-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #36950 üzenetére
Elromlós ?!?!?! Kell vele foglalkozni először és utána már csak karbantartás.... Az-az igazság,hogy ez nem lehetne LCI mert az csak 2011-től volt. Ha Ez még az N54 akkor jó lehet ha N55 akkor nem
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
balajti
tag
Sziasztok. Nem tudjátok, hogy e39-hez lehet kapni külön tömítéseket? Gondolok itt pl a levegőszűrő műanyag tartó alján lévő szivacsra. Vagy ezek csak az adott darabbal együtt járnak? Meg például a motortérben is van nekem valami ragacsos gyurma szerűség használva. Ez valami spéci dolog vagy lehet kapni például a bárdinál?
Valaki tud erről valami okosat mondani?
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #36951 üzenetére
Irta is a csoka, hogy sok-sok penzt rakoltve faceliftelte, beleertve a navit is. Es ugye ebben nem a ZF valto van. Melyik DCT az? Elromlos, mint a szarfos DSG-k?
Möhe: Nem olyan nehez az.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
komolyra forditva a dolgot az 5-10 eves diesel autok ertekvesztese fuggetlen attol nem VW-rol van szo elegge meredek ivben esik. a 2 eve ki tudodott botrany most er el ide (mar nem magyarorszagra hanem globalisan) ezert a benzinesek ertek allobbak maradnak. (na meg ugye hallani nem egy nagy varosrol meg az EURO VI-os d motorral szerelt autokat is kitiltanak) szoval epp eszu dontes ha meg most adna el es valtana.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
drosan
tag
Sziasztok! Tudnátok mondani Budapest vagy környéki bontót? Az se lenne hátrány ha legalább szombaton nyitva lenne, sajnos elhagytam a kalaptartóm (E87). Köszi!
-
letepem
aktív tag
Sziasztok!
Sajnos most hideg időben elég nehezen melegszik fel a motor, vagy hosszabb úton visszább is hűl az ideálisnál, viszont amint elérte az 12 órát a mutató azt szépen tartja. Egy FL előtti e46 320d -ről lenne szó.
Tudtok valamilyen turpisságról vagy csak szimplán a termosztátom tette le a lantot ?
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
-
cOxeR
Ármester
Sziasztok!
Régóta olvasgatok, meg figyelem a topikot, bő 1 hónapja én is BMW tulajdonos lettem.
Vásárlást követően Ezredeshez fordultam, így a szükséges szervizt megejtettük, köszönöm itt is még egyszer.
Ahogy szokott lenni, suszter cipője szindrómában szenvedek, fotózással foglalkozom - de autót fotózni nem volt időm, így két telefonos képet gondoltam most már bedobok a fórumba.E85, 3.0SI, automata, 2007, 115k km, alapvetően minden gyári, kivéve az eibach ültetőrugókat (ezzel még barátkozom, eddig nem volt megugorhatatlan városi akadály - bár kerülöm is az ilyen szakaszokat)
Jelenleg még várok a 18"-os nyári felnikre, meg gumikra (téli 17-es szettel vettem), illetve októberben viszem remap-ra ha lemegy a húzós szezonom, jövök majd rendes képekkel is.
Szép estét mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
Finom jószág,gondolom a 3.0 nem gondolkodik!
Más:Ma mentünk ki a városból(Mohács) és ismerős F11 M-es Touring gépe ott hevert az árokszélen összegyűrve,megálltunk,már szedte össze a tréler,nem lett baja a tagnak,a kanyar,amit nem vett be az én X3-al is 70-80 km-el bevehető közepesen,hát még az övével...sírhatnékom volt,az a gyönyörű verda....nem nagyon volt rajta ép elem.
-
H.Ezredes
őstag
Nincs mit Pont ma 1 éve,hogy először beszéltünk a Z4 projektről... Sokáig tartott de úgy gondolom megfelelőt találtunk Tényleg nagyon jó kis gép
(#36971) negro
Black Sapphire Metallic - 475 Pont mint az enyém....
(#36962) letepem
Termosztát gyanús de látatlanban....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
cOxeR
Ármester
Köszi mindenkinek.
Elég jól megy, az automata váltótól kicsit tartottam, de kezdem egyre jobban szeretni és megszokni.
(#36969) Möhe
Na hát igen, eljárt már a kor a belső rész jó részén, engem inkább a felnyíló kijelző az ami nem hoz lázba, olyan kicsit gyerekcipőben lévő. Viszont sok minden más új és kifejezetten szokatlan nekem, de élvezem.
Ülésfűtés, fényre sötétedő visszapillantók, és még sok "apróság", ami kifejezetten hasznos sokszor.(#36972) H.Ezredes
Ez igaz, hogy jó darabig vajúdtam.Talán egy furcsaság van benne, hogy a szél jobban visszacsap nyitott tetővel, mint pl egy mx-5ben, olyan 110-es tempóig egyáltalán nem zavaró, felette viszont hosszabb úton azért nem kellemes. Vélhetően azért, mert nagy lukas hálós szélfogó van benne, lehet kapni bele plexit, vagy kicsit tömöttebb anyagot, lehet az megoldaná a dolgot, vagy csak akár egy hátsó szélterelő, nem tudom, de ezt még próbálom megnézegetni.
Ha valakinek van tippje, ne tartsa magába.
Néztem rá kemény tetőt - télen is fogom azért használni, de ilyen áron nem igazán van értelme...[ Szerkesztve ]
-
-
KAMELOT
titán
Nekem a motor felújítás még várat márciusig, úgysem vagyok itthon csak havi 1 hetet.
De mondom lecserélem az olajat. Tettem belé SHELL RIMULA R5 LE 10W-30. Csak jót fog tenni remélem!(#36970) Skimaster: Talán nem mérte fel a kocsi és a saját tudását!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
-
Skimaster
senior tag
válasz Eugene Roe #36977 üzenetére
Persze elnézte nagyon, vagy azt hitte ő a Sumi... Az X3 püffedt teste ne tévesszen meg, nagyon BMW a kanyarban... Meglepően.
-
MPowerPH
félisten
Nincs ertekvesztesuk, vagy ha ugy nezzuk majdnem zero. A benzines annyira nem ertekallo, hogy F10 -bol majdnem lehetetlen eladni meg azt a keveset is, ami a piacon van. Kutyanak nem kell, igy a kereskedok is kenytelenek nyomott aron adni.
Nem ezert akarom eladni, felreertes ne essek. Es az eddigi befuto egy S60 D5 lesz, 2012 -es evjaratbol, igy az auto marad univerzalis, es a ceges 2.0 taadeek sem alaznak meg.
Ha lemondok arrol, hogy belerakok evi 30k km -et a gepbe, es csak itt hasznalom, nem jarok vele haza, akkor szoba johet a benzines is. Pont a megbizhatatlansaguk es a brutalis fogyasztas az, ami miatt alkalmatlanok nagyobb utakra. Csak hogy tisztan, mire is gondolok. A 384 loerovel jelenleg varosban hasznalva nagy atlagban 8l -re jon ki a fogyasztasom! Ha kimegyek palyara, es letolokmindenkitagecibe, akkor 8,5, ha meg mint a nagyanyam, akkor 5.5. Ugyan ez egy az eselyes vetelnek szamito Insignia VXR -nal, remappolva 390 lora a kovetkezo, sorban: 15, 18, 10. Menetteljesitmeny kb. ugyan az...Viszont ugy nez ki, megkaptam a melot. Meglatom mi lesz, hogy alakul a sok igeret, aztan majd dontok az auto sorsa folott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #36980 üzenetére
Ismerős F33 440i xdrive-ja átlag 11,2-őt eszik. 326 paci, 1925kg, és főleg városban haladgat vele többször kihuzatva, mert ugye egész jól szól sport v. sport+ módban a kipufogó. Recseg, durrog felváltásoknál és gázelvételnél is. Ugyanígy közlekedve kb. 8 literre jövök én ki az E93 330d-mel (1810kg), szóval egész jól levitték a benzinesek fogyasztását mostanra.
Igazából spritmonitor.de átlagfogyasztások +0,5-1 liter teljesen reális tempósabb haladásra.
A 231 kontra 258 lóerős 30d-k is már fél littyóval kevesebbet kérnek. -
KAMELOT
titán
Tesztek akkor érvényesek, ha 90-100km/h autókázol.
Haveromnak 335ix van. Ugyan ez a motor 320 ló. 19-20l mutat neki átlag.
Milyen fogyasztást vittek le? Azt már 2004-ben megtették!
2004 735i van nekem. 11 liter átlagot mutat.
Ha 100km/h autókázok akkor benzinnel 8-9 liter. Már akkor tudtak valamit a szakik ott.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #36982 üzenetére
Lehet ilyet “gyárilag” venni, vagy amit kiveszek azzal csattogjak be egy boltb es kérjek ugyanolyat?
Ha mar fogyasztás 1350kg 261 ló 8,5-10 között ingázik, megyek nullason sokat a többit városba többnyire dugos szakaszokon, azer közel két tonna esetén nem rossz az a11-12 liter.
A fedélzeti mondjuk 8-at mutat... szóval az annyira nem releváns.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Ma letekertem egy laza 680km -et Walesben, teljes napos kirandulas. Ebbol 300 volt autopalya, a tobbi mellekut, vagy meg-mellekebb ut, hegyen-volgyon at. 6,4l/100 km-es atlag lett a vege a komp szerint, a kutnal meg 6,3, szoval alig tevedett, es azt is pluszban. Es persze 4 szemely, meg az auto a maga 18xx kg -javal, igy boven 2t folott voltunk. Nincs varazslat, hokuszpokusz, ez ennyit tud.(lehetett volna kevesebb is, ha hazafele az expressway -en nem 160 es folotte jovok, meg nem tanitom a 2l taadeeknek meg TeeSII -knek, hogy nem tailgate -eljuk az erosebbet(sz@r konszernes pocskoszoruk mindig megtalalnak a csodaikkal ))
Most illene betennem egy f@sza kepet az autorol, ami egyebkent hoot dzsuva lett, de Wales mas teszta.
Don't Tread On Me
-
-
negro
őstag
Benzineseknel a varos oli meg a jo fogyasztast ugymond. Nekem is 2x annyit eszik csak ott mint hosszutavon. 7 (100km/h) vs 12-13L. Persze nyilvan ha 150 -el palyazom akkor ott is megeszi a 9-et. De ez meg egy sima M52.Ujabb turobosak pont azert jok ilyen szempontbol ha nem nyomod akkor tenyleg dieselesen tudnak enni. Nagyon dicsertek a TC-nel az uj 440i-t milyen keveset eszik. Persze ha allatkodtak akkor 20 L
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Emlekszel a Totalcar -os Wales turara? Most volt nem reg. Ez ilyen egyik naprol a masikra kigondolt otlet volt, nezzuk meg, Ok merre jartak. En sokat jarok Walesben, de felesegem es a baratok nem, szoval gondoltam megmutatom nekik. Lementem Malvern -ig, aztan a kis videki utakon egeszen Pen y garreg Dam -ig, majd Devil's Bridge Falls, aztan Aberystwyth, megneztuk a marinat es a castle -t. Aztan szigoruan keresztul Snowdonia -n, az eldugott hegyi utakon Sygun Copper Mine -ig. Aztan onnan valahogy haza.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
majnkopf
tag
Sziasztok, hozzáértőnek egy elég bugyuta kérdésnek tűnhet, de adott egy ilyen alufelni felni (3er e46, 2004)style 171?!. A következő lemezfelnivel [link] pedig az a baj, hogy előre nem passzol a méret így nem megy fel, mert üti a kereket, hátulra viszont jó. Télire azért szeretnék inkább lemezzel csúszkálni így mit kellene figyelembe venni pl. egy 16os keréknél? ET érték 47 legalább, mert ez a 42 miatt karcsú? (tudom.. minekazilyennekbélyemfé )
[ Szerkesztve ]
-
okezsoke
tag
Sziasztok!
Van egy dolog ami mostanában zavar az E46-nál:
Csak CD-t és rádiót tudok hallgatni a gyári fejegységgel. Sőt, ugye ez még 2001-es, tehát ha jól tudom nem is lehet neki Aux kimenetet varázsolni.
Most egyetlen megoldást látok, ha nem akarom nagyon bántani a gyári kinézetet és működést, venni valami ilyesmit:
http://autohifidvd.hu/shop/bmw/uj-bmw-3-as-e46-gyari-kinezetu-android-os-autoradio-hd-7kijelzo-2din-dvd-autohifi-magyar-menu-gps/Láttatok már ilyet működni?
Esetleg van más alternatív megoldás? -
letepem
aktív tag
válasz okezsoke #36998 üzenetére
Többet láttam már, jól működnek és jól is illenek a környezetbe.
Amit linkeltél az egy korai darab, jó drágán. Én inkább e-bay-t böngészném, sokkal okosabbak szebbek vannak 80-90 körül. Félni szerintem külföldi rendeléstől nem kell, paypal és az ebay support úgyis megvéd.Más: köszi a válaszokat termosztátos témában.
látok, hallok, érzek és gondolkodom.