Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
vieri2000
tag
Üdv!
1. Van egy Olympus Stylus 1 -es gépem és keresnék hozzá egy TCON-17X telekonvertert. Sajnos nem nagyon találok eladót még használtat sem. Esetleg valaki tud segíteni?
2. ha nem találok akkor viszont gondolkodom egy Milc vásárlásán amihez nagy választékban lehet objektíveket vásárolni. Mit tudnátok ajánlani!
Megj. most kezdek rákapni a fotózás szépségeire. -
randras_83
addikt
-
Speeedfire
félisten
válasz randras_83 #28952 üzenetére
Igen. 35 AF 1.4
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Teasüti
nagyúr
Üdv!
Kérhetnék némi segítséget? Kezdő kérdéseim lennének. Bevásárló listát írok éppen és el vagyok akadva pár helyen kézzel fogható infók hiányában.
Godox AD200-hoz nézek kiegészítőket, light modifier-t, stb.
Használ vki ilyen vakukat?
Bare bulb-hoz kellene néznem reflector-okat. Ebből van vagy 3 féle: AD-S2, AD-S6, AD-M.
Elvileg az AD-M-en kívül egyik se natív kiegészítő, mindkettő az AD-360-hoz készült.
Nos, veszek S2-ből néhányat, sima modifier nélküli használathoz. Viszont modifier-ből az esernyők felé húzok éppen, úgy gondolom ezzel járok a legjobban a praktikumot, a felállítás gyorsaságát esemény fotózásnál és a bekerülési költséget és a szállítás körülményességét illetően (beauty dish épp ezért nem szimpatikus, bazi nagy alu tányért hordozni). Ebből néztem két ilyet, ez úgy tetszik.
Ha shoot through módban használom, akkor arra spekulálok, hogy a sima S2-es ernyő (ernyő magyarul?) is megteszi. Viszont bounce módban már egy szélesebb látószögre volna szükség, nem?
Van itt olyan, aki látta ezeket élőben? Neten össze-vissza van minden, nem egyeznek a képi illusztrációk a szöveggel, stb. Azt olvastam, hogy az S6-osnak a furata nincs fedésben az AD200-as tartó konzoljával, így itt kellene némi DIY. Viszont az AD-M-ről semmi infóm nincs, csak egy-két képet találni róla.
Ami idegesít, hogy még a gyártó disztribútori oldalán se látok specifikációkat. Átmérő, nyilásszög, ilyesmik. AD-M-et pl. a godox.com-on még listázva se látom.
Szóval kellene mondjuk két darab szélesebb reflector esernyős használatra.Aztán a gel ami még fejtörést okoz. Correction gel-eket szoktam használni, és bare bulb felállásban egyszerűen nincs jó megoldás. Reflector használata esetén még ki lehet takarni az elejét, de reflector nélkül csak olyan megoldásokat láttam, amit kotonként húznak rá az izzóra. Némelyik elég vicces árban is van és persze amcsi import lenne berendelni.
Aztán van egy AD-B2 is még, amihez majd nézek egy S-type softbox-ot. Viszont a color gel itt is kérdőjeles. Sőt, ennél konkrétan semmilyen ötletem nincs. Utángyártott megoldásból max kettő olyan kereszt alakú kit-et lehetne venni hozzá az usákoktól.
Tényleg nem létezik semmilyen gel megoldás az S-type felfogatáshoz Profoto árszintje alatt?!
A harmadik probléma az meg még mindig az esővédelem. Kérdeztem a forgalmazót, kérdeztem a gyártót, keresgéltem a neten. De itt se találtam profi megoldást. Ugye vannak ezek a kamerákhoz való esőhuzatok. Végső soron ezt max ráhúzom az állványra tett vakura és átlövök rajta. Talán nem módosítja túlzottan a fényét.
De gondoltam már arra is, hogy esernyőket (mármint igazi esernyőket) rakok az állványokra. Ha nem fúj a szél, akkor elvileg ez így tartana, mint a Taft. Meg szárazon tartaná az állványt is.Viszont mennyire jó ötlet egy ilyen huzatot rárakni egy boom stickre rakott AD-B2 monstrumra, ahol azért már előfordulhat némi hőkibocsátás is. Főleg kültéren, jellemzően teljes teljesítményen vagy a közelben lenne használva.
Negyediknek meg ismertek olyan nem amerikai (vagyis mondjuk Amazonról rendelhető, vagy vmi populárisabb helyről) color gel gyártót, akinek minőségi termékei vannak? Rosco-tól néztem ezt a csomagot. Ez jó lenne mondjuk az AD-B2-re egy sztenderd 18 centis reflector-ral. (Jah igen, ez a másik dolog, erre van vmi értelmes módszer? Mármint egy 30x30 centis gel-t felapplikálni egy 18 centis reflector-ra.)
De mivel szerintem úgy is vagdosnom kell mindenféle méretben és eszközhöz, ezért nem ártana vmi jobb beszerzési lehetőség ugyanilyen minőségű gel lapokra (LEE vagy Rosco). Létezik ezen a kettőn kívül más gyártó is még, esetleg EU-s forgalmazóval? Persze itt ilyen Selens és kínai társai kategória kilőve.Ha idáig elolvastad, akkor már azért köszi!
[ Szerkesztve ]
-
daninet
veterán
Sziasztok Fotós táskát keresek, de nem nagyon találom az igényeimnek megfelelőt, vagy túl nagyokat találok, vagy túl kicsiket. Hátha van tapasztalatotok.
Csak a kamera mozgatásához kell a táska nekem tehát autóban, repülőn stb. nem viszem magammal a táskát például ha nyaralok, olyankor a vállamon lóg egy jó zoom obival.
Ebből kifolyólag mindegy, hogy hátizsák vagy válltáska, ami fontos, hogy egy centivel se legyen nagyobb mint amire nekem kell.
Amit beleraknék:
1 nagyobb testű váz (6d mk II)
Rászerelve egy darab nagy méretű canon 24-70 L
70-300 tele obi
1 speedlight vaku
TöltőSemmi más nem kell.
Namost ami táskákat találtam azok vagy nagyok és 4 obinak van hely, vagy csak egy obinak van hely vakunak nincs.
Van vmi tippetek?Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
copass
veterán
válasz daninet #28955 üzenetére
Lowepro Passport Sling III válltáska
6D+17-40, 70-200, vaku . lehet bővíteni egy cipzárral az oldalán, tehát ha nem kell extra hely akkor lehúzod és kicsi marad. fél kiló sincs a táska magában.
ha nagyon meg kell tömmni akkor még befér mellé egy 5Dm2 is, de akkor leszakad a vállad,hátad!"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
Sly189
senior tag
Sziasztok, Panasonic GX80 + 25mm f1.7 es lencséhez szeretnék venni állványt.
Ezt a kettőt néztem ki 8-9000 Ft os tartományban.- Vanguard VK 203AP aluminium háromlábú állvány panorámafejjel
- Rollei Compact Traveler Star S1 állvány 3D fejjel + táska, fekete
Melyik a jobb választás?
Felhasználás: otthoni max a kertben néha. -
Teasüti
nagyúr
Tudtok egy jó boom stick-et, ami elbír egy monolight-ot és egy kisebb soft box-ot?
Amazonon nézelődök, de a legtöbbnél speedlite-ra hivatkoznak csak. Annál azért két-három kilóval többet szeretnék felpakolni rá.
Elfordulás ellen van vmi megoldás ezeknél azon kívül, hogy izomból megfeszíti a végén az ember a spigot-on lévő csavart?
Köszi! -
.mf
veterán
válasz Teasüti #28958 üzenetére
This is my boom stick. Nem csak holmi monolightokkal és kisebb softboxokkal bír el, hanem zombikkal is. Shop smart, shop S-mart!
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
geckowize
őstag
Sziasztok,
Van egy lassan 10 éves Canon Digital IXUS 100 IS kompakt fényképezőm, aminek valószínűleg valami kosz mehetett valamelyik üvegére, vagy "beégett az optika"...
sajnos nem értek annyira hozzá, így inkább mellékelek egy zoomolatlan és egy 3x optikai zoomos képet, hátha ti el tudjátok dönteni:zoomolatlan kép egy fehér falról
3x optikai zoomos kép egy fehér falról
Azóta van jelen a képeken (és már a kereső képén) is sötét folt a bal felső sarokban, mióta egyszer erős napsütésben fényképeztem vele egy kilátón, nem tudom van-e összefüggés.
Azért kétlem, hogy emiatt van mert:
1. Egyre csak sötétebb a folt, a rögtön ezt követő képeken még alig látszik
2. Optikai zoomnál élesedik a folt, kisebb lesz, tehát ha a CMOS érzékelő kapott volna túl nagy fényt és egy részen beégett volna, akkor nem kéne semennyire sem változnia a foltnak, nem?Valaki tudna segíteni mit lehet ezzel tenni? A válaszokat előre is köszönöm!
-
anorche1
őstag
Hogy hivjak azt a tulajdonsagot egy objektivnel, hogy gyujtotavolsag allitasa kozben nem megy el a fokusz?
Gx80 -nal mind a kitobit mind az olcso 40-150-es olympus obit hasznalva fennall a problema, hogy egy kozeledo dolog (kutya, auto, stb) videozasanal, ahogy tekerem az obit, ugy veszti el a fokuszt afc eseten is. Meg kell allni egy pillanatra, hagyni idot h ujra fokuszaljon.Azt tudom, hogy ez a gep es ezek az obik nem sport fotozasra/videozasra valok, es amik valoban alkalmasak erre azok sokszor ennyibe kerulnek.
Tenyleg csak a tulajdonsag neve erdeklene. Rally videokon lehet jol latni, hogy mire gondolok: [link][ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
justgiveup
tag
Sziasztok!
Szeretnék kicsit ismerkedni az ételfotózás területével, viszont kellen pár tanács. Adott egy Nikon D5100 és nagyjából egyelőre ennyi Van hozzá egy kit objektívem, de az nyilván nem lesz végleges megoldás. Szeretnék valami fényerősebbet 40-50 mm környékén és egy makrot, használtan is akár. Vannak best buyok, amiket viszonylag könnyen és jó áron meg lehet találni?
Emellett szükségem lenne még egy reflektorra diffúzorral, derítőlapra. Itt már olyan gondom is van, hogy egy viszonylag sötét szobánál milyen erősségű lámpára lehet szükségem? A fényhőmérséklet 5600 Kelvin lenne. Tudnátok akár konkrét márkát ajánlani állványra, égőre, deffúzorra, derítőlapra? -
*Ropi*
félisten
-
Peczek
aktív tag
válasz justgiveup #28967 üzenetére
Ha fotó, és nem videó, akkor vaku, nem lámpa. Óccsóé (d5100, tehát gondolom óccsó kellene) Villanj körte: van benne vaku, állvány, ernyő. Azzal nem buksz sokat, egyes szet az kb. 15eFt, használtan 10. Én még portrézni is szoktam vele. Esetleg egy 90-es derítőlap hozzá.
A következő fokozat egy rendszervaku + állvány + szoftbox. Óccsóé Yongnuo vagy Godox. Elvileg elég a manuális, de én akkor már vennék TTL-est, nem annyival drágább. Ehhez kell már vezérlő is, pl. Yongnuo YN 622.
A következő fokozat rendszervaku, de gyári Nikon.
Vagy pedig stúdióvaku, ha lehet aksis, pl. Godox AD200 meg ezek.
Objektívből legolcsóbb az Nikon AF-S 50mm f/1.8G, lehet használtan is, ha kell.
[ Szerkesztve ]
-
copass
veterán
válasz Peczek #28969 üzenetére
lehet jó ételfotókat készíteni...lámpával is. róla tudom hogy lámpákat/derítőlapokat használ.
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
Byk01
őstag
válasz justgiveup #28967 üzenetére
40-50mm környékén és egy makró: [Micro Nikkor AF-S 40/2.8]
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Peczek
aktív tag
válasz justgiveup #28973 üzenetére
Ok, úgy tűnik igazatok van.
Mondjuk a Villanj körte szetbe lehet égőt is csavarni, videózáshoz én volt, hogy úgy használtam.[ Szerkesztve ]
-
anorche1
őstag
Eszembe jutott meg egy kerdes:
Mi az oka annak, hogy az olcsobb zoom obik f erteke nem allando? Miert zarja szukebbre a rekeszt az automatika zoomolasnal? Mit latnank a kepen, ha ezt nem tenne?"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
válasz anorche1 #28975 üzenetére
Ez a videó nagyon szuperül elmondja (spoiler: nem zárja szűkebbre semmi a rekeszt ).
Az igazi oka pedig az, hogy nem szeretnénk hogy egy kitobi többe kerüljön mint a gép amihez adják (a változó f-értékű obi olcsón megvalósítható, kompakt méretben, és ennek hozománya az is, hogy ha már alapból "le van rekeszelve" a lencse, akkor az üvegek minőségére se kell annyira figyelni mint a fixeknél).
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
ZephX
senior tag
Sziasztok!
Másnál is tapasztalható, hogy a Luminar 3 egyszerűen megakasztja a gépet? Sokkal lassabban vált ablakot és a csúszkák utáni reakció is sokkal lassabb. A Lightroom például nem csinál ilyen, legfeljebb ha sok dolgot exportálok egyszerre. A gépek amiket használok szerintem elég jók, nem azoknak kéne problémásnak lenniük. Van erre valami trükk vagy ilyen a program?
-
anorche1
őstag
válasz Teasüti #28978 üzenetére
Nem szukiti be. Vagyis nem tudom. Lerirom mit tapasztalok a 12-32 kitobival:
Manual mod, constant preview bekapcsolva. Ha rekeszt mondjuk 8-ra allittom es elkezdem lassan 12mm -rol 32-re tekerni, akkor 14, 18, 25 es 32mm hallok valami mozgast a rekesztol. De ahogy nezem, ilyenkor nem osszeszukul, hanem pont ellenkezoleg, egy nagyon picit kinyilik.
Ha viszont f3.5 -tol kezdek, tehat teljesen nyitott allasbol, akkor hangtalanul jar 12 es 32mm kozott, nem allit semmit a rekeszen.Ellenben az olympus 40-150 obinal akar teljesen nyitott a rekesz, akar szukebbre van zarva, zoomolaskor teljesen nema, nem allit semmit a rekeszen.
Mar csak azt nem ertem, hogy sorozat kep eseten miert nyijta-zarja folyamatosan a rekeszt mind2 obi eseten.
Mert emiatt sokkal kevesebb kep/mp keszul, mint teljesen nyitott rekesszel.
Egyszeri es folyamatos fokusszal is ezt csinalja, es az osszes modban."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Teasüti
nagyúr
válasz anorche1 #28979 üzenetére
Fuji 18-55 az beszűkít 2.8-ról 4-re ahogy bezoomolsz. Ott gyönyörően megfigyelhető, hogy harmad stopponként zárja össze. Ez eleinte zavarta a kis lelkemet mert nem értem miért nem maradhat nyitva, aztán később leszartam.
Mar csak azt nem ertem, hogy sorozat kep eseten miert nyijta-zarja folyamatosan a rekeszt mind2 obi eseten.
Mert emiatt sokkal kevesebb kep/mp keszul, mint teljesen nyitott rekesszel.
Egyszeri es folyamatos fokusszal is ezt csinalja, es az osszes modban.
Nem értek hozzá, csak tippelek: gondolom fókuszáláshoz nyitja csak. Így több fénye van és a mintavétel is precízebb kisebb DOF-fal. Manuális fókusszal is ugrál a rekesz?[ Szerkesztve ]
-
-
Byk01
őstag
válasz Teasüti #28980 üzenetére
Szerintem valamit rosszul látsz. Az F érték egy arányszám: a fókusztávolság és a blende (rekesz) átmérőjének az aránya. Ha növeled a fókusztávolságot, a blende átmérőt viszont nem változtatod, akkor az "F" értéke csökkenni fog. Szóval, amikor a 18-55/2.8-4-nél változik a rekesz a tele vég felé haladva, akkor valójában nyitnia kell egy kicsit a lamellákon az objektívnek, hiszen a gyújtótávolság a 3x-osára nő, miközben a blende aránya csak az 1,4x-esére. Ha ezt a kettőt összeveted, kiszámolhatod, hogy tele állásban bő 2x annyi a rekesznyílás átmérője, mint a nagylátó végen (13,75 a 6,4-gyel szemben).
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Hülyeséget nem akarok írni, de pont egy változó fényerejű manuális zoom obin néztem meg amikor korábban válaszoltam. Se nyitás sem zárás nem volt zoomoláskor, a max. fényerő (35mm f/3.5) az konkrétan az volt amikor a lamellák már be volt húzva a rekeszt rejtő műanyag keret mögé, a lamellák tehát nem vettek részt a rekeszérték változtatásában. Zoomoláskor ez a keret (is) mozog előre-hátra a lencsetagokkal.
Amit írsz az persze igaz, tele állásban (70mm f/5) nagyobb(nak látszik - itt jön képbe a videóban magyarázott entrance pupil fogalma). A valóságban persze fizikailag pont ugyanakkora maradt a "rekesznyílás" (a fix műanyag keret nem tud már nőni). Legalábbis ez az én értelmezésem ahogy láttam, este ha eszembe jut majd lesz pix or didn't happen, igazából én is nem olyan rég találkoztam először a fogalommal, lehet hogy rosszul gondolom. Szép az amikor az ember meg akarja érteni a hobbijának a fizikai hátterét
Én ezt pont a fix fényerejú zoomoknál tudom elképzelni hogy változnia kell a rekesznek (nyílnia) zoomoláskor, de ehhez már számolgatni kéne meg képzelőerővel rendelkezni hogy, úgyhogy ez csak az én gondolatom most
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
.mf
veterán
válasz Teasüti #28978 üzenetére
"És mi történne, ha nem szűkítené be az automatika a rekesznyílást?"
Nem lenne pontos az expód. Ha kicsit tovább tekered gyútávot, akkor lehet, hogy egy hatod-stoppal már kevesebb fény jutna - miközben a záridő, ISO harmad-stopban szokott (manapság - régen volt fél is) lenni. Ezért rekeszel a következő harmad-stophoz.
"Mondjuk egy f/2.8-4 obinál kinyitná 2.8-ra tele végén, akkor mit látnánk?"
Nem tudja kinyitni f2.8-ra a tele végén, mert nyitva (vagy legalábbis amennyire tervezték, hogy nyitva lehet - lehet benne egy minimális rekeszelés, hogy élesebb legyen, kevésbé vignettáljon, stb) f4, vagy legalábbis f3.5 < x <= f4. Nézd meg, hogy akkor ugrik egy kicsit össze és rekeszel le, amikor már nyitva vagy közel nyitva van és tovább tekered tele felé, tehát tágabb nyílás kéne ugyanahhoz a rekeszhez, ami már nem lehetséges, ezért ugrik a következő harmad-rekeszre. Ha lenne manuál zoomod, azon még jobban látszana, hogy a rekeszlamellák meg se mozdulnak, a gyútáv változik, és ahogy a gyútávval mozgó lencsetagok miatt csökken-nő a nagyítás, így a rekesznyílás is kisebbnek-nagyobbnak látszik.
Ha pedig egy átlag fix-f2.8-as vagy f4-es zoomot nézel, ott pont a tele végén van nyitva / leginkább nyitva a rekesz, és a rövid oldal felé haladva kicsit összezár. Na OTT lenne az, amit mondasz, milyen jó is lenne, ha azt a maradékot is kihasználnák, és lenne egy f2.2-f2.8 24-70Anorche: sokkal egyszerűbb lenne nézni, mint hallgatni... Vagy a napszemüveges avatar valóban te vagy, te lennél a fotós Sztivivándör?
Byk: "a fókusztávolság és a blende (rekesz) átmérőjének az aránya"
* *köh*gyújtótávolság*köh*
* a belépő lencse felől nézve a nyílás átmérője.
Látszólag apró nitpick, de valójában óriási különbség. Zoomolás közben ahogy a lencsetagok mozognak, változik a nagyítás/kicsinyítés mértéke, így a blende nagyobbnak (tele oldalon) vagy kisebbnek (széles oldalon) is látszódhat a fizikai méreténél.
Ezért is nagy truváj egy trükközések nélküli valóban konstans apertúrájú zoom, hiszen a változó gyútáv mellett a változó kicsinyítés-nagyítás ellenére is konstans az arány. A legtöbb modern fix-f2.8 vagy f4-es zoom simán csak fokozatmentesen rekeszel, ahogy a szélesebb oldal felé zoomolsz.[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Teasüti #28987 üzenetére
Azt a "fordítást" (ferdítést) gyorsan felejtsd el. Az egyik focal length (gyútáv), a másik focus distance (fókusz-távolság). Az előző (gyútáv) helyett igazából jobb lenne a látószöget használni, hiszen az formátumtól független (46° ~ m4/3 25 mm ~ APS-C 33 mm ~ FF 50 mm ~ dMF 44x33 63 mm stb), csak hát ki tudja fejből a szögeket, a mm-ekhez vagyunk hozzászokva. A fókusz-távolság pedig az, hogy az éles fókusz síkja milyen távol van, tehát teljesen más tészta.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
_q
addikt
Rendszerváltásnál szerintetek van értelme eladni egy godox tt685-ös vakut? Ha jól tudom, akkor más rendszernél is használható külső vakuként, tudnak egymással kommunikálni foglalattól függően. Esetleg külső vakunak érdemes mást használni?
-
.mf
veterán
Igen, működni fog, nálam is megy a Sonys TT350S a Nikonos XT1N-nel vezérelve.
A TTL funkcióit elveszti, tehát csak annyit fog tudni, mint a nála sokkal olcsóbb TT600; vagy annyit se, ha 685S-ed volt, mert az nem megy bele más papucsokba (legalábbis nekem nem ment), míg a 600 igen. Innentől rajtad áll, hogy megtartod vagy cseréled 600-ra (vagy 350-re).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
PitLee
őstag
Érdekesség
Developing 120-Year-Old Photos found in a Time Capsule
YT link[ Szerkesztve ]
-
F4ther
tag
Sziasztok,
Tudnátok javasolni könyvet / oktatási anyagot, ami részletezi a portré fotózás technikai, szakmai alapjait? Beltéri és kültéri, eszközök használata, kompozíció, fények, stb.. Minél részletesebb annál jobb lenne. Magyar vagy angol nyelven. Ha esetleg privátban tudtok küldeni az is jó, megköszönném.
-
csaabz
őstag
Hello!
Amikor 1-2 hónapig nem használjátok a fényképezőgépet, kiveszitek belőle az akksit?
https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
-
copass
veterán
válasz csaabz #28997 üzenetére
másodvázban folyamatosan benne van az akksi, van hogy még bekapcsolva is marad!
de pár száz képet elbír így is.
elvileg ki kéne venni, ha neadj isten megdöglik az akksi és kifolyik vmi lónyál belőle. ne vágja gallyra a vázat. vakuból viszont kiveszem.[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
.mf
veterán
"Meg azt szokták még tanácsolni, hogy feltöltve rakd el az akksikat, ne (félig) lemerült állapotban."
Nope.
Legalábbis ha kímélni akarod az akksit. Ha hirtelen kell lőni és nincs idő töltögetni vagy nem akarsz meglepetést, hogy elmész valahova és le van merülve, az persze más megfontolásFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Szólánc.
- Renault, Dacia topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Milyen monitort vegyek?
- Autós topik
- További aktív témák...
- Nikon Z Nikkor Z 24-200 VR azaz optikai stabilizátoros utazó zoom eladó
- Panasonic Lumix s5 + kiegészítők, Beszámítás, Leírást olvasd!
- GARANCIÁLIS! Makulátlan állapotú Nikon Nikkor Z DX 12-28mm f/3.5-5.6 PZ VR objektív
- Panasonic Lumix G7 + Lumix G Vario 12-60 f/3.5-5.6
- Viltrox EF-M2 II speedbooster 0.71x
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest