megy az a 2es530xd alapban majdnem 1800 kg ...rengeteg, van anyag rendesen benne.235 ló...és 6.6 alatt lenne 100on...hát erősen megkérdőjelezhető....csak most így hirtelen kiszúrtam egy szélsőséges adatot.
lehet tényleg van értelme ennek akocsikönnyítésnek manapság mert ezek brutál adatok, enyém kategórián belül elég nehéznek számít 1190nel.......majdnem 600kg a különbség
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
Dragonnál ilyen apróságok nem számítanak.
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #7711 üzenetére
Igen, az egy viszonylag nehéz autó. Nem, amúgy hátul is ültek, de azokat nem láttam, sötétített ablak rulz. Visszapillantóból néztem csak, az első kettő embert.
Enyém 1520kg, súlyban jobb vagyok. A fordulat is megvolt, nagy volt az emelkedő, kellett ott a kettes. Amúgy 110 -nél váltom el általában, kicsit fölötte szabályoz. De csak úgy van meg a 3. fokozatban az a fordulat, amitől már lép. És mivel az enyém chippes, 204le, 310NM a nyomaték, így szerintem nem volt kérdés.
530D piszok nehéz, én pariban voltam vele végig. 230 fölött fogy el nálam az erő, ott a lóerőtöbblete miatt már megver. De addig jó vagyok. Ha van egy kis plusz lendület, 120 -tól 170 -ig megverem. Az Audi A6 még rosszabb, hidd el. Vagy az E320CDi. E60 530D mindegyiket agyonvágja.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
körvonalazódik bennem, hogy nem cls-t veszek.
nagyon szemezek az x5/x6-tal, de nem tudok választani. az x6 mellett szól a vadító külseje, de az x5 sokkal praktikusabb. mivel ez is 7-8 évre lenne véve, mint a merci, addigra meg bepottyanhat egy gyerek, vagy kettő, ezért lehet, hogy az x5 szerencsésebb lenne.a motor viszont biztosan 35d lesz, ha bmw mellett döntök.
-
dragonfx
veterán
válasz tibi666 #7716 üzenetére
hehe
a vírus.a 3.5d piszok jó moci...700NM asszem.De vigyázz az x.es bömiket nagyon viszik ám elfele... ....pedig egész sok van belőlük... a vicces hogy az x6.ból a bmw magyarország ennyit nem is értékesített amennyi mászkál csaka pesti utakon.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7715 üzenetére
akkor tiéd se könnyű. e36 m3 nagyon nagy ugrás lesz -200kg.mal.
Az 530d súlyán ledöbbentem...az uj 6os moci piszok nehéz mega sok elektronikai bibax mert ugye abba már több jár alapból.
110 ...ilyen hosszú a 2es a 28as mocinál.hát igen mert nincs kispiccezve és 5ös vátló van a tiédben nem 6os. limiter nélkül mennyit mehet vajon??..270
310NM nem sok neki 100zal több van.pláne ha chippelt akkor LE.ben is megver ám.és a turbó őt segíti.melletted a fordulatszám és a súly szól.
235 lovat ki lehet autozni belőle 200 felett.
én sajna egyikben sem ültem még.Más: tegnap láttam aréna parkolóban fekete x6ot 35i xdrive.os, mocival, ukrán rendszám.lehet az ismijeid voltak nem?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #7720 üzenetére
Igen, de egy M3 3.2 már nem lenne olyan egyértelmű.
Am, ma ünnepélyesen megint nálam van az ismerős 540i -je. Hétfőn vittem neki szervizbe, ABS computer hibával. Mivel már velem is megtörtént ez, és olcsón megúsztam, nekem adta, vigyem szerelőmhöz. Holnapra kész, természetesen azzal megyek Zalaegerszegre és Kiskunfélegyházára is, majd vissza Pécsre pénteken.
Nah, már dörzsölöm a tenyerem. Reszkessetek az utakon...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #7722 üzenetére
Olyan 90k -ból meglesz. 180k lenne újonnan.
Igen, apának segítek pár céges dologban, szerződések stb... És ezen a héten megígértem, hogy segítek kicsit, suli mellett nincs elég időm rá.
Amúgy igen, biztos eszik, nem kímélőben fogom használni. Kihasználom amíg itt van, a benyát meg a céggel elszámoltatom természetesen.
Amúgy 2002 -es, fullos gép. Jah, és ugye 6 gang, ami ritka mint a fehér holló.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
_Fonzy_
tag
-
Gézengúz
addikt
Skacok az M0-ás Kistarcsa és Dunakeszi közti szakasza ingyenes vagy nem?
Ebből úgy veszem le igen....
Köszi..
Hmmm....2-ben nekem is 110 a vége....
pedig csak 320i E36...
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
ezek a 6 8 hengeres mocik mind jol mennek ezek szerint.,
de 5.0 10literrel sosem megy el.Mo ugy tudom mindenhol ingyenes.már csak azért is mert akkor nekem rengeteg csekket kellett volna kapnom.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
év végéig gyártják még az e60-at: [link]
-
tibi666
senior tag
válasz gamerkiller #7736 üzenetére
asszem igen. remélem bmw-sebb lesz, mint az e60.
-
SpeedR
őstag
válasz tibi666 #7735 üzenetére
Hála Istennek. Remélem soha többet nem lesz ilyen cicalámpás BMW.
dragon:
Pedig elmegy az 10 literrel, csak annyi kell hozzá, hogy 100-120 körül tempomatozz. Én is meglepődtem rajta először, de egy megbízható 750i tulajtól tudom.
Bp-en vandálkodva persze simán megvan a 20-25L, de az már más kérdés. -
gamerkiller
senior tag
válasz tibi666 #7737 üzenetére
Remélem én is.. Nem mintha valaha is a közeljövőben lenne pénzem még egy 10 éves BMW-re is, de azért a lámpa, meg az 520D-ken az a virsli gumi mindig mellberúg ha látok egyet.
A szlovák magyar határnál láttam a parkolóban egy 760Li-t.. Az nem volt semmi..
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
MPowerPH
félisten
Nyah, megvolt az első utam. Hát mit is mondhatnék, brutális. Egyszerűen nem tutam megállni, hogy ne padlózgassam. Már most tudom, hogy fájó szívvel ülök majd vissza a szaros kis 28i -mbe. Sajnos hátulra ki van rakva az 540i felirat, így sokan nem is kekeckedtek. Volt egy szép OPC Vectra, annak kellett csak kihúzatnom a fokozatokat, de szvsz, sehol nem volt. Fogyim 14,2l lett. Még szokni kell, és ugye vissza kell magam fogni, mert így a héten elbúcsúzhatok a jogsimtól.
Viszont miközben én élvezkedtem, apa és a munkatársa szenvedett. Apa alatt megállt az A6 3.0TDi, elkezdett füstölni,majd board bejelentette, hogy 1 perc múlva leállítja az autót, húzódjon félre... Tréler...
Munkatársának az E320CDi -je először elerőtlenedett, majd mikor megállt egy benzinkútnál, és leállította, majd újra beindította kerepelt mint egy traktor... Tréler...
Szóval vegyetek sok diesel autót, jó móka az. És még itt védte valaki a dieseleket...
Apa begurult, A6 -os el lesz adva amint lehet, helyette jön egy TFSi ha minden igaz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #7741 üzenetére
Én továbbra is védem a dízeleket. Mert erősek, kényelmes őket vezetni és sokkal takarékosabbak mint a benzines társaik. Az meg, hogy egy autó váratlanul megállt nem azt jelenti, hogy az összes többi amibe ugyanolyan a motort szereltek szintén meg fog állni.
(Nem flame keltésnek szántam)
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #7743 üzenetére
Chippelt, 300ló, 465NM -es nyomaték.
Nem, nem állítottak le. Csak nehogy trafiba fussak...Nehéz ekkora döggel lassan menni, már-már bűn. De holnap megpróbálom.VR6-Fan: 3.2 -es moci, majdnem 260 lovas. Szerintem bőven elég lesz, a 3.0TDi -vel is megalázóan lusta volt az auto...
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7746 üzenetére
nem megy olyan rosszul a 3.0 tádéi a6, persze nem egy 540i, de nem tudok olyan forgalmi szituációt mondani, amihez ne lenne elég az ereje.
jelentem, délután vezettem egy x5-t. na, ez lomha. igaz, csak a kis dízel volt benne, nem a 35d. viszont a tank érzés, plusz az automata váltó megint elvarázsolt. lassan feltöröm a malacperselyt...
-
tibi666
senior tag
-
dragonfx
veterán
válasz tibi666 #7749 üzenetére
a hivatalos oldal szerint tegnap néztem x5be nincs 35d moci.
vagy van de ott 30sd.nek hívják.
van még sima 3.0si és 4.8i....cls merdzsóba is dízel mocit akartál???jajjj egy sportkocsiba dízelmotrot
sima 5ös vagy 6os bmw nem tetszik sokkal kiforrotabb és megjelenése pazar.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nők, nőügyek (18+)
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Milyen program, ami...?
- DIGI Mobil
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...