Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
neilszab
őstag
válasz subaruwrc #6751 üzenetére
Persze, balesetek mindig vannak a legkomolyabb mezőnyben is, de ha megnézed ezek javarészt nem eszetlenségből alakulnak ki, hanem mert szimplán vki hibázik. A replay-t visszanézve sokszor kiderül, hogy nem is volt akkora f... a másik, mint azt első indulatból gondoltuk...
Illetve ott van az óvás topik is az ilyen esetekre és az oda nem illető egyének kiszűrésére, az meg már a Ti felelősségetek, hogy ezt mennyire használjátok.
Például nem látom, hogy Nord-ra bármit is bejelentettél volna, hogy vki esetleg inkorrekt lett volna veled, pedig ezért van. De ha te nem szólsz nekünk, akkor soha nem fog rá fény derülni és nem tudok mi se szólni az illetőnek, aki így meg nem fog tanulni az esetből a jövőre nézve..
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
#70869248
törölt tag
válasz subaruwrc #6751 üzenetére
fura dolog ez, tegnap ezen gondolkoztam miközben írtam...valaki baírta chat-be hogy mennyire dodzsemeznek a hátsók.
Szal én 'hátsó' voltam...az elsőre futottam qual-t, de nemrég gépet frissítettem (2magAMD ddr2-s rendszer->4magIntel ddr3) =újratelepítés=semmi setup.
rutin sem, mert szinte csak ladáztam ha AC.
Második futamon direkt nem futottam qual-t, mindkétszer hátul voltam, és beszarás mennyire kell figyelni, mert ha biztonságira veszed akkor hátul tolnak meg, ha nem veszed biztonságira akkor az előtted lévő veheti arra, meg ezer más dolog...ahogy az életben is ha valaki a darálóból rajtol.
Sokkal több lehetőség van a hibázásra, könnyű ledodzsemezni a másikat. Én is benne voltam egy elsőkanyarosban, oldalról kaptam a kocct és láttam hogy a másik járt pórul (fél kerékkel a fűvön próbált beférni), aztán kétszer okoztam balesetet, mert pár emberen kívül ismeretlen volt a mezőny (vagy polgári nevükön nem tudtam hova tenni), egyszer meglassultak előttem amire nem tudtam reagálni mert pont a seggében voltam jobb kigyorsra gyurva. Utána meg a pálya végefelé a kettős balos (Imola) lejtős féktávján túl korán vette a féket, és én meg túlnyomtam-blokkolt-megtoltam.
..
Pedig nem tartom magam kugligolyónak, de ha nem ismerem a többieket, akkor nem tudom belőni a tempójukat, illetve hátul rajtolni nagyobb rizikó.
Laccoo-t, pl tudtam hova tenni, még úgy is hogy régen mentünk és akkor is GT3-ban.
Nem is volt gond.
Szal ismeretlen mezőnyben, nagy mezőnyben, hátulról feljönni nem gyenge, nem uaz mint elől menni, és az ismert elsőkkel vívni, őket tudod mire tenni, féket, tempót -
subaruwrc
félisten
válasz #70869248 #6754 üzenetére
nem tudok vitatkozni vele.
jó a nagy mezőny látványra de mondjuk ha valaki borul akkor indul a domino.
ez is az izgalom része kétségtelen csak dühítő tud lenni mikor kibombáznak mondjuk spaban egy 2. helyről ahol azért nem olyan meglepetés hogy ott az a visszafordító..
nem feltétlen a versenybaleset ami dühít adott esetben hanem ha mondjuk valaki első kanyarban szeretne futamot nyerni -
neilszab
őstag
válasz subaruwrc #6757 üzenetére
Hát egy FunRace-en nem nagyon tudunk felelősséget vállalni senkiért, max abban bízhatunk, hogy a normálisabbja látogat el a futamokra és full hülyék meg nem találnak meg minket..
Mindenesetre összességében nekem eddig meglepően jók a tapasztalataim, és persze vannak rendszeresen balesetek, de szerencsére nagy anyázások és teljesen elborult emberek nem nagyon szoktak és így általában azért bőven pozitív a mérleg nyelve. Egy több futamból álló kupasorozaton viszont már van lehetőség arra, hogy kicsit megismerjék egymást az emberek és némileg összeszokjon a mezőny, valamint nekünk szervezői oldalról is van már esélyünk megnevelni kicsit a rendbontókat, feltéve ha a résztvevők jelzik felénk hogy kivel vannak problémák. Ezért is érdemes ezekre a futamokra is ellátogatni, nem kell feltétlenül rá több hetet készülni és a dobogóért harcba szállni, az is bőven elég cél lehet, hogy csak egy jót versenyezzen az ember.
Persze a legdurvább élmény mindig az, ha olyan mezőnnyel mész, ahol már név szerint mindenkit ismersz hónapok - vagy akár évek - óta és pontosan tudod, hogy kitől mire számíthatsz, milyen a stílusa és mit lehet megcsinálni és mit nem. És itt már a mentális hadviselés is bejön a képbe, ha ismered a másik gyengéit, ami egy igen izgalmas plusz faktort jelent a versenyzésben...
Egyszóval a mondani valóm lényege, hogy még akkor érdemes rendszeresen becsatlakozni valahova, ha nincs hozzá elegendő ideje/tudása/tehetsége az embernek, hogy legyen esélye a jó eredményre, mert egy jót versenyezni a mezőny második felében is ugyan úgy lehet...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Gadfly
tag
A forró nyári estékre izzasztó futamoknak adunk zöld zászlót! Egyforma autók, egyszerű pályák, rövid futamok, a második futamon teljes fordított rajtsorrend, hogy még véletlen se unatkozzál! Az persze alap, hogy festhetsz magadnak hozzá szekeret!
Vasárnap este izzadjatok a strand után itt is, és érezzétek jól magatokat! Fíl dö számmör!
Mindenkinek fair, balesetmentes versenyzést és jó szórakozást kíván az SRS csapata!
Vár az SRS BMW Summer Cup!Ha jelentkezni akarsz, nincs más dolgod, mint ellátogatni a fórumra és jelentkezni: LINK
Versenynaptár:
2015.07.05. Barbagallo
2015.07.19. Blackwood
2015.08.02. Eastern Creek Druitt
2015.08.16. Pace Park
2015.08.30. HungaroringPractice szerver:
Szervernév: !SRS BMW Summer Cup - simraceseries.com #Practice
Jelszó: srssimraceseries.com
-
vlevi
nagyúr
Bonus pakk
http://www.virtualr.net/assetto-corsa-bonus-dlc-pack-unveiled
Kunos Simulazioni has confirmed the content of the upcoming free bonus DLC pack for Assetto Corsa. The post Assetto Corsa – Bonus DLC Pack Unveiled appeared first on VirtualR - Sim Racing News.
-- gReader Pro
-
guftabi96
addikt
Hátha lesz később Quattro S1 is.
Hillclimb pályákon biztos óriási élmény lehet vele játszani.Egy kis élő felvétel:
Nagyon komoly gép#KeepFightingMichael
-
Adebayor
aktív tag
Igény, illetve megfelelő létszám esetén egy mini bajnokság is kialakulhat, de most még teszteljük az AC-t.
Illetve azt, hogy mennyein jönnének.
Adatok az oldalon.
Megfelelő létszám egyelőre 7-8 ember. Kezdésnek nem lenne rossz.Konfigom: Intel i5 10400 - ASUS Prime B560M-K - Gigabyte 1660S oc 6gb - 32GB ram - FSP 600W Hydro Bronze HD600
-
Adebayor
aktív tag
Azt hogy lehetne megoldani, hogy a sessionok végén ne dobja átt egyből a szerót? pl qualin jó lenne ha be lehetne fejezni a mért köröket...
Azt nem értem hogy a szerver beállitásoknál akkor mit jelent a Wait Time... ha 60-ra volt állitva, és mégis egyből átdobta versenyre....
Konfigom: Intel i5 10400 - ASUS Prime B560M-K - Gigabyte 1660S oc 6gb - 32GB ram - FSP 600W Hydro Bronze HD600
-
-
Enton
addikt
Most esik csak le, elkészültek volna a 4wd-vel?
A nissan és az audi is 4 kerék meghajtású. Remélem nem fogják "visszabutítani" őket hátsókerekesre, aztán ha majd egyszer kész a 4wd akkor az is elérhető hozzájuk.
Valaki valami infót erről tud-e?(#6769) RECSKA:
Nekem mindvégig hátsókerekes feelingje volt/van a 155-nek, talán csak ilyen tesztjeleggel 4wd és 1.2 patch meg finomhangolja. Mindenképp várós az 1.2 patch és az dlc is.
[ Szerkesztve ]
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
neilszab
őstag
válasz #70869248 #6770 üzenetére
Hát nem tudom, előtte sosem volt szerencsém még 4WD pályagéphez és sokáig nem tudtam értelmezni, hogy mi történik alattam, és mikor mit kell csinálni az autóval, hogy akkor és úgy forduljon ahogy én szeretném...
Szóval én egyáltalán nem mondanám, hogy hátsókerekes "feeling" a DTM-es Alfa. A Merci ezzel szemben iskolapéldája az RWD-nek!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
guftabi96
addikt
válasz neilszab #6771 üzenetére
Pont ugyan ezt éreztem én is, és érzem a mai napig.
Amikor először kipróbáltam a Merci után, akkor nem értettem kb, hogy mi történik.
És én nem tudtam, hogybez 4wd autó. Csak azt éreztem, hogy teljesen máshogy viselkedik.
Aztán egyszer replaynél jöttem rá, hogy hát itt mind a 4 kerék hajt.
Mondjuk szerintem még mindig a Merci a legjobb. Valahogy azzal nem lehet kibírni, hogy ne rakja keresztbe egy kicsit az ember. Az egyik legjobb élményt adó autó az egész játékban.#KeepFightingMichael
-
#70869248
törölt tag
válasz neilszab #6771 üzenetére
kicsit csalódás az Alfa 155 (én ezt vártam a legjobban), de ez inkább a hang és a fenevadság miatti csalódás. Mentem összkerekes gyors autóval, de ennek ugye a 30-40% jut az első kerékre ezért inkább RWD mint FWD vagy AWD, én spéci Ford Skorpio-val mentem ami összkerekes volt, meg egy utcai WRX-l de öszintén fingom sincs annyira nem volt összehasonlítási alapom, a Ford Skorpio az itt volt Kakucsring-n levitézlett slick-n, a WRX meg utcai gumi Charleroi-ban (erre rákerestem hogy írják ) egy csapatós úton.
..nekem a WRX nagy élmény volt, a Ford tolta az orrát, vagy csak én mentem vele sz@rul.
A WRX az oda ment ahova akartam, talán ez a legjobb kifejezés rá, semmi cico bárhova kormányoztam oda ment és mindig stabilan íven-féken...tök mindegy....sztem a negyedét ha kihajtottam annak az autónak.
Ezzel az Alfa-val elvagyok, a Michelisz Norbi féle setup jött be nekem a legjobban, életben közöm nem lenne ehhez a tempóhoz amit Nord-n vagy máshol összeautózok vele -
Adebayor
aktív tag
üdv.
Az mitől lehet hogy bemegyek a pitbe és az ég világon semmi nem történik? pedig az arcomba kéne tennie egy kis beálitós hud-ot. meg mutatni kéne hogy hova álljak... és semmiii
Konfigom: Intel i5 10400 - ASUS Prime B560M-K - Gigabyte 1660S oc 6gb - 32GB ram - FSP 600W Hydro Bronze HD600
-
shteer
titán
szerintem jónak tűnik..
-
Adebayor
aktív tag
azt se mutatja hogy hova álljak.. semmi sem történik. kértem havertól videót hogy mit kéne látnom, de nekem semmi sincs. pedig elég látványosan mutat mindent.
de mindjárt megnézem ujra. de szerintem nem csak online kéne mennie. mert haver se szerón csinált róla képeket
Konfigom: Intel i5 10400 - ASUS Prime B560M-K - Gigabyte 1660S oc 6gb - 32GB ram - FSP 600W Hydro Bronze HD600
-
Adebayor
aktív tag
bocs az uj hsz-ért de nem engedi szerkeszteni.
lehet én voltam a figyelmetlen még az első futamom alkalmával, mert ugye nem tudtam mit is kell figyelni, bár azt mondták nekem hogy kidob valami ablakot, de azt nem hogy elötte keressem azt a nyilat ahova be kell állnom de most kiprobáltam és mükdöik. hát eléggé buta dolgo hogy futam közbe az lesz a gyorsabb a pitbe aki jobban kattingat.. de mind1...[ Szerkesztve ]
Konfigom: Intel i5 10400 - ASUS Prime B560M-K - Gigabyte 1660S oc 6gb - 32GB ram - FSP 600W Hydro Bronze HD600
-
fess
őstag
válasz Adebayor #6781 üzenetére
Ezzel az appala verseny előtt beállíthatod amit csinálni akarsz,futam közben, a boxba beérve csak 1 gombot kell megnyomni.
-
Adebayor
aktív tag
köszi. nagyon királynak néz ki. csak nem én lennék ha megint nem menne valami nálam.
Nem tudok perfekt angolul, de sztem jol állitotam be pedig.1) To install drop PitMenu folder into apps\python like installing any other app
- másoljam oda ahova való, oké, egyértelmü
2) Open the file Hotkey.txt and type your key to activate the pit stop. Be sure to remove my "\" and don't use the space bar. Be careful using special characters (!,#) as they might activate ctrl, alt or something similar. Keep it simple for now until I post a table.
- oké, egyértelmü. irjak a txt-be azt a billentyüt emivel aktiválnom a cuccot.
(azt nem irja, hogy futtassam az exe-t. de futtatom, mert volt már ilyennel dolgom)
Be is irok egy Q-t. és azután a Q nem is müködik. tehát ez a része megy. Játékon belül is megrezdül a kurzor ha a Q-t nyomom meg.3) Enable in the AC options tab
- játákon belül aktiválás. ok
4) Once in-car look for app named PitMenu, enable
- hudot tegyem fel a képre játék közbe.
5) Make your selections for the pit stop
- állitsam be a dolgokat.
6) Once you pull into the pit stall and the AC pit menu appears hit the hotkey you specified in the Hotkey.txt file
- ez a dolog már a beágyazott videón is látszik. beállsz, megjelenik az alap cucc. és meg kell nyomni a gombot
7) I would recommend to scan AC_Pit.exe prior to using it with your antivirus program. If not AC may stop running the first time while it scans the file.
- ezzel nem volt gondom. látszólag a program ez a része müködik.
Konfigom: Intel i5 10400 - ASUS Prime B560M-K - Gigabyte 1660S oc 6gb - 32GB ram - FSP 600W Hydro Bronze HD600
-
neilszab
őstag
Assetto Corsa Steam akció és FunRace!!
Ma este 19:00-ig tart az 50%-os leárazás a Steam-en, aki még nem gyűjtötte be az Assetto Corsa-t és a Dream Pack-et, annak itt az ideális alkalom! Különösen, hogy holnap este egy jó kis FunRace keretében pályára visszük az Alfa Romeo 4C-t és jó alaposan meg is kergetjük vele egymást Mugello-ban!
Futaminfók: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5325
A FunRace után folytatódik a DTM 93' és a GT bajnokságunk szintén itt Mugello-ban, júliustól pedig indulnak az ingyenes Nyári Kupák!
AC Summer Cup: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5327
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Adebayor
aktív tag
5 futamos bajnokság. ha valakit érdekel
Konfigom: Intel i5 10400 - ASUS Prime B560M-K - Gigabyte 1660S oc 6gb - 32GB ram - FSP 600W Hydro Bronze HD600
-
Joshi
titán
Hátha valakit érdekel.
Készítettem 4k teszteket is, mivel a TV-ém 4k-s ezért autós játékokat teszteltem. Szerintem a 980Ti alkalmas 4k-ra, de ahhoz finomítani kell a beállításokon. Egyenlőre Single és Ai teszteket készítettem.
A konfig az alábbi órajeleken ment:
Proci: i7-4790k@4.6Ghz
Mem: 2133Mhz@11-12-12-32 2t
VGA: Gigabyte 980Ti Ref@1400/1950 (gyári bios)Assetto Corsa Single player Full grafika:
2015-06-26 21:28:39 - acs
Frames: 20783 - Time: 410109ms - Avg: 50.677 - Min: 44 - Max: 56Assetto Corsa Single player Finomított grafika:
2015-06-26 20:34:30 - acs
Frames: 33802 - Time: 400360ms - Avg: 84.429 - Min: 72 - Max: 93Assetto Corsa 22 Ai Finomított grafika:
2015-06-26 20:44:49 - acs
Frames: 31569 - Time: 398937ms - Avg: 79.133 - Min: 66 - Max: 89 -
Jack@l
veterán
A full azt jelenti, hogy MSAA is fel volt húzva? A finomított beállításokról tudnál screenshotokat küldeni? (magáról hogy mit hova nyomkodtál)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
whatnot
őstag
Sziasztok!
Vadiúj vagyok a témában, minden szempontból:
- először játszok szimulátorral
- először játszok kormánnyal
- jogsim van ugyan, de gyakorlatilag sosem vezettemMcLaren F1 GTR-rel gyakorlok a monzai pályán, gyári beállításokkal, szóval szívatom magamat ABS nélkül, de végül is a cél éppen az, hogy tanuljak.
Kérdés: mennyire szoktátok piszkálni az autók beállításait? A fenti példa esetén pl. az autó egy masszív fékezésnél (ami a monzai pályán van 4 is) alapbeállításokkal még egyenes tartásban is igen könnyen elúszik az autó hátulja, míg a fékerőn állítva (többet hátulra) ez már nincs.
[ Szerkesztve ]
-
válasz whatnot #6789 üzenetére
mennyire szoktátok piszkálni az autók beállításait?
Amíg nem ismerjük egy kicsit jobban, addig semennyire vagy csak nagyon minimálisan, ha valami nagyon gondot okoz és egyértelmű, hogy mi okozza. Mivel azt mondod, még csak most kezdted az egészet, javaslom, hogy próbálj default közelében maradni és tanulgasd az autó(ka)t. A beállítások variálására ráérsz később, mivel most még a vezetéstechnikád fog először kialakulni, a beállításokkal meg totál zavarba kerülhetsz. Szvsz.
Sent from my keyBoard
-
neilszab
őstag
válasz whatnot #6789 üzenetére
Ha most kezded a szakmát két írást javaslok elolvasni, ami talán segít elindulni a helyes úton:
Kormány Kalauz - beállítások
Nulláról kezdeni...Ezekben találsz segítséget a setup-oláshoz is, de azt jól mondja N€T0X|N, hogy az elején csak a nagyon alap dolgokat érdemes piszkálgatni (válót kiosztás, fékerő előoszlás), de mielőtt mélyebben belemennél meg kell ismerni az autót és csiszolni a vezetés technikádon... ehhez is van segítség a fenti link-en.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Vasárnap este: DTM '93 - Mugello!
Folytatódik a nyílt tesztkupánk a régi DTM-es gépekkel, amihez bármikor lehet csatlakozni, aki egy jó kiadós kergetőzésre vágyik komoly versenykörülmények között, 30-40 fős mezőnyben, felkészült és korrekt ellenfelekkel!
Futaminfók: AC DTM '93 Tesztkupa - MugelloJúlius elején pedig kezdetét veszi a Masters Summer Cup, ahol ismét egy modern és egy oldschool kategóriát fogunk hajtani 5-5 fordulóban a nyár végig! A részvétel nyílt, infók itt:
Assetto Corsa nyári kupák: Masters Summer Cup 2015[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
whatnot
őstag
válasz N€T0X|N #6790 üzenetére
Nem estem neki a beállításoknak, csak kettőnek és pont az említetteknek (váltóáttétel, fékerőelosztás)
Nagyon idegesítő, amikor minden egyes fékezésnél elindul az autó hátsója egyenes menetben, a fékerőelosztás hátra tolásával ez megszűnik.
Az oldalakat köszönöm, majd olvasgatok -
veterán
válasz Satan_Claus #6794 üzenetére
Ha a hatulja blokkol, lehet iranyitani. Ha az eleje, akkor eldobas van leginkabb... XD
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
macy
addikt
válasz Satan_Claus #6794 üzenetére
Akkor is elindulhat a segge, ha elől sokkal nagyobb a fékerő, főleg ha hátulról levett az ember egy kis leszorítóerőt is.
-
whatnot
őstag
válasz Satan_Claus #6794 üzenetére
A brake bias értékét növeltem (58 -> 63), feltételezem, hogy ezzel az elosztást kicsit hátrafelé toltam.
-
hermanyi
addikt
válasz whatnot #6799 üzenetére
Visszaváltásnoknál kicsi gázfröcs azzal is igen szépen lehet kordában tartani a hátulját . Igaz van egy két olyan autó ami kívánja ,hogy kicsit kilincsel előre kezdjük meg a kanyar bejárati ívét
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Asztrofotózás
- Politika
- Gumi és felni topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen processzort vegyek?
- Trump vagy Harris
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5580, 15,6" FHD, I5-7300U, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- HP ProBook 455 G5 , 15,6" FHD IPS,AMD A10-9620P, 16GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- LG 27MR400 Monitor
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS Touch, I5-8350U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Lenovo Thinkpad T450, 14" HD+ IPS, I5-5300U CPU, 8GB DDR3, 250GB SSD, Dupla akku, WIN 10, Számla, Ga
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest