Új hozzászólás Aktív témák

  • chess001

    aktív tag

    Utazóautónak (teherautónak) tényleg ideális a dízel. Jobb a hatásfoka, mint a benzinesnek, erősebbnek érezni, hétköznap amúgy sem forgatja az ember 4000 fölé...
    Cégautónál Mo-n nincs is már alternatíva, lévén, hogy nem lehet a benzint leírni, a gázolajat pedig igen.
    Lesportkocsizni a TD-t nevetséges. Mivel a motorblokknak nagyobb terhelést kell kiállnia masszívabbra csinálják, ezért van hátránya. Ez olyan, mint 100 kg-mal maratont nyerni, meg lehet próbálni...
    A mostani F1-ben 1,6-os benzinmotor 800-900 LE olyan karakterisztikával, ahogy akarják. A szívónál 2.0 tudta ezt, de ott kellett a nagy fordulatszám, amire jól lehetett aludni...
    Turbódiesel vs szívó benzin nem szabad egy lapon említeni. A seat turbóval volt jobb, mint a szívó benzin Turbós benzinessel simán körbeautózzák a dieselt, a fogyasztás miatt érdekes, a benzinnél tényleg többet kell kiállni a 24 órásnál. A versenysportban ez szabályozás kérdése, mint a hétköznapokban is. A fogyasztási hazugság miatt kellett a benzinre turbó, hogy meglegyen a teljesítmény meg a norma is (papíron).
    Turbót azért raknak az összes szuperautóra, amiért változtatható futóművet is: jobban tudják kontrollálni az autót, és jobban vezethető, több arca lesz.
    Szerintem a legjobb alternatíva, a 2 autó. Egy hétköznapra közlekedni(automata, dízel, benzin, elektromos, tök mindegy), egy hétvégére autózni (szívóbenzin, amit lehet padlózni, hogy szóljon szépen)...

    A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

Új hozzászólás Aktív témák