- Dragon's Dogma 2
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- The Planet Crafter - Megjelenési dátumot kapott a teljes változat
- PlayStation 5
- The Crew Motorfest - Jövő hónaptól végre Steamen is elérhető lesz
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- World of Tanks - MMO
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Xbox Series X|S
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
Új hozzászólás Aktív témák
-
subaruwrc
félisten
dream pack pipa. 10 euroért szerintem ajándék. csak a nord is ért volna annyit nekem
-
subaruwrc
félisten
válasz sultansmith #5347 üzenetére
Senki nem tudja előre.
-
subaruwrc
félisten
gyárekek ez a hang orgia
-
subaruwrc
félisten
-
subaruwrc
félisten
isteni az a v8 biturbo. mondjuk én is csak lecsavarva közlekedek vele egyelőre
na az már ütősnek tűnik,főleg gt2 géptől.
hát igen,ez a pálya minden csak nem egyszerűmondjuk majd lehet meg kell fordulnom a boxban mert csak a 3. kört kezdi mérni rendesen,az első kettőt felvezetőnek veszi
-
subaruwrc
félisten
válasz MPowerPH #5481 üzenetére
addig a gépig ma nem jutottam el
sauber a kedvenc,vadállat
p1 steril és megy mint a rakéta
m235i-t továbbra se értem mit keres a pakkban
c7r se nagy was ist das,elég steril,corvette-től nyersebbre számítottam
alfa 155 nem szólt valami túl nagyot nekem,elég semmilyen de visít mint egy f1-es.f1 gtr is elmegy mondjuk egy kört ha mentem vele.
sauber és a p1 ami eddig nekem átjön,holnap megnézem a 190 EVO-t is.
ja meg a nissan gtr gt3 is kimaradt ma.
erről jut eszembe hogy remélem bathurstot is elkészítik a játékba
[ Szerkesztve ]
-
subaruwrc
félisten
válasz MPowerPH #5486 üzenetére
turbo nyomást lehet állítani a 0-9 számokkal a betűk felett. ( szóval nem a numpadon )
lehet hogy az kavar be bár ez a dög 30% turboval is futja a 300-at,igaz nálam csak 2-es hátsó wing volt.én is hibáztam meg lábujjhegyen mentem lényegében,meg az első körben amit azt hittem hogy mért,megkoccoltam elöl hátul szóval a leszorító erő közel se volt tökéletes.
következő nekifutásra meg eldobtam 334-nél a felvezető kör legvégén,ott váltottam autótna igen a kerékvetők rohadékok,aid off még nem néztem de gondolom hogy vadállat. és ja elég butára van hangolva gyárilag.
elöl pozitív hátul negatív toe-in há nem csodálom hogy pördülésre hajlamos,hiába vannak rajta akkora gumik mint az asztallap[ Szerkesztve ]
-
subaruwrc
félisten
az a baj ezzel hogy adhatok neked én setupot de az rám van szabva, az én stílusomhoz,simán lehet hogy neked trágya és nem igen vagy előrébb vele.
ha tanácsolhatok valamit,inkább próbáld meg megérezni milyen állítás milyen irányba viszi a kezelhetőséget,és neked hogy fekszik jobban.
a gátlókkal meg a difivel érdemes főleg játszani ott lehet bukni vagy nyerni. sok sok teszt kör után te is érezni fogod neked mi fekszik. -
subaruwrc
félisten
difinél a
powert - gyorsítás közbeni zárást érdemes 30-40%-on tartani
coast - 20-30 ( fékezés közbeni zárás )
preload ha van, közepes vagy alattaígy nem szeretne állandóan kitörni annyira
futóműnél a bump értékek arra vonatkoznak amikor az úthiba felüti a futóművet,a rebound pedig hogy utána milyen gyorsan térjen vissza eredeti állapotába.
amit én használok nagy vonalakban mondjuk 1-10-es listán
elöl 7-8 bump - 3-4 fast bump - 5-5-5-5 rebound
hátul 8-9 bump - 3-4 fast bump - 7 7 7 7 rebound
ezáltal nekem olyan érzete van hogy a segge nem akar kitörni tempósabb kanyarokban,viszont fékezésnél se bólint be túlságosanha van szárny hátul az autón akkor az első camber / dőlés lehet magasabb bőven - pl nordon a gtr-nek a gyárit használom az talán -3.0 fok
hátul viszont csökkentettem picit -1.60-ra mert így nagyobb felületen érintkezik a gumi és a hátsó szárny eléggé lenyomja a seggét hogy ne a gumi peremével kelljen úton tartani.hát így nyersen,a saját nyelvemen kb ennyi.
fast bumpokat érdemes csökkenteni hogy ne legyen annyira pattogós a gép minden úthibán. -
subaruwrc
félisten
6.29.435 - sauber c9 - nord
-
subaruwrc
félisten
-
subaruwrc
félisten
válasz sultansmith #5678 üzenetére
-
subaruwrc
félisten