-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
Ahogy a többiek is mondták, vagy nem jó az olajnyomás, vagy elektronikus gubanc van. Érdemes lenne gépre rakni, és utánajárni a problémának, mert ha tényleg nem elég az olajnyomás, akkor nem megfelelő a motor kenése, ami ez az álmoskönyv szerint semmi jót nem jelent.
(#7590) hoby36
2 hétnél sokkal tovább kellene bírnia. Vidd el villamosságishoz kiméretni, hogy mi szívja le az akksit.(#7589) Gyok2
Nem vagyok benne biztos hogy ha háttal állnál egy E36 és egy E46M3-nak akkor meg tudnád különbözetni a hangjukat..(#7594) BMW001
Részvétem... Próbálj bontóból szerezni egy makulátlan darabot.
Az M3-ast jól nézd át mielőtt megveszed, mert arra azért elég szép pénzeket lehet elkölteni, ha motort, futóművet, erőátvitelt stb.. javítani kell. Ha viszont találsz egy szépet, akkor biztos hogy sok örömöd lesz benne.[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
válasz gamerkiller #7600 üzenetére
Lehet találgatni, de nem visz közelebb a megoldáshoz - bátyám omegája akkor csinálta ezt, amikor kezdték megadni magukat a főtengely csapágyak...
Szerviz, hibakód olvasás, hátha mond valamit a jószág és lehet tovább haladni
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Gyok2
aktív tag
Szerintem azért van különbség a két M3 között. Az E46 sokkal rekedtesebb és magasabbra is forog.
Tiszta Windows rendes ház
-
SpeedR
őstag
Az E46 szvsz csak a másmilyen kipuff miatt szól rekedtesebben. Egy picit tényleg magasabbra tud pörögni pár 3-400 RPM-mel, de azt már tényleg nem lehet kihallani, hogy most 7600-on pörög vagy 8000-en.
Nekem jöhetne bármelyik, nem dobnám vissza. (kivéve 2001 okt. és 2002 febr közöttieket)
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Németből hozatnám be az E36 M3 -at, talán ott azért jó utak vannak, nem amortizálódik le a futóműve. Motorral milyen probléma lehet? Tudtommal ezek a sorhatok és V8 -ak mindent kibírnak, ha az olajcsere rendben megvolt. Meg a 3.2 -esben már az új fejlesztésű 6 -os váltót pakolták bele, ami megint egy tökéletes darab. Kuplung ami talán fogyó dolog erős használatkor, bár a nyomaték azért nem olyan nagy, hogy gyorsan elegye, az inkább az erősebb V8 -asok betegsége.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz gamerkiller #7611 üzenetére
dehogynem, regadót, ami jó kis összeg ám.
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7608 üzenetére
e36 m3 csak kintről szerintme is jó döntés.
én ugy tudom nem az összes 3.2es m3 raktak 6os váltót a kezdetekben 5ös volt benne nem??..vagy az a 3.0 m3mal kivonult ebből a szériából???Azt tudom a 98as final szériásokban már smg váltó is volt...külföldön lehet látni pár ilyet.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
_Fonzy_
tag
Eladó:
BMW E46 318i 99-es, jobbkormányos, szervízkönyves, szép állapotu. 780.000 Ft
-
MPowerPH
félisten
Kicsoda? Én? A regadó amúgy is szemben áll az EU elveivel és törekvéseivel. Ez olyan mint a luxusadó az autókra, ami alkotmányellenes. Amúgy nem muszáj adót csalni, van szabályos út is, ami ellen nem tudnak mit csinálni.
Bubu79: Mi derül ki holnap?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #7619 üzenetére
A "szabályos úton" gondolom a külföldi rendszámot érted. Hát azt lehet hívni sok mindennek, de szabályosnak éppen nem. Az már egy másik kérdés, hogy soha nem fognak elkapni...
Az autókra kivetett "luxusadó" szerinted az alkotmány melyik pontjával nem fér össze?
[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #7619 üzenetére
Hogy lesz-e "új" autóm
Délután szerviz, jóóól megnézzük, hogy szabad-é megvenni
Bleh - most néztem csak, hogy Neked volt válasz, nem új hsz - hiába no, az izgalom
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
_Fonzy_
tag
-
fekeandras
őstag
Valakinek egy propelleres élményautó? [link]
-
Tomics
addikt
PH! addikt since 2004
-
dragonfx
veterán
ez nekem jöhetne
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
-
fekeandras
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #7632 üzenetére
Ha a gatyádat is rá akarod költeni, akkor nyugodt szívvel vedd meg.
Régebbi 3000 -es diesel egy rossz konstrukció, és ha valós a km, most jönnek ki a kellemes típushibák. Mondjuk fél millából megúszod azokat, csak a motor ne rosszalkodjon. Ennek a dieselnek egy átlagos javítása 150k körül van.De ha mégis megvennél egy ilyen csodát, ne rugdald, azt nem szereti. Utána nem jó az út szélén állni vele.
(nevethettek, nem levegőbe beszélek. 4 ismerősömnek is ilyen régebbi típusú diesele volt, és nem egyszer hagyta őket autópálya/főút mellett, de utána is lehet olvasni...BMW egyik legszarabb motorja ez a csoda diesel. )
Ha diesel, akkor már az újabb 193 lovas. Az se a legmegbízhatóbb, de hatványozottan jobb, javított motornak számít. Itt van pl.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7637 üzenetére
havonta előjön ez a 30d téma, és igazából te vagy az egyetlen, aki ellenzi azt a motort.
régebben az volt az érved, hogy a szerelődhöz mikor vitted az autódat, szinte az összes fünfer, ami bent állt, 30d volt. azóta hirtelen négy ismerősöd is vett egy 30d-t, a te ajánlásod ellenére, és mind becumizta vele?ennek a motornak egy baja van, a turbó szeret hamar meghalni. a hirdetés szövege szerint ez cserélve van. innentől kezdve, ha normálisan tankolod, és 10, max 15 ezrenként olajat cserélsz, valamint nem állítod le nagy terhelés után azonnal, akkor semmi gond nem lesz vele. ezt meg a mi szerelő ismerősünk mondja, aki csak bmw-t, azon belül meg csak fünfert szerel.
-
Eagl3
veterán
válasz tibi666 #7638 üzenetére
Lehet, hogy BMW001 kicsit eltúlozza a dolgot, de azt azért el kell ismerni, hogy a dieselek azért jóval kényesebbek a benzines testvéreiknél. És az is biztos, hogy a szóban forgó 530D nem volt kímélve, gyanítom a lelkét kitaposták párszor... persze mindemellett szép meg minden, de ha mégiscsak jönnek a hibák akkor mi van?
Amúgy amit BMW001 linkelt 530D az szerintem fényévekkel szebb és valószínűleg megkíméltebb is. Persze tény, hogy drágább is... -
tibi666
senior tag
melyik bmw-nek nem nyomják ki a szemét néha?
BMW001 is szokta küldeni neki becsületesen.persze, a dieselek mindig is kényesebbek voltak, mint a benzinesek, ez nem vitás.
az újabb 30d meg nyírja a váltót egyébként, ugyanis kisebb nyomatékra van hitelesítve, mint amit a motor tud. a régivel ilyen gond nincs. -
SpeedR
őstag
Jah, a facelift sokat dob rajta, de én inkább az állapot alapján döntenék. Képről nem lehet megmondani, hogy melyiknek volt kitaposva a bele. A vezetett szervízkönyv se mindegy...
(#7636) fekeandras
Tyű, ez nem szenved lóerő hiányban.
Egyszer talán majd az enyémre is kerül egy szép kis búgócsiga...(#7640) tibi666
Ha jól emlékszem valamelyik korai szériánál volt, hogy az automata papíron 10 NM-rel kevesebbet tudott kezelni mint amit a motor leadott. Talán épp a 193 lovas verziónál, de nem vagyok benne 100% biztos.[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #7640 üzenetére
Én szoktam küldeni, de ez bírja is. Itt a motorhoz még nem kellett hozzányúlni a 213.000km alatt. Gyanítom, nem is lesz rá szükség. És nem kopogom le, nem lesz gond.
Természetesen nem most vették, 3-5 évet szenvedtek vele. Vettek újabb E60 530D -t, mindegyik, azokkal nincs annyi gond. A váltónyírásról annyit, hogy az igaz a régebbi modellre is. De amit linkeltem, az már a megbízhatóbb fajta, hidd el, kevesebb gond van vele, és ránézésre is megkíméltebb. Ami fentebb linkelve lett, az széthajtott, csak rá kell nézni.
De nézzétek meg a totalcaros népítéletet, mindent elmondanak. Általában dicsérve vannak, 530D -k nagyon le vannak szólva.Többet nem linkelek be, 530D -s ítéletek 80% -a ilyen. Nem értem min van még vita.
De az leendő vásárló vegye figyelembe az E39 típushibáit is, van ami úgyis elromlik, mert mindegyikben elromlik. Sajnos semmi se tökéletes... Amit linkeltem, kinézetre is rendben van nagyon, szerintem.
De a papír egy dolog, bírja az, csak cseréld az olajat, mert arra allergiás. Pont a váltóval nem volt gond, elég ritka E39 -nél.
Amúgy ha 530D, akkor csak a 2001 utána. Abban talán még nincs annyi visszacsavarva az órán. Ismerősöd is az újabb motorosat vette, nem?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
Persze, nem lehet megmondani 100% -osan, de elég megnézni a két autót, a környezetet ahol fotózták stb. . Biztos vagyok benne, hogy jobb állapotban van amit BMW linkelt, de ugye drágább is (bár nem túl sokkal és annyival fiatalabb is) mint ahogy korábban írtam.
Meg kell nézni mindkettőt, az a biztos.
Bár én inkább egy 528i -re szavaznék.[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7644 üzenetére
nemtom, csak szerették akkor, ha szívtak évekig egy e39 530d-vel, aztán utána megint 530d-t vettek.
az ismerősömé 99/12-es, még a régebbi van benne. de gyanús nekem, valószínűleg chippelt, túl jól megy.
a 28i meg az olajat szereti 200 ezer felett. szóval nagy futásnál mindegyiknek van valami baja. a dízelek fokozottan érzékenyek, de ez ugyanúgy elmondható egy mercedes, vw, renault, peugeot dízelről is, nem csak a 30d-ről. ha sokat megnéz, és vezet vagy 15 autót, akkor tudni fogja, hogy melyiket érdemes megvenni. alapos utánajárás után egy 30d csak picit nagyobb zsákbamacska, mint bármi más.
-
MPowerPH
félisten
Én is, de csak dual Vanos -osra, mert a 98 előttiek sajna sokat zabálnak.
Ha meg diesel, akkor 520D. Nah, az amúgy egy megbízható konstrukció. Vagy egy 30D akkor, de újabbat, második szériást. Viszont azok még nagyon drágák."a 28i meg az olajat szereti 200 ezer felett. szóval nagy futásnál mindegyiknek van valami baja"
tibi666:Nem tom. Nekem a nyári szaladgálásom után se fogyott egy ml olajam se. Most 10 liter a fogyim átlagban, ez elmond mindent, hogy milyen használatban van az autó jelenleg. Most is ott van az olaj a pálca szerint, mint 12.000km -el ezelőtt.
Amúgy szerették, mert kényelmes volt, ment is. És hozzászoktak a dieselhez, mert persze, vannak előnyei, nem is kevés. Csak nem pénztárcában, hiába fogyaszt 7l -t.
Jah, chip után azért szépen mennek, azt nem tudom mennyire van hatással az élettartamra. Nálam nem bírná...szerintem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7647 üzenetére
mi 3 db 28i-t próbáltunk ki. mindegyik patent állapotban volt kívülről, belülről, óra szerint 200-250 ezer km körül, és mindegyik bevallottan evett 2-3 liter olajat 15 ezer km-en.
a szerelőnk is azt mondta, hogy sajnos ez reális, és sok 28i-nél előjön a gond.20d-t inkább ne vegyen senki. tetű, és 4 hengeres. valami eszméletlen lomha vele az e39, és nem illik az autóhoz a kerregő, rázó, kiegyensúlyozatlan 4 hengeres feeling sem.
Eagl3: sokszor a gyári elektronikával jobban füstölnek, mint chippelve. de tényleg. a barátomé fix gázon, vagy közepes gyorsításnál abszolút nem kormol, lepadlózva viszont, mikor 4 ezer környékén tartja a fordulatot, akkor füstöl. de megy is.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Igen, ezt VR6 tudja a legjobban elmagyarázni. Sok embernek az tetszik nagyon, ha "füstölög". Én már láttam olyat, E60 535D, csávó lepadlózta, én mögötte voltam. Hát...fékeznem kellett, mert nem láttam semmit.
tibi666: Persze, 20D az egy másik véglet, mert szörnyű. De 5l -el is elmegy, és dieseleket meghazudtolóan megbízható.
Tudod, én erre azt mondom, hogy azok erősen elhanyagolt autók, felelőtlen gazdával. Olajcsere periódus nem betartása, hidegen rugdalás. Azt nem szereti, talán ez annak a motornak a két fő ellensége. Egyszer beüt egy ilyen felelőtlen eset, akkor már beáldozott annak is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Gurulunk, WAZE?!
- Vallás
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Futás, futópályák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mesterséges intelligencia topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 4
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Metcal SP200 forrasztó állomás , páka nélkül
- Mastroweld Evobasic mini-140i inverteres hegesztő eladó
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W