-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
Sziasztok!
E46 nagy naviba rendelt már valaki fejet ebay-ről?
-
lorcsi
veterán
találtam néhány régebbi (04-05) bmw-t a hahun..
nem nagyon vágom..eddig nem néztem..így érdekelne a véleményeket..
szerintetek ?1
2
3
4
5
6
7
8
9..ez elég tetszős..
10..talán még a touring is beleférhet..
11a multi kormány nem lenne rossz..de alig van
érdekes hogy agyári állapotot menynire reklámozzák...már-már gyanúsan..oylan 2M-ig érdekelne..a fentiekhez hasonló..
[ Szerkesztve ]
-
tigomigocika
senior tag
Hali mindenki!
Adott az autóm compact 95-ös...
Le lett fújva de valamiért bizonyos területen ledobálja a festéket,pedig becsülettel becsiszoltam.
Lakkréteget is lecsiszoltam,szépen bemattult a festék is a csizsolás hatására....már nem tudok reálisan gondolkozni....
Ötlet?A másik téma pedig hogy központis az autó de csak az ajtókat zárja a központi.
Utólag hogyan tudom elérni, hogy a csomi ajtót is zárja?Köszönöm előre is a helpet!
XBOX LIVE: rolandinho007
-
-
Something_
őstag
válasz CharlieDrop #25955 üzenetére
Nekem az E46 328Ci majdnem 1 litert csal. Csak amikor az ember varosban 13 literrel maszkal, akkor inkabb nem is akar tudni rola, hogy ez 14 liter a valosagban
Varoson kivul BC szerint 6,5, ami ugye 7,5.Miota nalam van az auto, kb 30e km, azota az atlagom bc szerint 11 liter, azaz 12..
De kb 90%-ban csak Bp.Nyaron elado lesz, jon az esszerubb auto. 5 evig volt BMW-m, most egy kicsit markat valtok, de majd 5 ev mulva veszek melle megint egy hetvegi benzinfalot :-)
Durva belegondolni, hogy 1.5 millat tankoltam el 3 ev alatt. Plusz az elozo E36 320i is bekajalta varosban a 12t.
[ Szerkesztve ]
-
urban racer
senior tag
válasz tigomigocika #25954 üzenetére
szilikonmentesítőt neki, előtte higító.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
hNp88
aktív tag
üdv népek,
cimborám problémáját tolmácsolnám felétek:
adott egy '95 E34 525i Touring, ebbe szeretne egy elektromosan állítható ülést betenni, de az ülésből 5 szál vezeték jön a csatlakozóba, míg az autóból 8. az ülés működőképes, előre kábelezett. a vízszintes síkban való mozgatást kivéve minden funkció működik is, ez az egy nem... ezt hogyan lehetne működésre bírni? illetve miért van az, hogy az ülésből 5, az autóból 8 szál vezeték jön?
Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
-
BeZol
őstag
válasz Something_ #25956 üzenetére
Na pont ezért nem vettünk anno 335i-t (hiába volt akkoriban csak 300k-val drágább) és lett 330d. Ha a tankolási összegeket nem is nézem, engem jobban zavarna, hogy 1,5-2xer annyiszor kellett volna töltőállomásra menni...
Nekem 80% autópályával, nehéz lábbal 8,3-as az átlagom, ami teljesen normális közlekedéssel 6,3-7l közé szorítható lenne (80% autópálya miatt), tehát a folyamatos tempós közlekedéssel az eddigi 167ezer km alatt 400Ft-tal számolva 4.208.400 Ft helyett 5.544.400 Ft-ot tankoltam el, míg a 335i esetén magamat ismerve szerintem 14liter alá nem mentem volna, és mostanra 9.352.000 Ft-ot tankoltam volna el.
Több dolog is felmerült belem:
- adok egy pacsit magamnak, hogy spóroltam legalább 4 millát.
- ugyanakkor le is baszom magam, hogy elkúrtam 1,5 millát mert ahogy a német rokon mondaná, "szúrtam" neki
- szép hangja van a 335i-nek, de így tényleg belegondolva még használtan sem kéne, főleg h a chipelt 30d elől nem szökik meg autópályán, csak 240 felett lesz szignifikáns kamionnyi hossz a távolság, de a forgalom úgyis büntet.
- általában 20d-ket látok, vagy 35i-ket, és a 35i-sek fele tuti, h nem gondolta át ennyire a dolgokat.
- tényleg nem elég megvenni a kocsit, hanem fennt is kell tudni tartani, ami nem csak a kötelező és egyéb nem várt szervizeket jelenti, hanem a tankolást is...
- nem is rossz választás egy 20d, hiszen azok szúrva sem esznek soha 7liter felett (320d: 6,3 liter vs 330d: 7,7 liter spritmonitor.de átlag), autópályán pedig 180ig azok sem szakadnak le vészesen, csak hát a hangjuk...
- autópályán 320d-vel 5,5-es átlaggal számolva 3.674.000 Ft lett volna az eddigi tankolás, de
- most gyors előkaptam a technikai adatlapot, és számomra a papíron 6,1-es vegyes átlag az, ami nem hajtva tényleg igaz is lehet (krúzoltam már 5,3as átlaggal balcsi körül 70nel, és autópályán 130km/h + kicsi pesti kocsikázás jön ki 6,3ra).
- Ha a hivatalos vegyes átlagokat nézem (ami meg kell h egyezzen az én 80%-os autópályán haladós fogyasztásommal, sebességet teljesen betartva, ergo most hitelesítettem ), akkor a mostani 8fokozatú automatás kocsik rengeteget fejlődtek:
- 316d (116ps): 4,3
- 318d (143ps): 4,7
- 320d (184ps): 4,7 (érdekes, de a 18d-nél is ez volt a legnagyobb kombinált átlag, visszont efficient dynamics verzió csak 4,1 o.O )
- 325d (218ps): 5
- 330d (258ps): 5 (tényleg vicces ez is, viszont ami nekem 7,5es átlag normál közlekedéssel, az a mostani 30d-knél a 8fokozatú automatával 6,5-es átlag, szóval hozható lehet az 5liter)
- 335d (313ps): 5,5 (ez pedig csak x-driveos lehet)
- 335i (306ps): 8,1
- Gondolom egyik sem győzött meg (meg ezek nem is a városi értékek), és azért 90% várossal a dieselnek sem teszel jót, akkor pont a tefajtádnak találták ki az i3-ast , mert amid van és ahogy használod, az tényleg nem pénztárcabarát.
- Ezres benzines Yaris 6litert eszik városban, 1.2es honda Jazz pedig 6,7-eket, nagyobb benzines motor városba pedig már nagyon elszáll, a diesel pedig be sem melegszik és csak tönkremegy a kis távoktól. -
Something_
őstag
Sajna én dízelbe nem mernék beülni, a bonyolult rendszer miatt, plusz azért, mert városban használom, 10-15 km-eket megyek általában és be sem melegszik.
Amúgy fején találtad a szöget, hibridbe fogok átülni, csak "sajna" nem BMW-be
Adrenalinnak meg ott van a CBR600RR, tavaly óta úgyis ezt használom a napi dolgaimhoz, habár ez is megeszik 6-7 litert városban, de nincs parkolás és nincs dugó :-)
Amúgy 30.000 km alatt cserélnem kellett hűtőt (ezt már a vásárláskor lehetett tudni), egy vízcső durrant el (gyári új kb 5.000 ft volt), plusz a szokásos dolgok. Olaj, szűrők, stb, hátsó tárcsa és betét. Azt hiszem többet nem is kellett rá költeni. Dízelnél meg mindig "paráztam" volna, hogy beesik egy "felesleges" 200e-es tétel, amiből "sajnos" több is lehet.
Plusz az ingázásra van a dízel, nem az én használatomhoz.Jah és az adatokhoz visszatérve, városban a 330D is 10 körül kajálni nálam, de szerintem a 320D sem lenne sokkal kevesebb.
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz Something_ #25961 üzenetére
Pedig ott a jó öreg X6 hibrid, alattam csak 22,5 litert evett
Na igen, városi és városi forgalom között is van különbség. Én múltkor mire bp-ről kiértem lámpánként 2 autót haladva 1,5 órát dugózva, akkor kezdéskor direkt nulláztam a fogyasztást, és 11,5-es átlagot írt ki mire kiszenvedtem magam, míg vidéki nagyvárosban zöldhullámot kapva tankolás után hazáig 4km-t menve tempomat 50nel 4esben 5,5-ös átlagom lett. -
lorcsi
veterán
válasz Something_ #25965 üzenetére
csak elsőre lepett meg
egyértelműen a 20i ami szóba jöhet50-50 az arány
-
CharlieDrop
veterán
az a baj, hogy ez újnál éri meg kb. Míg az első komolyabb kiadások nincsenek meg.
Én is ráköltöttem már 6 kilót a 18d-re, de hogy 3 év alatt nem kellett ennyit rákölteni a 23iA-ra az is tuti.
Viszont 15K km-nél 400 Ft-s benzinnél 1 liter többletfogyasztás eléggé sok pénz. a 18d nem hozta vissza még az árát, kell még 2 év kb. ha addig nem kell nagyobbat rááldozni.Szóval használtan nem olcsóbb annyival egy dízel, mint egy benzines többletfogyasztásából adódó különbséggel kompenzálni tudna a fenntartása
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz lorcsi #25953 üzenetére
Az enyémet viheted. 1.6 Milla az irányára
Ha érdekel elmondom mi van benne ennyiért, mit cseréltem, mi lehet még vele a gond
És persze át is lehet nézni és végül is, alkudható ha találunk vmi olyat ami behaltja annyi, hogy dízel és automata, ha csapatni akarsz, vagy bazi gyorsan menni nem ez a te haverod, bár elég könnyű 20d-t csinálni belőle ha nagyon akarsz
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
pityeszka
őstag
válasz lorcsi #25964 üzenetére
Igen többet eszik az 1.6 annyival, kb amit HGabor89 mond. Viszont figyelembe venném a megbízhatóságot ami a sor6 mellett szól. Ha kifogsz egy karbantartottat és te is rendben tartod akkor örök élet plusz egy év. Ja és cserébe megy is nem úgy mint egy 1.6 Vidéken lakok, városba ritkán tévedek, nem nagyon hajtok... 8-9L
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
CharlieDrop
veterán
-
Oracle
senior tag
Tavaly tavasszal kicseréltem a kartergázszűrőt a kocsin, gyári bmw-t kapott, de a napokban légszűrőcserénél ránéztem és kicsit olajos a szűrő körül. Létezik hogy szar a gyári tömítés, vagy valami gebasz van és amiatt jön ott az olaj Dieselnél mi a tünete annak ha sok a kartergáz?
-
Oracle
senior tag
E46 320d-nek hol van a motorszáma a motoron? Haver forgalmijában egy hosszú számsor van enyémben meg csak 204d4 kicsit fura
[ Szerkesztve ]
-
Oracle
senior tag
válasz CharlieDrop #25981 üzenetére
Most már akkor is megnézem a motoron a számot, de egyelőre nem találok infót merre találom.
Haveré is külföldi az olasz.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
tudnátok nekem érveket felhozni e46 vs. e90 pro és kontra? sorhatos benzineseket nézegetem.
mondjuk 2004/5 körüli e46 és 2005/6 körüli, körülbelül azonos futott kilóméterrel, körülbelül azonos évjárattal. megéri az e90 a felárát? mobilén nézegetem és kb. 3 ezer ajróval kevesebb az e46.
-
-KP-
addikt
válasz Something_ #25984 üzenetére
15 ezer körül.
-
Something_
őstag
Az nem sok futásteljesítmény, így nem ütközhetsz nagyobb költségekbe az E90 benzinesnél sem, főleg az E46-nál.
Én ha kettő közül választani kéne ennyi pénzből, akkor E46. Ha hozzá tudnál még csapni, akkor meg E60. Más világ az 5-ös, nem egy kategória felfele..
..sokkal több.
Hihetetlen amúgy, de más világ az 5er. Habár 3 milla egy normális benzines és drágább fenntartani, mint egy 3-ast. Habár évi 15e-nél ez sem vészes. -
-KP-
addikt
válasz Something_ #25986 üzenetére
esetleg ki tudnád fejteni a miérteket is?
amúgy e60-ba nem gondolkodtam. lehet az már túl sok lenne árban és fenttartásban is.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #25988 üzenetére
a 3 millás e46-ok lassan énekelnek, olyan szépek és extrásak
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #25988 üzenetére
3milláért nem fogok e46-ot venni
-
Micka21
tag
Sziasztok.
e46 vásárlást tervezek, most két dízel (nem bmw) kocsit hajtok, utálom mindet, nem a dízel technológia hibája, de benzinest szeretnék.
Terv: 318i touring 143 lovas motorral, extrákkal, manuális váltóval.Kérdésem, hogy ha az n42... motorban vásárlás után lecseréltetem a vezérlést az kiszűrheti a láncugrás problémáját, vagy a cserétől függetlenül még mindig bármikor előjöhet a probléma?
Kinéztem két gépet, ami megfelelne az elvárásaimnak, véleményezzétek ha van egy kis időtök (a két kocsihoz 2-2 link van, mert duplán van felrakva):
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
Kanyarban 160 fölöttől, egyenesben 200 környékétől az autó be-bebilleg hátul, legyen az bal v. jobb oldal.
Guminyomás stimmel, futóműállítás is megtörtént, a probléma enyhült, de még mindig jelen van. Lengőkarokkal lesz a bibi? Ami kanyart 230cal vettem be eddig, most 180nál többel nem merem, mert be-bebilleg a kocsi, és már tolja is kanyar belseje fele az elejét. -
SidCorky
senior tag
Sziasztok!
Régóta olvasom a topicot, de most hogy így feljött ez a téma, bekérdeznék:
435i, 435d
Melyiket ajánlanátok ezek közül ilyen használatra?
- országút: 3200km/hó
- autópálya: 800km/hó
- város: 600km/hóMelyik lenne a fenntarthatóbb?
Ryzen 5 3600 // GTX 1660 Ti // iPhone 14 Pro // iPad Pro M2 // Nintendo Switch OLED // Fujifilm X-T30 II
-
Something_
őstag
válasz CharlieDrop #25997 üzenetére
4er..
-
CharlieDrop
veterán
válasz Something_ #25998 üzenetére
a 35i vs d lett összehasonlítva, mindegy, hogy mi, a lényeg ugyanaz
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
SidCorky
senior tag
válasz CharlieDrop #25997 üzenetére
Köszönöm, ezen pont átsiklottam
Mégegy kérdés, bár ez alapján sejtem a választ: ugyanilyen felhasználásra mennyire nagy hülyeség egy M4?
[ Szerkesztve ]
Ryzen 5 3600 // GTX 1660 Ti // iPhone 14 Pro // iPad Pro M2 // Nintendo Switch OLED // Fujifilm X-T30 II
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen