- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
vihartigris
őstag
-
Speeedfire
nagyúr
válasz vihartigris #29802 üzenetére
Apsc vagy közép? Éles váltás az A9-ről.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
randras_83
addikt
-
vihartigris
őstag
-
mikrofon
addikt
válasz vihartigris #29805 üzenetére
Így van: T3 => X30 (nem xt30) => E3
és most már jár a fejem, hogy mi legyen ( X-s10; x-e4; h2 vagy xt4)
egy éve nem lett volna dilemma, meg vettem volna a legjobbat ami belefér.... Most már inkább a még elégséges szintet szeretném, a jó ár-érték lett fontos.....#29803 Speeedfire :
igen éles, néha hiányzik is, hogy az a9 esetén csak nyomni kellett a gombot, meg megjelölni mit kövessen és mindenképmindenszitiációban éles lett. Az t3 még hagyján, de azért e3 azért már ezen a téren óriási visszalépés főleg, hogy a szenzor két szélén már nem megy rendesen az AF. Ebben a T3 sokkal jobb volt.
Az a7r3-ból meg hiányzik a sok sok megapixel, hogy kedvemre lehetett vagdosni, akár fekvőből állót....
(Amúgy az a9-nek hiába volt ultrajó AF-je nem jött be....)Viszont a Fujival sokat egyszerűsödött az életem.... Sokkal kevesebb az utómunkára fordított idő.... és valahogy sokkal nagyobb élvezet használni....
Valójában "csak" két dolog zavar az e3-ban és emiatt gondolkodom egy másik vázon a:
- phase detection area that covers 70% of the frame vertically and 50% horizontally: Azért ez az 50% számomra nagyon nehezen szokható.... Gyorsan ki megy a területről a téma és akkor vadászik az AF
- fix LCD: ezt gondolom nem kell részletezni, mennyire rossz napsütésben.....[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz randras_83 #29804 üzenetére
Ezek a fuji tulajok. Ti tuti bandába verődve fotóztok.
mikrofon: Sony apsc nem játszott? Az üvegek, meg a fókusz miatt elég jó választás lehet. A fuji nekem is tetszik, egy jó xt3 engem is megfogna.
De mindig valami kompromisszum kell. Ahhhh. Nincs olyan, hogy a legjobb gép.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
mikrofon
addikt
válasz Speeedfire #29807 üzenetére
igazából nem az apsc volt a lényeg, hanem a Fuji, a jpeg motor és a filmszimuláció...
én sajnos kimaradok a bandából.. messze lakom, meg a 3 gyerek mellett kevés a szabadidő a bandázásra... emiatt is váltottam.... de majd ha nagyobbak lesznek...... -
Rodzser Mór
senior tag
válasz vihartigris #29796 üzenetére
-
mikrofon
addikt
válasz Speeedfire #29807 üzenetére
Mielőtt megveszed az a7III-t azért tesztelj X-T3 is
-
Speeedfire
nagyúr
válasz mikrofon #29811 üzenetére
Nem fogok megint szettet váltani. Igazából ez is egy szempont volt. Illetve nincs stab, kevés az AF pont, csak natív obik vannak. Ezek annyira nem tetszettek.
randras_83: Előbb vagy utóbb úgy is látni fogom azt a gépet, nálad.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
mikrofon
addikt
válasz Speeedfire #29813 üzenetére
Akkor mindjárt cáfolnék is pár dolgot
- Az x-t3 esetén pdaf a szenzor 95%-át lefedi és 425 hybrid AF pontja van
- Viltrox -nak nagyon jó kis AF -es fényerős fix obi sora van: 23/1.4; 33/1.4; 56/1.4 ; 85/1.8 . Igen jók és árban is jók. Nekem van a 23 és az 56 ha beindul a portré akkor majd veszek egy 85-öst is.IBIS az tényleg csak az x-t4-ben van. Illetve majd most az x-s10-ben jön. Kíváncsi leszek ennek milyen lesz az AF-je. Ha jó és nagy lefedettséggel akkor én le is váltom a vázamat, ha már kész jó áron....
Persze nem akarlak rábeszélni a Sony a7iii is nagyon király lesz . Főleg a te kezedben az eddigi képeid alapján
-
grigo
őstag
-
veterán
Akkora szopás ez a bőrszín kérdés... Standard módba állítottam a D750-et, de valószínűleg ez semmit nem számít RAW esetén, ha jól értem. Utómunkánál ha ezt a profilt választom Luminarban vagy C1-ban, eléggé fakó, Semlegesben még laposabb, portréban pedig (aminek elvileg jónak kellene lennie, hiszen portré képekről beszélek) olyan sárgás és túlhúzott kontrasztú, hogy sírok. Szenvedek a WB és a tint értékekkel, de valahogy nem adja ki.Ti hogyan értek el természetes bőrszínt? Speedfire képei például tök természetesek ebből a szempontból. Ráadásul, ha sikerül is beállítani retus előtt, mire végzek vele, és kitolom jpg-be, fakó és élettelen lesz az egész. Raklap beállítással próbálkoztam már, de csak nem akar érdemben javulni a dolog, bizonyára én reszelem el valahol.
[ Szerkesztve ]
-
randras_83
addikt
X-trans III tól fölfelé tudja a C1 alatta meg van profil
Egyébként Lr is tud dolgozni a vázban beállított profilból.@Timer: igazából ha rawban lövöd akkor mindegy, én anno az adobe portré profilját használtam kiindulási alapként, aztán hajrá. Mondjuk ha jó a wb, akkor a bőrszín is jó lesz, nem árt ha van egy színhelyes monitorod is plusz egy szürke kártya ha nagyon nem akarod szem alapján
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/randras83/
-
mikrofon
addikt
Be lehet úgy állítani , hogy a vázban beállított értékeket, filmszimulációt hozza magával a C1-be importáláskor.
Nem lesz pont ugyanolyan, de elég jó a végeredmény. Van aki észre se veszi csak ha egymás mellet van a két kép.
Pont az a jó hogy nem csak a JPEG miatt egyszerűsödött az életem, hanem ha valamiért nagy hozzá kell nyúlnom és a RAW-ot be kell töltenem C1-be , akkor is sokkal egyszerűbb és csak néhány csúszka, mert az alapokat hozza a váz-ból a RAW.Meg ami még nekem bejön, az az hogy a Fuji-nál van egy olyan RAW szerkesztője, ami csak akkor működik ha és van dugva a gépre USB kábellel a vázad, mert valójában a váz képfeldolgozó hardverét használja. Ezzel kidolgozni sok képet szerintem macera, de én arra használom, hogy készítek pár tipikus képet, és a monitor előtt nagyban utólag játszodozok a film szimulációkkal és finomhangolásukkal. Így könnyű meghatározni mi az amit a vázban a hét egyedi profilja bele mentsek....
-
mikrofon
addikt
Én speciel a bőrszín és az egyéb színek miatt is imádom a Fuji-t .
Ugyan Nikon-nal nem használtam a C1-et Csak Sony-val és Fuji-val. Elég könnyű a színkezelés mind két vázzal a C1-ben mármint a Pro verzió -ban biztos. Az ingyenes express-ben kevesebb dolog van. Van hozzá sok jó saját oktató videója a phaseone-nak. A advanced color editor és a skin tone editor modulja zseniális és ehhez még hozzá jön a 3 csatornás color balance lehetőség is. Ráadásul elég egyszer finomhangolnod a színeket és az sztenderdként beállítható a vázadhoz, tehát a jövőben mindig azt fogja használni...
-
veterán
Mikrofon és randras, köszi mindkettőtöknek! C1-t annyira nem ismerem jól, 30 napot bohóckodtam vele, többek között a skin tone funkció miatt, de nem igazán lett jobb a végeredmény, mint L4 alatt. Annyi, hogy a piros foltokat jól javítja a szoftver, az tény. L4 sajnos nem ismeri az adobe portrait profilt, generic D750 van csak benne, az meg aztán a legfakóbb mind közül valamiért.A szürke kártyának utánanézek, sohasem használtam még ilyesmit. Köszi a tippet!
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz mikrofon #29814 üzenetére
Tesztekben nem láttam annyira acélosnak az xt3-t fókuszban. Ettől még lehet jó.
Ezeket a viltrox obikat nem is láttam, én csak einfinityt néztem Jó tudni.Ja, nem. Marad az a73 nekem. Már meg van rendelve, nagyon várom. De még legalább 2 hét...
Kellett sajnos a FF a portrék miatt, hozta is amit elvártam tőle. Jobb dinamika, jobb rajzolat, obik olcsóbbak ekvivalens dof mellett.
Csak tényleg ez a fránya fókusz, meg a WB. Ha ezek jók lettek volta az a72-ben nem adom.
Mert nekem az érintő kijelző, jobb akku, állat szem fókusz, meg a többi nem mozgat
Így is azt néztem, hogy az akku 30e bele...Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
mikrofon
addikt
válasz Speeedfire #29821 üzenetére
az x-t3 mai nappal kapott új firmware-t, hiperszuper AF-fel, de tényleg
-
ZephX
senior tag
válasz randras_83 #29817 üzenetére
Most ha jólértem akkor ha a vázban beállítok különböző értékeket és beállításokat, akkor azt a Lr beimportálja és rátudom húzni a RAW-ra? Vagy ez csak a képmódot fgoja magával hozni?
-
Teasüti
nagyúr
Nem. Raw figyelmen kívül hagyja a jpeg beállításait a vázon. LR nem importál be semmit azok közül. Nincs benne az EXIF-ben ilyesmi, h filmszimuláció, vagy sharpness +1, stb.
Viszont a film szimulációkhoz hasonló profilok vannak az LR-ben is beépítve. Nem 100% azonos, mert azt csak a váz tudja. De jó közelítés.Amit a kolléga írt korábban az a Fuji saját raw converter-e, aminél a vázat rádugod a gépre és a váz fogja elvégezni a konverziót a gépen lévő raw fájlokon.
Ott sincs tudtommal elmentett setup, a szoftverben adod meg mit szeretnél kihozni belőle. Kb mint a váz saját raw konvertere play módban. -
Teasüti
nagyúr
válasz Speeedfire #29821 üzenetére
Először látom én is. Az a 85 1.8 elég odab.szós, főleg 300 dollárért. Viszont nincs raktáron.
-
grigo
őstag
válasz Teasüti #29824 üzenetére
Így aki a fotós kezdetem első percétől rawban fotózni és mindig élvezettel olvasom a fuji színekről való diskurzust, ha szeretnék fuji gépet akkor le kell szoknom a rawról vagy el kell fogadnom egy félfuji színvilágot. Legalább is így értelmezem. Mert bár kinyerhető a szín, de nem úgy nem annyi és nem olyan... szóval így azért nem olyan egyértelmű a fujira váltás nekem, bár mindig fellelkesülök.
https://www.flickr.com/photos/120343053@N04/
-
mikrofon
addikt
válasz mikrofon #29828 üzenetére
egy kicsit részletesebb magyarázat:
[Fuji RAF files - JPEG matching - in Capture one][ Szerkesztve ]
-
mikrofon
addikt
válasz Teasüti #29824 üzenetére
Egy dolgot kihagytam a válszból:
"Fuji saját raw converter-e..."
Most kirpóbáltam:
- Pontosan tudja milyen beállítások voltak a vázon és azokkal tölti be az adott RAW-okat, mert ezeket a RAF fájlban tárolja a Fuji camera- Korlátlan számú film szimulációs módot elmenthetsz a szoftverben finomhangolással, így egy kattintással meg tudod nézni, hogy az interneten összegyűjtött filmszimulációs módok közül melyikkel milyen lenne a kép.
- Viszont sajnos brutál lassú ez a Fuji szoftver....Itt egy példa a RAF fájlban tárolt adatok egy részére:
Itt pedig egy példa, ahol látszik a különböző elmentett Profil és az is, hogy pontosan ugyan azokat a beállításokat lehet elvégezni és elmenteni, mintha a vázon állítanád:
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Ehhez nem tudok hozzászólni.
Nekem a Fuji az első gépem és én a Canon sárgás/barnás zöldjeit imitálom.
Az x-trans tényleg jól megragadja a zöldeket és a bőrszínt, de általában úgyis grade-elem, nagyon ritkán az a cél, hogy a valóságot adjam vissza hűen. A bőrszín viszont tényleg egyszerű post-ban, WB és Tint szemre való beállítása után mindig jó eredményt kapok. Ha vmiért mégse menne szemre - ami nagyon ritka és általában csak szar minőségű fénynél fordul elő (helló neoncső) -, akkor áttolom Affinity-be és vektorszkópon közel tökéletesre be lehet lőni a bőrtónust.
Eleinte próbálgattam a szimulációkat: Astia állt hozzám talán a legközelebb post-ban, de MINDIG tovább gyúrtam a profil ráhúzása után. Soha egyetlen SOOC jpeg-et sem csináltam és nem is tervezek. Kell a raw flexibilitása és dinamikája. JPEG-et könnyű elbaszni és ott nincs bocsánat. Azzal max akkor foglalkoznék ha saját magamnak gyártok képet és nem kritikus fontosságú az eredmény VAGY semmi candid fotózásról nincs szó és van időd kimaxolni a jelenetet mind kamera beállítások szerint, hogy a végleges jpeg tökéletes legyen, mind rendezői szempontból. De ehhez egy jelenet kb 10 perc meló.
Amúgy szerintem túl van ajnározva a Fuji film szim. Értem én, hogy a régi filmtekercseket próbálja utánozni, és biztos létezik erre egy igény is.
De én még nem éltem abban a korban, nekem semmit nem mond, hogy Astia vagy Provia. Nem vmi nagy was ist das ha engem kérdezel. Gondolom a nosztalgia miatt szeretik.#29830
Ez C1 vagy a Fuji szoftvere?
Nem, LR-ben soha nem tűnt még fel, hogy lenne ilyesmi az EXIF-ben. Vagy ha bele van kódolva a RAF-ba, akkor LR azt nem látja. Vagy nincs tudomásom róla. Ami elég valószínű, mert nem túl komplex szoftver, de egyes dolgok elég jól el vannak dugva benne. Mint a totál expo.[ Szerkesztve ]
-
Lassú Víz
őstag
A legfontosabb dolgot, a fényt, senki nem említette. Ha gyenge minőségű fényed van, akkor bizonyos színek lényegében nem lesznek rajta a képen. És akkor hiába van raw állomány, nem fogod tudni beállítani az elvárt eredményt.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
grigo
őstag
válasz Teasüti #29831 üzenetére
Na te vagy az első akivel úgy beszéltem, hogy fuji user és a földön maradt Jó nem igaz, mert Mikrofon is tárgyilagos véleményt ad mindig. De csomó felületen futok bele abba, hogy fuji az isten, különösen nagy divat a sony szarozás de úgy általában minden más szarozás és mindig azt érzem, hogy ha belevágok utána jön majd a kisbetűs rész. Mondjuk előbb utóbb az lesz ha csak másod rendszernek is.
Amit még látok mostanában, hogy "minden" fujis "ugyanolyan" képeket lő szaturáció le contraszt le hue csúszka kis fade és filmes hatás. És valahogy olyan ritkán látok természetes hatású pop képeket. De van néha és olyankor mindig megdobban a szívem
Egy szó mint száz, jövőre beleugrok lehet valami régebbi vázba, még az érdekelne tőletek, hogy mondjuk t30-ból mennyire spórolják ki a jó dolgokat? Vagy egy t2 esetleg? Utólag milyen lemaradásba kerülnek a régebbi zászlóshajók?https://www.flickr.com/photos/120343053@N04/
-
veterán
válasz Lassú Víz #29834 üzenetére
Köszi, nem említették valóban, de nagyon igaz. Főleg fontos szempont ez mostanában, mert például a környékünkön csak napfény stúdiók vannak nulla felszereléssel, tehát vagy te viszel magadnak mindent, vagy dolgozol (a nem létező) napfénnyel. Nekem nem is a fakóság a gond, hanem az, hogy vagy sárga, vagy vörös, vagy semmilyen a bőrszín kidolgozás után. sRGB a monitorom, bárnem speciál cucc, de bármin is nézem vissza utólag, valahogy nem az igazi. Pfff, lehet váltanom kellene captureone-ra.
-
mikrofon
addikt
Ha fontos a PD AF pontok lefedettsége akkor t30 lehet jó választás. Ha fontosabb az ergonómia és hogy nagyobb legyen a váz akkor T2. Ha és a T2 use WR tehát időjárás álló tömítéssel rendelkezik míg a t30 nem.
Amúgy érdemes most várni, mert nemsokára megjelenik az új váz , egy új típusú első tagja x-s10 néven. Elég ígéretesnek tűnik és egész jó áron is jön. Én is szemetek ezzel a vázzal. Csak ebből pont a Fuji életérzés hiányzik kinézete és kialakításra.Amúgy jól érzed ezt Fuji-s dolgot. A Fuji az egy életérzés ;) a képek meg filmszimukációsak, pl most elég divat a Classic Chrome, (egyébként jó is szerintem). Az meg ilyen hatású.
A Fuji-sok így tolják kellett majd téged is elkap a gépszíj... Persze a beképzeltség és sznobizmus nem túl jó.Amúgy van egy nyilvános excel táblázat amibe több mint 100 filmszimuláció van összegyűjtve, úgyhogy lehet válogatni is.... Még egyedit is készíteni.
[ Szerkesztve ]
-
randras_83
addikt
Nekem a másod vázam egy sima T1 szerintem teljesen ok a cucc meg most is.
Amúgy g szerintem az értelmesebbje kinövi ezt a köpködjük meg a masik gyártó rendszerét és rájön hogy tulajdonképpen teljesen mindegy mivel fotózol a lényeg a fényeken van hogy mivel rögzíted a megfelelően bevilágított témát az másodlagos. Persze minden rendszernek megvan az előnye hátránya ezzel jó ha tisztában van az ember, nekem mindegy hogy Canon Nikon Fuji Sony van a kezemben jó képeket mindennel lehet csinálni. Most éppen fujival dolgozom mert tetszik es kényelmes előtte öt évig meg Nikonnal fotóztam. Ennyihttps://www.flickr.com/randras83/
-
veterán
Megfontoltam ezt a GODOX MS300-at a javaslatodra, és mivel nem egy világvége összeg, először megpróbálom ezt az FV200 helyett. Arról van esetleg információd, hogy a beállítófény a vaku villanása előtt kialszik-e, vagy sem? Nem tudom, hogy hogyan működik ez a gyakorlatban más vakuknál, de amit próbáltam, ott úgy emlékszem, kialudt a villanás idejére, így nem okozott problémát a képen, hogy más volt a színhő a fix fény és a vaku esetében.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Teasüti
nagyúr
Szerintem így 2020-ban már mindegy milyen rendszert választasz, minden gyártó egytől-egyig kiváló gépeket tesz le az asztalra.
A márkafanatizmusnak csak odáig van értelme, hogy melyik gép áll jobban kézre. Kezelőszervek, menürendszer, fogás.Szerintem a Sony csinálja most a legjobb hibrid gépeket, majd Fuji erős másodikként mert részrehajló vagyok. Nikon lassan tönkremegy. Canon meg kezd észbe kapni úgy 6 év lemaradással a Sony után. Tekintve, hogy a nagyok még csak most görgetik ki az első mirrorless gépeiket... Csoda, hogy még piacon vannak.
Én is megéltem a dreamy, creamy, film look-ot, vagyis ebbe tanultam bele. De már kezdtem kicsit unni.
Fotósként azért a stílusod is folyamatosan fejlődik. Vannak különböző korszakai az embernek. Én most kezdem elhagyni a film look-ot.
Most a legutóbbi jegyes fotózáson már rátoltam a kontrasztot, meghagytam a feketét feketének, clarity feltol, színek feltolnak.
(Első hat kép friss.)De ami engem most izgat, hogy hogy a z'istenbe tudnék ilyen színvilágot kirakni LR-ben, mint ami ennek a hölgynek van. Iszonyúan tetszik a képi stílusa! Pedig amúgy a fotói nem annyira szuperek, legalábbis a pózolásban sok hibát vét (nőies pózba rakta a pasikat, meg ilyen bakik).
És ez nagyon távol áll a Fuji-s színvilágtól, de szerencsére RAW-ból azt főzöl amit akarsz.
[ Szerkesztve ]
-
grigo
őstag
válasz Teasüti #29843 üzenetére
Érdekes, ha a color grade-et nézzük, 3 éve még azt a hat képet raktam volna ki, most pedig azt a hármat választanám ki. Ha nem tudnám mivel készült azt mondtam volna Olympus. Nekem valahogy az olympus-os userek képei ilyenek.
Az insta linkre így első ránézésre azt mondanám, hogy írd be a youtube-ra hogy brawn dark mood. Valamelyik nap belefutottam én is egy ilyen videóba (mindig kutatok én is) és mintha ez talán hasonló lett volna. Nem mondom hogy száz százalékig, mert talán a te linked egy kicsit természetesebb hatású, de elindulni hát el lehet.
https://www.flickr.com/photos/120343053@N04/
-
Teasüti
nagyúr
Én az élenjáróktól folyamatosan azt látom, hogy "pop" és "punch" és "wow effekt". Ők a legsikeresebb és legkeresettebbek az iparban. Nekik elhiszem, hogy kell az a wow hatás, ha el akarod adni a munkádat.
Nem azt mondom, hogy a film look az nem eladható, de az tuti, hogy niche. Van rá kereslet, de nem az a mainstream.
Amúgy fura, hogy azt írod Oly userek képei, meg Fuji userek, stb.
Mintha kőbe lenne vésve, hogy nekem Fujim van és én akkor csak alacsony kontrasztú deszaturált képeket készíthetek. -
veterán
Srácok, Ti milyen szövetet használtok fekete / fehér háttérként? Van egy alap stúdiós állványom szövettel, de ez ilyen műanyag zsákvászon jellegű történet, vasalni nem lehet, és csupa téglalap minta marad a hajtások mentén. Jó lenne valami olyan anyag, amin nem látszanak ennyire markánsan a ráncok. A háttérelmosás, alacsony mélységélesség alkalmazása megvolt, illetve a "modell távolságának növelése a háttértől" játék sem mindig megoldható, pláne otthoni körülmények között, így jobb lenne eleve konzisztens háttért használni.
-
grigo
őstag
válasz Teasüti #29845 üzenetére
Azért bennem van olyan szintű előítéleted, hogy ha látok egy durván dinamikus képet akkor elhúzom a számat egy mosolyra, hogy ez se canon lesz. Illetve követek 1-2 csoportot (fb, flickr, 500px stb) és azért kialakult bennem már egy általánosító kép, hogy hol mit szoktam láni. Ez nem tuti, és tévedhetetlen természetesen, és nem is ítélet, azaz nem jó vagy rossz. Természetesen nincs kőbe vésve semmi, nem rosszból írtam.
https://www.flickr.com/photos/120343053@N04/
-
Simulacrum
senior tag
Játék: Ha csak két fix objektíved lehetne a teljes képmezős vázadhoz, melyik két gyújtótávolságot választanád?
Tegyük fel nem profi vagy, hanem lelkes amatőr, aki mindent szeret fotózni. -
Lassú Víz
őstag
válasz Simulacrum #29849 üzenetére
Ha nem tudod erre a kérdésre a választ, akkor egyiket se vedd meg. Ha szükséged lesz egy objektívre, akkor tudni fogod. Én egész jól ellennék egy 24-105 f4-es zoommal.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Canon BG-E2N portrémarkolat EOS 20D 30D 40D 50D + 2db akku
- Canon Powershot S120 digitális kamera + 2 akkkumulátor + töltő
- Canon 70-200 4L Is USM dobozában.
- Tamron 28-200 RXD 2,8-5,6, 2027-ig garanciális
- Canon EOS RP + RF 24-105 F/4L + RF 70-200 F/4L + RF 50 F/1.8 STM + EF 50 F/1.2L + EF-RF Control ring
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest