Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
hülye kérdés következik:
az Inspection-oljacsere mutató (gyújtáskor amit mutat E46) visszafelé számol? mintha egy hete a balatoni kiruccanás előtt több lett volna de nem 100% -
MPowerPH
félisten
Gondoltam megosztom, végre kezd összeállni a DTM project, pedig csak az első évüket futják.
Ma ünnepelte történelmének 40. évét az M részleg. Ezt a napot Spengler megkoronázta a Nürburgringen, pole pozícióból indulva fölényesen megnyerte a futamot, ezzel megszerezve a BMW és sajátja második futamgyőzelmét. Ráadásban a dobogó 3. fokára is egy BMW -s állhatott fel, Tomczyk személyében. Neki is nagy gratula. Egyébként ezzel Spengler feljött az összetett 2. helyre, 20 pont a hátránya Paffett-hez képest, tehát abszolút bajnokesélyes.
Mahrenburg: Itt figyel nálam egy ilyen katalógus. Imádtam régen, régi idők eltűnt/elavult remekei.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #17506 üzenetére
Szíp fólia a tetőn, kínai első-hátsó lámpa, kínai másolt felnik, kínai cápauszony, ültetés, belül meg műfa, alap bőrülés és ráadásul automatával... Ez a ferrari kasznis fiero szint kb.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17507 üzenetére
A kínai első hátsó lámpát honnan veszed? A hátsó lámpa az full gyári, csak úgy mint az első. A felniket honnan veszed, látod mi van rájuk nyomva? A belső műfának nevezett dolog az a gyári berakás, és nem mernék rá megesküdni, hogy műfa. Mi a gond az alap bőrüléssel, meg úgy egyáltalán mitől alap? Bőr, vagy nem? Szép állapotban van, nem? Jobb mint a plüss, nem? Mi a gond az automatával egy diesel esetében?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
Nem kínai iphoneom van, hanem az Apple Iphone 4-t Kínába gyártják, nem ugyan az.
A parasztvakítást meg optikai tuningnak hívják egyes helyeken és az autó megjelenését
szokta megváltoztatni általában pozitív irányba.
ami természetesen nem tetszhet mindenkinek...[ Szerkesztve ]
-
Mahrenburg
őstag
válasz MPowerPH #17504 üzenetére
Nekem az akkori BMW-k tetszenek a legjobban - E32, E34 - , azóta egyik BMW-formaterv sem volt rám nagy hatással... A Koenig-féle C-oszlop meg még talán még ütősebbé teszi az E32-es formáját!
[ Szerkesztve ]
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
KINKY_007
aktív tag
Az alap ülés (a sport ülés kagylósított) a bőrrel azért rossz dolog, mert nagyon csúszik, nincs oldaltartás.
Az optikai tuning tényleg van akinek tetszik, van akinek nem, de ezek az utángyártott projektoros, ledes dolgok nem valók egy prémium autóra szvsz.
A gyári fa berakás a 3-asban szerintem nem igazi fa-ahogy az alu dekorcsík sem alu.
Egy 150 le diesel kocsi teljesen rendben lenne automatával, de az ültetéssel, meg a fóliával a tetőn már nagyon nem passzol.
Nekem egy sportos megjelenéshez rendes motor is elvárás.
Hátsó spoiler-t is rárakják a kocsira, ami 200 felett egy kicsit esetleg besegít, csak nem megy annyit a kocsi. Ennél lejjebb már csak a karácsonyfa izzós dolgok vannak.
Fordítva persze még szebb a dolog, amikor egy kocsi nem mutatja, hogy mit tud-egy m5-öt nem csicsáznak fel annyira, mint ezt a nyomorult 320D-t.Nekem az egyik kedvenc , meg a is durva volt anno élőben cápabőr belsővel- az E30 korszaka.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Érdekes dolog történt... Kb. 2 hete indultunk kirándulásból hazafelé. Kiálltam az udvarból, jó volt minden. Leállítottam, majd erősebb gázzal indulva kigyulladt az EML+ASC lámpa, az autó rántott egyet. Elindítottam, a lámpa égett, én kifordultam a főútra. Padlógáz, és az autó nem ment. 30-ig alig akart felgyorsulni. Visszafordultam, de nem tudtam megcsinálni. Elindultam egy helyi szerelőhöz. Kifordultam, és 100m után egy rántás, lámpák kialszanak, autó elindul. Azóta mentem 2000km-et, és nem jelentkezett a hiba.
Valami a throttle box-al lehet, legalábbis ezt írták. Csak ugye akkor már újra jelentkeznie kellett volna a hibának.
Az angol út előtt elviszem nagy szervizre, téli gumit is fel kell rakatnom, és ezt is megcsináltatom. Hibatároló teljesen üres, kiolvastattam.KINKY_007: Ebben igazad van. Felgen katalog szerint is csak 8x18-as méretben létezik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17514 üzenetére
lehet rosszul emlekszem, de az M pakli hozza alabol a sportulest, nem?
nekem 5osbe volt komfort borulesem, soha tobbet .....
a legszebb a kocsin a fekete M-es kopoltyu, van itt felenk egy E39 525i kek, 2x2 M kamu kipu, valami atomnagy krom felnik (ocsmanyak) M-es badge a hatuljan, full kamu M5 utanzat, na azon van oldalt ragasztott fekete vastag muanyag kopoltyu, regen minden reggel elgurultam mellette, megcsinalta a napomat, vhehehehhe -
KINKY_007
aktív tag
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #17522 üzenetére
Nem régóta van meg, még ismerkedés van, olyan 9.5 körül (kevés várossal). 90-130-ig nyugiban tud 6 liter körül mutatni is, de olyan azért ritkán van.
A szüleim 325ix automatája ennél kevesebbel beéri, mert nekem kicsit nehezebb a lábfejem.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17525 üzenetére
te sem azert vettel kocsit, hogy tonkretedd az olajipart, gondolom
fogyasztasnal meg ne felejtsuk el, hogy egy viszonylag uj autorol beszelunk (fejlodik a technika fogyasztas teren meg foleg), 3as, nem 5os, 2.5es nem 2.8as, es gondolom nem 245os gumid van hatul, a 6. sebesseg az hosszu 6.-ik (?). a 9-10es atlag teljesen realis, mellesleg 8 litert mar lattam az enyemen is palyan ....
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17525 üzenetére
Akkor 8-9... Vidd el motoroptimalizálásra. Hidd el, az 1l-es fogyasztáscsökkenés garantált lesz.
A 6.8 Nálam annyit tesz, hogy tempomat 100, vidéki utak, maximum kis városi utak, minimális %-ban. Nekem most 8.2-re visszaállt a 10-ről, annyira jött ki egy tank.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
Amikor néztünk autókat, az egyik tulajnak volt pofája mutogatni a 6.4-es átlagot a 325-ön, nem mondom, hogy nem lehet annyi, de az nagyon fájdalmas, nem azért vesz ilyet az ember.
Egy 911-es porscheval is valami autóversenyző csinált 5-6 literes fogyasztást is.
Ha már 6 hengeres, akkor szeretem a hangját hallani-ennél csak a v8 szebb, de nagyon le van szigetelve. A gumi is csak 205-ös, de azt szeretném lecserélni, hogy lehessen nagyobbat fékezni. A hosszabb távok miatt ráadásul nem 95-öt tankolok, hátha így jobb a motornak is.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17527 üzenetére
Azért írtam be anno a fogyasztásodra, mert olyasmi volt addig, hogy te vagy az utak réme és 6.8 a fogyasztás.
A haverom 328-a is el volt vidéken 7-9 között, Bp-n meg 12, de ő aztán nem nyomta neki szinte soha.
A chip nekem is megfordult a fejemben, de nem szeretném, ha jobban kopna a motor, 0-ás olaj van benne...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17528 üzenetére
A 205-ös gumi tényleg kevéske. Nekem olyan széles a télim, de igazából nem vettem észre különbséget a nyárihoz képest, fogyasztás terén. Stabilitás terén ég és föld.
Nem arra vannak, de ha törvénytisztelően mész, akkor az a reális, mivel maximum 100-al haladsz állandóan, nagyon előznöd sem kell, mert a forgalom is annyival megy.mod: Nem vagyok az utak réme, néha jobban nyomom, ennyi. De most már többségében normálisan megyek, így ált. mindig 8 alatt maradok. De ha nyomom, akkor is 9-11 között elvan, de akkor már tényleg sietek, és elpörgetem a végéig.
Egy motoroptimalizálástól nem fog jobban kopni, sőt. Még használ is neki, tökéletesíti a működését. A kezdeti 8,7l/100-as átlagom az után esett le 7,5 körülire, amióta elvittem, és beállították. Annyi, hogy nem sufni műhelybe kell vinni, hanem profi szakemberekhez, akik padra rakják az autót, és azon állítják be a megfelelő értékeket a kocsid állapotának megfelelően.(nincs két ugyan olyan autó, mindegyikhez kicsit másképpen kell nyúlni, na meg állapotfelméréssel kell indítani)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
Én is azt vettem észre, hogy az amcsi alapjárat és magas fordulat, a bmw meg magas fordulaton ad szép hangot a V8-ból. Ha nagyon sok pénzem lenne, akkor egy E92 M3-at vennék...
Nem tudom mekkora lenne az ideális felni/gumi.
Néztem az előző m3-as felnijét:
M3, M3 CSL 7,5x18 vorne 225/40R18 ET 41
7,5x18 hinten 225/40R18 ET 25
Meg a team dynamics Pro Race 1.2-t.
Itt van már felni még:
http://wheelsworldwide.co.uk/gallery/wheel:collection_bmw/car:bmw
Meg a Y spoke 359M 19-es tetszik nagyon, de már kicsit a 18-ast is kényesnek tartom a magyar utakra-az árról nem is beszélve.
Hol csinálnak jó optimalizálást?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17532 üzenetére
jah, ez igy van, mas meretekkel dolgoznak, azert mas a hang, stb ... de atomjo hangjuk van, az teny.
felni kerdesen sokat nem ragodnek, csak a penzt viszi szereny meglatasom szerint. eleve ha nem azzal jott ki a vas, akkor maris atrendezi a futomuvedet, valszeg szelesebbet-peresebbet akarsz az pedig plusz love gumiba meg felnibe, eves gorgozes, futomufelujitas is 3x hamarabb, azt is be kell loni, stb, felesleges macera szerintem. persze sokat dob kivulrol, viszont tobbet is fogyaszt a kocsi kapasbol literben merve 100on ... ez teny ... na meg ha lepadkazod/lekatyuzod akkor ket hetig siras ..... sajna en is most megyek gorgoztetni, ha egyatalan elvallaljak, errefele sajna nem divat, 1 ceget talaltam eddig, holnap kiderul .....
motor optimalizalasrol (mar attol fugg ki mit ert alatta, kit mivel etettek be a szervizben) fiatal benzines kocsi eseteben nem latom ertelmet foleg nem ilyen motornal, az is csak parasztvakitas, dieselnel viszont mar maga a technologia miatt meghozza a kivant eredmenyt.
bejemve--luxcucsauto-kiadas-eleterzes
suziki-harc a literekert-holtudoksporolni-parizer+szarazkifli-tulelesvalamit - valamiert
hudekocsogvagyok
-
-
KINKY_007
aktív tag
Van egy suzuki is a garázsban-azt használjuk rövidebb távokra. Az a vicces, hogy új kocsi révén kicsit többe fájt, mint a 325. Tény, hogy 6.5-nél nem fogyaszt többet, akárhogy van nyomva a gázpedál, és a kötelezőn kívül nem kellett rá költeni.
Szélesebb kerék viszont biztos lesz a kocsira, mert ezzel a gyárival nem tetszik a viselkedése. Túl keskenynek érzem ehhez a súlyhoz ezeket a gumikat. Nagy féknél is alig kattog az abs, tehát nem fogja meg a fék. Szerintem elképzelhető a felni cserével, hogy a kerekek súlya is kisebb lesz, plusz a defektmentes gumi elhagyásával kezesebb lesz a jószág. A kátyúkra meg majd jobban figyelek.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
dragonfx
veterán
-
orvil
tag
válasz dragonfx #17539 üzenetére
jaja, 1.6 vectra nekem is megette a 11-et, eletem volt :-D
hdman - a melyszegenysegben elokrol nem irom le, amit gondolok, lenyeg az finoman fogalmazva, hogy barki valtoztathat a sorsan, aki AKAR. az auto pedig mindenhol luxus, itt is, otthon is, de valami oknal fogva meg mindig statusnak szamit egy jobb kocsi bizonyos emberek szemeben, pl emlekszem spanom panelben lakott, valaki vett egy uj corsat (az lenyegtelen hogy 50000ezer ev hitelre 0%onresszel, de o vallalta) az egesz lakotelep azt a csaladot utalta honapokig ..... ilyenek az emberek, ezen valtoztatni nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #17542 üzenetére
aha.nem emléksze erre.
de nem te irtad akksimerülés volt és az is kontakthiba volt mert a cdtár bekapcoslva marad meg a csomagartó világitás.a jo kocsi státuszimbolum az is marad.
(ma láttam egy california spyder.t )ezzel nem dicsérni akarom magam, mert tudom csoro vagyk, de csak van lakásom, kocsim, mobilom, számítógépem..tudom egy nyugaton alap...sajna nálunk még rohadtul nem...
az hogy ki emnnyit tehet magáért abba kár belemenni, nyugatra tényleg csak rajtad mulik, mo.n rengeteg külső tényezőn is....kezdjük azzal hova születtél...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #17543 üzenetére
"az hogy ki emnnyit tehet magáért abba kár belemenni, nyugatra tényleg csak rajtad mulik, mo.n rengeteg külső tényezőn is....kezdjük azzal hova születtél..."
Miért szerinted nyugaton kolbászból van a kerítés, ott szerinted nincsenek külső tényezők?
Ott is ugyan olyan nehéz.Hogy még is miért éri meg? Mert amikor kimész ott, nincs semmid és senkid..nincs ami befolyásoljon. Munka aztán haza mész..nincs haver, nincs család..viszonylag "nincs problémád" csak a munka...aztán az évek alatt szépen mindent megszoksz és elkezdenek nőni az igények. És minden ugyan olyan mint itthon max egyel fentebb lévő társadalmi rétege tudod élni az életed...kivéve HA a felfogásod olyan is mert ha nem akkor ott is csak egy "csoró" marad az ember.
Ha AKARSZ bárhol is élsz tudsz változtatni az életeden tényleg csak akarni kell.
Legkönnyebb persze a kifogásokat találni, mint hogy inkább a megoldásokon gondolkodjon az ember.Próbáld csak ki....de ha felmerül ezek a szavak, hogy....DE, meg CSAK...stb akkor nem igazán biztos, hogy jó úton jársz...és akkor teljesen mindegy melyik országban vagy.
[ Szerkesztve ]
-
pohár
félisten
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
H.Ezredes
őstag
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #17545 üzenetére
hagyjuk veled ugysem jutok dülőre ebbe a témába, neked bejött az ami 1000ből 1nek sikerül.örülj neki de ne fikázz és ne nézz le senkit.nem ismersz meg az életem a multam a örnyezetemet.
ez a fehér hamann m6 már kismillioszor volt eladó.valszeg a tulaj visszalopatja.vagy ennyire szét van senkinek nem kell.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
[link]
1.6 turbó 2014-től a Forma-1-ben
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest