-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
válasz Winner_hun #8752 üzenetére
Dehogynem, a durrogás az jó! Inti
-
Winner_hun
félisten
-
fekeandras
őstag
válasz Winner_hun #8754 üzenetére
De durrog!
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #8751 üzenetére
nem a lényeg hanem az eredményezi. (hogy a forró csőbe bejut egy kis keverék és a hő hatására az ott elég, akkor van gond ha az egész vissza fele történik, elég gyorsan el lehet égetni pár szelepet.)
illetve akkor van még gond amikor nem csak durrog hanem lángol is, és a gyulladás a lambdaszonda(ák) elöttről kezd el égni akkor is elég gyorsan, no meg a kamárs dobok is de amin kamrás dob van az nem fog lángolni.
de pl ezzel ellentétben a turbosoknál erre direkt hajaznak hogy abba a pici leőmlő részben történjen egy égés (eltolják a gyújtás szöget és motorféknél is van befecskendezés a keverék szépen át esik a HF-n majd a leőmlőben begyullad) és ennek mi az előnye? hogy motorféknél a turbosnál nem vész el a turbo fordulata(->a felépített nyomás nagy része megmarad), ergo váltásnál, motorféknél nincs turbo lyuk.
jellemzően a subaru meg a micsu alkalmazta.
fekeandras: akkor lángoljon is már [link]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Bubu79
addikt
Basszátok meg tényleg mindig ezt a topikot kell teleszarni?
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
LOL...
Ma jöttem hazafelé, egy kis ködlámpás fiat punto tilitolizott lefelé az útról, de olyan mód, hogy 0.5m se volt a két autó között. Ráadásul olyan keskeny volt a kis punto, hogy láttam mindkét lámpáját a vezető oldali tükörben, úgy tolakodott még 130!!! -nál is. 60 -as tábla volt, direkt belassítottam annyira, jöttek szembe, Aztán elkezdett előzni, megvártam míg mellém ér, 80 -nál toltam egy 2. -at és mint a szart, direktbe azt akartam, hogy kiessek a látótávolságából, tudja már meg hol a helye azzal a kis szarral.
Barátnőmnek két hozzáfűzni valója volt a dologhoz. "Ne hagyd már, hogy megelőzzön, menj gyorsabban." A másodikat 200 -nál nyüszkölte oda. "Félek"[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #8761 üzenetére
Nem, nem az...ha jönnek szembe. De nem jöttek, egyenes az út végig, én refivel mentem. Amúgy hivatalosan nem lehetett mellettem, mert nem indexelt. És ha nem jelzi a sávváltást, akkor elvileg nem is váltott sávot, ugye? Magyarul én nem láttam, hogy jön, mert nem láttam az indexét villanni... Az se vicces, mikor valaki a seggedben pattog. Szerintem ha lenyomtam volna a féket valami miatt, rámkenyődik. Mert se reakció ideje nincs annyi, hogy reagálni tudjon, se megfelelő fékereje nem lett volna annak a szarnak.
Nem beszélve, hogy ha nem lett volna sötétedős tükröm, már megvakultam volna hatalmas ködlámpáitól...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #8762 üzenetére
valószínűleg utolért, azért ment mögötted.
valószínűleg azért ért utol, mert gyorsabban ment nálad.na, most ha vakít, akkor nyomod neki egy ideig 130-al, közben még veszélyhelyzetet is teremtve ezzel a fej fej mellett haladással, aztán visszaállsz normál tempóra, hogy előbb utóbb utolérjen megint?
vagy pedig esetleg elveszed a gázt, és indexelve jelzed neki, hogy előzzön meg, ha akar.
utána nem is vakítana tovább, és ő is tudna haladni. persze erről nem lehetne írni ide, meg az nem is lenne bmw-s szokás, ahogy dragon írta? ezzel csak feszültséget keltettél a másikban, ami meg nem jó dolog a közlekedésben. -
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #8765 üzenetére
Erre kettő dolgot írok... Utána már nem álltam vissza normal tempora, kicsit megrövidítettem a hazautazást.
Nem szeretem ha valaki tilitolizik a fenekemben és jampizni próbál. Én így reagálok, ha valaki ilyen módon tol lefelé az útról.
A fej-fej mellett haladásról meg annyit, hogy az kb. 3s -ig tartott, utána már csak az autóm hátulját nézegethette. Az más dolog, hogy ő ugye nem is volt abban a sávban, mivel nem jelezte azt az irányjelzővel. Igazam van vagy nincs igazam?"vagy pedig esetleg elveszed a gázt, és indexelve jelzed neki, hogy előzzön meg, ha akar".
Igen, ez is egy eshetőség. Ha jönnek szembe azt csinálom ilyenkor, hogy hagyom had menjen, még a fékre is lépek neki, hogy biztosan elférjen. Utána viszont letolom a picsába, és visszaelőzöm. És nem várom be.... Jó, az ilyenek általában tilosban utána úgyis elmennek, ha utolérek egy autót és záró van. De az a része már nem érdekel."ezzel csak feszültséget keltettél a másikban"
A feszültségkeltést már ő megkezdte velem, nem véletlen gurultam be.
Ha nem tol lefelé ilyen szar-szemét módon, akkor nincs semmi problémám és elengedem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #8766 üzenetére
hagyjuk már ezt a nem indexelt dumát... ha zavar, hogy a seggedben megy, kapcsolj ködlámpát, lépj finoman a fékre, hogy égjen a lámpa, esetleg ablakmosózz, lámpamosóval kombinálva garantált adagot kap a szélvédőre.
negyedik lehetőség, hogy elveszed a gázt, és addig lassulsz, míg meg nem előz.
én mostanában mindig ezt csinálom, ugyanis pályán mindig utolér pár majom, aztán beállnak mögém, vakítanak pár méterről. ilyenkor oldom a tempomatot, aztán szép lassan elmennek. -
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #8766 üzenetére
Ha egy X6 tol le, annak is leállsz jampizni?
Havonta előállsz egy ilyen ki ha én nem sztorival, amivel ráadásul csal megerősíted az emberek köztudatában a bunkó BMW-s hozzáállásukat...
Belemagyarázhatsz, amit akarsz, hogy nem indexelt - láttad, hogy előzni akar, ha indexel, ha nem, el kell engedned.
Ilyen időben meg nem nagyon kéne főúton 200 -al közlekedni (persze amúgy sem...)pláne nem úgy, hogy a barátnőd ott ül melletted.A sok OFF mellett ilyen hozzászólásokra van szükség a BMW topicban...
-
MPowerPH
félisten
Már volt olyan, hogy egy X6 3.0 tádé is rámvillantott... Valahogy az se hatott meg, de az legalább nem egy ócskavas mint pl. egy punto..
Ilyen időben? Köd nuku, út teljesen száraz. Most miről beszélünk?
tibi666: Ezek szerint nekem más a mentalitásom.
Én nem magyarázok bele semmit semmibe. Nem indexelt és kész.
Ő 4 szabályt hágott át azzal amit csinált, én ellenben csak kettőt.Az meg hogy nem kell 200 -al közlekedni, teljesen igazad van. Utána ráálltam 150 -re tempomattal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
marsu
addikt
Press any key to continue ...
-
MPowerPH
félisten
Most mondjam azt, hogy bárcsak én vezetném? Jó lenne egy E60 nagy motorral az fix.
Amúgy erről csak annyit, hogy ennyi esze van...Mindig van olyan hely ahol lehet nyomni, de van olyan is, ahol vigyázni kell a pénzbehajtók(rendőrök) miatt.Én még kismiska vagyok...van itt egy BMW -s kolléga aki szintén anno 528i -vel járkált. Nah, ő a tipikus BMW -s állat. Szerintem tudjátok kiről beszélek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
marsu
addikt
Ha ilyen autóm lenne, és ennyivel mernék menni vele, akkor biztos lenne valami lézer blokkoló szerkezet rajta ....
Press any key to continue ...
-
marsu
addikt
válasz MPowerPH #8776 üzenetére
Talán pár gyorshajtás büntetés megúszása visszahozná az árát ...
Eddigi pályafutásom alatt még csak egyszer mértek be, Szolnok és Törökszentmiklós között 153km/h-val ...
... de ez már évekkel ezelőtt volt. Akkor 15.000.- pénz volt a bünti, illetékbélyegen kellett felragasztva visszaküldenem a "levelezőlapot", jah és levontak egy büntipontot.
Ha jól emlékszem két év alatt évült el.
Press any key to continue ...
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #8771 üzenetére
De most komolyan - egy autótól várod el azt, hogy tiszteletet ébressz másokban?
Ez a letúrlak-nem engedlek móka biztos jó dolog, amíg szembe nem jön valaki - onnantól átmegy ki a bátrabba és nagyon hamar kiderülhet, hogy a besz@ribb az árokban köt ki...
Ha minden egyes figurán felhúznám magam, aki a seggemben lohol és vakít a hulladék sufni xenonjával, rövid úton agyvérzést kapnék - hátul ugyanis a világon semmi nem jelzi a mögöttem haladónak, hogy milyen motor csücsül a gépben, így alapértelmezés szerint a letúrandó türhő BMW-s kategóriában vagyok ( biztos azér' nincs rajta a típusszám, mer' gyenge, mint a tavaszi szellő ) a fehér furgonosok, a tolólappal ellátott, hátul giga diffúzoros homasitás boyrészerek ( 1.0, 1.3 motor rulez ), a második gyerekkorukat élő családi egyterűs apukák szemében és ha én 100-zal megyek ott, ahol 90 a megengedett, akkor ők feltétlenül gyorsabban szeretnének menni, mer' csak.
Leszarom őket, menjenek - mert engem is hazavárnak és a világon semmi jelentősége nincs annak a 10 percnek, amivel gyorsabban otthon lehetek, ha kinyomom a szemét a gépnek...
A tiszteletet nem az autónak fogják megadni - egy BMW-t kishazánkban senki nem tisztel a bimmereseken kívül, mert olyan az átlag közlekedők szemében, mint a vörös posztó a bika szemében...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #8764 üzenetére
látód és ettől az éleménytől akarod magad megfosztani.meg attól hogy rádvillogjanak. ..meg kielőzhesd 6 hengerrel.gondolom azért tolod mert szereted a hangját.érdekes mégis mennyit jársz vele pedig fuj hibás nem kell, de azért szereted.
Nekem is kéne egy 2.5 akkor nem tudnának xarakodni...megy mint az állat
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8779 üzenetére
Igen...imádom a sor 6 hangját. Mikor brummog alacsony fordulaton, és mikor leszabályozás előtt visít. De a legszebb hangja nyomatékcsúcson van, olyan 3500rpm körül. Csak az a gáz, hogy most kicsit elszalad velem a ló. 66l -el 670km -et tudtam csak megtenni, ami eddig az egyik legrosszabb így mindennapi használatban.
marsu: Igen, főleg egy ilyen mértékű gyorshajtásnál visszahozza az árát akár egy alkalomból is.
Nekem eddig a 60 -as táblánál volt egy asszem 82 -es gyorshajtásom, 15k -m bánta nekem is, de pontot érdekes nem kaptam. És az is csak azért, mert az M6 -os végén a kamion miatt nem láttam meg a kukkereket.Bubu79: Hidd el, én is így vagyok ezzel. Tegnap és még vannak napok, amikor feszültebb vagyok, és olyankor bizony így reagálok. Ennek is volt előzménye, mert Pécsen majdnem karamboloztam. Majdnem állóra fékeztem az autót, mert egy fasz a szerpentinen zárón a kanyarban előzött. Én a kavicson mentem a végén, és tényleg majdnem megálltam, hogy elférjen. Előtte meg a zöldnél kellett fékeznem, mert egy másik fasz nem nézte, hogy neki már régen piros, és átvágott előttem. Ez nálam tökéletesen megalapozta azt, hogy a vérnyomásom az egekben legyen. És rájöttem arra, hogy akkor nem ér stressz, ha 150 -el járkálok, mert tuti senki nem előzget, nem vonatozunk, és nem kell annyit néznem a visszapillantót, hogy melyik gyökér próbál beférni elém. Tegnap is csak addig mentem 100 -al, amíg nem voltam ideges. Érdekes, utána egyből megnyugodtam.
A furgonosok meg szánalmasak, azokkal pont én is úgy vagyok, hogy engedem őket, had menjen. Általában ott is mind1, hogy záró vagy kereszteződés, szembejövő vagy kanyar. Ezekkel nem foglalkozom, max. tényleg csak akkor ha ideges vagyok.
Nem várom én el az autótól a tiszteletet, de egy S500 -as mergát biztos senki nem túr le a szaros puntójával pl. Erről az egymás mellett megyünkről meg annyit, hogy az csak 3s -ig tart, és hangsúlyozom üres úton. Utána nyugodtan visszasorolhat, de csak a helyemre. Ebben nem látok semmi rosszat. Persze, ha tudom, hogy egy erősebb autó van mögöttem, akkor már mielőtt elkezdene előzni, akkor taposom le a pedált.
Higgyétek el tudom mit szabad és mit nem. És csak akkor csinálom ezeket, amikor tudom, hogy nincs senki az úton rajtunk kívül. Abban meg hogy hagyom, megelőzni magam és utána én is letolom, nem látok semmi rosszat, megmutatom neki milyen idegesítő is az ilyen, és hogy ehhez nem kell nagy vezetési tudomány, mert még a barátnőm is megtudná csinálni.Don't Tread On Me
-
Tomics
addikt
Ma láttam egy új rendszámos gyönyörű E46 teljesen gyári újnak kinéző sedant feketét krómcsíkkal az ablakán, gyönyörű volt. Jobb nem is kellene 320 vagy 25i motorral. Megéri azt a +pénzt hogy külföldről behozom és tudom hogy jó állapotban van. Na maj d2-3 év múlva...
PH! addikt since 2004
-
venember83
nagyúr
Tényleg ez kell a népnek? Hol vannak már a könnyed M3-as idők...
-
MPowerPH
félisten
válasz venember83 #8782 üzenetére
Nekem ez piszkosul tetszik. De nem csak ez, hanem az egész GT koncepció.
Don't Tread On Me
-
venember83
nagyúr
válasz MPowerPH #8783 üzenetére
Nem tudom, engem idegesít, hogy egy normális méretű autó már lassan kéttonnás tömeggel rendelkezik, a kis nyomorult városi cirkálók is már szinte tonnánál járnak, és nem igazán könnyítenek az autógyárak, francokat, csak nyomják bele az anyagot a kocsikba, cipeljen az ember minél több kilót, mindenkinek jó az. No mindegy, egyéni szocproblem, de a BMW modelleken nagyon kiütközik a folytonos növekedés, dudorodás.
-
MPowerPH
félisten
válasz venember83 #8784 üzenetére
Láttad az új A8 -ast? Mint egy kisbusz, olyan széles és hosszú. Csak laposabb. Súlyban is pont már az alsó középkatos autók is 1500kg -nál járnak.
Mondeo -n szembetűnő ez, mert az előző generáció 1360kg körül mozgott, addig az új majdnem 1600kg.Don't Tread On Me
-
venember83
nagyúr
válasz MPowerPH #8785 üzenetére
Audi nem érdekel, eddig se szerettem, Ford kevés szép autót készített, a németek közül a BMW tartotta magát valamennyire, de már nem. Ne hozz fel példának Fordot meg Audit a BMW topikban, marhára nem érdekel, hogy a többi autógyár mit csinál (pár kivétellel), a nagy baj az, hogy a BMW is követi őket.
-
MPowerPH
félisten
válasz venember83 #8786 üzenetére
Erre felé tolódik el a piac, az igények... A BMW -nek is követnie kell ezt, mert ha nem változtatna a méreteken, akkor az 5 -ös BMW kisebb lenne mint pl. egy Ford Mondeo, ami ugye elfogadhatatlan. Most két példát hoztam, de hozhatnék többet is, összes gyártónál megjelenik ez a fajta fejlesztési irányelv.
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz venember83 #8782 üzenetére
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Winner_hun
félisten
válasz Winner_hun #8748 üzenetére
Na hehe már semeddig, legalábbis ezt a nicket...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
MPowerPH
félisten
-
Bubu79
addikt
válasz Winner_hun #8789 üzenetére
De legalább nem itt trollkodta össze a banhammert
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
Integra
titán
válasz venember83 #8784 üzenetére
5gt is egy vicc bmw, de a családos apukáknak gyártották, mert a bmw nem gyárt multivan-t. kb azt hivatott kiváltani. csak béemvésen. jó ronda.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
Nem szép az 5ös GT.
még most jövő 5ös is szebb.
de e60 etalon nálam.
ahogy az e36 is.mindenki próbálkozik ugye csak valaki sikeresen valaki meg nem
amugy tényleg gáz csak hízík az autok súlya. x6 2.3tonna?? ..te jó ég valamivel ütközik a másik sofőr tuti halott.ő max. bukik egy lököst...hát lehet a nagyon gazdagoknak ezért kell x6.a biztonság miatt.
már a 3as is verdesi a 1.5 tonnát ...enyém még 1200kg csak..az se volt kevés maga korában mondjuk.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #8796 üzenetére
Sajnos ez van, egyre nehezebbek lesznek. Egyre több az extra, a biztonsági felszerelés, az autók is folyton csak növekednek. Ez elkerülhetetlen súlygyarapodást okoz. Lehetne könnyebb anyagból is autókat gyártani csak kb ,,senki" nem venné úgy megdobná a vételárat. Az ódi jól be is szopta ezt anno mert csak nagyon kevesek adtak akár milliókkal többet egy autóért csak mert az alumínium. Még tőlünk nyugatabbra sem nagyon kapkodtak anno az A2 után olyan irreálisan drágán adták közben volt benne egy szar 1.4 motor meg full fapad sokmillióért...
Az 5GT egy rossz vicc viszont a következő ötös marha jól fog kinézni. [link]
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #8797 üzenetére
Itt valami nem smakkol. Ezek nem az új 5 -ös képei, anno már linkeltem őket. Talán ez is egy koncepció volt. Ha vissza lapozol, akkor láthatod, hogy a 2010 -ben debütáló 5 -ös, hogy fog kinézni.
Megjegyzem, és ezt már akkor is megtettem...ez a forma nekem is bejön, előröl nagyon szép. Viszont a fara az eredetinek szebb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Fűnyíró topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- Asztalos klub
- További aktív témák...