-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #36250 üzenetére
kérlek ezt az LPG ajnározást fejezzük be. A TE értékrendednek ez az egész megfelelő és jó nekünk nem és nem tudunk azonosulni ezzel. Beszéljünk itt a fórumban másról.
(#36248) Möhe
Te kis te
Beszélhetünk arról is,hogy Pénteken kicseréltem meló után a fűtőmotoromat mert már ki voltam idegileg,hogy nincs semmi légmozgás a kocsiba... Teljesen gatya volt benne a motor az átlag kopásnál legalább 2-3X volt rajta....
Most csinálják a felújítást a Garrett gt2260v turbómra ( E60 30D turbo ) ~ 260-270LE / 600Nm+
Vagy alapfelújítást kap vagy az mellé még egy kis hibrid módosítást majd kitalálom....Képről nem biztos,hogy látszik de jóval nagyobb az E39-hez képest.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
-
Én azt nem értem mit kell pörögni azon, ha valaki gázosít. Nem az jár vele, akinek nem tetszik, akkor nem mindegy? Miért kell leszólni?
2013 novemberétől lehet LPG-s autóval mélygarázsban parkolni, ha biztonsági szeleppel van ellátva (kb. minden modern gázrendszer már). Teljesítményvesztés maximum a rosszul kalibrált rendszereknél van, egyébként nincs!
-
MPowerPH
félisten
Mar megint... Ez igy van, de itt ebben a peldaban konkretan a szeria gazos eroforrasokra gondoltam, csak kihagytam a "masik" szot. Belso egesu ez is, a benzines is, meg a diesel is, es e 3 kozul ez a legjobb alternativa. Annyira, hogy en a sz@r elektromos autok helyett inkabb ilyenben tudnam elkepzelni a jovot.(hacsak az okosok kitalalnak valami hyper battery-t, amit olcso eloallitani, meg epitenek meg par eromuvet, hogy a nagy energiaigeny ki is legyen szolgalva, majd idovel elont bennunket a radioaktiv hulladek...)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Declare
őstag
válasz MPowerPH #36258 üzenetére
de a gaz ugyanugy elfogy, mint a köolaj raadasul ha jol tudom, akkor a kenes miatt (vagyis a hianya miatt) a hengereknek/motornak sem tesz jot.
Ami nem rossz szerintem a kevert megoldas. Kamionoknal van vagy volt ilyen, hogy a dizel melle benyomott gazt is es igy az eges is tisztabb lett (marmint az emisszio kedvezöbb)....de aztan ez igen elhalt vagy nem tudom...pedig ez a kevert üzem sem hangzik rosszul. Plane ha hybrid lenne benzin-gaz-gazolaj hybrid
-
MPowerPH
félisten
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #36261 üzenetére
Pont az a lenyege, hogy mit okoz, mert jelenleg szabadon szall tova, a helyett, hogy hasznositanank. Nagy resze metan(amiben a fold is dugig van, ahol permafrost) es CO2. Minel nagyobb a metan tartalma, annal jobb, leven az energiatartalmat onnan szamokhatjuk ki. Igy magaban az autok mukodtetesere nem hasznalnam, de keszitheto belole biometan, aminek a minosege mar megegyezik a foldgazeval, es a kenhidrogen tartalma egyenlo a nullaval. Megujulo energiaforrasnak szamit, eleg csak arra gondolni, hogy az allattartas(ami az egyik legjobban szennyezo agazat) mennyi metant juttat a levegobe.
En nem latom a karos oldalat. Szvsz ez lesz a belso egesu motorok fennmaradasanak egyetlen jovobeli eselye.Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz MPowerPH #36258 üzenetére
Vezettél "szar" elektromos autót, mondjuk napi szinten pár nap erejéig ?
Én már párat igen (nissan leaf, vw e-up, tesla model s p85), és szerintem abban lesz a jővőkulcsa, pár év 5-10alatt teljesen megreformálják a piacot.
Csak az idióta design-al kéne felhagyniuk, az aksit nem írom mert azok folyamat fejlődnek.
A Mol a kút hálózatát is megreformálja, már 1 éve zajlik az elektromos autók tesztelése általuk, töltő oszlopokkal lesznek kibővítve, de tudomásom szerint 1fázisú nem lesz benne csak 2-3 és gyors töltés. -
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #36264 üzenetére
Persze, igazából csak ez áll az útjába, viszont a vezetési élmény ott van a szeren vele, bár a regeneratív fék hibásodásból elég nagy puffok lehetnek.
Szemléltetés:
-
Satyricon
addikt
Sziasztok
Eredetileg a hathengeres E46 320i-hez mennyi gyári kulcsot adnak?
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
H.Ezredes
őstag
A szörny....
Kevés ellenfél van. Nagyon jó vezetni. Érezni,hogy nagyon nehéz de mégis nagyon könnyed a vezetése. a 4 kerék kormányzást imádom benne. Hangja is nagyon jó. hörög ahogy kell Már csak 66 Millió kell,hogy élvezhessem minden nap . Mondjuk a 200Km alatt 60L+ üzemanyag erős
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Declare
őstag
Jah ...hat akkor is....ennyi penzt basszus....aztan gondoljatok bele, 10 ev sem kell hozza, plane ha elöretörnek a villamos autok es ennek az erteke kb 0 lesz es valami kikerekedett indian fog benne terpeszkedni es bömböltetni az aranyesöt, miközben okadja a kekes füstöt magabol szegeny gep
-
negro
őstag
válasz KAMELOT #36250 üzenetére
Alapvetoen itt is. Na meg attol, hogy nemet vagy olasz es abbol is melyik szetetett szereltetik be. Regen dolgoztam 3 evet egy benzinkuton ami mogott autoszerelo muhely is volt es gazbeszereles. Onnan meg az info ezekrol... de nekem sose volt szimpatikus megoldas. Ha ennyit mesz heti szinten meg ertem ugyan.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
Hm, ha már infos fórumban vagyunk, valaki találkozott már e9x szériában valamilyen Apple Carplay-es megoldással?
(ha már úgy sincs CD-m és nem akarok auxon keresztül zenét hallgatni)
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
Na, ma asta el az auto magat nalam... Melo utan beulok, inditom, es karacsonyfa muszerfal fogad, majd az auto sorban dobalja be a hibakat.
Sorban, de biztos van, amit kihagytam:Parking brake reduced function
Pedestrian protection system
Brake system
Driving stability system
Drivetrain malfunction
Tire pressure system
Restraint systemEzen felul nincs sebesseg jelem, nem szamolja az auto a megtett km -eket, fogyasztast sem, a tankmutato is ugy mozog, ahogy a gazt nyomom. A szervokormany megszunt letezni, ugye az auto menni se megy, mivel reduced power uzemmodba rakta magat. Tempomat nem aktivalhato, a rafutasgatlo nem mukodik, a futomuallitas nem mukodik, auto hold szinten. A keyless funkcio is megszunt mukodni rendesen, mert nyitni nyitja az ajtokat, de zarni nem zarja.
Happy days...Don't Tread On Me
-
Újdonsült E39 tulajként lenne pár kérdésem. A vezetőoldali tükörbehajtó motor csak darál, javítható házilag? Értem ezalatt, hogy kicsúszott a sínből vagy valami?
PCD gombom egyáltalán nem világít, gondolom elromlott valami és le van húzva kompletten, semmi sípolás. Hol kezdjem el keresni a hibát?
Létezik "proli" bmw scanner? (mint pl. vag-com ebayről). Első körben az mpg-t szeretném átlőni l/100km-re. Esetleg tükörlehajtás tolatáskor se esne rosszul, mert nem egy leányálom vele parkolni.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #36280 üzenetére
Passz, holnap felesegem viszi diagra, es majd par nap mulva okosabb leszek. Annyi minden lehet, hogy igazabol kar talalgatni. De szerintem ezt meg egy sima diagosnak is eleg lesz megfejteni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
malacka87
senior tag
E60-ra egy kuplungcsere mennyibe fájhat ha eljön az ideje?
[ Szerkesztve ]
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #36285 üzenetére
Jah, hat +40km benne van azota.
Szerintem vicc, mert reggel ugy allitottam le, hogy jo volt. Delutanra mi a k*rva venisten tortenhetett? Irtak paran, hogy lehet az akku, vagy akar egy feszultsegszabalyzo is.
Lampak egnek, kocsi indul es megy, tudom, ennek nem kell szikra. Kb erthetetlen kategoria.
Ma raadasban en el sem tudom vinni, mert nem szabadulok, aztan meg kotozesre megyek. Kellett ahhoz is logisztika, auto nelkul halott vagy.
Felesegemnek irtam egy papirt a tunetekrol, O viszi az autot. A papir azert kellett, mert kb. zero az angol tudasa autos temakorben. Mondtam neki, tuti kinevetnek, miutan megkerdezik, mi a gond es erre atadja a papirt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
Ma elhoztam Ezredes fórumtárstól az autót, nagyon korrekt embert ismertem meg a személyében, nyugodt szívvel ajánlom bárkinek, aki lelkiismeretes szakembert keres BMW-hez.
Volt egy olaj+szűrőcsere, diffiolajcsere, stabpálcák cseréje, PCV+teljes csövezés cseréje.
Vízcsövek vannak még hátra, amint megjött az összes, csere.
Aztán következő olajcserére projekt az első két gátló, leömlőnél lévő kipufogótömítés, egy lambdaszonda csere és vezetőoldali első kédergumi csere. Plusz talán egy kartertömítés.
-
-
^Boss
őstag
remek munkát végzett a 335d-n is Ezredes, csak ajánlani tudom, és ezúton is köszönöm.
turbó felújítás + tömítések cseréje volt a munka -
MPowerPH
félisten
Mennyi km utan?
mod: Baszarok, de meggyogyult az auto. Olyan apro kis sz@r dolog okozta a hibat, hogy meg mindig utom a falat. Ma azzal fogadtak, hogy megtalaltak a hiba forrasat, egy 5A -s biztositek elszallt, ami a DSC/ABS boxhoz(-is...) tartozott. Betettek ujat, azt is azonnal leutotte. Self teszteltek a boxot, es kidobta a computeret hibasnak. Soha nem lattak meg F10 -en ilyet, nem romlik el a box ezeknel, foleg nem ennyi idosen ekkora futassal. Az uj kozel £1200 +VAT lenne, Ekkor majdnem padlot fogtam. Aztan atbongesztek a szerviz utmutatoban, hogy a biztositekhoz meg milyen egyseg csatlakozik.(a DSC -nek pl. vagy 5db biztositek jutott, amin osztozik massal) Kiderult, hogy a door handle belso futese is ide van kotve. Es akkor jott a hoppa, mert ugye nekem pont nem regen szallt el a jobb hatso.(bar azota semmi gond nem volt vele, csak siman nem mukodik) Lecsatlakoztattak, biztositek be, es voalaa. Valszeg nedvesseg jutott bele, ezert halt le szepen lassan, majd eljutott a futes reszeig, ami zarlatos lett. Szoval most le van huzva. Az uj door handle festve £500 lenne, de szerencsere nem bagatelizaltam el, es elozo heten USA -bol vettem egy bontottat, ugyan ebben a szinben, 22k km-el, ami Julius vegen ide is er. Akkor visszaviszem, beszerelik, meg megcsinaltatom az MOT -t, mert 3 het mulva lejar. Gumik elore is ma jottek meg, azokat majd hetfon viszem felrakatni.
Szoval happy, de azert sokkolo, hogy egy ilyten kis sz@r mekkora galibat tud okozni. Azert regen ilyen nem igen fordult elo...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bitpalace
senior tag
Sziasztok!
Valaki tudja a típusbetegségét E46 320d-nek? Jelenség hogy csúszik a szíj de csak alapjáraton amíg meg nem állok teljesen (mert akkor picit lentebb esik). Gondoltam hosszbordásszíj feszítőre vagy vezetőgörgőkre, de egyik sem oldotta meg a problémát. Szíj új! Viszont sokaknál hallom tapasztalom ugyan ezt a jelenséget.
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!
-
Igen. Ha mennék akkor Bournemouth. Voltál már? Imádom azt a helyet, mintha nem is Anglia lenne.
Hogy ne csak offoljak, ma toltam 600km-t, nagyrészt motorway (bristol-london-luton), kevés országút, vidék (cheddar környéke). 7.8-at evett a gép, és jópárszor kiélveztem a hangját is. 3 fő + csomagok, úgy 1800kg körül.
[ Szerkesztve ]
-
r4pt0r
tag
válasz szőröscica #36297 üzenetére
Az más valaki volt, csak egyezik a profil képük.
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #36294 üzenetére
Nekem nagyon regen meg a vetel utan fel evvel ergo jo 9eve tortent, hogy a AC pumpa biztijeben volt egy hajszal repedes es mikor epp ugy "raszkodott" az auto az uton mar nem vitt at annyi Ampert, hogy benzin pumpa tegye a dolgat igy random le-le allt az auto. Ra dugtuk gepre ki adta, hogy AC pumpa kuka, csereltuk de meg se indul. most megy egyalltalan... WTF? Elso volt a biztositek. Ramertunk... persze jonak tunt. Orakig kerestuk mi lehet gond. Hat ez volt. Egy 50 Ft -os tetel miatt
Ja, lottem mar tesom F10-rol egy kepet ha jol emlekszem te kerted meg anno!?
Vegig jarjta szepen...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Bitpalace
senior tag
válasz szőröscica #36297 üzenetére
Az nem én voltam
üdv!