-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bubu79
addikt
válasz neduddki #8046 üzenetére
Nem hitelre van
A köbcenti stimmel, de ez speciel "csak" 170 ló - fojtott 2,5-ös blokk van benne, ezért is nem 325i, csak 323i
320-at keresgéltem volna, de a piac tele volt 316-okkal, azon felül szinte semmi. Pár 320-as, azok egy része ráadásul automata is, amitől fázom cseppet - ki tudja mit kapott meg a gép, mielőtt hozzám került...
Erre a gépre véletlenül bukkantam - elbactam a keresési beállításokat és nem szűrtem köbcentire - amikor megláttam csak egy volt biztos: hogy hol található ( csak a megye volt megadva ), ismerős volt a háttér
Megbeszéltem a tulajjal egy találkozót, elmentünk állapotfelvételre, átnézteük A-Z-ig, majd aludtam rá párat, mert hát mégiscsak egy számmal nagyobb, mint amit kerestem
Egy garnitúra téli gumi is járt hozzá, felnire szerelve...
Eddig cirka 1000km-t tettünk meg együtt szerviz után - az első futóműben lengőkar végi gömbfejeket és szilenteket kellett cserélni, kutyacsontot, egyébként rendben van, olajakat, szíjakat, szűrőket - mázlim van, mert szerette az előző gazdája is
Eszméletlenül megy a 318i-hez képest - közvetlen, stabil - szeretem A továbbiakat meg majd meglátjuk - a hisztik később jönnek majd ki
Szépen muzsikál a sorhat - úgy 3000 körül kezd el igazán szépen duruzsolni A motortér kicsit zsúfolt a négyhengereshez képest
Múlt hét végén elvoltunk vele a Bakonyban - nem jött zavarba, bár itt-ott már hóval is találkoztunk
A belsejét még kicsit reszelgetni kell - mégiscsak egy 13 éves gépről van szó
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz neduddki #8048 üzenetére
Az stimmel
Fogyasztás? Hááát...
Vegyesben szabályokat betartva beérte 9l-el úgy, hogy autópályán nem jártunk - városban gyanítom 12 alá nem nagyon fog menni - de még nem tudom
Szeret hörpölni, no
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz neduddki #8501 üzenetére
Csittelhalgass - rögtöngyorsan, Foltosmacska
Nézzenek oda - idejön flamelni a beste ágyelője
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz neduddki #9011 üzenetére
Nem is olyan vészes ez a hidrogén előállítósdi - vagy a kőolaj feldolgozás melléktermékeként nyerhető ki ( környezetbaráccságos technológia ), vagy bontható vízből, némi áram felhasználásával, amit mondjuk hiper természetbarát erőműben termeltek - mondjuk egy szenes égetőműben, esetleg gázmotorosban
Természetesen tudom, hogy az ilyen termelő üzemekben csakis és kizárólag megújuló, környezetbarát erőforrásokból nyert árammal dolgoznak
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz neduddki #9013 üzenetére
Ezt biza kérdezd meg a vegyész lyányoktól a tehenészetben - de egy biztos, az olcsótól távol áll az elektrolízises módszer
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
_Voyage_
aktív tag
válasz neduddki #9011 üzenetére
Gőzöm nincs ezekről, de biztos, hogy kevesebb lesz akkor, mikor már tömegtermelés van nem gyengén, mint a gázolajé, benziné. Illetve környezetkímélőbb is, ha atomerőművekből nyert áramot használnak fel hozzá.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Bubu79
addikt
válasz neduddki #9017 üzenetére
Hidd el, akad majd arra is valami kifogás - a zöldek nagyon kreatívak tudnak lenni
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz neduddki #9009 üzenetére
Mit csináljak ezzel?
Atomot meg ne szidjátok, mer Paks nélkül kis hörcsögöt kellene tartanotok mókuskerékben, hogy legyen mivel meghajtani a gépeteket és itt fórumozni.
Melléktermék? Mint mindennek, ennek is vannak hátrányai... Amúgy el van túlozva. Hülye greenpeace -es barmok kitalálnak mindent. Atomenergia veszélyes, a napkollektor nem jó, mer drága előállítani, a szélerőmű zavarja a madarakat, stb... Há de LOL, mégis sütnek/főznek, vasalnak, mosnak és a f@aszukat verik a tv előtt. Azt hiszik az az áram ami hozzájuk megy, az más mint a szomszédoké és teljesen környezetbarát előállítású?!
1 hétig áram nélkül beraknám őket egy házba, szerintem fél nap alatt elpusztulnának...a sok ingyenélő sz@rdarab.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz neduddki #9113 üzenetére
na akkor most végre én is fikázhatom hogy nem értem amit ír valaki.
e36ban nem volt 1.9es motor vagyis volt de az m44b19 volt...18is modellfrissi utáni verzioja 140 lóval.
m43b19 szerintme sosem volt.mert a z3ban már egy ujabb motorvariáns szerepelt ami az e46 4hengereseiben is.
bmwpower szerint viszont az e46 318 @1.9es mocija(m43tu) nem azonos a z3as 1.9es mocijával.ott az van írva avgyon hogy a z3ban m44 volt ami 140 lovas.ergo 118 lovas mocit nem raktak a z3ba ami mondjuk érthető cuopé révén.
ha mégis lenne ilyen akkor az m43tu lehet csakis.
Az m44 sokkal jobb konstrukció.erősebb jobb.megnéztem tényleg van 1.9es 118 lovas z3...akkor az m43tu moci lesz.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz neduddki #9115 üzenetére
te figyeljé már kicsi rigó kicsit jobban otthon avgyok bmw.s témákban mint te.kérdeztél én normálisan válaszoltam.az én írásom nem elolvasható de megérthető.a tiéd viszont se nem olvasható se nem érthető.
Majd jövő karácsonyra összedobunk neked egy 2k.s billentyűzetre,mert mint mondtam én azért írok így mert néha beragad pár billentyűm de szerintem ezta bill.t nem akarom lecserélni.és ha tudnád m43 és m43tu nem azonos.
az m43tu az m44re hajaz csak sokkal gyengébb.118 ló vs 140 ló.
m43b18ra is hajaz az meg 116 lovas.vagyis mondhatjuk hogy egy elég gyengén felfurt m43b18ról van szó.de ha jól tudom vanosos és dupla veztengelyes mnt az m44 szala kettő közt van.A sajtóanyagoddal meg töröld ki a s****det.és ha egyből rámtámadsz mikor segíteni akarok akkor akár ki is huzhatsz a topikból.ne hadoválj itt hülyeséget kémiát meg fizikát.erre nincs szükség itt van erre topik keresd meg.de a keresőbe figyelj a beírásra mert nem találód meg.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #9129 üzenetére
HI!
"hogy a a m43b19 uj hengerfejjel es a megnovekedett teljeitmeny hozta szukseges megerositesekkel" a vegerol lematatt: meg a szokaso fojjamtos bomos finomitasok
udv
neduddki
p.s. Maci: kar ra szotvesztegeni de mikor fojjamosan baromsagot beszel akkor neha elkuldom legelni hogy tugya hova valo
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Bubu79
addikt
válasz neduddki #9131 üzenetére
Akkor most jöjjön az, hogy:
E36-ba nem rakták az 1,9-es benzinest, csak E46-ba, a német belpiacos 316-okba
Csak hogy meglegyen ismét
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz neduddki #9133 üzenetére
Kicsit paprikásabb kiegészítésre vártam
Ez van - a sváboknak nem volt elég kraftos az 1,6-os motor a 316-ba - kellett a nyomatékosabb 1,9-es
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz neduddki #9133 üzenetére
fogd már fel hogy a típusmegjelölés enmf eltétlen takarja már a moci méretét elég régóta gondolom idáig nem jutsz ela tudásoddal.
e36ról kérdeztél..amiről te bezsélsz az az e46 318i 1.9es mocival és 118 lóval.
A z3ba ugyanezt az 1.9est tették 118lóval.
Más kérdés poweren nemn így írják le...de ott nálad 100x okosabb hozzáértőbb emberek vannak szoval befoghatnád az alaptalan észosztást.
A kódjele m43tu....mégha te nem is hiszel benne és ha belelátnál tudnád a sima m43 és a m44 öszvérmotorja.
Ezért mondta régebben bmw001 hogy kis átalakítással fel lehet huzni 140 lóra mint egy m44es is mocit.
de hogy is lyukadtál te ide ki?mit akarsz venni?e46 318i.t?
Amugy meg nemhiába aza kódjele hogy m43tu mert jobban hajaz az m43asra.
Annak 18.as verziója ami 1800cm3 is volt az 115 lovas.ez 1.8asként hirdetett 1900as motci.ami 118 lovat teljesít csak!!!..teljesne egyértelmű hogy az m43b18at furták fel.elég gyengén mert 100cm3ből csak 3 lovat hoztak elő.olyan 125 lovasnak kéne lennie.Jó persze lehet sőt biztos inkább a nyomatékosság miatt furták fel.
az m44 16V.s az m43 meg 8V ahogy az m43tu is."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz neduddki #9147 üzenetére
hát de aranyos jófej vagy...kérsz 1 puszit?
neked egy paks kéne hogy feltöltsön téged elég világosággal.üdv:neddudki..valaki nem tudná hogy ne tudsz írni ezzel fémjelzed, észkombájn.
bubu>>hehe azért írta én is mert nekem is
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
neduddki
nagyúr
-
VR6-Fan
veterán
válasz neduddki #9215 üzenetére
vannak azok 2.0 FSI szívó van, csak baromi ritka főleg kicsiny hazánkba.
no meg minden gyártonánl pusztulnak ki a nagy ccm-es motorok és jönnek helyete a kicsi feltöltösök, mert az milyen jó mert kevesebb a káros anyag.
aha persze részterhelésen ahol, nem kell eldúsítani a keveréket, de amint megjön a nyomás...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz neduddki #9223 üzenetére
hüm nem tudom, szerintem törölték, lett helyette 1,8TSI.
hüm esetleg a digifanthoz-motronichoz-FSIhez nincs valami gyári doksit ungarishe nyelven?
BMW001:de lehet hogy az a tákolt szar a maga 380le-jével, megbizhatod mint az 528i-d
hüm én mikor lettem vajon PH!Kedvenc ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Gézengúz
addikt
válasz neduddki #9276 üzenetére
Jugoszláv farkasölők....
Sharplaninac...Más..
Kicsit off ha másnak is szabad....Egy haveromnak ilyenje van 4.0 automata, ezek a vasak tényleg csak 13 körül esznek???Persze meg se fordul a fejemben, csak kíváncsiság, ezerszer inkább E36 M3 kópé......
BMW001
vazz feltöltés előtt elforgathattad volna....
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz neduddki #10715 üzenetére
Ennyit találtam magyarul így hirtelen, de biztos van bővebb verzió is, mert elég sokan megcsinálták ezt az átalakítást.
Szerk: Nem működik a közvetlen link. Kattints a Javít-ra aztán pedig "2. Tuningolás E30 (M20) 327i motorra "
dragon:
Olyan hogy 327i nem volt. Az etában volt nyomatékra és fogyasztásra hangolt 2.7-es, de ez sem 327i volt, hanem 325e. (a 325i-nél jóval gyengébb volt)[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz neduddki #11329 üzenetére
Persze, tudom hogy elég jól evett akkori viszonylatban. Ez már egy elhasznált motor volt, az lehetett a túlfogyi oka. Nem beszélve az 1300-asról, ami a kis utunk után 3 hónapra már a roncstelepen volt.
Ahogy mondod, megszokás kérdése az egész. Mindig ezt magyarázom, hogy a fogyi nem csak az autótól függ.Don't Tread On Me