-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Davidof92
senior tag
-
Davidof92
senior tag
-
Davidof92
senior tag
válasz Tomics #16200 üzenetére
Nem is azzal van a baj, hogy régiókra bontott a rendszám, mert Romániába is az van és működik, hanem hogy drága. Na meg a legnagyobb butaság, az az eredetiségvizsga. Sehol máshol nincs ilyen a földön, csak nálunk. A legviccesebb benne, hogy ha megcsináltatod, az 3 hónapig jó. De ha meg eladod, akkor újra kell csináltatni hiába a 3 hónap.
-
Davidof92
senior tag
válasz H.Ezredes #16202 üzenetére
Azért az alacsonyabb fogyasztással szembe lehetne szállni. Ha van egy 4-es automatád, amivel 100-nál 2000-et forog a motor meg van egy 8-asod, amivel 100-nál szintén 2000-et forog a motor akkor egyformán fogyasztanak. nem a fokozatmennyiség számít hanem az áttételezés. Lásd régi amerikai autók, eleinte csak 2! aztán a 3 sebességesek voltak (th400 és társai). ha volt szived leforgatni a motort, 90 felett volt vége az 1-esnek, 2-esnek 160 körül, 3-assal 200 felett ment. Persze száznál forgott vagy 2300-at csak Mondjuk azokat a motorokat nem lehet az európaiakkal összehasonlítani. ha egy 20i motor után volna kötve a váltó, akkor azt a kocsit mindennek lehetne nevezni csak gyorsnak nem. Még a legújabb 20d-vel se lenne virgonc. De attól se kéne félni hogy nembírja a váltó a nyomatékot, nagyobb benzinesek 900 Nm körül tudtak. Bocs az offért a fórumba .
-
Davidof92
senior tag
válasz MPowerPH #16204 üzenetére
van benne igazság amúgy, tudom én is, mert akkor mindig a nyomatékcsúcson lehet tartani a motort. (az említett amcsi autók se pörgetik, viszik alapjáraton a benzintemetők 1500-nál elváltogatnak kickdown nélkül).
Nem törvényszerű, csak példának mondtam.
VW konszern DSG-je nemrossz, BMW-é jobb, bár szerintem a prímet a Ferrari 458 Italia váltója viszi . Na meg ami motor van benne azért az se semmi... -
Davidof92
senior tag
válasz MPowerPH #16309 üzenetére
attól függ, milyen az autó. amennyiért veszel egy új kocsiba egy lámpát annyiból veszel egy komplett jó ladát, tehát relatív.
volt rá példa nem 1x, hogy szabályt szegve tenyérrel elég gyorsan kellett forgatni a kormányt kidobta a seggét pedig nem hajt hátul semmi és nem is kézifékeztem. -
Davidof92
senior tag
nekem most ez az ami nagyon bejön: [link] csak a sportülések nem kellenének bele szerintem, amúgy 10/10.
-
Davidof92
senior tag
Nemross, bár én nem szeretem amikor benzines hangot próbálnak kölcsönözni egy dízelnek. Miért nem lehet olyan verziót kérni, amibe nincs megfojtva a motor? csörögjön, csattogjon, hallhassa az ember a turbó fütyülését. Csak sajnos ilyen sose lesz, mert az euro normák megfojtják a motort. Dehát valamit valamiért...
Ez még mindig a 3 literes sor6-os blokk, igaz? -
Davidof92
senior tag
jó a mély hangú autó, de ha dízelem lenne, akkor inkább a rendes hangját szeretném hallani (most olyat teszek amit nemkéne, remélem túlélem ) az eddigi legszebb dízel alapjárat személyautótól amit eddig hallottam: [link] egész nap elbírnám viselni, ha a mienk is így járna
én is inkább választanám a benzinest, már csak azért is mert nem nagyon bízok a CR rendszerekben. Tegnap előtt láttam egy fekete X6-ot Békéscsabán, fekete alapon fehér betűk volt a rendszáma, mintha svájci lett volna, piszok jól nézett ki[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz H.Ezredes #16472 üzenetére
Elég rendesen szétnyomta a csapágyakat. Gondlom főtengely kuka lett, vagy legalábbis köszörülés (már ha ezeknél lehet). Egyszer láttam ilyet, egy régi fordnál, mondjuk ott volt olyan csapágy amelyik teljesen hiányzott! és magába a blokkba is belemart a főtengely. Motor kuka lett.
-
Davidof92
senior tag
válasz dragonfx #16497 üzenetére
egy pillanatig azt hittem, hogy Békéscsabán lett fotózva. Itt is van egy X6 (fehér, magyar rendszámmal!), bár mostanába nem láttam, azt hiszem sima nem M-es. Persze van m3, meg e90 kupé kabrio (fehér), meg sedan sötétített lámpákkal meg ablakkal, baromi jól néz ki, rakás E60, köztük egy kék sedan 30i. Nameg néha látni egy Corvettet is .
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
egy E34-essel kevesebb :[link]
-
Davidof92
senior tag
Nem tudja valamelyikőtök, hogy egy E30-nak (mindegy milyen kivitel) mekkora lehet az önsúlya, hogy ha ki van pucolva a belseje csak az első 2 ülés van benn?
Highend55: elég komoly kis cucc ez, főleg hogy úgy lehet magasságot állítani hogy nem csökken a rugóút.
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
Sziasztok!
[link] a videó elején látható képeken mennyire durva a sérülés? Torony nem kapott ha jól láttam. -
Davidof92
senior tag
[link] elég tetszetős, főleg hátulról
-
Davidof92
senior tag
Láttatok már ilyet? [link] (Csak mert BMW van rajta.) Eldurran a turbó és bemegy a motorolaj a szívócsőbe, gyakorlatilag elégeti azt. Nem lehet leállítani, csak ha lefullasztja az ember.
-
Davidof92
senior tag
válasz MPowerPH #17000 üzenetére
ha így halad a világ akkor pedig el fogunk dízelesedni. Mindenki az egyre kisebb fogyasztásra megy, mert ugye milyen jól hangzik hogy 4-5 liter/100km, csak aztán ha megdöglik benne valami akkor a megspórolt gázolaj/benzin (mivel azok is egyre jobban bonyolultak) árát bele lehet önteni a motorba. Egyre több benzinesbe is ott van a kettős tömegű lendkerék, vw-nél már egyszerre használják a kompresszort és a turbót. Egyre kisebb motorból jön ki ugyan az a teljesítmény. (a károsanyag kibocsátás csökkentése az egyetlen pozitívum) Szerintem rossz irányba halad az autógyártás...
-
Davidof92
senior tag
Mert beképzelt, bunkó. Lenézi a nem német vagy angol autókat, mert hogy azok semmire valók. Egy darabig próbáltam esélyt adni neki, de meguntam.
GabN73: Annyira nem igazán értetem minden szavát, sajnos nem tudok olyan gyorsan fordítani mint amilyen gyorsan mondja, meg 1-2 szót nem is ismerek.
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz MPowerPH #17056 üzenetére
Az itthoni swift sportok 125 lóerősek. A GTi-t nem gyártották MO-n, csak japánban, mint ahogy a cultus GTi-t, ami 115 lóerőt tudott az 1.3-as motorral. Egyébként jó futóművel azért fordul rendesen a Swift.
A golf elég rossz hasonlat, az alulmotorizált, főleg az 1.4-es motorral. Túl nehéz a kocsi a motorhoz képest. Mondjuk az nem is arra van hogy gyorsan akarjon vele menni az ember, csak hát a sok sztrítréccsinges megy a sportdobbal 1.4-es motorral. Inkább a nyugodt haladást szolgálja. -
Davidof92
senior tag
válasz MPowerPH #17065 üzenetére
az elsőben dupla nagyveztengely van, a másodikba megasquirt meg gondolom bővitett hf ill. veztengelyek. Mindenesetre rohadtul mennek
Láttam a teamswift-net-en egy faszi épített magas kompressziós gti-t, 12:1, kovácsolt dugók, gyári hajtókar, meg pár apróság. 180 lóerő lett -
Davidof92
senior tag
válasz Tomics #17068 üzenetére
ez egy 1980-as évek végén tervezett kisautó. Ha összehasonlítod az akkori ilyen méretű autókkal, meglepő eredmény jön ki (az más dolog hogy nálunk 2004-ig gyártották, 92-ben a japánok idehozták a gyártósort, mert nekik már nem nagyon kellett, de még gyártottak) Egy ladánál sokkal jobb töréstesztet ér el, bár azt meg 1960-as években tervezték
BMW001: A pc extrém tuning se olcsóbb olcsó hobbi nem nagyon van, mivel az ember úgy is eljut arra a szintre amikor már nem a pénz érdekli.
Viszont, 25i-be kisebb faragással belemegy a 90-es diesel főtengely (elvileg, nem tudom pontosan, lehet még a 92-es is) és akkor van egy 3+ literes szívómotorod, alacsony fordulaton nagy nyomatékkal. A köbcentit nem pótolja semmisem. (ezért is szeretem az amerikai motorokat, tudom, öreg elavult konstrukció hogy nyomórudas v8 hengerenként 2 szeleppel(bár a northstart motorok már dohc 4 szelepesek), de legalább van köbcenti, és brutális nyomaték. Anno a 8.2-es benzines tudott 400 lóerőt illetve 750Nm forgatónyomatékot . csak aztán a környezetvédelmi normák miatt lefojtották egészen 190 lóerőre meg 480? Nm-re.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest