-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Jah, de sejtem miért... Gondolom a megjelenéskori kinézetet szerették volna visszaadni. Mer anno a reklámfotókon így szerepelt.
Érdekes dolog, hogy a diesel kínálat ilyen szegényes. 2500 ccm -es mocit kihúzták a kínálatból, helyette butított 3000ccm -es moci van. És én hiányolom a 2.0 dupla turbos -t, amit az 1 -es BMW raktak be, 123D néven. Ugye Mercedesnek van ilyen erőforrása az új E -ben. Kíváncsi vagyok, az erősebbik 3.0D -hez hozzányúltak e. Benzines frontos volt egy kis fejlődés, de ott se módosítottak a 35i -s motoron.
Integra: Nekem is a sebváltó kar a kedvencem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
klassz ez az uj 5ös.de nekem az e60 jobban bejön.etalon szerintme még mindig kategóriájában.hátúlja 3as coupé.eleje 6-7es keverék inkább.
dízelből a 23d.t elég ekvés modellbe rakják.nagyon ki van az spicezzve.2.0 204 lóval.
érdekes az 550i 4.4 V8 407 ló...ezt az M.es okosítással 555öt tud.hát igen ezért rendesne el is kérnek pénzt.
Az a 528i.nek nevezett 258 lovas szerkezet elég bitang lehet.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8605 üzenetére
Nincs az kispiccezve, 2 turbo van benne, csak ennyi a történet. Pedig jó motor, és a konkurens E-Klasse -ban is van, ugye 250CDi néven fut.
Az a 528i maradt ugyan csak 3000ccm -es, csak a név változott meg. Szerintem jön egy 30i is, olyan 275 ló környékén, vagy még nagyobb teljesítménnyel. Nem értem ezt a jelölési rendszert. Valaminek kihagytak helyeket.
E60 elbújhat minden téren...ezek után már rá ehet mondani, hogy hányadék belsővel lett megáldva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Tegnap volt TopGear-on egy szép kis összehasonlítás, egy sima E46 M3 és egy Audi S4 4.2 V8. Egyenes úton az S4 be lett gyalázva, M3 brutálisan elverte pedig Stig még az indulást is elrontotta vele. Pedig mindkettő szívó, és az S4 -ben nagyobb a moci.
Aztán pályán 1s -el kikapott az M3 -as szárazon, Quattro hajtás miatt természetesen...
Egy nagyszerű motor ez a sor 6, innen is látszik. És mégis hanyagolni akarják. Pedig ott is megmondták, elpusztíthatatlan. A BMW az sor 6.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #8607 üzenetére
azért én odatettem volna az r35-öt a szaros v6-tal, meg az 1800kg-os súlyával, lehet, hogy meglepetés lett volna. meg aztán egy gt3 is illett volna a tesztbe.
sor6 sor6, jó ezeket mondani, nem lesz neked sor6, hogy elmondhasd, hogy sor6. a gyártóknak megkell élnie és mikor minden az egységes platform és uniformizálódás felé megy, akkor nincsen helye már sor6-nak.
hidd el, a legvégén teljesen lego lesz minden gyártónál....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SpeedR
őstag
válasz Integra #8610 üzenetére
Igazad van, de azért egy prémium gyártónál ilyen szempontból sokkal tágabb a mozgástér. Fontos szempont a hagyományok továbbvitele. Nem egy embert ismerek, akik csak sor6-tal hajlandók BMW-t venni. (és turbó nélkül, de ebből szerintem engednének előbb-utóbb)
Az r35-re én is kíváncsi lettem volna. -
MPowerPH
félisten
válasz Integra #8610 üzenetére
Még mindig nem tudom mi a gond a sor 6 -al. Eddig csak az volt, költségesebb lenne V -re váltani. Mivel a V -s erőforrás csak az M divíziót érinti. Eddig a sor 6 bevált, legjobb motorok. És az a technológia már kézben is van, nem kell arra külön erőforrást pazarolni. Nem beszélve, hogy a BMW -nél fontos a súly középre helyezése.
És nem véletlen a sor 6 mizéria, jobb motor egy sor 6 mint egy V6.R35 alatt a Nissan GT-R -re vagy a Skyline-ra gondolsz?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
viszont úgy tűnik, hogy a gyártónak már nem az.
nézd meg a hondát. ugyanez van. amitől híres lett, azt most megölik.
meg majd jönnek a honda turbo motorok. a vtec-nek meg annyi.
látod, a bmw-nek is a talpon maradás az első, a hagyomány meg a második.
mindenkinél ez van. nem lehet mit tenni, elkell fogadni....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #8617 üzenetére
másik kedvenc bmw design elemem: hátsó lámpa
egyszerűen gyönyörűek a vörösen izzó parázs fényével világító hátsó fénycsíkok élőben, ezt már sokat figyeltem a 7es bmw-ken. ennél szebbet senki sem tud.
persze itt is aztán vége a mesének, mikor rálépnek a fékre és már ég is az ember szeme a led-től......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
MPowerPH
félisten
válasz barnam_ #8619 üzenetére
Pont akartalak javítani.
Azon filózok, hogy ennyi sok technikai újdonság, bonyolult rendszerek...mi van ha elromlik? A 4 kerék kormányzás, az autó dőlését kontroll alatt tartó rendszer... Vagy akármi más. Mennyi pénz ezek cseréje, bele se merek gondolni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #8621 üzenetére
A 4kerék kormányzás és az aktív futómű az mélyen zsebbe nyúlós történet. Egyébként szvsz nincs semmi, ha elromlik, megy tovább egy állásban. Persze meg lehet csináltatni fix-re is mindkettőt jóval olcsóbban (a 8-asoknál volt sok ilyen, hogy a 4kerék kormányzásúakat inkább így javítottak, töredék áron) , de ezek valószínű nem az első tulajdonosnál jönnek majd elő.
-
Integra
titán
válasz barnam_ #8619 üzenetére
sajnos az e merga lámpája full led, a sima fény is. zavaró is. de nagyon más
de belül ülni elég fain benne
bömbi 5-öst meg majd megsasolom, nyálcsorgatni, ha megyek x-et nézni, kíváncsi vagyok rá.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #8621 üzenetére
megkell nézni, hogy a jótállás hogy vonatkozik az autó egyes rendszereire, alkatrészeire.
amúgy meg akik most új ötöst vesznek, nem foglalkoznak vele, mert garancia lejárás után már veszik az újat. garancia idő alatt pedig illik nem meghibásodni.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Tomics
addikt
Gyönyörű az új 5er
Remélem 10 év múlva megkaparinthatok egy használtatPH! addikt since 2004
-
Bubu79
addikt
"Remélem 10 év múlva megkaparinthatok egy használtat " - azért erre aludj még párat - sok kényelmi extrának könnyen lehet szopóág a vége, ha javításra kerül a sor
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #8617 üzenetére
szép de az e60 szebb
218 vagy 272 lovas benyás mocival tökéletes.és mivel ez bejön ugy fog zuhanni az ára mint a veszedelem.csak szólók elgondolkoztató neked.
amugy elég fura hogy az e46 m3 elveri az 4.2 V8 audit.nem véletlen e92 m3 volt az. az e46 m3 mocija 7x lett a legobb motor több kategóriábvan.gyakorlatilag amíg gyártották mindne évben hazavitt valami djíat.az e36 m3 3.2es motor alapjaira épült technika. ...meg a 35i is ynert díjat az m3 V8a is ha jól tudom.integra>>azért a skyline más világ ám....turbó meg V6. amugy ez az uj 5ös hátsó dettó e92 coupé hátsó szerintem.vagy amodellfrissis 3as fullteli piros lámpája is ilyen szinte.nem lenne az jobb mint az x3? ..és azokban már benne vana 177 lovas 2.0d is.
bubu>>igazad van ennyi.de nekik uj bmw kell nekünk meg igazi bmw
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #8628 üzenetére
hát nem tom az audi mit tud de az e46 m3 1.5 tonnához ad 343 lovat...tudom tudom le lehetne még könnyíteni 300kilót rajta .....
kanyarokban valszeg driftel kifelé....és amikor csúszik a gumi lassul...ergo pályán is egyenesbe visszahozza amit ellassul kanyarokban drifteléssel....
de más de egy korból vannak.egy országból.és nem feltöltösek.
igen sor6.épp erről mega diskurálás e36 m3 3.2 és e46 m3 3.2 között mi a különnbség motorban.(s52 vs s54)
ha jól tom 3201 és 3243 cm3 a két motor és -4 kiló az ujabb javára.ezen kívül semmit nem angyon lehet felvonultatni.optimalizátak pár dolgot meg rányomtka angyobb benyanyomást.jobb kipufogórendszer.ennyi.aza 4 kiló bárhol benyerhető....bmw001>>hehe azért érdekes ám 4.2 V8ból miért pont ők is 343 lovat hoztak ki ...de ő bajuk azért aza motor gondolom egy +50 lovat elbírna...és akkor azért elkalapálná...dehát így jártak.
A mostani rs6ot meg nem igazán tudja megfogni a bmw semmivel(max ha valami tuningcég átépíti még).talán majd a V8 biturbó m5....azért a 4karikás 580 loval +70 lovla gazdálkodhat na meg ugye a nyomatéka jobb.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8630 üzenetére
Ha lenne pénzem, szívem szerint ilyet vennék. Egyszer majd...
Dragon, RS6 V10 biturbo. Azért egy ugyan akkora szívóval ne akard már megversenyeztetni... A BMW féle V10 -es egy bitubóval 600 ló fölött lenne nem is kicsit.
Van súly csökkentett M3, M3 CSL néven.
Igen, kanyarokban drifftel kicsit, nem tökéletes a tapadás, de még mindig jobb mint az első kerék meghajtás. Az Audi a quattro miatt van előnyben. De ez egy szűk kis tesztpálya, biztos ismeritek a TC tesztpályáját. Ott a Quattro hajtás előnye duplán kijön, főleg a kalapácsban. Szerintem Nordschleifén az M3 már odaverne neki. Az az igazi versenypálya. Amúgy az S4 egy sportlimuzin, az E46 M3 meg egy... És az összehasonlítás azért volt, hogy milyen autót vegyen az akinek van x pénze, és száguldani akar, de szereti a prémiumot és a kényelmet. Így jött ki az S4 és az M3. Az lett a vége, hogy az M3 az őrülteknek való, az S4 meg nagypapáknak. Jah, és ők M3 -at vennének.
Hogy miért annyi ló azt nem tudom. Ennyi sikerült. Ugyan ez a 4.2 -es más Audiban se volt erősebb, inkább gyengébb... Lehet tudtak volna többet, csak a fogyi és a káros anyag kibocsájtás bánta volna.Még mondok valamit. E39 M5 a sima szívó motorral ami 400 lovat produkált, odaverte a régebbi 420 lovas RS6 -ot. Szóval tudtak erőforrást gyártani, az biztos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #8631 üzenetére
na ja.
megkattantál a dízeltől.
335ci
vagy 135ie46 m3 vagy e36 m3 között kéne döntenem nagyon nehéz lenne....feltételezve hogy apénz nem akadály..de inkább e36 m3.1 gurigából olyna pöpecre lehetne rakni hogy csuda...és akkor még mindig bővena fiatalabb teso alatt vagyok árban...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #8633 üzenetére
nekem se kéne m3 de következő autó 135-140 lo minimum. és bmw.esetleg opel,seat játszik még.
nekem e36 m3 jobban akkor már.előny persze..az hogy ottmaradj vele mint a haverod pályán multkor mesélted..erre hajlamos vagy nem emlékezni igaz?
előny max.a kis fogyi, de ez is csak ha nyugiba közlekedsz, innentől cska hátránya van, büdős, zajos, nem lehet pörgetni, szervízigényes. de nem félek sokáig meglesz alattad szóval ugyis tom visszatérsz majd 1x egy 530i.vel.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8634 üzenetére
530i -vel semmiképpen se, esetleg 330i.
Igen, az az E46 -os diesel motor, ami az E39 -ben is van. Én attól félek csak, mert annak a motornak vannak rossz hírei. Az E60 30D -je sokkal megbízhatóbb már, új fejlesztés."és bmw.esetleg opel,seat játszik még."
Na és te beszélsz nekem. Én legalább hasonló kategóriájú és minőségű autót néztem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #8631 üzenetére
bitang jó a 3.0d a 6os automatával..
nagyon szépen megy. de megkell emészteni a fogyasztási és fenntartási költségeit.
ergo többet kell keresni..mondjuk biztosítási szempontból lassan elvészik, hogy mekkora a motor, mivel a teljesítmény fog számítani.és az új 2 literesek már 200le gyárilag, alig gyengébbek a 3 literesnél. na de a motor járáskultúrája ég és föld.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz tibi666 #8638 üzenetére
x5-ben sokat nem érzel ebből, csak hogy szépen húz nyomatékból
ha megy a teknő, már nem zavaró a traktor, bár nekem akkor is furcsa, hogy nincsen fordulatszám, ezért is inkább az automata, így a csuda sem akar hajtani őrült módjára....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
rootkiller
őstag
Már megint ez a csúnya kitúrt röfi orr feeling vesék, egyre csak nőnek és nőnek. Az új 7esen is marha csúnya volt, ez se tetszik. Jah amúgy 8 sebességes autómata váltó?? Érdekes, hogy egyre csak gyarapodnak a sebességek.
Artengo TR 990 Pro
-
Vandit.
addikt
válasz rootkiller #8640 üzenetére
Ja a bmw az már csak ilyen szarokat tud csinálni... Bezzeg a matchbox seat az nagyon tuti.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
kaptam hírlevelet bmw.től:
Tisztelt Ügyfelünk!
A Wallis Duna BMW Márkakereskedésben 2009. november 28-án különleges ajánlatokkal várjuk Önt:
egyes, raktári BMW modellek jelentős kedvezménnyel vásárolhatók meg. A BMW 116i-től a BMW Z4 Roadsteren keresztül a BMW 730d-ig terjedő kedvezményes kínálatunkban bizonyára Ön is megtalálja az igényeinek leginkább megfelelő modellt.Típus Listaár Kedvezményes ár
116I Advantage 7 377 000 Ft 6 250 000 Ft
320d xDrive 12 061 000 Ft 9 490 000 Ft
520d 14 420 000 Ft 11 490 000 Ft
730d 28 872 000 Ft 24 900 000 Ft
X3 xDrive20d 14 256 000 Ft 10 900 000 Ft
X6 xDrive35d 23 089 000 Ft 19 900 000 Ft
Z4 sDrive23i 15 773 000 Ft 13 900 000 Ftazért aki épp ilyet akar az elég rendes kedvezményekkel vehet most.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #8640 üzenetére
Igen, 8 -as... Mi ebben a fura? Az meg, hogy neked nem tetszik egy dolog. A többségnek bejön, és ez a lényeg. Direkt ilyenre lett megformálva, kicsit bedől az orra. Cápa feeling. BMW soha nem csinált olyan kocsit, ami beleszürkült a környezetbe.
Ajj ma Bp. -n megláttam egy fekete E90 M3 -at. Istenem, gyönyörű az az autó. Nem tudtam megállni, bent ült a tulaj, beköszöntem és megkértem kicsit túráztassa már meg. Nagyon rendes volt, még azt is megengedte, hogy beleüljek. Istenem, az a zeneszó... Már lassan úgy vagyok vele, jobb mint egy nő. Egész életemben hallgatnám azt a gyönyörű brummogást.
dragonfx: És megveszed az X6 35d -t, ahogy kihozod a szalonból már -5milla.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
válasz rootkiller #8642 üzenetére
Bármelyik seat ehhez az 5-ös képest igencsak matchbox kategória. értsd: játékautó.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
Tényleg nem azért.... De jót mosolyogtam ezen. Übertitkos technika.
Don't Tread On Me
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #8648 üzenetére
Kimegyek Ausztriába, vagy Németországba, és egy 1db Suzuki-t nem látok. De nem csak náluk, ez egész nyugatra érvényes... ez szerintem mindent elmond a Suzukiról, de hát, ahogy Tomics is írja, ez kell a magyarnak...
Észak-Amerikához sok sikert kívánok nekik, szerintem nem fogják ott megvetni a lábukat. Ott a franciákat is utálják, hát mi lesz a Suzukival?
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Új hozzászólás Aktív témák
- Metcal SP200 forrasztó állomás , páka nélkül
- Mastroweld Evobasic mini-140i inverteres hegesztő eladó
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W