-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
akkor bennem vana hiba mert nekem az e60 jobban bejön mint ez az új formailag.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ami érdekes, hogy a WTCC projectet is hanyagolják, az összes jó pilótát elhozzák onnan, gondolok itt Jörg Müller, Andy Priaulx, Augusto Farfus trióra. Ami annyit jelent, hogy jövőre se a BMW lesz a WTCC mezőny élén.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #8807 üzenetére
Persze. Csak az el vagyon felejtve, hogy a diesel BMW -k is nagyon jók, lásd a Nordschleife-i 24h -s futamot. Ott a 2.0 -ás diesel BMW -k nagyon jól mentek. Nem értem WTCC -ben is miért nem hanyagolják 20Si -ket, mikor teljesen egyértelmű, hogy a nyomatékhiány miatt esélytelenek a Seatok ellen. Míg egy 2.0SD -vel tönkre vernék őket...
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #8808 üzenetére
gyanítom, mert azok valszeg nem felelnek meg a versenykiírásnak.
aesir ebben a szaki. a seat meg csak itt van, ide öntik a lóvét.
a bmw-nek meg ez n+1 verseny, szóval nem igazán érdekli őket, amit absz megértek....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #8811 üzenetére
egy ilyne hülye köcsögés még le is írja a sztoriját....3 év alatt 300at belerakni egy autóba azon mindne kuka mégha nem is látszik...tudjátok kívül csecse..belül kaka....
Akkor nektek nem kell e60 én meg szívesne venném.miylne érdekes mielőtt enm votlak ezeka kéfotok mindneki agyba főbe dícsérte hu de szép hátúl elől sportos és a változás angy kiugrója mert jóra sikerült.
(igaz a 6os és a mostani 3as is jó de mind1)nekem azért állhatna egy ilyen a tulajdonomban.
De nektek nem kell sebaj nektek 3 hengeres 212i kell majd turbóóóvaa...me annak kécázzzznyócan lesz a nyomatéka és húz lök mint atom."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #8812 üzenetére
Soha nem mondtam, hogy az E60 szép, vagy tetszik - mert nem az, nekem legalábbis.
Motorból minimum a négy henger, de inkább hat, vagy felette - nem azért, mert flancolni jó, hanem mert szépen szól.
Csigát az akváriumba, meg a traktorokba - biztos jó, de nekem az sem hiányzik
Az E60 akkor sem szép - véleményem szerint
Az új hatos, bár csak ajtajai számát tekintve hasonlít a régire, mégis tetszik és szép, az új hármas pedig igencsak jól sikerült formailag, bírnám, ha állna egy a garázsban
P.s.: Mondtam már, hogy nem tetszik az E60?
Sőt, nem tetszik az 5GT sem, az X sorozat sem a szívem csücske formailag, köztük is az X6 az, amitől Vuk jön a számra
Lehet kövezni
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
nekem bejönne egy 530i...272 ló
megy mint a picsa....a 6os nagyon szép 3asból a modellfrissis. 3as coupé a legjobb. 3.0 bitrubó mocival
x6 fuj...nagy bálna dög.
5gt fuj fuj."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #8814 üzenetére
Az X6 egy dromedár - azt hittem élőben más lesz, de hiába nézegetem, nem lett szebb, mint a fotón volt...
Ormótlan egy valami, a többi X-es legalább hasonlít valamiféle SUV-ra arányaival, de az X6-ról a Ssangyong Rodius ugrott be elsőre is, annak volt még ilyen hihetetlenül elfuserált formavilága... Bár ez utóbbinak legalább akad hely a csomagtartójában
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
Akkor megkérném szépen az itt egybegyűlt traktorpártiakat, hogy csatolják fel szépen a tárcsázógépet a magvető miskulanciával együtt és menjenek téríteni oda, ahol igény van rá
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #8817 üzenetére
semmi nem lenne vagy rosszul címezted mert nem értem.2.0 turbós oci beférne a bmw kínálatába is.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #8819 üzenetére
Lusta vagyok visszakeresni de ebben a topikan mondtam egyszer régebben, hogy a kisebb ccm-s de turbós BENZINES (még véletlenül sem dízel) motorokkal jobban járna a bmw mint a mostaniakkal mert könyebb lenne az egész autó, javulna a fogyasztás, a károsanyag kibocsájtás szempontjából szintén jobb lenne, alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb lenne. Na ezért a kijelentésért mit kaptam én akkor a fejemre. Mindenki jött, hogy micsoda szar a feltöltött motor erre megkérdeztem mi a vélemény a Mini Cooper S 1.6 turbó motorjáról csak mert az is BMW fejlesztés és hirtelen elhalkult mindenki. Ha a hármasba bedobnának egy kisebb ccm-s (1600-1800ccm) erős de gazdaságos benyás turbómotort szerintem simán rákapna a jónép. Az ötösbe egy 2000ccm-s csigás, a hetesbe meg az M-es szériába meg maradhatna a klasszikus nagy ccm-s szívó. Azokhoz nem is illik más. De ez csak az én meglátásom. Na de nem offolok itt tovább úgy is ki lettem zavarva innen...
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #8821 üzenetére
ez nem offolás teljesen reális dolog.
írtam is 20as turbós moornak lenne helye a kínálatban ahogy érthetetlen hogy 1.6 turbo mér nincs.
azért mert a rönós közös fejlesztést k nem teszik bele, jó döntés. ..minitől meg nem veszik el az egyediséget.az az 1.6os nem semmi mit tud.áll is itt egy lenne épp mellettem hát eléggé lesikítana pár autót az útról.pedig nem látszik rajta."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Nyughass mindenkinek.
Ha lehetne választani melyiket kérnétek, az előbbit vagy ezt?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #8824 üzenetére
Naná, hogy a bimmert
Véncsont: Ez ügyben hajthatatlan vagyok, nem térek meg
aphra2: Persze, Böskét meg cseréljem le mindjárt egy 1.4-es, csigás Multijet-re - nem?
Nekem bőven elég a közlekedéshez az, ami van - de nyugodtan lehet kövezni a káros anyag kibocsájtásom miatt, az most úgyis nagyon trendi[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
aphra2
aktív tag
Nem mondtam hogy "Böskét" cseréld le, én is egy 1.6-os hurkabőr erejü autóval mászkálok,... csak mivel volt már turbós benyásom, (és mellesleg van némi vonzódásom az autósport iránt is) tudom hogy milyen érzés a 2200-2500 rpm körüli lórugás, és szerintem az sokaknak tetszene
A károsanyag kibocsájtás hidegen hagy ,ezért nem kapsz követ , csak a nyomaték-lóerő-gyorsulás kombó ami lázba hozBMW001: elég hamar felhúzták a bömöst 300km/h-ig
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
-
MPowerPH
félisten
válasz venember83 #8828 üzenetére
Hát úgy, hogy megint vitázni kezdtek a tisztelt kollegák az egyet nem értésben. Gondoltam beteszem, ebben legalább egyhangú a szavazat.
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #8827 üzenetére
Épp elég büntetés lesz az illetőnek az autója hangja - három henger még turbóval is elég érdekesen szólhat
Turbó nélkül volt már szerencsém hallani - háddevau, cseppet mintha disszonánsan nyomnák a hengerekAz utcai versenyzést meg meghagynám inkább a boyracer-eknek
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz venember83 #8832 üzenetére
Ezt biza elqrtam, tény - sosem voltam sikeres és ezek szerint már nem is lehetek
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #8827 üzenetére
még jó hogy a bimmer..hogy tol már 250 után....és igen turbós de kéne
de egy 1.4 turbot összerakni egy 23as mocival...Bubu takonyba veri az bármikor szerintem ...
lehet az tjet multijet..hyperjet...jetski is...sőt akár füstölhet is....3 hengerrel...Tényleg durva néha itt írod miylne élményeket örömet szerez az 528ad és akkro meg fikázód a bimmert.ez nem szép.vigyázz mert ezt hallja szegény és rosszul esik neki.meg fog csalni....és ezek után azt mondom valahol igaza is lesz.
és igen ha lesz 1x 2x.es bmw.m akkor valszeg a fenntartás ais bele fog férni hogy a kis csírákat letoljam....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
1hijjanhusz
senior tag
Csatlakoznék én is a klubhoz egy e34 525tds-el Vki jön gyorsúlni?
lúzer sport club/ A pohár már félig van.
-
Bubu79
addikt
válasz 1hijjanhusz #8835 üzenetére
Üdv a klubban
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
SpeedR
őstag
válasz 1hijjanhusz #8835 üzenetére
Üdv itt!
Végre még egy E34 a csapatban. Mikori a gép? Extralista? Képeket tegyél majd fel mindenképp! -
Gézengúz
addikt
"Hiába mondtuk neki, hogy hiszen mi mindent megteszünk, de valami lehet ezekkel a francos BMW-kkel, mert csak keresztben mennének"
Yesssssssss..........
-
Gézengúz
addikt
válasz 1hijjanhusz #8841 üzenetére
ÖÖööö.. van akinek egész évben......... Jó társ ebben egy sperrdiffi.....
-
SpeedR
őstag
válasz 1hijjanhusz #8839 üzenetére
Hmm nem rossz, az ülésfűtés és az elektrochrom tükrök pedig ritka, de felettébb hasznos extrák.
-
SpeedR
őstag
válasz 1hijjanhusz #8845 üzenetére
Ezt csak megerősíteni tudom.
-
MPowerPH
félisten
Nah, most értem haza Varsóból, faszán megint elegem van már az autózásból. Előtte volt az autó nagyobb szervizen. Olajcsere, összes szűrő, 6 gyertya(mint kiderült, nagyon oda voltak), futómű állítás, szellőzés, + téliesítés. Ez volt 70k így egyben. Nem kevés, de ez van.
De az autó egészen más lett a gyertya csere után. 70l -el megtettem 894 km -et, úgy álltam be a kúthoz, hogy nullát mutatott a fedélzeti. És ebben alig van autópálya, és ami van az is 160 -as tempóval abszolvált.
Ami megdöbbentett,90 -nél 5,6l -t, 110 -nál 6,3l -t, 130 -nál 7,2-őt evett átlagban.
Most úgy néz ki, autócsere hanyagolva még egy darabig, csak meg ne járjam, hogy megint elromlik benne valami drága dolog.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #8847 üzenetére
És az a durva, hogy a 2.0 -és Mondeo is pont ennyit kajált ezen az úton.
Viszont a szellőzésen csak javítani sikerült, ugyan úgy nyomja a hideget egy idő után. Mind1, addig az lesz, ha elkezdi fújni, akkor feljebb kapcsolok egy fokot. Majd írok E39 -en, hátha tudnak megoldást a problémára.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Mostanában ezeket nézegetem.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db