-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
a második rész igaz.persze friss jogsinál.de ha hirtelen nagyot ugrazs lóerőbe hátsókeréken akkor is gondolom.
hát ez az e39 trükkös, kissé megrémisztő milyne könnyű lehengerfejezni egy bmw mocit...nem igaz semmi jele visszajelés incs?
bár ha e39be nincs e36ba sincs tuti...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
hoby36
senior tag
Üdv!Előjött egy hiba a kocsimon.Ha balra kanyarodok,"szitáló" hangot ad ki .Most ahogy figyeltem nagyon halkan mintha egyenes úton is csinálná.Jobbra kanyarodva nem.Kerékcsapágy lehet a hiba oka szerintetek?
A logikában semmi sem véletlen!
-
whitezo88
nagyúr
beléptem a klubba [link] diagnosztika, minden szirszar. Szakiktól egyértelműen igenlő választ kaptam. Jól megy, egy karc nincs rajta. Gyári festés, nulla törés.
-
Jojo5
őstag
válasz Gebriel #17416 üzenetére
van ez így, mondjuk előbb voltam BMW szerető mint szifon user, bár a teló nekem nem számít, hogy milyen gyártó csak kiszolgáljon, és a szifon ezt megteszi maximálisan...
whitezo88 kolléga is hasonló cipőben jár, csak nekem sajnos még nincs bömbim, de az E46 nagy favorit
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
whitezo88
nagyúr
rendben majd írok csak még papírokat is el kell intézni.
amúgy jobban tisztelhetnének ( ), mert tegnap hazafele egy furgon Lágymányosi meg Népliget közt lazán rámhúzta a kocsit balról, még jó hogy volt még egy sáv ahova tudtam menni mert úgy nekemjön, hogy csak csattant volna. kb negyed órája volt meg a kocsi, csúnya lett volna..
Ja meg valamennyivel előtte meg én mentem neki majdnem egynek mert kb padlófékezett az autóúton előttem miután sávot váltottam a gyorsítóról...mod: van nekem szifonom, 13as macbookom meg most bömösöm. EGYIK SEM azért vettem, hogy villogjak meg jampeckodjak, csakis magam miatt. Előbbiek szinte elengedhetetlen a munkámhoz is. A BMW meg ugye BMW inkább abba ül be az ember akármikor mint egy Renaultba (egyik szaki aki jött segíteni, mesélte, hogy anno volt neki. Aszondja SOHA többet francia autót, de inkább BMWn kívül mást se. Csak szívott vele, egy rakás hulladék volt)
Havernak is van (volt) Lagunája. Hát, menni tudott, de futómű, felfüggesztés egyebek (pl belsőleg is) terén még még1x a kocsi árát ki kellett volna fizetni rá... olcsó húsnak sajnos híg a leve. Barátnőm családja is anno vett Seat Ibizát. Olcsó volt, asszem 300k körül. Hát, olyan is volt. Szinte mindennel baj volt, ablaktörlő elektronika, kasztni foltokban rohadt, váltó szó szerint kiesettt majndem a helyéről, meg még pár dolog... és totál fapad, se klíma se semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Tálydi
senior tag
válasz whitezo88 #17412 üzenetére
Atya ég!!!
Nem akarlak elkeseríteni, de az egy hatalmas rakat szar!
Néhány hete mi is kerestünk hasonló paraméterekkel e46-ot, ezt pont bekerült BMW márkaszervízbe, totál szarrá volt törve, a papíron többek közt ilyen is állt, hogy "szakszerűtlen fék rögzítés" a légzsákokból valószínűleg 1 sem működik jaaaajajaj, gondoltam rá, hogy ezt belinkelem, hogy meg ne vedd, de nem gondoltam volna ha szeretnéd, elkérem a papírt amin a márkaszervizes értékelés volt! A helyedben megszabadulnék az autótól!Bocsi a kiemelésért, indokoltan érzem fontosnak szerintem!
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
válasz Tálydi #17420 üzenetére
apa kezdődik.....
használt autoról ebzsélünk, bmw.ről.mit vársz sérülésmentes lesz?Enyémről milyne hosszu lenne a lista szerinted????
így kezdenék ....2010 motorgenerál...iphone sosem kéne....inkább abból egy 18is motor .
inkább egy spanyol nyaralás.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
válasz dragonfx #17422 üzenetére
Nem venném ennyire poénra, az autó tényleg nem jó, ő pedig most vette, és ez nyilván csalódás, millió+ forintokról beszélünk, ami ma sok, főleg ha azt nézzük, hogy utólagos számítások szerint 4-500k kellene még arra az autóra, hogy valóban jó legyen, amikor néztük, meg volt a javításra is a keret, de inkább hanyagoltuk olyan elképesztő dolgok voltak leírva a papíron. Az összes lengéscsillapító gatya benne, 1 kivételével az összes elem fújva volt, a tető 400mikronos, a motorral is van valami gáz.... Már szóltam, hogy kerítsék elő a papírt, bedobom majd fórumra, vagy ha gond akkor csak priviben küldöm majd.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
whitezo88
nagyúr
válasz Tálydi #17420 üzenetére
érdekelne, mert kettő szakit (egyik személyesen ismerős elég magas BMW - márkaszerviz, nyilvántartás - berkekben, ő leokázta, másik diagot tolt rá és vagy két órát nézte minden állapotban (Jackson néven fut fórumokon), és egyértelmű igent mondott. Igaz nem volt alánézve, a tulaj mondta a lengéscsillapítót, hogy eltérés van, az átvizsgálásba is teljesen bennevolt készségesen. Ha akkora szar akkor több sumákolás lenne, pláne, mert sok e46 van, ami törve volt, összeganézva, visszatekerve. Ebbe tényleg nem talált 1-2 kisebb dolgon kívül a diag. Az ujrafújás és előélet alapján is (vizsgálva lett az is) csak egy tenyérnyi részen volt, többi helyen 100% gyári vastagságú, egyenletes volt a festék. Szóval itt valaki most eltévesztett valamit
A futómű hibáit meg előbb utóbb úgyis még kell szerelni. Tesztkör alatt se (vegyes úton sokfélekébb megnézve, monitoringolva, ahol mutatja az értékeket is) volt vele gond.De ha megvan, megnézem, pm-be küldd.
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #17424 üzenetére
igaz, a diag sokat elarul a kocsirol, de nem annyira mervado egy alap 3as eseteben ami (mar bocs) de eleg szegenyesen van felszerelve, raadasul pici is a motorja, de ha eddig nyult a takaro, akkor eddig nyult, inkabb egy megbizhato 318 mint egy kehes 330!!!!!
az "alanezes" a legfontosabb, megemelni, aztan szemeket kinyitni, csunya dolgok szoktak kiderulni. bar legelso dolognak mindig azt szoktam kerni, hogy hideg motorral varjon a kocsi, az a legtisztabb ha pl a kocsifeljaron all par oraja, akkor tiszta lappal kezdunk.
szepen kiszilikonozott motorter mar eleve furcsa, minek szilikonona valaki a motorteret
ilyen kormanykopas meg tarsai 3 forintos trukkok, 1000 ft a kamu kormany"bor", es kesz. pedal gumi is 2 filleres dolog, meg a valtoszoknya is, ezekkel mind lehet jatszani es a tapasztalatlan vasarlo mar be is kapta a horgot.ennel a kocsinal ha nem hengerfejezed le a motorral nem lesz gondod, en a diagra fektettem volna a legkissebb hangsulyt (igaz, Jackson rohadt preciz ember, szal diag reszt 99%-ra kipipalhatod).
ilyen kocsinal a legfontosabb a futomu/fek/kormanymu/fobb kasztni elemek/valto.
ha ezek rendben, akkor a tobbi mar csak "reszletkerdes". ha nincsenek rendben, akkor pofoztasd ki rendes alkatreszekbol, az utangyartott nem mindig valik be, sok a sz@r sajnos.a magyarorszagon futo bmw-k 80%-a torve volt ilyen-olyan modon, az teny.
egyetlen kerdes az M-es rendszam, az hogy kerult oda? mert ha kinti a kocsi, akkor a tulaj meselhet barmit, az igazat sosem fogod megtudni.
pont tegnap vegzett cimboram egy 2 eves 320d-vel, szendvicsbe kerult szegeny, hatulja ko (jobb negyedet kellett cserelni) eleje ko (motorhaz, lokos, lampak, minden), es csodak csodajara a kocsi 4 nap alatt pikk/pakk vadi uj, kap egy fenyt, es a joisten meg nem mondja, hogy a kocsi hatulja egy masik kocsirol jott a bontobol, mivel profik a sracok.
valaki nagyon fog neki orulni, karc es toresmentes, kis fogyasztas, stben remelem a kocsi a fentek ellenere jo allapotban van, sok sikert es km-ben gazdag hasznalatot kivanok hozza!!!
-
whitezo88
nagyúr
most kaptam meg a korábbi szervizpapírt, annyira nem látom vészesnek, bár volt ilyen ikszelgetős rész a részek állapotára. Pl a motornál is javításra szorul, meg váltónál is, de nem volt részletezve, mi. Utóbbinál a legnagyobb gond a kicsi holtjáték, de majdnem annyi van az 5 éves Octaviánkon is, 100k kmrel, amúgy nem akad, egyből bemegy sebességbe.
Másik, hogy az utanajárás és a festékmérés alapján nem volt törve, mindenhol fix vastag a festék.
Amúgy azt mondta a Lepke (gondolom ő is ismerős névről), hogy tényleg törött a BMWk nagy része már, de osztrákból a legjobb behozni (ez is onnan van, előző tulajnál 7 évig volt állítólag) mert ott az ember kénytelen szabályosan menni, mert minden bokorban mérő van és úgy megbírságolnak, hogy összeszakadsz. VOlt egy ezüst is 1,3ért, még km se volt írva neki. Arról már látásra megmondta hogy össze lett rakva újra, mert hézagos volt az illesztése. Utánajárt, tényleg rommá volt törve (és M-es szettben árulták - gondolom azzal pótolták ki)
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #17429 üzenetére
az M pakettos jarganyokat jobb kerulni, az legtobb valami magamutagato csoro lampatol-lampaig harcose, akinek van 2000ft-ja hetvegen benzinre.
jah, lattam lepke 3ast keres, akkor gondolom neked.
nyugatrol behozott kocsiban max annyi a nyereseg, hogy ki tudsz fogni jot a kinalatbol mert sok kocsi van a piacon, otthon pedig nem, de nem kell hasra esni a nyugat elott, mert meg annyira sem becsulik a kocsit, mint a tezsvirek a ladat. hajtjak, neha markaszeviz (ott atkurnak) majd hajtas, elad masnak, kinek nem volt penz ujra, aki mar nem markaszervizbe viszi. na, abban a szervizben vagy lattak ilyet, vagy nem. par ev hajtas, max lemosatjak vagy a torok kiporszivozza 4 euroert, majd elad, akkor jon kepbe a nyugat legalja, szerviz a legutolso utani pillantban, megelozo karbantaras 0, max olajcsere eves szinten. aztan mikor mar megunja, akkor jon a kelet europai uzletember, aki hasznalt nyugati autokat hoz be trelerszamra. kis pofozas itt, kis pofozas ott, puccbavag, kivaxol, neha elemcsere gyari szinre, oszt hali. de mint mondtam, ki kell fogni, mert vannak jok, es ki is lehet fogni.
valtoba olajcsere sokat szokott segiteni, orok olaj nincs
tobbi ugyis jon magatol, ha van BMW tapasztalt segitseged, es mint latom, van boven a jobbik fajtabol (nem csak a szajuk jar)
-
whitezo88
nagyúr
Igen, szerencse hogy tudok kitől segítséget kérni, mondták is ha van valami hívjam őket. Lepke édesapám egy barátja munka folytán, úgy jött ez az egész. Ő meg szólt a Jacksonnak, hogy segítsen megnézni a verdát. Tegnap is sok hasznosságot mondtak: pl csak gyári cucc menjen bele, beleértve alkatrészeket, felnit, de még BMW 5W40 motorolajat is. Guminak csak olyat, ami elő van írva, esetleg a nagyobbfajta, legalább lassabban kopik, és persze nem gagyit, hanem márkásat. De hát ez nem is egy Citroen vagy Peugeot vagy Opel... tudtam, hogy ez lesz.
Amúgy hibátlan autó mint tudjuk, csak az, ami nullkilométerrel kigurul a gyártósorról...
Még valami: bátyám újabb Opelje kb ennyiért lett véve, úgy kezdődött, hogy rugócsere, de a klímával is folyton szív mert elromlik. Ez még bírja, csak startnál van egy pillanatnyi nyüszörgés, ahogy a lapátok beindulnak. De ez már tényleg nem tényező, nem bírja örökké ez sem. Amit használnak, az úgyis elromlik...
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz whitezo88 #17432 üzenetére
null km.es hibátlan?
ebben biztos vagy??
jo tudom kirivo eset és nem bmw, de egyik kollégámnak van 4 éves avensis.se...1 évesen vette, és gyárilag garanciás motorcsere volt már benne....ha 1 éves sincs egy auto és motorcsere volt benne szerinted akkor azt jol összerakták a gyárba?tuti nem.
ettől függetlenül motorcserés autot állandóan dicséri milyen jo, szal az a motor volt xar benne,.amugy ez a 318 kicsit nekem dejavu...enyém is 4 hengeres.enyémet is kintről hozták.na meg a belseje totál, 2 elektromos ablak.csak ugye ezen már széria volt a 16os felni+klima...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Jojo5
őstag
-
whitezo88
nagyúr
na ma mentem edzeni azt oda vissza meg tudtam kényelmesen nézni hogy megy mit bír. Végre ülést sikerült beállítani, mert nagyon alacsony volt, kényelmetlen volt, most faszán belőttem, könyökmagasságban támasz, rendesen kilátok stb. Futómű jól működik, legalábbis nincs érezhető baja. Motor jól ugrik, kicsit megnyomva jó nyomatékot ad le, könnyedén előzgettem a gyorsforgalmin, hamar fentvan 100on jól le is maradtak a többiek, kicsit kihúzattam, relatíve jó a gyorsulása, legalábbis így 1.6os Octaviából átülve. Jó az útfekvése, handlingje, kanyarodása, szervója. Fék jól fog, váltó mindig könnyen beugrik, nem akad. Pöccre indult természetesen hidegen is. Nem húz jobbra-balra magáról, egyenesen megy (jó, persze szar foltozott úton kicsit rángatja a kormányt, de ezt nem magyarisztáni utakra tervezték bajorországban.Fogyasztása rendben van, 50-60nál könnyű lábbal 5-6l. Automata klíma, hűtés rendesen dolgozik.
Tegnaő a szokatlanság és szar ülésbeállítás miatt rossz volt, de most belőttem, nagyon jó élmény vele menni, szinte úszik az úton, szűken vett kanyarnál is tapad az útra, pedig 5 éves Michelin van az alufelnin, majd cserélem még a hónapban. -
Yushchenko
őstag
Sziasztok!
Szerintetek az 1-es BMW-k mennyire számítanak jó vételnek, lehet esetleg valami infot tudni róluk? Még csak nézelődök, de nagyon tetszenek.
Elsősorban 2,5M-ig nézegettem őket. Tartok nagyon a dízelektől, viszont a 116i-ről hallottam, hogy 10-12l-t simán megeszik városban, ami nem annyira jó...Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv. Yush
-
dragonfx
veterán
válasz Yushchenko #17446 üzenetére
a benyás tuti többet eszik.nagy a suly már ott is.
a dízel mindig lutri de az összes....118d jol eszik legalább.645ci 20 lityo városba??az igen.de te legalább nem nagyzolsz hogy 7-8at eszik...
kivi leszek én arra a 318 fogyasztására...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Yushchenko #17446 üzenetére
Én még nem láttam férfit 1-est vezetni... Egy Mini nagyon kicsi lenne?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
A mini az tök jó kiskocsi. Ha nem piros, vagy sárga, akkor az inkább való...
1-es BMW-t tényleg nem nagyon láttam férfi vezetővel, talán egy kivétellel, de ott még a vezető maga is bizonytalan volt... És általában szürke volt az 1-es.
1-est nem igazán értem, mert belül elég kicsi, egy 116-120-nál még tök mindegy, hogy hol kapar, akkor már inkább mini.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- BestBuy topik
- Házimozi haladó szinten
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- iPhone topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házimozi belépő szinten
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest