Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
válasz guftabi96 #3623 üzenetére
Race07 ugyanilyen szimulátor, azt 540 fokkal toltam, assettohoz viszont már elkél néha a 900 is.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
HyP3b0y
senior tag
válasz guftabi96 #5062 üzenetére
Nem értem ezt a Win7 fetisizmust, ha már új géped van amihez valószínűleg csak becsületből gyártottak le win7 drivereket, amúgy win8, 8.1-re fókuszáltak, akkor miért nem jó? Azon ment rendesen az AC, nem?
"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz guftabi96 #6546 üzenetére
De bele lehet nyúlni, kb mindegyikbe.
Bemész ide: Assetto Corsa\content\cars\seat_leon_tdi\data
Megkeresed az "engine.ini" -tÉn úgy találomra ezt konfigoltam fel anno erre a kocsira:
(gyakorlatilag turbo nyomással lehet szórakozni meg ahhoz tartó egyéb beállításokkal, azoknál a kocsiknál is működött ahol nem volt turbó ) (motor tehetetlenség is jópofa, mennyire pörögjön gyorsan fel, csak befolyásolja azt is hogy mekkorát fog rántani vagy éppen befulladni a motor ha lelépsz a kuplungról)ALTITUDE_SENSITIVITY=0.1 ; sensitivity to altitude
INERTIA=0.460 ; engine inertia
LIMITER=5800 ; engine rev limiter. 0 no limiter
LIMITER_HZ=10 ; Frequency of engine limiter
MINIMUM=950 ; Idle rpm
DEFAULT_TURBO_ADJUSTMENT=1.0 ; DEFAULT turbo adjustment if one or more turbos are cockpit adjustable[COAST_REF]
RPM=10000 ; rev number reference
TORQUE=120 ; engine braking torque value in Nm at rev number reference
NON_LINEARITY=0 ; coast engine brake from ZERO to TORQUE value at rpm with linear (0) to fully exponential (1)[COAST_CURVE] ; OBSOLETE SECTION. Must copy to keep AC from crashing, but do not use for data
FILENAME=coast.lut ; OBSOLETE SECTION. Must copy to keep AC from crashing, but do not use for data[TURBO_0]
LAG_DN=0.99 ; Interpolation lag used slowing down the turbo
LAG_UP=0.994 ; Interpolation lag used to spin up the turbo
MAX_BOOST=3.99 ; Maximum boost generated. This value is never exceeded and multiply the torque like T=T*(1.0 + boost), so a boost of 2 will give you 3 times the torque at a given rpm.
WASTEGATE=2 ; Max level of boost before the wastegate does its things. 0 = no wastegate
DISPLAY_MAX_BOOST=3.0 ; Value used by display apps
REFERENCE_RPM=1200 ; The reference rpm where the turbo reaches maximum boost (at max gas pedal).
GAMMA=3.5 ; Turbo pressure sensitivity on accelerator pedal[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #6546 üzenetére
Azt tudnod kell, hogy ha egy értéket lényegesen megváltoztatsz akkor sok minden mást is állítanod kell.
pl. itt a motor teljesítményét akarod növelni, akkor kanyarokban kigyorstáskor lényegesen változhat az autó vezethetősége, tehát utána kell menned a diffi-vel, vagy EDL-l.
érdemes replay-ben nézni...vagy vezetés közben olyan szemmel nézni hogy mennyire mozog még hihetően az autó, vissza lehet hozni aero-val, ha nagoyn elszállt a tempó.
..ha becsomagolod, akkor az átlag játékos nem tudja hogy oldottad meg, de semmiből nem tart kicsomagolni, és akkor hallgathatod a kritikákat
Tehát ez olyan mint az életben, ha +100lovat adsz egy motornak az még csak sufnitunning, utána kell menned a kuplunggal, a fékekkel..stb.
Kellenek modderek, de az egész ne merüljön ki pár szám átírásában, mert csak rosszabb lesz minőségében. hajrá egyébként -
veterán
válasz guftabi96 #6961 üzenetére
Probald ki :
- leulteted teljesen. De tenyleg teljesen. A rugozast kemenyt allitod.
- elso kerekek dolesszoge 3 korul legyen.
- a hatso kerek 5-5.5
( camber ertekek, nem a beallitas, hanem a valos, amit a kis kocsinal mutat. -3 elol, -5 hatul)
- hatso difi zar 1.Olyan drift szeker lesz meg betonon is, besirsz
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #7449 üzenetére
Azért a AC+DP1+DP2 is megér egy misét. Kemény kb. 1 eurót lehet spórolni, ha egyben veszed, mint ha külön-külön .
Amúgy a DP2 -10%-a is "komoly". Ha, kapott volna az is egy -50%-ot már most ráraboltam volna. Pedig hó vége van .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
AMD_ok
őstag
-
Ventur@
senior tag
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #7698 üzenetére
nem jó leszorúlni a fűre, lehetne ott fal is. ...ez az általános válasz.
..de az árnyaltabb is hasonló, amikor már a fűvön vagy, több olyan dologgal is számolnod kell ami a futam befejezéséhez vezethet. ...oké hogy egy játékban ilyenkor a játékos izomból nyomja nehogy alulmaradjon.
próbáld meg más szemmel nézni, és örülj hogy ennyivel megúsztad. -
Enton
addikt
válasz guftabi96 #7707 üzenetére
Napszak, idő, időjárás körülmények állítgatásával tudod ezt szabályozni, vagy lehet van rá konrét beállítás is a grafikán belül hogy ne csillogjon az út felülete, de ez most nem rémlik rég járkáltam a video optionsben.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
#48967168
törölt tag
válasz guftabi96 #7719 üzenetére
Köszi, akkor pedál lesz, de hogyan nézzem meg?
Az AC-ben a beépített app-ban látszik, hogy teljesen ki van nyomva a pedál (egyébként az összes is 100%-ra kimegy)
Az Eszközkezelőben is csak az látszik, hogy mind a 4 tengelyen 100%-os a kitérés, itt se látszik a hiba. A pedál Fanatec, úgyhogy valami értelmes videóval alá kellene támasztanom jelenséget, különben nem javítják...
-
#48967168
törölt tag
válasz guftabi96 #7722 üzenetére
Ha elengedem a pedálokat és a kézit, akkor szépen visszaesik minden 0-ra, nem fékez be más tengely. Erre gondoltam először én is, amikor a szürke oszlopra rákérdeztem, de arról már felhomályosítottak hogy mi...
Mind az Eszközkezelőben, mind a AC App-ban 0-100 között szépen működik minden indikátor...
Kalibrálni meg nem kellett eddig, mindig felismerte magától. De ha minden igaz akkor van kalibráló módja is, este ránézek arra is.
Egyébként volt már potihibám egy másik V1-es pedálnál, de ott nagyon jól látszott, hogy teljes kinyomásnál is csak 80% volt a jelszint. Ott a kuplung vacakolt ami AC-ben nem gond, mert szoftveresen lejjebb lehetett vinni a határértéket és kész! Persze jeladócserével oldódott meg végleg...
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
válasz guftabi96 #7753 üzenetére
Itt a Masters GT3 bajnokság futamtopikjaiban a hozzászólások között találsz setup-ot és hotlap-ot a GT3-as gépekhez:
AC GT3 - Imola - 02.07
AC GT3 - Brands Hatch - 02.21
AC GT3 - Monza 2h - 03.20Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Remnant II
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Xbox tulajok OFF topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Vicces képek
- Fotók, videók mobillal
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- C&C: Generals
- További aktív témák...
- Asus ROG Strix G17 (G712LWS) - 17.3"
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép, és jó! HP EliteBook 840 G5 Laptop 14" -70% i5-8350U 4Mag 16Gb 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Zotac gaming amp airo Geforce RTX 4070ti 2026 végèig garanciás
- 9gen PC,, i5 9600K , 1660 Ti , 16GB 3000MHz , 512GBGB m.2 , 1TB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen