Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz Rabbitf_24 #29118 üzenetére

    Hát ja.És félő,hogy ezen a war vagy ilyesmi se segít érdemben,mert ott meg csak szétkorlátozva lehetne javítani a helyzeten,de azt meg kösz,nem...Nomeg egyszerűen egy ilyen gém,ahol a 64-es cq szerón úgy nyer egy csapat,hogy az elsőknek van 10 killjük,hát nem tudom,kevés emberrel mi lenne,de még 32-esen is nehéz eset.Talán a kisebb rush még elmegy,de ott vagy hentelés van a pontoknál,mert kempelnek,ha nagy a szeró,minek is fáradna az ember mással,a támadóknak meg tényleg max a nagy tömeg+tank esély,kis szerón meg marha sokáig tartanak a körök,és ha jók a kemperek,könnyen áttörhetetlen a védelem.
    Fene tudja,mi a jó...ráadásul a csapatjáték ellen még az is szól,márminthogy nem erőltetik nagyon a pontfoglalást,stb,hogy ha gyorsan lemegy a kör,na azzal meg senki nem jár jól...igazából minden módban az 50:50es körök a legkifizetődőbbek.Ahol meg végigrohan egy jó squad,vagy gyorsan befoglalják a zászlókat,ott meg hurrá,jön 1-2 ribbon,de a kör végén kap az ember 2-3000pontot.Másik érv,hogy nem kell annyira feladatozni,mert akkor nem lesz fegyóribbon,stb,amihez ugye sok kill kell.
    Ezértis lenne jó valami mód,valamelyik "nagy" játékban,ahol többféle feladat van,de a kill legyen max statisztika vagy valami kevés pont...igazából valami olyan,ahol azért öl az ember,mert épp muszáj.És persze hiányolom az időt,mint tényezőt is,ki lehetne kompenzálni egy jó csapatnál valami szorzóval,hogyha gyorsan megoldja a feladatot,nem drasztikusra gondolok,csak annyira,hogy mondjuk ha egy átlag kör ölésekkel 6-7000pont,akkor a gyors kör,ahol jó csapatmeló van,a végi 1-2ezer helyett hozzon ugyanannyit...másik verzió:csapat játékmódban járjon kevesebb pont pl.a 3.kill után,ha ellenséges zászló közelébe se ment az ember...
    Az egyéni szükségletek másik gondja meg az unbalanced fegyók+hogy mindent úgy kell nehéz munkával kinyitogatni,de persze az "übercuccok" nagyobb szinteken vannak..pl.én is hajtok az F2000-re,a robbanós USAS-ra,mint bárki más,mert persze hogy felb...sz,hogy ilyenekkel szedegetnek le,és ha elszedem valakitől,magam is látom,hogy azzal jobban "adja"...sokkal jobb lenne egy olyan rendszer,hogy legyen alapból minden fegyó,küzdeni meg kelljen a kiegekért,gadgetekért.Én pl.annó szerettem a cod:mw2 olyan rendszerét,hogy a megnyitott kiegeket használni kellett,hogy meglegyen a következő,pl.kötelező volt ACOG-ozni a thermal scope-hoz,stb...lehet kicsit "kényszeres" dolog volt,DE színesebbé tette a játékot,mert egy átlagos szerón még azonos fegyókon is mindenféle kiegekkel mentek az emberek,ki hol tartott.De ez semmiképp nem megoldás,hogy itt már átlagos pléjernek kell mondjuk 60 óra,mire akár csak az összes fegyót kinyitja,sőt még szerintem több is,és ebben még nincs a kiegek,a járművek dolgai...ok,ellenpélda a cod,ahol pl.a BO-ban egy prestige pl.nekem olyan 12 óra nyers játékidőt igényelt a megfelelő szerveren,mapon,stb,kifejezetten xp-re hajtva.DE átlagos ember is kimaxolta magát mondjuk 20 óra alatt tuti,ha nem akart,nem lépett prestige-t,de átlagos melósként,napi 1-2 órával,hétvégén kicsit többel 1 hét alatt megvolt minden.
    Most a bf3 már megy több,mint 1 hónapja,van benne 40 órám,ok,sok repülgetés,stb,de kemény 23.szint :D mondjuk ebből ha 20 óra,ami egy kicsit a szintre azért megy...így a büdös életbe se lesz meg minden...Codban azért be szoktam nyomni pár prestige-t,ott lehet élvezni a haladást.Itt nem annyira.Biztos vannak akik itt is naponta maxolnak ki fegyókat,annak max.grat,de nem az az általános.

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Aktív témák