Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Penge@Borisz #5703 üzenetére
Az még semmi. Azt aranyra megcsináltam mind. Majd utána lesznek a durvák.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Penge@Borisz
tag
Aranyra? Azt hogy? Van egy versenyszám, ahol láthatóan van legalább 3-4 verda, ami jóval gyorsabb, mint amit kapunk. Vagy te setupolsz és akkor úgy már verhetőek? Mert különben tényleg nem értem, hogyan lehetne azokat lenyomni. Más játékokban azért verem a gépet keményen, it meg...
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
válasz Penge@Borisz #5706 üzenetére
Ha én megcsináltam akkor te is megtudod. Én most kezdtem. Nem setupoltam. Ahol most tartok azokat már én sem tudom megnyerni. De majd még próbálkozom.
pocokxx ott tartok én is, az nehéz nagyon. Ferrarik ellen... Az SLS meg nem akar fordulni, a fék pedig nyúlik mint a rágógumi.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
MPowerPH
félisten
Nagyon elvezet H valtoval menni, minden visszavaltasnal folyamat adagolni a gazt fekezes kozben... A dolog szepseghibaja, hogy mindenki mas pillangoval megy, amivel hatvanyokkal gyorsabbak meg az egyenesben is, nem beszelve a fektavokrol.
Mentem egyet pillangoval, elso koromben adtam 10s-et a H valtos idomnek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
wolf033
senior tag
válasz MPowerPH #5712 üzenetére
Az a baj, hogy nagyon eredmény orientáltak sokan és az élvezet helyett rámennek az eredményre inkább. Én ha lassabb vagyok H váltóval akkor sem megyek szekivel H váltós autóval, de ismerek még ilyen embereket szerencsére akik nem hajlandóak az élvezetet eldobni egy jobb köridőért.
-
-
JoinR
senior tag
-
MPowerPH
félisten
Nordon? Siman. Sajnos a soft is igy van megirva. Hiaba kuplungozok veszettul, az egy kattintas gyorsabb. De fektavon buksz a legtobbet. Pluszban a motor is megsinyli a valtoval egyutt, ahogy nezem. Foleg ha sietos.
En sem dobom a valtot, mert igy az elvezet. Csak nem a legjobb vele pillangos mezonyben menni. Es minel erosebb az auto, annal jobban hatrany.
Pedalokat kidobom, veszek egy clubsportot, mert jobb a loadcell.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KaraDani
addikt
Abszolút jogos amit írsz, már rFactor1-ben is megoldható volt ez H váltó upgrade opcióval az autóra amit ligában lehetett monitorozni, hogy csak jogosultan lehessen használni, upgrade nélkül fix váltási időt szimulált ami lassabb volt, mint ahogy H-val lehet váltani. iRacingben az autoclutch lassú, clutch nélkül váltani meg instabilabb, így ott maximum az van előnyben aki scripteli a clutchot, de aki már ennyire elvetemült az nyerjen vele 2-3 tizedet leszarom
-
MPowerPH
félisten
válasz KaraDani #5718 üzenetére
Nah, EVO-val sikerult kipresenem egy 7:31-es idot. Egyszer el kellett vennem mert fuvet fogtam, ketszer pedig elrontottam a visszavaltast, kicsi volt a gazfroccs, es kitort az auto fara, igy ugy kellett osszeszednem. Viszont volt par resz, ahol konkretan ugy jottem at, hogy el sem hittem, hogy igy el lehet az ivet talalni.
Rajottem mitol lehet gyorsulni, bar egy kicsit munkas. differencialnal elk el szalni az ertekekkel. Mondjuk a gumit biztosas eszi ez a stilus.Jo lenne kozosen tolni par karikat, csak igy PH-sok. Parszor egy heten, par oracskara. Legalabb normalisak az emberek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
neilszab
őstag
Ma este folytatódik a GT3 Tesztkupa Suzuka-ban!
A szerdán megjelent Assetto Corsa Dream Pack-nak köszönhetően lehetőség nyílt két új GT versenygép, a Nissan GTR GT3 és a Corvette C7.R GTE beválasztására is a futamon használható autó közé... végre itt az alkalom komoly versenytávon és éles versenykörülmények között is jól meghajtani az új gépeket, a döntés a Ti kezetekben van, infók itt:
Futamkiírás: AC GT3 Tesztkupa - Suzuka
A futamon a részvétel NYÍLT, viszont előzetes nevezés szükséges!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz neilszab #5723 üzenetére
Ez lemaradt:
A mai GT3 - Suzuka FunRace szerver adatai: LINK
-----------------------
N€T0X|N:
Ezt még ma délelőtt a különböző köridők elemzése fényében eldöntjük, hogy a bajnoki futamon a Corvette is részt vehet-e. Ettől függetlenül a Fun Szerveren fent lesz.[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Doki-HUN1978
senior tag
Sziasztok!
Hol lehet beállítani, hogy pl. drag race-nél full gázfröccsre nem dobja sebességbe?Köszi
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
N€T0X|N
őstag
válasz Doki-HUN1978 #5726 üzenetére
Sehol. Gondolom automata kuplunggal és váltóval mész, az meg %-osan nézi a gázpedál állását és aszerint old. Ne rakd addig sebességbe.
Erről jut eszembe... ha itt megoldották a kiugrás lehetőségét, azaz a false start-ot, akkor minden más versenynél mi a ló****ért nem képesek?!
Sent from my keyBoard
-
tome0001
senior tag
Sziasztok. AC-nál egy amd phenom II 955 BE lecserélése egy FX-8320-ra hozzávetőlegesen mekkora teljesítménynövekedést (FPS-ben) jelentene egy Sapphire 270X Toxic, és 8GB DDR3 1333mhz ram mellett?
-
wolf033
senior tag
válasz tome0001 #5731 üzenetére
Itt inkább lehet az a kérdés, hogy a magok száma számít inkább vagy az órajel.
Egy fx-6350 3,9 ghz-en zakatol az fx-8320 3,5 ghz-en fx-8350 meg 4 ghz-en de nem tudom mi a lényeg. Biztos lenne jobb választás is csak az már nem ennyibe kerülne.Na majd jönnek a hozzáértők és megmondják.
Lehet egy vga cserével jobban járnál.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz tome0001 #5731 üzenetére
Ha FX-re váltasz akkor alaplapot és memóriát is venni kell, akkor inkább válts Intelre, tudom hogy drágább de egy i5-4690+H87 v H97-es lap időtállóbb megoldás lenne. A helyedben én körül néznék az aprón használt de még garis cuccokért.
(#5736) RECSKA: Nem hinném hogy a 955-ös menne 4Ghz-en, nekem 965-öm volt de a tuningot nem nagyon bírta.
-
Gadfly
tag
SRS szerver a vasárnapra kiírt kombóval fut!
SZERVER: SRS FUN SERVER + SRS FUN SERVER 2 (szerver teszt jelleggel)
|P|R|: |5|2|AUTÓK:
Alfa Romeo 4C
BMW 1M
Lotus Elise SCPÁLYA:
NordschleifeTeamSpeak IP: 79.172.212.194
TS jelszó: srsTovábbi információk: LINK
Jó szórakozást!
simraceseries.com
-
Macsjoz
tag
Sziasztok
Tudnátok linkelni jó és letölthető pályákat ?Előre is köszi !
-
Maxell014
senior tag
Helló
Szerintetek a lentebb látható konfigommal futna élvezhető kb. High grafikai szinten a játék multiban ? Mert nagyon tetszik és meg szeretném venni de csak akkor ha élvezhetően tudok vele játszani. Singleplayerben már kitudtam próbálni és ott szinte maximumon futott ha egyedül voltam a pályán vagy maximum 5 ai de felette már keveslette a cpu-t. Multiban is ugyan ez volna a helyzet vagy mivel azok nem ai-k ezért jó volna ?
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen