-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #17549 üzenetére
nem csak tudod te is tudod ez nem az az ország ahol a lakosság 50% tud fainul élni mint nyugaton, a lakosság kb 10% él fainul.örülj te jelenleg oda tartozol.de nem tudod a jövö mit hoz.lehet majd jobb lesz.jelenleg nem látok semmi megoldást.ez van.de hagyuk az off.ot.ha olyna faxán menne te sem e39cel járnál hanem 745i.vel....
láttama forma 1es hirt durva miket ki fognak hozni belőle.
ma láttam egy gyöngyszemet, e34 540i bitang jo állapotban volt. .
na meg láttam olyat is akinek tényleg jol megy.....brabus cl65 amg v12 biturbo... .kéne a faxnak.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Davidof92
senior tag
Sziasztok!
Valaki okostól kérdeznék, hogy ebbe hol van a 4 elektromos ablak? mert értem, a 2 első meg a tető, de a 4. hol van? -
lacko99
csendes tag
Hali!
320d E46-nál ha sokáig nyomod a DCS-t és 2sárga lámpa világít a műszerfalon akkor tényleg minden kivan kapcsolva? Csak az ABS marad?
-
dragonfx
veterán
-
MPowerPH
félisten
No, sokat filóztam a fogyasztás dolgon. Most sokat mentem az autóval ide-oda hosszabb távon, és eszembe jutott, hogy csinálok pár felvételt, majd összevágom. Ma hazafelé kerítettem rá sort, gyorsban összevágtam.
Szóval amikor azt mondom, hogy 7.6l/100, akkor az 7.6l/100. Le lehet olvasni, hogy mikor mennyin állt a mutató. Szóval így jön ki az az érték, amit a comp kiír, és amit én is kiszámolok minden egyes tankoláskor.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #17562 üzenetére
És még valaki azt mondja, hogy a motoroptimalizálás szívó benzinnél értelmetlen.... Jó, teljesítményben jóformán semmit nem hoz pluszban, maximum rugalmasabb lesz, de van olyan terület, ahol érezni a hatását, és nekem ez volt a fontos.
Még 10 hónapot nálam lesz, jövő nyárra szeretném lecserélni egy jobbkormányosra. Addig még gyűjtögetek, hátha sikerül kispórolni egy pár éves BMW-re, mert jelenleg megint annyiért tudnék autót venni, amennyiért ezt vettem 7 éve.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #17561 üzenetére
Én nem kételkedem az eredményekbe...de azért az sem mindegy milyen úton és milyen távon csinálja ezt az eredményt az autó..csinálok én neked 3l fogyit is ha kell computer szerint Csak kötekedek, ne vedd fel. De tényleg csinálok
Pl Gödöllö-Bp között jobb a fogyasztás mint Bp-Gödöllő felé, vagy Gyöngyös-Bp rosszabb mint Bp-Gyöngyös.
Egyébként tényleg nem mindegy, hogy az ember, hogy nyomja. Én is ha elengedem a lábam akkor 90km/h-nál. 7-8l ha pedig finoman nyomom akkor 4l.Erről eszembe jutott egy vicc.
Mi a közös a nőbe, tollba, és az autóba?
Mindegyiket nyomni kell, csak az nem mindegy, hogy!
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #17565 üzenetére
hát de kelljen mert ez e46...technikai fejlesztések sora....
e36ba én még ilyet nem láttam max utángyártott, egyedi beépétésű igényekre cvalaki homemade megcsinálta.....
pedig voltam talin is láthattad ott olyna verdák vannak e36ból nem hinném a tulaj pont erre ne szánna pénzt hogy full full extrás legyen a kocsija....de ott se láttam ilyet.
még m3ba se...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #17564 üzenetére
Ez egy teljesen normális, full egyenes út. Mostanság már mindig így közlekedek, tempomat, és akkor éppen amilyen kedvem van. Amint látszik, a mostani átlagom pont a 130-as temponal fellépő fogyasztás körül van. De ugye nem végig 130-al mentem, hanem 50-al vagy 70-el is, közben előznöm is kellett, és dugó is volt, igaz nem nagy.
Arra akartam kilyukadni, hogy igen is reálisak lehetnek ezek az értékek normális használat(és itt nem csigázásra gondolok) mellett. Amikor azt írom, hogy 6,X -et evett 100km-en, akkor az annyit tesz, hogy 110-nél nagyon nem mentem gyorsabban.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Davidof92 #17568 üzenetére
Sokat nem számítana, így is 110 a megszokott tempóm... Nem centizgetek, nekem így a legkényelmesebb. Egyre jobban kinövöm a száguldozós énemet, csak akkor megyek, ha valahol időre kell megjelennem, és késésben vagyok.
2 hét múlva indulok ki Manchester mellé, kíváncsi vagyok egy ilyen úton hogy alakul az átlag.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Davidof92 #17571 üzenetére
Az egy kicsit karcsú már nekem is. A 110 azért vállalható, mert közúton akkora sebességnél még van esély lassítani, ha sün van a bozótban. Lakott településen meg szigorú 50, ott 4.5l-t kér csak.
Hétfőn viszem az autót nagy szervizre az út előtt, aztán tavaszig vegetálok. Nézegettem, igazából 3 milláig tudnék kint autót venni, akár 1 hónap múlva is, de nem iszok előre a medve bőrére. Mindenki lebeszélt erről, így barátnőmmel megbeszéltem, hogy várunk köv. nyárig, addig biztossá válik a helyünk, és kicsit megtudom majd toldani ezt az összeget. A mostanit meg el sem adom, családban marad, tesómnak jó lesz tanulóautónak, nekem ez is fontos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Highend55
tag
Enyém még sose evett 4,5L/100 on de nem is azért vettem.. Tegnap éjjel ha már lehült az idő néha elnyomogattam [link] (képminősége nem a legjobb mert egyedül voltam..)
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #17573 üzenetére
Jah, ott van a videoban(igaz, ott csak 4-et mutat...). 4.5-5l amit kér 50-nél. Persze 50-el kevesebbet megyek, mint 90-el, de így is beleszól a nagy átlagba.
Nem foglalkozok azokkal, akik ezt megkérdőjelezik, direktbe nekik készítettem a videót. Egyébként 8000Ft-ból elmentem 285km-et. Most nem számoltam tankolósan, hanem kiolvastam boardból, hogy pontosan mennyi benzin van még a tankban, és ezt megtettem tankolás előtt is. Ki lehet számolni, mennyi az annyi....Highend55: Kellene még egy fokozat, és menne tovább.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #17573 üzenetére
Egyébként kihagytam, hogy ilyen körülmények között igaz ez. Tehát 10-30 fok között. Alatta és fölötte már magasabb, kb. 5l.
Bár nem tudom ez miért nagy szám, szvsz pl. egy 2.2 Accord 130-nál eszik 5l-t... 50-nél meg talán 3-at sem 6.-ban.Highend55: Dilemmában vagyok... Angliában mennyire kemények a telek? Nem tudom, felrakjam e a téli gumit, vagy hagyjam fent a nyárit. (azzal a gumival kell kihúznom köv. nyárig) Lengyelországba mikor mentem tavasz elején, gondban voltam, aztán a nyári mellett döntöttem. Vakartam is fejem, mert jött a fagy, és a hóesés, szerpentinen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
Itt is a fogyasztásról írnak többen, e90 318d, 320d átlag 6 liter.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Highend55
tag
válasz MPowerPH #17578 üzenetére
Nem mert facelift elötti összes 5-gangos,jövőre teszek rá G-Power kit et azért gondolkoztam másik difin mert 255körül betilt
Angliai telek nagyon változóak 3éve amióta kint vagyok,első évbe nagyon kemény volt kinti átlaghoz képest igaz "csak" 4hétig viszont tavaly -2 volt a leghidegebb 2napig utána végig +2-7 fok között volt szóval elég enyhe is lehet..Hó ritkán esik de eshet,sokáig nem szokott megmaradni,viszont tudok ajánlani korrekt magyar futárcéget akivel kitudsz késöbb bármit küldeni.
-
MPowerPH
félisten
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #17581 üzenetére
Annyival jobban megy a chipelt fiestád, hogy kell a kompresszor a BMW-re?!
Mondjuk nem tudom, hogy 130 km/óráig milyen szituációban nem elég a 230 paci. Gondolom az kocsi szanaszét van merevítve, a 6 dugattyús fék nem melegíti rendesen a tárcsákat, és már nagyon kijön, hogy hiába van minden súly kiszedve a kocsiból a többiek még a kanyarok után kicsit jobban kilőnek az egyenesben a pályán.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Highend55
tag
válasz KINKY_007 #17585 üzenetére
Fiestám minden napra van és nincs chipelve.. Azt,hogy mik a terveim a saját autómmal az az én problémám és az én pénztárcámat súlytja úgyhogy nem is igazán értem mik ezek a hülye kérdések? De ha ilyen kiváncsi vagy idén már nem keveset rááldoztam,hogy azok a minimális zavaró tényezők amikkel nem voltam megelégedve orvosoljam..Bekerült egy komolyabb futómű (állítható toronnyal) az autó alá és a fékem is meglett erősítve..De még sorolhatnám mennyi dolgot kicseréltem jobbra.Mivel minimum e46 M3-as szintet szeretnék ezért vagy eladom így egybe és elbukom amit ráköltöttem és veszek M3-at(ami iszonyat nagy zsákbamacska lehet) vagy rááldozok a motortérre is és elérem amire régóta vágyok.
U.I.:Szerinted,ha ilyen autóm van 130km/h val közlekedek vele maximum ?
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #17589 üzenetére
Ha már beírod, akkor talán hozzá is lehet szólni....
Én is m3-at akartam emlegetni, ha már kevés a 330. Egyénileg nem lesz olyan-pláne egy használt m3 árából, mint amit a gyáriak reszeltek... A fék milyen erősítést kapott? Mo-n egy ferrari is max 130-at mehet, csak a némely német autópályán lehet közúton gyorsabban közlekedni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #17592 üzenetére
Miért korszerűtlenebb az M3-as fékrendszere?(nem olvastam végig a cikket, azt látom, hogy gyorsan elmelegszik. De ugye ez csak pályán igaz, közúton úgyse tudsz olyan helyzetet teremteni) Mennyi volt a fékrendszer cseréje?(gyári M3-as tárcsa+betét is egy vagyon, pont tegnap kértem árajánlatot... )
Továbbá milyen költségekre gondolsz, ami többlet?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Highend55
tag
válasz MPowerPH #17593 üzenetére
Pontosan folyamatos terhelés alatt elmelegszik szinte azonnal..Nem csak közutakon fogom az autómat használni jövőre szeretnék Nordschleifén körözni is! Nekem se teljes fékrendszer lett de így is elég komoly lett a fékem !
Többletköltség pl : szervizelés,ugy eszegeti a hátsó gumit mint állat (255/19") nem épp az olcsó kategória,ha SMG széthullik 700k+ kint is a javittatása ,vagy átlagosan minden kopó alkatrész kb 2x annyi mint a 330-hoz. -
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #17594 üzenetére
Így érthető. Mert azt én is hallottam, hogy gyorsan elfogynak. Hátsó gumi eszegetés is attól függ, mennyire taposod. Ha mindig állat módra indulsz, persze, hogy elfogynak. SMG -re egyébként is panaszkodnak, plusz Te is írtad nem régen, hogy egy hulladék. De van manual váltós is. Amit még megtudtam, hogy a 2003.09 előttiekben a csapágyat cserélni kell elég gyakran, ami nem két fillér. E fölött már nincs rá szükség, lecserélték normálisra. Továbbá nincs bennük hidrotőke, hanem lapkás a szelephézag állítása. Ezt azt hiszem 25k km-enként állíttatni kell. Ennyi volt az S54 plussza az M54-hez képest.
A magasabb egyéb költségek alatt mire gondolsz? Kuplung(használattól függ ez is), olaj drágább bele(10k km-enként cserélni kell), gyertyák(szerintem nem gáz). Mi is van még?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #17595 üzenetére
m3at szerintme tilos is nem manuallal venni.
eléggé fel lett extrázva az a 330ci de amig nincs rajta müködőképes állapotban egy kompresszor addig az M3 elpiucsázza.sőt ha rajta lesz akkor sem biztos hogy egy m-power motort le tudsz gyűrni.sok más aproság is van ott.pl:az m3 gondolom jopár helyne könnyítve van..
bmw001>>na mi van cska előjött a versenyző én m3at nézegetsz?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #17597 üzenetére
Regeltetem E46-ra, ott is utánakérdeztem. Szvsz nem zárom ki a dolgot... Majd elválik. Azért csak kérdezgetek, csak úgy mint E90-en(csak a 35D(i nincs) coupe még elég drága, arra várnom kellene még pluszban egy fél évet) Plusz más márkákat is böngészek. Tulajdonképpen csak jövő nyárra akarok autót venni, de nem zárom ki, hogy előbb sikerül. Amikor a mostani autómat vettem, akkor is 8 hónapon keresztül nézelődtem a neten, mire elhatároztam, hogy mit, és meg is vettem.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #17599 üzenetére
Egy jóval magasabb kereset mellett elfér a magasabb fenntartási ktg. Ahogy számolom, évi max. 10k km-et fogok menni, de lehet még annyit sem, főleg ha nem mindig autóval jövök haza.
A mostani biztosan menni fog, öreg már, kell a nagyobb power.(ez nem jelenti azt, hogy száguldozni fogok, attól még lehet normálisan közlekedni, néha viszont jól jön a nagy kraft, már ha értitek mire gondolok )[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest