-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Darko_addict #25150 üzenetére
Azért, mert a BMW olyan innovatív.
Lehet másik autóban nincs is olyan alkatrész, ami a BMW-ben még el is tud romlani...
Vicces az is, hogy a legtöbb behozott használt autó 3-as BMW volt tavaly.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Cxgrav #25139 üzenetére
Nem! Hanem azt, hogy eljart felette az ido. 7 evig hajtottam E39-et, tudom mivel jar a fenntartasa.
CharlieDrop: Pedig az ritka eset, ha akar csak az egyik turbo meghal rajtuk. Pont pl. a turbok miatt ajanlott inkabb a 35-os, mint a 30-as. Hengerfej tomites megint erthetetlen. Mondjuk mindent megmagyaraz, ha a csavo elfeledkezett a kartergaz szurorol. Az tud eleg szep karokat tenni a FL elotti modellekben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25153 üzenetére
Es ugye igy vegyel hasznalt autot... Sokan ezert vannak ugy vele, hogy inkabb nem cserelik le a regit, mert a sok ev utan tudjak, milyen allapotban is van.
Egyebkent a HF tomitest Lepkenek is cserelni kellett E39-rol. Az okat viszont nem tudom... Az is FL elotti.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
Bar itt most 2006-os evjaratrol beszeltek de ettol fuggetlen en 100x jobban vennek most is 2002/2003 -as E39-et mint 2003/2004-es E60-at. Nemtudom de szerintem az E39 forma ma is ut es mivel az F10-el inkabb az E39 "iranyba" nyultak vissza nem kelt oregebb hatast a design-ja. A belso is mutatosabb szerintem arrol nem beszelve tartosabb.
E60-at a kulya nem nezni meg ha egy jo allapotu (plane M csomagos) E39 mellette all
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Stukker1987
senior tag
Ezzel pont nem értek egyet....
Lehet hogy anyaghasználatban még jobb volt és persze megbízhatóságba is mivel nem kellett annyi normát teljesíteni,de a design nagyon öregesen hat már,tipikusan 70 éves öreg papi autó,főleg a sedan.
A touring tipikusan versenyzői hajlamú szobafestő autója,akinek kell a nagy hely a diszperzitnek hátul.El kell ismernem,hogy a E60 mostanság szintén raceboy autóvá "érik",de egy E61 számomra még mindig elegánsnak hat leginkább és családos üzletembernek tudom elképzelni....
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Cxgrav
senior tag
válasz Stukker1987 #25158 üzenetére
Ez 70 éves öreg papi autója?
10 év múlva is megfogom csodálni, pont ugyan úgy mint most, pedig ráadásul ilyenem van... és nem 70 vagyok. Bár a testem már mást mond[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Darko_addict
őstag
Szerintem a dizájn alapjainál kell keresni az lényeget. Mind az E39, mind az E46 nagyon klasszikus forma, olyan, amivel a tervezők biztosra mentek. E60-nal valami teljesen újba vágtak és bizony tényleg sokaknak nem jön(tt) be. Az előzőektől annyira eltért, hogy akkor lehet durcizásból is sokan rámondták, hogy csúnya.
Nekem pl. az E90 az, ami semmilyen szinten nem jön be.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25160 üzenetére
"Az e39 külsőleg a második legrondább BMW az e65 után, persze szvsz"
Mondjuk ezzel en sem ertek egyet. Nalam meg mindig viszi a primet a capa hatos utan, az E34-es csak a 3. helyre szurol.
Darko_addict: E90 nekem sem. Annal jobban szerintem csak az 1-es lett eltolva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Stukker1987 #25158 üzenetére
Jop par hsz-al fentebb linkeltem kepet az enyemrol. Nem tudom ez hol papi auto de biztos
[link]Azert ne a fl elotti mattult sarga indexeseket vedd alapul...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Szerintem a papi alatt nem csak a kinezetere gondolt. Mondjuk pont kivulrol a megfelelo koritessel meg messze van attol, es nekem belsoleg is jobban bejon, mint az E60-as. Maga az auto karakterisztikaja papas, egyaltalan nem feszes, kormany konnyu, minden olyan regies erzeto. Nekem ez akkor tunt fel, amikor nem vezettem a sajatomat 2 honapig, majd atultem bele megjaratni kicsit. Es LOL, teljesen mas vilag volt meg regen. Most elvileg egyebkent pont abba az iranyba tart megint a BMW.
Don't Tread On Me
-
Darko_addict
őstag
Én még mindig tartom a véleményem, hogy az E60 - E90-nél volt a törés, addig elég szépen folytatták a tradicionális formát, kisebb-nagyobb simításokkal, de a körvonalakon kívül szerintem nagyjából ugyanazt az érzést adta, ha ránéztél:
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25165 üzenetére
Annyira azert nem. E34-el tudnek parhuzamot huzni eleg sok agon. Meretben kis csokkenes, helyette mar nem annyira szogletes a forma. Ez a modernizalas resze volt akkor 95-ben, szerintem egyaltalan nem volt kirivo akkoriban, szemben az E60-al, ami szerintem megelozte a korat, ezert sokak nem tudtak megemeszteni amit latnak.
Ami viszont jo volt az E39-ben, az az anyaghasznalat, es az osszeszerelesi minoseg. Nem zorgott, nyikorgott belul semmi sem, hiaba tulvan mar a legfiatalabb darab is a 10. eleteven. Mig az E60, E90 ilyen teren szerintem katasztrofa.(de az Audi is, az meg talan rosszabb).Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz Darko_addict #25166 üzenetére
persze, hogy ott volt, akkor jött Bangle
@(#25167) BMW001
Nem tudom, amennyi e60-ban ültem, abból egy sem nyiszogott, de nem mérvadó ez a tapasztalat[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #25168 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogy a 99-ben elkészült, 2000-ben bemutatott Z9-et hány évvel korábban kezdte el rajzolni. Régebben több forrásból is olvastam, mennyi idő alatt kerül az utakra a mérnöki asztalon megrajzolt autó - ami átmegy koncepció fázison - és elsőre el sem akartam hinni...
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Darko_addict #25169 üzenetére
Hát a Z9 az egy koncept autó, nem?
Akkor simán lehet 99-es tervezés
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #25170 üzenetére
Koncepció, de 2000-ben bemutatták Párizsban. Használható volt, kapott elektronikát, motort (740D-ét), mindent, de nem került sorozatgyártásba.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25168 üzenetére
Alt. hidegben csinalja. Es foleg addig, amig az utaster is hideg. Kivetel par hely, ami nagyon jellemzo.(konyoklo+idrive koruli resz+kesztyutarto)
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25173 üzenetére
Gaz, foleg egy ilyen erteku autonal.(mar ha az ujkori arat nezem...)
Don't Tread On Me
-
Jodanovich
aktív tag
Motor csere lesz ebből [link]
< Szerelő vagy hozzá értő kerestetik Székesfehérváron >
Valaki kellene nekem aki székesfehérvári és ért a benzines motorokhoz legalábbis hangról megtudja mondani, hogy érdemes e foglalkozni vele vagy sem. Van egy csóka aki bontózik ott és van neki egy n42b20 as motorja. Megkellene nézni nekem, hogy csörög, csattog, füstöl vagy van e valami baja.
Kecskeméti vagyok nem mennék el, ha nem muszáj. Anyám elmenne érte fuvarozná háztól házig. Csak kellene nekem egy ember, aki meghallgatná vagy egy szerelő aki tényleg vágja mi a szitu.
Persze, ha szükséges tisztelet díjat állom!Life is Short... Ride Hard!!!
-
donpe
aktív tag
válasz MPowerPH #25167 üzenetére
Szerintem az e39 formája is megosztó. Nagyban függ az állapottól a megítélése. Egy e60 kissé lelakottabban is modernebb, vidámabb forma. Az e39 lelakottan/koszosan egy nyomortelep. Kiglancolva pedig sokkal szebb, mint egy e60/f10 (nekem ). Karakteres, "van benne anyag" benyomást kelt. Egy facelift e39 gyári állapotában egyszerre egy vaddisznó és kifinomult palota. Nekem az e60 túl vadorzó forma, az f10 meg picit túl sablon... Egy szép e39 után viszont megfordulok az utcán.
Belűlről viszont az e39 minden mai luxusautós igényt kielégít. Munkám miatt elég sokat ülök prémium limuzinokban utasként. Kényelemben, összeszerelési minőségben, felhasznált anyagokban, hangszigetelésben lazán ott van egy mai hasonló kategóriás luxusautó szintjén. Sőt, sokszor jobb is. Az e39-ben valahogy érzed, hogy ezt az örökkévalóságnak tervezték. Nem kopog, nem csörög, nem zörög 15 évesen sem. Suttogni lehet benne. Meg persze úgy néz ki 250e km után is, mint az új. Nem karcos, nem kopott, nem fényes. Egyedül a vavona fabetét "gaggyer" picit a modernebb autókban használt fabetétekkel szemben.
-
Möhe
addikt
Még mindig az M-esítés témán rugózok.
ezt a szettet az oldal tulaja szerint átalakítás/csere nélkül lehet feltenni egy gyárilag nem M-es gépre.
Van valakinek tapasztalata vagy hallomása ezekről az utólagos szettekről? -
CharlieDrop
veterán
válasz Jodanovich #25176 üzenetére
ezzel nem foglalkoznék ilyen távolságból
a bontóst ismerem Jó hely, már ha Kaszáról van szó
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
peetmaster
senior tag
Valaki, aki a fővárosi autópiac közelében lakik vagy arra jár, nem tudna nekem ránézni erre az autóra és csinálni néhány nagyobb felbontású képet?
Mikor ott jártam legutóbb, még nem találkoztam vele.
[ Szerkesztve ]
-
Darko_addict
őstag
válasz peetmaster #25180 üzenetére
Mikor nem szerepeltetik a hirdetésben a KM-t, általában igen sok szokott lenni, és nem akarják, hogy emiatt ne telefonálj.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Stukker1987
senior tag
válasz Cxgrav #25159 üzenetére
Sufnituning- raceboy felni és földig érő lökhárító toldat valóban fiatalít rajta
Gyári állapotában sajnos eljárt felette az idő,bár voltak jövőbe mutató vonalai...
E61 még tartja magát,de csak azért mert nekem is az van[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
negro
őstag
Az igazsag az, hogy az E39 szinte ezer arcu lehet es ezt csak a gyari variansokra ertem az a vicc!
Teny, hogy a fl elotti alap kivitelekre talan igaz lehet a papis jelzo bar szerintem ez a E60-ra is igaz.A 2001 utaniak viszont egyertelmuen sportos kinezetuek es jol mutatnak. Jo kiallasu autok ezek meg ma is.
Aztan ott vannak az M sportok (sajat kep) amihez viszonyitok hisz magambol indulok ki
Teny viszont, hogy az utokon tobbnyire lelakott 600-700 ezres peldanyok vannak...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz Jodanovich #25176 üzenetére
Ez az egyik legszarabb motorja a BMW-nek... Itt írtam már róla egy keveset... Folyamatosan jönnek ezek a kocsik és szereljük idén is csináltunk már itt a másik is a nyakunkon szóval ezek pörögnek.. rendesen. ezt megcsinálni 450-500K jelenleg sajnos nagyon nőttek az alkatrész árak.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
megint utána kellett tölteni a hűtőfolyadéknak, nem tudtam hol fogy, korábban is kellett utántölteni kb 8 decit. Ma töltés után láttam parkolóházban hogy elől vízes a beton, úgy tűnik elrepedt a cső, már láttam ilyet. Valszeg ez lehet, már féltem hogy a motor eszi hengerfejrepedés miatt, de ezt kizártam aztán mert egyáltalán nem füstöl a kipuff fehéren, ami erre utal, a vízbetöltő tartályban is tiszta volt minden amit láttam. AMúgy is ért a szerviz már, valami kopog elől néha, talán csak kutyacsont vagy szilent, futóművet is kell már állítani (bő 2 éve nem volt az sem. nyáron cseréltek lengőkart, ott állítottak de nem elég jól)
-
Darko_addict
őstag
A belső lámpa mire jó? Nem sikerült bekapcsolni.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #25189 üzenetére
Ez inkább már húsdaráló...
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #25189 üzenetére
Ilyet még nem....
Mi ilyeneket szoktunk csinálni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Möhe
addikt
Srácok ezt a tükrötmegéri ebayről rendelni? Illetve tuti stimmel a 2001-es e39 gyári eletromosan behajtható (nem memóriás) tükör helyére?
Itthon 90ért láttam újan.[ Szerkesztve ]
-
donpe
aktív tag
Hát akkor az érdemes mérlegelni, hogy a Mo-n beszerezhető cuccra van-e gari. Ha nincs különösebben, akkor lehet érdemes az usa rendelést megpróbálni és bízni abban, hogy a csomagod nem bukik ki a vámon. Vagy megnézni, hogy van-e EU-n belüli eladó. Esetleg bontott Németországból?
-
Darko_addict
őstag
Amit linkelt Möhe, az úgy néz ki, hogy az eladó benne van az eBay Global Shipping Program-jában, és ilyenkor nem kell a vámmal utólagosan foglalkozni, hanem egyből kifizeted ez eladónak (amit igazából az eBay kap meg) és onnantól el van intézve. $258.59 az összes fizetendő, ezután már nincsenek plusz költségek. Viszont garancia "itt" nincs, mert ki küldené vissza 10.000 Forintért, hogy aztán még az újért kifizessen megint ennyi PK-t? Ráadásul magánszemélynek biztos, hogy több is lenne. Amúgy ezek a "látszó" Forintosított eBay-es árak sem a véglegesek, azt csak checkout-nál látod meg, amire min. a PayPal 2.5%-os árfolyamnyeresége rápattan. Ha meg PP-re csatlakoztatott bankkártyával veszed meg, a bankod árfolyamát számolja.
[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Autós topik
- BestBuy topik
- Házimozi belépő szinten
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest